Jump to content

Izolat pe insula - 316 ti


Recommended Posts

  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cum adk nu mai sant legaturile cum treb ? ca s-a refacut o lipitura la un condesator e una, ca s-au modificat legaturile ( ? ? ? ) e cu totul altcva.

zii macar sa stea la indemana cu chei pt decuplat bateria si sa aiba cva bidoane d apa (20 l ) la indemana p drum daca n-are instinctor. pe caldurile astea e nspa daca se incinge cva la cablaj. eu as pleca fara capace puse la motor, are loc in spate ca sant doar 2 acum.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

pai da, sa le tineti ascunse ca va faceti mai rau de ras daca faceti referire la ele.

...

cu jignirile las-o mai moale, suntem pe acceasi unda. tu numeri doar dintr-o parte? :)ei la jigniri

Iar o dai la intors, nu eu am trecut de la contradictia de idei la jigniri, asa cum ai facut tu pana acum. Cand nu mai ai argumente incepi cu balacareli si te lauzi cu o diploma.

Daca poti purta un dialog civilizat e OK, discutam. Dar fara mitocanii.

 

 

 

Nu..am inteles ca e vorba de lipiturile de pe placa

Probabil e vorba de un contact imperfect pe care nu l-au depistat. Asta explica si anomaliile gen indicatie eronata a temperaturii. In general aceste defecte sunt mai dificil de gasit, cu atat mai mult cu cat nu apare nicio eroare pe tester.

 

In acest caz, probabil e mai ieftin sa duca masina in Romania, ori pe roti, ori pe platforma. Pana gaseste defectul s-ar putea sa piarda o gramada de timp si de bani.

Link to comment
Share on other sites

cred ca pe partea de alimentare a ecu-ului, din moment ce nu memoreaza nici erorile, se intampla ceva..

 

paul am spus cam cum se poate face teoretic cu mult innainte de a intra tu aici si a incepe balacarelile, in pasi scurti bineinteles pentru ca nu cunosteam foarte bine motorul asta si cum arata coroanele defazoarelor, tu nu ai incercat decat sa ma apostrofezi la fiecare incercare de a mea de a dovedi ca se poate, stii doar una si buna 'nu se poate', nu ca e posibil, sau stai sa vedem daca se poate sau nu si ce argumente avem pro si contra.

 

cum aduc o completare deja ai un script care spune: 'iar o dai la intors' sau 'ai facut o gafa', nu o dau la intors, merg din pas in pas, nu stiu care este problema ta de fapt. ai incercat sa transformi discutia intr-un monolog din care sa reiasa ca doar tu ai dreptate.. asta nu e dialog.

 

eu unul sunt convins ca ai bagajul de cunostinte necesare dar nu-ti poti imagina sau nu folosesti cunostintele in mod corespunzator. sunt aproape convins ca dupa toata pledoaria ta cu 'nu se poate' chiar daca ai vedea un motor din acesta functionand fara senzorul ckp nu ai crede si ai fi convins ca mai are un senzor ascuns care face treaba senzorului ckp.

 

si ca sa continuam pe subiectul asta, iti propun sa suprapui cele 2 coroane de pozitie ale axelor cu came din schema de distributie si sa-mi spui cate segmente vezi acolo, si cate segmente pot fi deduse, daca nu ai schema o postez.

 

axe.jpg

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

@Rogy26... receptie !

 

:twoup:

mi-am adus aminte de bancul ala cu SPP-istii care tocmai se intorsesera de la un curs de profesionalizare din America, si comunicau doar cu Roger, Roger !

 

intr-o dimineata unul care nu fusese in State ca deh, era mai saracutz cu pilele asa, era de serviciu... si il aude in statie pe sefu' de tura: Roger, receptie !

 

la care raspunde: Traiti, sefu'! Roger nu-i acilea, sunt io, Sile !

 

:( :)

 

asa ca... Rogy26, receptie ! :)

Link to comment
Share on other sites

Nu, din pacate nu a ajuns inca. S-a oprit aseara in Paralia Katerini sa doarma, pentru ca s-a gandit ca daca se intampla sa aiba probleme iar, n-ar fi bine sa-l lase prin Bulgaria noaptea..

 

Pana acolo masina a mers perfect. La service i-au intarit contactele la DME. Ajuns in Paralia (nu stiu daca am scris corect..) a oprit fireste masina, iar la vreo doua ore dupa ce s-a cazat, a revenit sa vada daca mai porneste. Supriza (sau nu) - n-a mai pornit :twoup: Acum abia se trezise si urmeaza sa se duca sa mai bage o fisa..sa mai traga de cablaje..spera sa o porneasca si sa ajunga la noapte acasa.

 

Va tinem la curent..220v :)

Link to comment
Share on other sites

Da, asta daca ne gandim ca n-ar fi oprit motorul si poate n-ar mai fi fost probleme. Dar i-a fost frica, sau poate s-a gandit ca la un peco tot trebuie sa-l opreasca sa alimenteze si poate ramanea pe acolo.
Link to comment
Share on other sites

mare ghinion a avut baiatul asta. o data ajuns acasa eu as desface cablajul pt o verificare amanuntita , "sunate" firele cate unul in parte, prea face pb aiurea. si, bineinteles, sa se uite la cablajul de la calculator cu o lupa d mare putere. asta daca e acccesibil. daca tot s-a discutat de lipituri refacute sper sa poata avea acces la el. la calculatoare zice ca stie deci nu-i asa d greu. e posibil, daca are condensatori electrolitici sa dea coltul, daca-s slabuti si au dja 9 ani...e o varianta. acum nu e d neglijat nici faptul ca ar trb sa-si inlocuiasca sonda aia cu alta. de preferat cu una care merge sigur bine pe alta masina acelasi model.

 

cred ca cel mai bine ar fi fost sa isi continue drumul , asta daca nu era foarte epuizat fizic si/sau nervos... :twoup:

 

bulgaria singur noaptea nu prea e de traversat... :)

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

depinde cum arata ecu-ul innauntru, daca este nenorocire din ala pe cablaj hibrid cum sunt cele de abs se repara destul de dificil..

 

cine are utilajut dotat cu motor de tipul asta N40, N42... poate sa-mi spuna si mie unde sunt pozitionati senzorii de citire pozitie axa cu came cu aproximatie relativ la poza pe care am atasat-o mai devreme?

Link to comment
Share on other sites

merci brownshark, da, cele insemnate cu sageti galbene, asa vazusem si in ETK dar nu eram sigur.

in functie de cum sunt pozitionati captorii astia trebuie corelate coroanele defazoarelor axelor cu came, nu e de ajuns doar sa fie suprapuse, trebuiesc si corelate, asta pentru subiectul 'fierbinte'. :twoup:

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

da, nu-l costa nik sa se uite si acolo sa vada daca nu cumva e cva slabit sau miscat d la locul lui. abia vede si cum e cu depozitele pe chiulasa, sa speram ca n-are.

oricum, no offence pt proprietari, pe oriunde m-am uitat, am si vb cu un profesionist care repara calculatoare de bmw la mama lor, E46 asta, pe cat e de dragut, pe atat e full de reclamatii, am ramas tare mirat.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

VIN-ul este asta FT59948, deci dupa F se pare ca e fabricata in Munich, Germany :twoup: Oricum masina a fost cumparata din Koln, un singur proprietar, 40.000 km...

 

A plecat, mi-a spus ca era aproape de vama cu Bulgaria. A pornit dimineata din prima, si n-a mai oprit-o nici in peco cand a bagat benzina :) Bring it home baby!

Link to comment
Share on other sites

daca la 2 ore dupa oprire n-a pornit si dimineata a pornit e clar ca se incalzeste cva p undeva. acu' sa vezi cautare ce... ar fi ok sa gaseasca o masina la fel la dezmembrari sa schimbe pe rand cablajul si calculatorul. evident intai schimbat senzorul d p vibrochen cu unul care e sigur bun.

oricum, jenanta treaba...

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

VIN-ul este asta FT59948, deci dupa F se pare ca e fabricata in Munich, Germany :twoup: Oricum masina a fost cumparata din Koln, un singur proprietar, 40.000 km...

 

A plecat, mi-a spus ca era aproape de vama cu Bulgaria. A pornit dimineata din prima, si n-a mai oprit-o nici in peco cand a bagat benzina :) Bring it home baby!

 

scz pt off-topic...cum stii ca ar fii fost fabricata in Munich ? de ex la mn e cu JM...care ar fii orasul unde a fost fabricata ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.