Jump to content

Izolat pe insula - 316 ti


Recommended Posts

  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai eu cred ca merge reparat.Am un var care lucreaza la opel si mai repara DME.La opel chiar sunt niste defectiuni de fabricatie.dupa ce-l repara trebuie neaparat vidat.Daca te intereseaza i-l sun si-l intreb.Eu sunt din Pitesti

O intrebare nu strica :twoup: asa ca astept o cotatie!

MS

Link to comment
Share on other sites

Am vb acum cu el.A zis mai bine sa te duci in Bucuresti ptr.a evita deplasarea si stationarea la Pitesti.Mi-a mai zis ca nu trebuie sa dai mai mult de 100 de euro.Deasemenea mi-a recomandat sa-ti spun sa-l repari pe asta ptr.ca unul second hand este foarte greu de reprogramat.Nu uita deasemene ca trebuie vidat dupa reparatie.

Ptr. Bucuresti mi-a recomandat www.ecu.ro cu astia colaboreaza el.

Link to comment
Share on other sites

Am vb acum cu el.A zis mai bine sa te duci in Bucuresti ptr.a evita deplasarea si stationarea la Pitesti.Mi-a mai zis ca nu trebuie sa dai mai mult de 100 de euro.Deasemenea mi-a recomandat sa-ti spun sa-l repari pe asta ptr.ca unul second hand este foarte greu de reprogramat.Nu uita deasemene ca trebuie vidat dupa reparatie.

Ptr. Bucuresti mi-a recomandat www.ecu.ro cu astia colaboreaza el.

Am sunat acum la cei de la www.ecu.ro .. sunt cam praf oamenii.. nici nu stiau ce sa ma intrebe.. ma intreba de pompa, imi zicea ca: modelul dumneavoastra nu e in atentia noastra.. etc

le-am zis: bah voi reparati sau cumparati??? si ei: nustiu, nu cred ca va putem ajuta... =))

Link to comment
Share on other sites

Treaba nasoala cu contactele imperfecte este ca niciodata nu poti fi sigur ca le-ai rezolvat. Daca nu gasesti o chestie evidenta - si se pare ca la tine nu este ceva vizibil, te apuci sa lipesti la intamplare fara sa stii daca ai rezolvat cu adevarat problema. Nici macar nu poti verifica sau lipi tot. Fiind un circuit multistrat nu ai acces chiar peste tot. Poate fi defect un traseu intermediar.

 

Daca iti gaseste ceva clar defect, atunci ai noroc si il poti pastra. Daca insa nu gaseste nimic si o ia la intamplare, mai face o lipitura, mai impinge o mufa, e doar o rezolvare de moment, te poate lasa din nou oricand.

 

DME nu se videaza, de unde ai auzit asa ceva? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

VA PUPA AL VOSTRU,

DANIEL

 

Ma tot uitam la topic si nu imi venea sa cred ca nu se mai rezolva... Eu din acest motiv am renuntat la benzina. Cand nu face un fir contact da in balbaiala.

Fratele meu a avut ceva asemanator la renault. La el nu a fost de la ECU. Un fir din manunchiul respectiv nu facea contact cand il apuca.

 

Electricianul cunostea pe cineva cu ecu din dezmembrari (nu era codul exact - dar stia ca ar trebui sa mearga cat de cat). A pus ecu-ul respectiv pe masina si a vazut ca masina face exact ca inainte. Ba pornea la cheie si motorul mergea perfect. Cum miscai de fire - nu mai pornea sau daca pornea facea ca tractorul. A dus ecu inapoi si a luat fir cu fir tot manunchiul. Timp de 3 ore nu i-a dat de cap. (am stat eu in ceafa lui). Dupa alte 2 ore mi-a dat telefon ca a identificat firul).

 

Masina nu a mai avut probleme din acel punct de vedere din acea zi pana am vandut-o.

 

La reprezentanta idiotii imi dadusera necesar ecu + o bobina. Total vreo 1000 si ceva de euro. Va dati seama ca tot nu ar fi mers nici dupa ce le schimbau :twoup:

Sa vezi atunci circ...

Link to comment
Share on other sites

Chiar ma intrebam daca ai reusit sa ajungi acasa.Te-am sunat miercuri seara ,de pe alt numar .Am vrut sa vad cum sta situatia.

Trei zile nu am avut internet,asa ca nu am putut sa urmaresc ''emisiunea''..

 

Cred ca ai sarutat pamantul cand ai ajuns acasa.. :twoup:..

 

P.s..Pana la urma ai schimbat senzorul problema in Grecia?

 

Sa auzim de bine ..

Link to comment
Share on other sites

Chiar ma intrebam daca ai reusit sa ajungi acasa.Te-am sunat miercuri seara ,de pe alt numar .Am vrut sa vad cum sta situatia.

Trei zile nu am avut internet,asa ca nu am putut sa urmaresc ''emisiunea''..

 

Cred ca ai sarutat pamantul cand ai ajuns acasa.. :twoup:..

 

P.s..Pana la urma ai schimbat senzorul problema in Grecia?

 

Sa auzim de bine ..

am ajuns intr-un final :)

calin.. nu e senzorul :) este ECU, sau DME.. acum caut pe la dezmembrari! :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
deja incep sa ma gandesc serios daca sa mai plec la un drum lung cu masina :)

 

eu nu am avut probleme cu a mea :twoup: ....inca (si am tot 316ti de aproape 3 ani)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

acelasi model...stau de 3 luni pe dreapta cu el...1000 de euro investiti....concluzia bmw.ul este un cazan de masina....nu il recomand nimanui

nu cred ca-i cazu' sa-i jignesti pe majoritatea de-aici

Nu poti generaliza, fiecare am avut cate o problema pe la masina, e normal, dar din cauza asta n-ai auzit pe-aici sa se asocieze BMW cu cazan.....Poate e ghinion, poate intretinere necorespunzatoare etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.