Jump to content

Izolat pe insula - 316 ti


Recommended Posts

Salut!

 

Postez repede problema unui foarte bun prieten, posesor al unui BMW 316ti compact Steptronic din 2003 care se afla la ananghie. Omul a plecat in Zakynthos cu masina respectiva saptamana trecuta. Deci, important de retinut faptul ca e pe o insula. Bun..

 

Mic istoric : Masina a fost adusa din Germania acum vreo 2 ani, 45.000 km, stare perfecta. Anul trecut prin septembrie a avut niste probleme legate de senzorul de la arborele cotit. Cateodata masina pornea, cateodata nu, i s-a oprit in drum fara sa mai porneasca, etc. In bord se aprindea pe display-ul de la cutia de viteze o rotita dintata si martorul de la frana de mana. A schimbat senzorul respectiv si nu a mai avut probleme.

 

Problema: Toate bune si frumoase pana sambata trecuta, cand pe insula fiind a inceput sa aiba aceleasi simptome. M-a sunat si mi-a adus la cunostinta acest fapt.. I-am spus ca ma indoiesc sa fie senzorul din nou..Ar fi cel putin hilar, un senzor care nu are nici macar un an, cumparat de la BMW (original) sa cedeze asa repede..

 

Luni a fost la reprezenta BMW din Zakynthos (da, exista asa ceva pe insula). Baietii de acolo au pus-o pe tester si i-au spus ca nu este senzorul, ca nu da nici o eroare si ca ar putea fi pompa de benzina (chipurile daca se strica aia nu da nici o eroare). Masina n-a vrut sa mai porneasca oricum asa ca a ramas in curte la reprezentanta, urmand ca baietii sa verifice si pompa. M-a sunat aseara ca au verificat si pompa si ca nu e nimic in neregula cu ea. Astazi dimineata m-a sunat din nou si mi-a spus ca s-a luat legatura si la BMW Athena cu intrebari referitoare la aceasta problema, insa toti pe-acolo ridica din umeri - nu stiu care este cauza. Prin urmare, masina nu poate fi pornita (am auzit la telefon cum invarte dar nu pleaca - face ca o dacie din 80), iar cei de la BMW nu au nici o solutie. Am dat ceva telefoane prin tara si mi s-a spus ca daca are scanteie, benzina ii vine si nu exista nici o eroare de la nici un senzor ar putea fi o cauza distributia sarita de la punct..Oare sa fi sarit aiurea asa?

 

Astept ceva idei, poate a mai intalnit cineva o problema asemanatoare...cat mai repede cu putinta.

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din cate stiu eu, distributia e pe lant la acest model, asa ca nu prea vad cum sa ii sara de la punct, mai ales ca masina a mers normal o perioada...

 

e tot o problema de electronica, poate imobilizerul, dar i-ar fi aratat asta pe tester... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Da, intr-adevar, este pe lant. Asta nu-mi explic nici eu, cum ar fi putut sa sara? Ce e mai tare e ca tipul de acolo i-a zis ca e curea. Eu m-am uitat si pe realoem si e lant toata ziua.. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

sa o ia pe rand

-sa vada daca vine benzina

-sa vada cumva da ca da scanteie-nu prea imi dau seama cum sa faca asta acum :twoup:

 

personal as merge pe senzorul arbore cotit sau senzori axa cu came.stiu un 318i care se oprea si nu pornea si avea senzorul de arbore cotit dus-culmea e ca nu aparea la diagnoza

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Da, momentan asta i-am recomandat si eu, sa schimbe totusi senzorul din nou. El zice ca apare pe diagnoza, ca daca trecuta cand a avut probleme cu el aparea pe tester. Benzina a zis ca ii vine..acum nu stiu ce ar putea sa faca, trebuie sa incerce sa schimbe ala. A sunat la Bavaria, platforma e 2000 euro pana in Romania. Ar putea sa schimbe ceva senzori de banii aia :twoup:
Link to comment
Share on other sites

pai sa vada daca are de unde sa ia senzorii,eventual sa faca o operatiune simpla de genul deconectat bateria pt 10 min si conectat iar :twoup:

 

raman totusi la parerea ca trebuie verificat si senzorul arbore cotit,desi din ce zici posibil sa fie picati si senzorii axe cu came.

PS:sa mai faca o diagnoza acum din nou

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Da, dupa ce a curatat senzorii aia de la axa cu came, a pornit 5 sec, dup-aia s-a oprit..Cred ca are demoni :)

deci e o problema pe alimentarea cu benzina... :twoup:

 

adica pompa, filtrul, senzorii...

 

sau pe aprindere (bujii, fise, etc)...

Link to comment
Share on other sites

Nu nu..tocmai facuse plinul cu o zi doua inainte dupa ce s-a terminat greva :twoup: Am sunat din nou si mi-a zis ca a pornit o singura data masina, timp de 5 secunde. Acum iar nu mai porneste. I-am recomandat sa o mai puna o data pe tester poate a aparut ceva dupa pornire asa cum a zis alex230ro. Cei de la BMW Patra de pe continent au spus ca pot sa vina sa o puna ei pe tester, dar asta joi. Se pare ca asta o sa ramana singura solutie.

 

Daca mai aveti idei, nu ezitati, orice idee e bine venita.

 

Multumesc tuturor pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

1. Dacã Învârte, problema nu e de la modulul EWS sau chei.

2. Dacã vine benzinã, asta nu Înseamnã cã pompa de benzinã face destulã presiune Încât sã porneascã maºina. O pompã stricatã trimite benzinã spre motor, Însã nu suficientã.

Eu aÂş schimba pompa de benzinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

1. Dacã Învârte, problema nu e de la modulul EWS sau chei.

2. Dacã vine benzinã, asta nu Înseamnã cã pompa de benzinã face destulã presiune Încât sã porneascã maºina. O pompã stricatã trimite benzinã spre motor, Însã nu suficientã.

Eu aÂş schimba pompa de benzinĂŁ.

daca este pompa de benzina,inaite sa pice de tot nu iti pornetse din ce in ce mai greu????

sa verifice partea electrica daca are scanteie buna si daca bujiile sunt in regula si sa masoare presiunea din rampa

Link to comment
Share on other sites

..tocmai facuse plinul cu o zi doua inainte dupa ce s-a terminat greva :)

nu prea inteleg... inainte sau dupa ? :twoup:

 

Scuze, greseala mea...am uitat de virgula. Am vrut sa spun ca tocmai facuse plinul cu o zi sau doua inainte sa inceapa problemele, imediat ce s-a terminat greva si a putut alimenta.

Edited by Schumi
Link to comment
Share on other sites

Senzor de temperatura busit (Pe termostat este map cooling-ul si mai este unul sub admisie...aici este posibil sa fie unul dublu rol sau simplu...

ECU "vede" virtual temperatura mare si da knockdown ...taie scanteia.

Ai zis asta si imi dau si eu cu parerea: New info: in momentul in care pune contactul la motor, acul la temperatura apei se duce la peste 100 grade..Motorul e rece, n-a pornit de 3 zile..

 

Offtopic:

Il vad pe @ingineru aici..Ceau Cristi!! zi daca nu e asa.. :twoup:

PS: Sa verifice conectorii (mufele) si cablajul sa nu fie topit si sa dea la masa inainte de senzorii astia

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

sa verifice sonda de apa, daca arata in bord ca e la 100 de grade, poate nu porneste din cauza ei.

 

pai asa ziceam si eu numai ca i-am zis componentului respectiv sonda de temperatura

Si este aia de pe termostat

Are si sub intake?...aici nu mai tin minte..parca era una..oricum eu merg pa aia de pe termostat

@Schumi..da numarul de telefon si il sunam...eu il sun daca vrei si il mai intreb de una de alta...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.