Jump to content

inlocuitor pentru webasto ... ieftin fratilor


al_padrino

Recommended Posts

Daca masina sta mai mult de 5 min la relanti incepe sa consume ulei !

P.S ...Deci o prietena de a mea a avut aceasta chestie pe masina si a apasat din gresala pe butonul de pornire, masina ei era in viteza... in spatele masinii mele. Norocu` meu ca atunci aveam ford ca daca mi-o lovea pe asta innebuneam.

121720[/snapback]

 

aici ai dreptate .....eu o lasam mereu scoasa din viteza si cu frina de mina trasa..si nu am patit niciodata treaba asta... :)

 

deci tre sa o lasi scoasa din viteza daca vrei sa nu ple :blink: ce singura

Link to comment
Share on other sites

Nu nu am nimic cu tine, si nu am spuso cu rautate, era un fel de gluma... Dar puteai sa nu stresezi omul si sa-i spui mai repede ca statul la relanti pe frig strica masina si mai rau, eu stiam, dar citeam cu sufletul la gura daca ai sau nu de gand sa-i spui o data ce se intampla. O puteai face mai repede. Nu toti stim anumite chestii. Si eu daca pun o intrebare oricat de copilareasca pentru tine as prefera sa nu spui ca e bine ca mine, cand tu stii ca nu e deloc bine, ai putea sa spui din prima, NUUU, pt. ca bla bla bla, ca sa te si cred, ca daca spui doar nu, si eu sunt convins ca e bine ca mine, atunci nici nu o sa te bag in seama, si deci nu dai nici un sfat util. A-ti putea face un topic de caterinca, in rest sa vorbim serios, pt. ca sincer incepusem sa cred ca e chiar benefic sa stai la relantiu, pentru ca asa ai spus tu, desi eu stiam invers. Si tu @bavaria, in ochii mei esti un om care stie multe, si ai aprobat ca e bine sa stai pe frig la relanti, atunci era o ceatza totala in capul meu, si daca nu continua discutia eram intr-o ceatza si mai deasa.  :) .

Am scris mult? stiu

121699[/snapback]

ma bag si eu aiurea in discutie dar iti dau dreptate....pentru un timp am inceput si eu sa cred ca statul la relanti pe frig e ok....desi nu e...sau e? :blink:

Link to comment
Share on other sites

In ce consta "procedeul standard de montat alarma" ca habar nu am? :blink:

121768[/snapback]

 

PAI O SA TI TRAGA UN FIR DE LA UN INJECTOR PT TAHOMETRUL ALARMEI ... ESTE NECESAR PT ASI' DA SEAMA ALARMA CIND A PORNIT MASINA CA SA NU I MAI DEA LA AUTOMAT.... SI O SA TI FACA LEGATURILE LA ALARMA VECHE IAR PE ACEEA O SA O DEZACTIVEZE......TI AM SPUS E CEVA BANAL...

Link to comment
Share on other sites

deci nu trebuie lasata nici o cheie in masina  ..exista "un dispozitiv" care se  monteaza si se comporta ca cipul din cheie....

121718[/snapback]

 

Exista asa ceva la BMW?Un link ai,ceva documentatie,firma care vinde asa ceva?

 

Dar puteai sa nu stresezi omul si sa-i spui mai repede ca statul la relanti pe frig strica masina si mai rau,  ca sa te si cred, ca daca spui doar nu, si eu sunt convins ca e bine ca mine, atunci nici nu o sa te bag in seama,

121699[/snapback]

 

 

Cand cineva spune,este garantat,stiu foarte sigur,nici nu incape discutie,e ca mine...etc,fara sa lase loc de discutii ,prefer sa aprob decat sa intru in polemica.

Din cauza asta stresez lumea tot timpul cand spun,"parerea mea",sa nu iasa discutii.

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Exista asa ceva la BMW?Un link ai,ceva documentatie,firma care vinde asa ceva?

121781[/snapback]

 

 

NU AM documentatie dar o sa ma interesez mai bine si o sa va spun ....mi am adus aminte ca tipul care mi a montat alarma a zis ca dispozitivul era un "bipass".... nu stiu daca era o denumire populara sau .....

 

si acel bipass costa vreo 800 mii ...dar eu nu aveam bani si am sacrificat cheia de rezerva de la logan (ia scos cip ul din ea si la lipit sub bord ..... daca ami monta acel bipass nu mai era nevoie de cheie) cam atit ...mai multe nu stiu

 

este adevarat ..era un moder ieftin dar nu era o "prastie" cum au spus unii pe aici....mie in 2 ani de utilizare zilnica nu mi a facut nici o figura ..... decit i am schimbat bateria de la pager care se consuma cam din 4 in 4 luni .... era o baterie dinaia' subtire de telecomanda ... vreo 15 mii de lei..... si am pornit masina 2 ierni in fiecare zi de 2 3 ori... dimineatza inainte sa plec la job....cind plecam de la job .... etc... SI NU AM AVUT NICI CEA MAI MICA PROBLEMA

Link to comment
Share on other sites

Exista asa ceva la BMW?Un link ai,ceva documentatie,firma care vinde asa ceva?

Cand cineva spune,este garantat,stiu foarte sigur,nici nu incape discutie,e ca mine...etc,fara sa lase loc de discutii ,prefer sa aprob decat sa intru in polemica.

Din cauza asta stresez lumea tot timpul cand spun,"parerea mea",sa nu iasa discutii.

:blink:

121781[/snapback]

 

 

sefu...si tu te aprinzi repede .... poate nu si a gasit omul cuvintele ...sau nu a reiesit din text ce a vrut el sa spuna exact ...... :) ....hai mai bine sa vedem daca e o solutie buna .. ca daca e buna e buna pentru noi nu pentru altii......si daca e buna o sa ne fie cald la iarna......

Link to comment
Share on other sites

NU AM documentatie dar o sa ma interesez mai bine si o sa va spun ....mi am adus aminte ca tipul care mi a montat alarma a zis ca dispozitivul era un "bipass".... nu stiu daca era o denumire populara sau  .....

 

si acel bipass costa vreo 800 mii ...

121784[/snapback]

 

La multe masini exista bypass-ul despre care spui.Se poate inlocui imobilizatorul cu niste rezistente,este adevarat.Aici vorbeam de BMW-uri,situatia difera un pic.

Link to comment
Share on other sites

La multe masini exista bypass-ul despre care spui.Se poate inlocui imobilizatorul cu niste rezistente,este adevarat.Aici vorbeam de BMW-uri,situatia difera un pic.

121787[/snapback]

 

 

tocmai de aceea am spus ca tre' sa vedem care e treaba..... nu am de unde sa stiu inca cum e la bmw ....mi a venit ideea si am zis sa v'o spun si voua .... oricum eu vreau sa gasesc o solutie pt ca sint hotarit 100% sa mi pun pina in iarna

Link to comment
Share on other sites

tocmai de aceea am spus ca tre' sa vedem care e treaba.....  nu am de unde sa stiu  inca cum e la bmw ....mi a venit ideea si am zis sa v'o spun si voua ....  oricum eu vreau sa gasesc o solutie pt ca sint hotarit 100% sa mi pun pina in iarna

121791[/snapback]

 

 

Exista un modul unde se pune cheia originala.

 

http://www.caraudio-caralarms.com/555B.html

 

Asta este varianta DEI,exista ceva similar si la alte firme.Daca ai alarma originala la BMW , trebuie dezactivata daca se monteaza pornirea la telecomanda.

 

                dar eu zic sa  nu lasati masina la relanti ....sa nu se strice ......cine stie de unde sare iepurele.......  eu unul o sa incerc sa  merg cu ea fara sa o pornesc    :blink: 

                      MAI GLUMIM SI NOI!  :)

121718[/snapback]

 

 

Las ca iti pui tu pornire la telecomanda,sa vedem cate garduri darami :) .Nu zic, doamne fereste, ca o sa incalzesti masina pentru...hot. :D

 

 

Mai glumim si noi! :)

Link to comment
Share on other sites

Exista un modul unde se pune cheia originala.

 

http://www.caraudio-caralarms.com/555B.html

 

Asta este varianta DEI,exista ceva similar si la alte firme.Daca ai alarma originala la BMW , trebuie dezactivata daca se monteaza pornirea la telecomanda.

Las ca iti pui tu pornire la telecomanda,sa vedem cate garduri darami :) .Nu zic, doamne fereste, ca o sa incalzesti masina pentru...hot. :)

Mai glumim si noi! :blink:

121795[/snapback]

 

 

mai glumim ...ca daca sintem numai seriosi o sa inbatranim de tineri :)

Link to comment
Share on other sites

...webasto care nu e nimic altceva decit o amarita de " instalatie auxiliara de incalzire"  care are destul de multe incomveniente cum ar fi

1) tre' sa stai sa o programezi de seara pt a doua zi la 7 dimineata cind pleci la lucru .....daca pleci la 7 30  sau pleci la 6 30  nu mai te "pupi"  cu webastoul

2) daca nu mai pleci  porneste aiurea

3) daca ai uitat sa l programezi  ..sa fii sanatos ca nu te mai duci o data pina la masina prin ger ca sa l programezi...

4) daca te duci in vizita la cineva si stai 3 ore pina pleci e  cancer in masina si nici de programat nu  poti sa l programezi dinainte pt ca nu stii cind pleci de la respectivii...

121595[/snapback]

eu cred ca tie iti cam lipsesc niste informatii. mai intii si mai intii, cum deobicei pleci in fiecare zi cam la aceeasi ora la servici, programatul ala face numa' bine. adica te ajuta. din cite am mai vazut eu (e drept, pe un E60, deci probabil si webasto era mai nou), odata programata, porneste singura in fiecare dimineata (parca putea sa iti alegi si in ce zile ale saptaminii), daca e mai rece ce nus'cite grade (desteapta, nu? adica nu porneste daca se fac 20 de grade subit, ca a venit primavara). iar daca in careva zi nu iti place, nu trebuie decit sa dai doi clici sa faci ON sau OFF (care este exceptia de la regula). si pe urma lovitura de gratie la argumentatia ta: si daca nu si nu iti place/vrei sa te joci cu programatul, nu ai decit sa folosesi telecomanda webastoului care vine la pachet cu masina, si cu 5 sau 10 min inainte sa iesi pe usa (cind zice nevasta sau prietena ca e gata, ca stim toti ca oricum nu e asa... :blink:), ii dai drumul. mare scofala.

 

...puteai sa nu stresezi omul si sa-i spui mai repede ca statul la relanti pe frig strica masina si mai rau...

121699[/snapback]

nu statul cu motorul (cald) la relanti e problema (daca ai combustibil de ars aiurea) ci PORNITUL si pe urma lasat la relanti (adica tot rece), mai ales pe un frig de crapa pietrele. aveam pe undeva un link, poate il gasesc si il pun, care zicea ca 30% sau mai mult din uzura motorului se face imediat dupa pornire (cind nu e lubrifiat optim, etc.), si discutia era despre masini exploatate normal, confrom specificatiile producatorului (care, inca o data, zice sa pleci cu masina imediat dupa ce o pornesti!) si care nu prea vedeau zapada si frig ca la noi.

 

...TAHOMETRUL ALARMEI ...

121771[/snapback]

asta ce-o mai fi ?!? ca mi-s in ceata rau de tot.

 

ai mei doi eurocenti.

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca tie iti cam lipsesc niste informatii. mai intii si mai intii, cum deobicei pleci in fiecare zi cam la aceeasi ora la servici, programatul ala face numa' bine. adica te ajuta. din cite am mai vazut eu (e drept, pe un E60, deci probabil si webasto era mai nou), odata programata, porneste singura in fiecare dimineata (parca putea sa iti alegi si in ce zile ale saptaminii), daca e mai rece ce nus'cite grade (desteapta, nu? adica nu porneste daca se fac 20 de grade subit, ca a venit primavara). iar daca in careva zi nu iti place, nu trebuie decit sa dai doi clici sa faci ON sau OFF (care este exceptia de la regula). si pe urma lovitura de gratie la argumentatia ta: si daca nu si nu iti place/vrei sa te joci cu programatul, nu ai decit sa folosesi telecomanda webastoului care vine la pachet cu masina, si cu 5 sau 10 min inainte sa iesi pe usa (cind zice nevasta sau prietena ca e gata, ca stim toti ca oricum nu e asa... :blink:), ii dai drumul. mare scofala.

nu statul cu motorul (cald) la relanti e problema (daca ai combustibil de ars aiurea) ci PORNITUL si pe urma lasat la relanti (adica tot rece), mai ales pe un frig de crapa pietrele. aveam pe undeva un link, poate il gasesc si il pun, care zicea ca 30% sau mai mult din uzura motorului se face imediat dupa pornire (cind nu e lubrifiat optim, etc.), si discutia era despre masini exploatate normal, confrom specificatiile producatorului (care, inca o data, zice sa pleci cu masina imediat dupa ce o pornesti!) si care nu prea vedeau zapada si frig ca la noi.

asta ce-o mai fi ?!? ca mi-s in ceata rau de tot.

 

ai mei doi eurocenti.

121844[/snapback]

 

sefu.....majoritateaz de pe acest forum nu au telecomanda de la webasto.....doar unii o au.... iar legat de lubrifiere ..imediat ce motorul a pornit si a facut citeva ture pompa de ulei a si uns motorul... eu unul prefer sa mi pun .......m am saturat de explicatii de genul .... de ce cu alarma cu pornire cind pot sa mi dau foc daca vreau..... sa fim seriosi..

 

 

daca nu va place ideea cu alarma ..atunci ramineti la webasto si la problemele lui destul de multe

Link to comment
Share on other sites

aici ai dreptate .....eu  o lasam mereu scoasa din viteza  si cu frina de mina trasa..si nu am patit niciodata treaba asta...  :)

 

    deci tre sa o lasi scoasa din viteza daca vrei sa nu ple :blink: ce singura

121730[/snapback]

din cate stiu eu la sistemul de alarme cu pornire prin pager este o conditie care iti impune sa o lasi scoasa din viteza si sa tragi frana de mana ca altfel nu poti arma alarma...deci, chiar daca o uiti in viteza: ori nu-ti porneste masina ori nu se armeaza alarma...una din ele daca nu ma insel dar stiu sigur ca exista conditia asta!!!

Link to comment
Share on other sites

O alta eventuala problema ar putea fi chestia cu frana de mana pe timp de iarna. Cand am luat masina (e46), printre primele sfaturi pe care mi le-a dat dealerul german a fost asta: sa evit sa las masina cu frana de mana trasa, mai ales cand este frig. Am inteles la momentul ala ca e46-le ar fi mai sensibil la capitolul asta. Nu stiu daca e valabil si la e39.
Link to comment
Share on other sites

Exista asa ceva la BMW?Un link ai,ceva documentatie,firma care vinde asa ceva?

121781[/snapback]

in documentatia BMW nu stiu daca este insa la alarmele cu pornire prin pager exista optional un transponder(dispozitiv de receptie bypass)optional pentru masinile cu cip in cheie in care se monteaza cipul si se amplaseaza undeva in masina ...iar cand pornesti din pager masina atunci motorul nu se mai opreste ca-ti recunoaste cipul din dispozitiv ...

Link to comment
Share on other sites

salutare .... azi am fost tot la baietii care mi au pus alarma cu pornire pe logan si au o alarma la 5.5 mil plus 900 mii montajul...... printre altele mi a spus ca nu e necesar sa mi anuleze alarma originala..si ca vezi' Doamne o sa mearga in paralel...acum nu stiu exact ce inseamna asta ....oricum saptamina viitoare ma duc la ei sa mi puna .....

 

dupa ce ami pun ne puteem intilni sa va arat cum merge! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.