Jump to content

Porneste greu la rece


Guest

Recommended Posts

Imi face figuri si cand este rece rece si cand este in zona patratelului albastru . Cand ajunge pe la si un sfert din tot ceasul , adica aproape de temperatura ideala , dispare tremuratul .

 

Am inteles ca ar fi un injector , dar momentan vreau sa-i fac electrovalva de la egr si saptamana viitoare o sa o pun pe un tester si o sa aflam exact problema .

Link to comment
Share on other sites

Pe tester inca nu am puso , a venit un mecanic cu o dracie si nu a gasit-o pe tester , nu a avut softul potrivit .

 

Faza e ca eu o duc la niste prieteni din afara bucurestiului , care au un service si acolo nu sunt asa dotati dar ma inteleg bine cu ei plus ca mana de lucru pentru mine e gratuita insa se pare ca atatia mecanici cati sunt acolo atatea pareri . Acolo i-am schimbat tot la ea si am fost multumit .

 

Saptamana asta vreau sa va zic ca a pornit la sfert numa ca am si tinut piciorul pe acceleratie cam jumatate din cursa cand am pornit-o . E pe toane .

Link to comment
Share on other sites

Astazi am reusit intr-un final sa o pun pe tester si acestea au fost urmatoarele bube :

 

- pompa injectie ( injector cu fir )

- semnal viteza

- deviatie presiune turbina

 

Ce este de schimbat ? Pret al pieselor ?

Link to comment
Share on other sites

Nu este nici de la bujii nici de la releu , cel putin asa mi s-a spus , insa un lucru este cert , acum dupa ce porneste la fel de greu , se scutura , oscileaza relantiul , parca da sa moara timp de 2 secunde dupa care isi revine si nu mai face nici un fel de problema .

 

Saptamana viitoare o vor desface si speram sa-i dam de cap . Cred ca este ceva electronic . :twoup:

exact aceeasi problema o am si eu!

Link to comment
Share on other sites

Nu este nici de la bujii nici de la releu , cel putin asa mi s-a spus , insa un lucru este cert , acum dupa ce porneste la fel de greu , se scutura , oscileaza relantiul , parca da sa moara timp de 2 secunde dupa care isi revine si nu mai face nici un fel de problema .

 

Saptamana viitoare o vor desface si speram sa-i dam de cap . Cred ca este ceva electronic . :twoup:

exact aceeasi problema o am si eu!

 

Exact aceeasi probmema m-as mira sa o ai nu de alta dar tu ai masina pe benzina si baietii vorbesc de motoare diesel.

Link to comment
Share on other sites

Nu este nici de la bujii nici de la releu , cel putin asa mi s-a spus , insa un lucru este cert , acum dupa ce porneste la fel de greu , se scutura , oscileaza relantiul , parca da sa moara timp de 2 secunde dupa care isi revine si nu mai face nici un fel de problema .

 

Saptamana viitoare o vor desface si speram sa-i dam de cap . Cred ca este ceva electronic . :twoup:

exact aceeasi problema o am si eu!

 

Exact aceeasi probmema m-as mira sa o ai nu de alta dar tu ai masina pe benzina si baietii vorbesc de motoare diesel.

 

ma refeream la simptome, porneste f greu la rece, tremura relantiul , daca nu o accelerez la prima cheie dimineatza cand o pornesc moare motorul , si cand e cald motorul porneste fara nici o problema

Link to comment
Share on other sites

A mea si-a revenit , porneste putin cam greu (ii ia cam 2 secunde , 3) dar fata de cum se balbaia inainte si invartea si 15 secunde degeaba , acum e parfum . Insa am ramas cu trepidatiile la rece intre o mie si doua mii de turatii cand o accelerz . Buba este injectorul cu fir dar momentan nu am bani sa-l schimb .
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
cam aceeasi problema o am si eu ...320D 2004 150cp ...cand e ger afara porneste foarte greu daca nu din a 2 a , a3a cheie chiar ..dar cand sant -10 ..cand sant 0 C' porneste la cheie dar cam trepideaza putin ...bujiile le-am schimbat anu trecut noi ..in bord se stinge releu de bujii nu ramane aprins ....mi sa spus ca s-ar putea sa fie de la releu sau pompa motorina de sub masina dar nu stiu sigur ...si mai am o chestie cand se incalzeste masina si o las al relanti cam oscileaza turatia cateodata..sau cand ma aflu in mers si o scot din viteza tot asa da sa moara motoru , scade dintro data turatia la 400-500 rpm si creste ...face asa de 2-3 ori si isi revine ..are cineva idee cauzele ..pompa motorina ? pompa de inalta presiune ..senzoru de presiune dupa rampa ??? toate bune
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A mea si-a revenit , porneste putin cam greu (ii ia cam 2 secunde , 3) dar fata de cum se balbaia inainte si invartea si 15 secunde degeaba , acum e parfum . Insa am ramas cu trepidatiile la rece intre o mie si doua mii de turatii cand o accelerz . Buba este injectorul cu fir dar momentan nu am bani sa-l schimb .

 

De cand s-a incalzit afara , surprize surprize , a revenit problema , se stinge martorul bujilos si cand ii dau cheie porneste asa chinuit oscileaza relantiul intre 500 si 200 , o accelerez , nimic , in tot acest timp cand balbaie si da sa moara scoate un fuuuuum si evident dupa cam 4 5 secunde moare . Imediat pun iarasi contactul , se stinge bujilosul si surprize surprize , porneste imediat . :frantics:

 

Nici pana acum nu i-am schimbat bujiile desii le am de jumatate de an in birou . Sper cat de curand sa i le schimb si poate poate scap de buba .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.