Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

Ce frumos face V8u ala.

Se vede ce importanta au cauciucurile , poti avea mama sistemelor daca nu asiguri aderenta buna cu solul.

 

 

hornetb dc pacat de masini , dc iti mai iei SUV cu ceva capabilitati de teren accidentat doar ca sa-l ti pe sosea. :twoup:

 

Pai ca de aia iti iei SUV...vrei off road...iei alte marci...parerea mea :)

Link to comment
Share on other sites

hai mai nu va mai certati aici,ce drau' nu da nimeni 50-100k euro pe o masina ca sa o terfeleasca in namol,sa mai si ramana cu ea acolo;pt cine vrea off-road exista altceva,nu ML,q7,RRS,X-uri,draci;

 

insa ac din urma sunt perfecte pt a calatori comod si in siguranta,fara a strange din fund la primii fulgi de zapada sau daca ai de trceut peste un obstacol

Link to comment
Share on other sites

hai mai nu va mai certati aici,ce drau' nu da nimeni 50-100k euro pe o masina ca sa o terfeleasca in namol,sa mai si ramana cu ea acolo;pt cine vrea off-road exista altceva,nu ML,q7,RRS,X-uri,draci;

 

insa ac din urma sunt perfecte pt a calatori comod si in siguranta,fara a strange din fund la primii fulgi de zapada sau daca ai de trceut peste un obstacol

 

exact asta ziceam si eu :twoup:

Link to comment
Share on other sites

mi se pare mie sau cel care a facut pozele a tinut aparatul inclinat

 

ca si fapt divers,m-au prins inundatiile in NT,vara ac,eram cu q7,avea jante 20,nu stiu daca am mers 500m in conditii dificile (namol,bolovani,lemne,cuie),am reusit sa tai o anvelopa,prin urmare nu ai ce face cu o masina de fite (jante 20) in conditii dificile

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
daca sunt alea de iarna si din cate stiu a fost de cald in Ro in ultima vreme, e normal. MAi asteapta putin sa se mai apropie de 0 temperaturile si nu o sa mai observi asta. Intradevar la un cauciuc de iarna suprafata de contact devine mai flexibila la temperaturile care au fost in ultima vreme, si pot crea senzatia aia de mica ezitare...

 

Am simtit si eu asta cand au fost 16-18 grade... de am zis ca s-au tocit cauciucurile si ca tre' sa le schimb :twoup: Da' acum merge foarte bine :)

Link to comment
Share on other sites

Da. pe dealu negru acum ~1luna mi s a intamplat .nu stiu ce sa zic erau noi cauciucurile , poate nu aveau suficienta presiune :twoup: ma rog.

Oricum cu setu de vara pe 20" [dunlop sport max] - v max 250 , cu setu de iarna 255/R19 x4 goodyear v max - 240 :)

M am uitat de jante pe 21" si am ales modelu 215 black sunt mai grele cu 10kg per total . Nu cred ca o sa fie o problema 10kg..

Link to comment
Share on other sites

am venit de pe valea PH azi,ce pot sa zic pe zapada (bine nici nu a fost mare) se descurca bine,aseara am ajuns in poiana,prin parcari mai gaseai zapada mare si inghetata,se descurca ok,x-driver-ul lucreaza f bine,ma uitam pe ecran la torque distribution,s-a inatmplat sa traga doar fata,uneori punea mai mult cuplu doar pe o anumita roata :) chiar isi face treaba ca la carte.

 

insa nu sunt sigur ca am facut cea mai buna treaba cu nokianurile

 

alex,daca tot ii pui pe 21 si o mai si cobori,pune-i si mai multi cp :twoup:

 

si fata de x1,chiar daca pleci mai tare cu ea pe carosabil alunecos nu are tendinta sa fuga de fund

Link to comment
Share on other sites

Gumele mele (LM22) țin foarte bine dacĂŁ mergi drept. Ăn schimb aderența lateralĂŁ este slabĂŁ. DacĂŁ fugi de fund, trebuie sĂŁ acționezi repede și trage imediat mașina, altfel se duce ĂŽn bĂŁlĂŁrii.

 

Comparativ, Ultra Grip GW3 țineau bine lateralul.

 

Iarna trecutĂŁ chiar a fost iarnĂŁ și la ĂŽnceput aveam oarece rețineri la cum va reacționa mașina cu x-drive (mulți ĂŽl injurĂŁ). S-a descurcat mai mult decât onorabil. N-am dat niciodatĂŁ zĂŁpada, cine dorea sĂŁ-mi ia locul mĂŁ ĂŽnjura mereu, deoarece rĂŁmânea blocat.

DacĂŁ o lasĂŁ mai jos, singurul pericol este sĂŁ rĂŁmânĂŁ suspendat. Eu am rĂŁmas cu X3-ul o singurĂŁ datĂŁ. Dar era aiurea. Ăn fațĂŁ ieșeam fĂŁrĂŁ probleme, dar trebuia sĂŁ dau cu spatele. PânĂŁ la urmĂŁ am pus pedala la fund și am trecut. Probabil nici gumele nu reacționeazĂŁ la fel ĂŽn sens invers.

Link to comment
Share on other sites

x1-ul repsectiv avea dunlopuri 3d,incredibile anvelopele acelea,pleca boba de pe loc,insa prin zapada mai mare daca o calcai un pic avea tendinta sa fuga un pic de spate,asa ceva nu se intmpla cu x6,cel putin nu am remarcat si asta totusi pune aproape de doua ori mai mult cuplu jos :twoup: ; si are nokian wrg2,anvelope inferioare 3d-urilor;

 

in Bv (oras) am parcat unde nu era data zapada,la fel fara pb;in poiana zapada era mult mai mare si inghetata,la fel fara pb;totusi astept o zapada mai serioasa

 

am mai fost cu un prieten,avea un GLK 3000cm benzina 231cp;lesinata fata de a mea,chiar si la 6000rpm in schimb nota 10 pt sunet,aproape sunt convins ca urm masina va fi pe benzina;

Link to comment
Share on other sites

Are și avantaje, dar și neajunsuri. De fapt cel mai mare ar fi consumul. Apoi la un motor mai mic se simte lipsa de cuplu când mașina este ĂŽncĂŁrcatĂŁ mult mai rĂŁu decât la un diesel.

 

DacĂŁ decid sĂŁ schimb BMW (eventual la Casco nu mai acceptĂŁ sĂŁ plĂŁteascĂŁ oglinzile, deja am niște probleme), tot câtre benzinĂŁ fug și eu, ceva turbo pânĂŁ ĂŽn 2l.

Link to comment
Share on other sites

Are și avantaje, dar și neajunsuri. De fapt cel mai mare ar fi consumul. Apoi la un motor mai mic se simte lipsa de cuplu când mașina este ĂŽncĂŁrcatĂŁ mult mai rĂŁu decât la un diesel.

 

DacĂŁ decid sĂŁ schimb BMW (eventual la Casco nu mai acceptĂŁ sĂŁ plĂŁteascĂŁ oglinzile, deja am niște probleme), tot câtre benzinĂŁ fug și eu, ceva turbo pânĂŁ ĂŽn 2l.

 

daca trec de la dizal bi-turbo la benzinar,trec tot la bi-turbo,GLK-ul cu 231cp din 3000cm benzina aspirat efectiv era lesinat,fara sa exagerez masina mea ofera ami multa senzatie de la 4000rpm in sus decat aia;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.