Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

ce faci la iarna? eu mi am cumparat un set de iarna pe 19" 255/55 cu anvelope goodyear 2100e din germania oem bmw . cel mai bun pretz . mi am schimbat si placutzele pe spate 100e[placuta] +17e[senzor] + 70e[montaj] . la noi e ceva mai mult vreo 1000-1200 ron .

Oricum e mult mai confortabila masina cu 19" 255/55 decat cu 20" 275/40 si 315/35 , dar stabilitatea e cam la fel.

Link to comment
Share on other sites

mai am vb cu colegii de munca si am cerut o oferta de anvelope,pt 4-5 masini,maine poiemaine sper sa rezolv

 

ciudat,ma steptam sa fie diferente notabile intre jantele pe 19 si cele de 20,mai ales ca dif intre latimea rotilor din spate este considerabile,ma asteptam sa fie mai rigida cu jante pe 20,din ac motiv am vrut pe 19,daca aveam drumuri puneam pe 21

 

banuiesc ca ai luat goodyear ultragrip ?

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

mai am vb cu colegii de munca si am cerut o oferta de anvelope,pt 4-5 masini,maine poiemaine sper sa rezolv

 

ciudat,ma steptam sa fie diferente notabile intre jantele pe 19 si cele de 20,mai ales ca dif intre latimea rotilor din spate este considerabile,ma asteptam sa fie mai rigida cu jante pe 20,din ac motiv am vrut pe 19,daca aveam drumuri puneam pe 21

 

banuiesc ca ai luat goodyear ultragrip ?

 

Salut, daca o sa-ti cumperi / o sa va cumparati cauciucuri de iarna pe 19...poate-mi spui si mie de care si cu cat le veti lua la oferta, am si eu un coleg care are un ML 300 2010, are jante pe 19 si i-am zis ca-i caut eu niste cauciucuri de iarna...

Dimensiunile cauciucurilor de pe masina sa sunt acum : 255 / 50 / R19 .

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Da sunt goodyear ultra grip. Nu pierde din stabilitate ba mi se pare mai elastica masina , se conduce mult mai usor , poate sunt si anvelopele mai moi , mai mici, imi place mai mult. La anu vreau sa ii pun pe 21" de vara , dar sincer m a pus pe ganduri , o sa arate bine dar o sa fie foarte rigida.

 

Pai nu stiu daca e mare combinatie sa iti iei doar cauciucuri. Te duce la un 55-60 mil cu tot cu montaj[Runflat]. Asa eu am dat 2100e pe set complet jante + anvelope , e si mai usor de intretinut , montaju dureaza 10 min si costa 36 ron, daca pui cauciucurile pe jantele actuale te costa vreo 5-6 mil montaju.

 

 

P.s. a mea deja a inceput sa scartzaie din toate incheturile , plasticele din interior , ceva prin portbagaj , cred ca tavita aia care acopera , e si de la gropi.A TA? sau mergi cu muzica tare :twoup:)) o sa ma duc la mhs sa incerce sa mi le rezolve.

Link to comment
Share on other sites

9000km,nici o scartaiala,nici un greiere,am mers si pe drumuri f rele,de menajat nu o menajez,cati km are a ta ? eu pana acum nu am intalnit masina premum nemteasca care sa trocane/scartaie

 

i-am pus anv de iarna nokian wr g2,4020ron+140ron montat,nu sunt RFT,masina pur si simplu este alta,nu mai este asa rigida,directia pare mai usoara

 

...sa vad ce kit pt pana cumpar

Link to comment
Share on other sites

9000km,nici o scartaiala,nici un greiere,am mers si pe drumuri f rele,de menajat nu o menajez,cati km are a ta ? eu pana acum nu am intalnit masina premum nemteasca care sa trocane/scartaie

 

i-am pus anv de iarna nokian wr g2,4020ron+140ron montat,nu sunt RFT,masina pur si simplu este alta,nu mai este asa rigida,directia pare mai usoara

 

...sa vad ce kit pt pana cumpar

 

Salut, astea nu-s all season ? Ce dimensiuni sunt?

Link to comment
Share on other sites

28.900km , nici eu n o menajez ........ o s o duc la service . O sa i fac extindere de garantie 800e inca 2 ani de cand termina .Sunt niste zgomote de la niste palastice, si de la scaun cred ca vin. , probabil de la gropi , eu avand si jante pe 20" de vara cu talon 35 altfel se simt gropile. O s o rezolv nu sunt f deranjante mai mult se aud cand e masina rece cand se incalzeste nu se mai aud.
Link to comment
Share on other sites

9000km,nici o scartaiala,nici un greiere,am mers si pe drumuri f rele,de menajat nu o menajez,cati km are a ta ? eu pana acum nu am intalnit masina premum nemteasca care sa trocane/scartaie

 

i-am pus anv de iarna nokian wr g2,4020ron+140ron montat,nu sunt RFT,masina pur si simplu este alta,nu mai este asa rigida,directia pare mai usoara

 

...sa vad ce kit pt pana cumpar

 

Salut, astea nu-s all season ? Ce dimensiuni sunt?

 

255/50 r19,mai in toate testle facute de autobild,motor und sport sunt trecute anvelope de iarna

 

28.900km , nici eu n o menajez ........ o s o duc la service . O sa i fac extindere de garantie 800e inca 2 ani de cand termina .Sunt niste zgomote de la niste palastice, si de la scaun cred ca vin. , probabil de la gropi , eu avand si jante pe 20" de vara cu talon 35 altfel se simt gropile. O s o rezolv nu sunt f deranjante mai mult se aud cand e masina rece cand se incalzeste nu se mai aud.

 

probabil,q7 cu jante 20 si suspensie pneumatica nu mai pare o masina inchegata

Link to comment
Share on other sites

nu prea se compara q7 cu X6 , poate X5 :) , singuru "rival" pe masura pt X6 este Cayenne .

 

consider ca x6 inca nu are rival,cayenne joaca in ac liga cu x5,ML,RRS,lexus RX,etc

daca scoteau astia de la porsche un suv coupe imi luam porsche

 

 

Nu uita si de asta care detine tot un motor bi-turbo dar V8 .Face cam tot ce face X6 80 % pe strada, numai cand natura o ia razna ................. :twoup:

 

Singurul dezavantaj al sau este greutatea foarte mare 2775 kg la gol.

 

nu-mi trebuie masina care sa faca cine stie ce in natura,ma apuca damblua ma dau cu patrolul si gata,cu toate ca nu sunt pasionat

 

nici nu vreau sa ma gandesc cum se comporta cele 2.8t ale RRS-ului pe serpentine

 

q7 cu cele aproape 2,6t ale sale este cu mult sub x6 ,chiar daca la q7 vb de suspensie pusa pe sport jante 20

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Te asigur ca sta foarte bine.Le-am testat pe toate inainte sa cumpar si am ales ce mi-a placut mai mult.

 

Ca ruliu sesizabil are mai mult un Porsche Cayenne Turbo model 2004 pe sport, decat RRS care nu are nici o setare a suspensiei, este doar ferma si atat.

 

Pentru mine masinile astea mari sunt mai degraba o optiune cu inclinatii spre siguranta activa-pasiva, decat spre sportivitate.

 

Vrei sport , iti iei ceva usor , cu centru de greutate jos o suspensie tare si-un un motor 2.0 t

 

PS: Ce discount ti-au facut la X6?

 

Si inca ceva dpdv al servisarii si calitatii Tiriac Service este mult mai bun , desi si ei mai dau chix cate odata.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

eu cred , ca tu n ai mers cu un X6 - suspensie sport + jante pe 20" + directie activa, sa il fortzezi la limite . deci nu se compara cu nimic , cel putin nu cu barca de Range Roger , cand vii cu 70-80 si trebuie sa franezi zici ca vine masina peste tine . .

Sa nu mai discutam de performance X6 2993cmc biturbo bate la fund 4.2 de la audi, mercedes, si cayenne S 4.8 facelift . Is the King :twoup: momentan

Link to comment
Share on other sites

Allex da-mi voe sa-ti spun ca nicaieri pe drumurile publice nu ai unde sa fortezi masina la limita, in primul rand din cauza traficului si apoi din cauza sigurantei.

 

In privinta gusturilor nu comentez, fiecare alege ce-i place si-l reprezinta. Sa o stapanesti sanatos.

 

PS: daca chiar doresti sa testam si sa vedem diferentele pot sa inchid un drum de munte si sa facem cateva urcari cronometrate.

asta intr-un mod profi si in deplina siguranta. Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

X6 = SPORT ACTIVITY COUPE mai mare nu pot sa scriu cine a zis ceva de off road?

 

stai linistita ca acum 2 sapt am fost in Arlberg - Sf Anton si am testat cauciucurile de iarna la cota 2000, era zapada f mare si niste drumuri forestiere...... de parca eram pe magheru :twoup:))

 

 

X6 are cel mai destept sistem de tractiune, nici nu i trebuie diferential . Test pune un Audi quattro sau un Vw 4motion ca tot acelasi drac e cu 2 roti [1 fata , 1 spate ] pe o portiune cu gheata sau noroi , sa nu ai tractiune la ele . sa vezi cum ramai cu ea pe loc neavand tractiune la ambele roti. E la bmw X-drive se distribuie si pana la 100%din tractiune pe o roata [ asta la X6 Xdrive + Dinamic performance Control ]

Edited by Allex18
Link to comment
Share on other sites

cu RRS nu am mers,nici macar nu m-am suit in asa ceva,deci nu pot sa comentez

 

inainte de x6 a fost un q7,4.2tdi,ideea este ca acel q7 era barca barca pe langa x6-le de mai sus,chiar si cu suspensia pusa pe modul sport si jantele de 20 si avea doar 2,58t,de fapt asta a fost principalul motiv pt care am renuntat la q7

 

x6-le asta este mai stabil decat un e46 cu jante pe 17,nu vreau sa ma gandesc ce inseamna masina asta cu suspensie sport,jante 21

 

la x6 am primit 3500+tva sau 5000e+tva,nu mai tin bine minte+cateva dotari

 

masina sport nu mai vreau am avut un a4,suspensie sport,jante 18,talon jos,aproape 300cp,prea rigida,de doua ori am dat cu capul de tavan,orice drum parea impracticabil,faceam o galma la 2000km din cauza talonului mic;nu era pe gustul meu,nu era pt mine,in fond eu trebuie sa alerg pe tot felul de drumuri prin tara

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

De acord X6 le meu cu suspensie sport + jante pe 20" e mult mai stabila decat E90-ul cu jante pe 17 si suspensie sport , abordez mult mai tare virajele si nu pierde deloc aderenta . Idee e cand intri intr un ac de par sau o curba mai stramta sa nu iei picioru din acceleratie , ca atunci pierde aderenta, sa iei picioru dupa ce termini manevra
Link to comment
Share on other sites

da,asta am obsrvat si eu

 

pe drumuri proaste,fata q7 cu suspensia pusa pe confort tot x6 filtreaza gropile mai bine,fara zgomote,pare mult,mult mai inchegat x6-le,iar acum cu rotile de iarna ,fara RFT,dif sunt evidente

 

pe drumuri cat de cat bune,dar cu serpentine,q7 cu suspensia pusa pe sport (ii coboara si garda la sol),pur si simplu nu ai ce sa comari cu x6 nici macar cu vechiul e46 cand avea jante 16,q7 este o mica barca,cam la fel mi -s aparut si ML-ul

 

de la q7 regret toar sunetul V8-ului,atat

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

daca sunt alea de iarna si din cate stiu a fost de cald in Ro in ultima vreme, e normal. MAi asteapta putin sa se mai apropie de 0 temperaturile si nu o sa mai observi asta. Intradevar la un cauciuc de iarna suprafata de contact devine mai flexibila la temperaturile care au fost in ultima vreme, si pot crea senzatia aia de mica ezitare...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.