Jump to content

bmw x6 4.0d 306cp


ionut_marius

Recommended Posts

DA sablate cu tot cu sticle si capace !!!

 

La cat de fomisti sunt nu este de mirare,in fond atat timp cat este cerere nu vad de ce nu s-ar fura,ma uitam pe net si am fazut inclusiv oglinzi de f10.Te intrebi cine le cumpara,simplu decat sa se piarda vremea pe la politie/casco/service dai 200ron si ai scapat.

 

cum ti se pare acuma masina cu rotile pe 20 fata de cele pe 19? e mare diferenta la confort?

 

Se simte,este mai rigida,iar gropile mari se simt mai bine,suspensia este mai zgomotoasa la trecerile peste denivelari,linii de tramvai;dar merita.

Link to comment
Share on other sites

Nu,de ce sa dau bani daca am casco,cel mai probabil fac constatrile si platesc din buzunar inainte.Ideea era alta,daca sunt atatea anunturi pe net inseamna ca se si cauta,nu-mi vine sa cred ca deja se comercializeaza oglinzi de f10.

 

@alex,ms mult,sper sa rezolv luni.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Auch... 17% un diesel in extern. Cam multisor. Pe de alta parte, la motoare de peste 3 litri nu prea mai conteaza asa tare ca e diesel sau benzina... si diesel-ul consuma enorm.

 

Sincer mi-e cam greu sa cred ca ai mers asa tare cu ea incat nu mai putea motorul saracu', dar tu, caroseria masinii si drumul ar fi permis mai mult. In afara de liniute si alergat Porsche non-turbo pe autostrada nu prea vad ce faci pe soselele noastre cu 4-500 cai si nu faci cu 300.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

M-am jucat ier pe serpentine,nu pot decat sa zic f stabila,parca i-ar trebui un motor mai mare

 

Cred ca mai degraba i-ar trebui minus 200/300kg ;)

Si dupa remap, dif majora de putere s-ar vedea de la treapta a 4-a in sus, dar nu cred ca apuci sa iei prea mult cu a 4-a serpentine si sa fii si in ture multe.

 

nu prea vad ce faci pe soselele noastre cu 4-500 cai si nu faci cu 300.

 

+1

 

 

Referitor la vs cu ML 63 amg:

 

ML: 2350 kg si 630 Nm la 5200 rpm

X6: 2180 kg si 600NM cuplu la 1500-2500rpm + anvelope mai late si susp mai tari

 

E normal sa fie mai rpd pe curbe.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

nici nu te gandii :)) am umilit un ml63 amg pe curbe :))

 

 

Am mai citit pe undeva pe aici pe forum de un X6 4.0d care a "umilit" un ML63 AMG si m-am abtinut sa postez, acuma e a doua oara cand citesc, nu stiu daca tot tu esti persoana respectiva sau nu dar permite-mi sa ma indoiesc amarnic de asta...e totusi vorba de un ML63AMG, 0-200 un X6 4.0 il face undeva la aprox 29-30sec iar un ML63 AMG sub 17sec in ceea ce priveste suspensiile nu vad de ce un X6 la urma urmei simplu si stock ar avea suspensii mai dure si mai sportive decat un AMG...in fine...daca totusi l-ai "umilit" cred ca a fost datorita faptului ca a avut semnul de "baby on board" si nu a vrut sa-l trezeasca (glumesc)...sper ca nu am deranjat pe nimeni cu parerea mea dar pur si simplu nu m-am putut abtine...

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Am mai citit pe undeva pe aici pe forum de un X6 4.0d care a "umilit" un ML63 AMG si m-am abtinut sa postez, acuma e a doua oara cand citesc, nu stiu daca tot tu esti persoana respectiva sau nu dar permite-mi sa ma indoiesc amarnic de asta...e totusi vorba de un ML63AMG, 0-200 un X6 4.0 il face undeva la aprox 29-30sec iar un ML63 AMG sub 17sec in ceea ce priveste suspensiile nu vad de ce un X6 la urma urmei simplu si stock ar avea suspensii mai dure si mai sportive decat un AMG...in fine...daca totusi l-ai "umilit" cred ca a fost datorita faptului ca a avut semnul de "baby on board" si nu a vrut sa-l trezeasca (glumesc)...sper ca nu am deranjat pe nimeni cu parerea mea dar pur si simplu nu m-am putut abtine...

 

vezi mai bine te abtineai ca filosof ramaneai..

dc te uiti la masina mea vezi ca are adaptive drive + jante pe 21...

nu vb de acceleratie pe linie dreapta pt ca e clar ca merge mai bine...dar pe un drum virajat nu are nici o sansa. el frana la 130-140 pe curbe si eu trecem pe langa el lejer.

iar la depasiri aprox intre 80 si 130 plecam amadoi la fel si el se departa dupa vreo 500 m asa cate un pic...am mers asa pana la vreo 200...e normal cu cat creste viteza se departeaza mai tare...dar la condus sportiv nu m-a impresionat deloc...sincer peste 500 de cai credeam ca o sa ma rupa si nu am nici o sansa sa ma tin de el...dar nu e deloc asa. nu vb de liniute unde e clar...dar asa ca feeling si ca stabilitate e slabutz ml 63 amg.

Link to comment
Share on other sites

Poate era ML 500 cu kit AMG , sunt o gramada asa.Cunosc caz personal.

 

Nu zic ca nu oi fi tu un ft bun sofer, dar totusi vorbim de cel mai bun motor v8 aspirat din lume.

 

 

Sau mai stiu afoni din astia care au supermasini dar le este frica sa le calce.

 

 

PS: am avut Cayenne Turbo facut pe la 550 de cai si statea ca pe sine,imi pare rau ca nu-l mai am ca sa-ti demonstrez realitatea crunta si nemiloasa :frantics:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Poate era ML 500 cu kit AMG , sunt o gramada asa.Cunosc caz personal.

 

Nu zic ca nu oi fi tu un ft bun sofer, dar totusi vorbim de cel mai bun motor v8 aspirat din lume.

 

 

Sau mai stiu afoni din astia care au supermasini dar le este frica sa le calce.

 

 

PS: am avut Cayenne Turbo facut pe la 550 de cai si statea ca pe sine,imi pare rau ca nu-l mai am ca sa-ti demonstrez realitatea crunta si nemiloasa :frantics:

 

deci se pare ca nu m-ati inteles. vb doar pe curbe ca e mai rapid... nu la liniute unde este clar.

am spus doar ca l-am umilit pe curbe...pe drumuri virajate....in rest pe drum drept nu am sanse.

 

deci cum se auzea evacuarea...incredibil..

iar era un ml63 amg 100% pt ca il cunosc pe baiat...si un alt ml de care ar fi fost el...si modificat nu ar fi putut merge asa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.