Jump to content

Vanzari si Reparatii Turbosuflante


Recommended Posts

Reparam Turbosuflante pentru toate tipurile de auto-diesel cu si fara geometrie variabila la preturi foarte avantajoase.

Preturile difera in functie de model si de reparatie.

 

Garantie 1 AN, Fara limita de Kilometri.

Contact:

 

Dl. Dinu Fabian

Tel: 0765.414.494

E-mail: reparatiiturbosuflante@yahoo.com

Site: ----------

Romania, Bucuresti, Sector 1, Sos.Chitilei

 

Lista Masini:

 

- Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Citroen, Dacia, Daewoo, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Land Rover, Man, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen etc.

- Rabe, Camioane, Combine etc.

 

Producatori Turbosuflante:

IHI

KKK

HOLSET

GARRETT

MITSUBISHI

SCHWITZE

 

Defectiuni ale Turbosuflantei:

Motorul pierde putere.

Motorul elimita fum negru.

Motorul elimita fum albastru.

Consum mare de ulei.

Functionare Zgomotoasa.

 

Cauzele Defectarii:

 

Defectarea turbosuflantei motorului dumneavoastra este de cele mai multe ori cauzata de un lant de alte defectiuni sau interventii necorespunzatoare.

Daca se respecta intervalele de service si calitatea uleiului folosit este cea mentionata in manualul de service al autovehiculului dumneavoastra, turbosuflanta are o eficienta si fiabilitate maxima.

Vom identifica in continuare cateva dintre acestea:

 

- Defectiuni ale turbosuflantelor cauzate de problemele de lubrifiere: retinerea uleiului, restrictionarea sau lipsa curgerii uleiului, prezenta corpurilor straine in ulei.

- Defectiuni determinate de patrunderea obiectelor straine in rotoarele compresorului si/sau ale turbinei.

 

Procedura de intretinere vizeaza in mod deosebit filtrarea aerului si calitatea uleiului.

Aceste zone sunt importante datorita vitezei de operare a turbosuflantei. Adoptarea unor proceduri de operare adecvate si a unei politici de intretinere preventiva ofera sistemului turbo o lunga durata de viata.

Procedurile de intretinere sunt bazate pe intervale stricte de functionare ale motorului, perioade de timp sau kilometri parcursi. Acest fapt se datoreaza unei largi varietati a lubrifiantilor, a modurilor de operare si a conditiilor la care sunt supusi acestia.

Intretinerea preventiva a turbosuflantei consta in primul rand in asigurarea pastrarii integritatii motorului si a sistemului de alimentare cu aer. Motorul nu trebuie exploatat intr-un mod care sa genereze o functionare defectuoasa a turbosuflantei.

 

Intretinerea:

 

1. Dupa pornirea autovehicolului, accelerarea motoruui este recomandata doar dupa ce presiunea uleiului a fost stabilizata.

Turarea motorului imediat dupa pornire poate forta turbosuflanta sa functioneze la viteza maxima inainte ca lagarele sa poata fi lubrifiate adecvat. Functionarea unei turbosuflante cu lubrifiere insuficienta poate provoca uzura lagarelor. Repetarea acestei greseli poate conduce la defectarea prematura a turbosuflantei.

 

2. Oprirea motorului sa va face numai dupa scaderea turatiei la relanti. Turbosuflanta functioneaza la viteze si temperaturi constante care

sunt mai mari decat cele ale celorlalte categorii de componente ale motorului. Atunci cand un motor functioneaza la capacitate/turatie maxima, viteza si temperatura turbosuflantei sunt de asemenea la maxim. Pot aparea probleme ale motorului sau turbosuflantei atunci cand motorul aflat la turatie maxima este oprit brusc. Pentru evitarea problemelor se recomanda functionarea intr-o stare de repaos medie sau cu o "sarcina usoara", care in acelasi timp sa mentina intreaga presiunea uleiului si fluxul de aer din sistemul de racire. Urmand aceste sfaturi se poate preveni rotatia prelungita a turbosuflantei fara lubrifiere si formarea depunerilor de calamina in spatele rotorului turbina, fapt ce conduce la uzura prematura a segmentilor de etansare.

 

3. Sistemul de ungere al turbosuflantei trebuie amorsat de fiecare data dupa ce a fost efectuat un schimb de ulei sau orice serviciu care

implica o scurgere a uleiului. Motorul trebuie pornit de cateva ori inainte de intra in sarcina. Apoi trebuie pornit si lasat la relanti pentru o perioada de 2-3 minunte inainte de accelerare, pentru ca intreaga circulatie a uleiului si presiunea acestuia sa se regleze.

 

4. La temperaturi scazute si in cazul in care vehiculul nu a fost utilizat pentru o perioada mai lunga de timp, presiunea normala a

uleiului motorului si curgerea acestuia sunt afectate. In aceste conditii motorul trebuie pornit si lasat in starea de repaos pentru cateva minute, pentru a permite intregului sistem sa ajunga la temperatura de lucru iar uleiul la vascozitatea normala, inainte de a intra in sarcina.

 

5. Trebuie evitate perioadele lungi de repaos ale motorului. Combinatia de presiune scazuta din turbina si compresor si rotatia mica a axului turbosuflantei poate permite uleiului sa se prelinga peste segmenti in turbina sau in compresor. Acest lucru poate produce uzuri in carcasa lagar in zona de etansare a segmentilor si poate avea efecte negative asupra rotorului.

 

 

Tag-uri:

reparatii turbosuflante, garrett, turbina logan, iveco, turbo, ihi, turbosuflante, turbosuflanta, reparatii turbo, turbo mercedes, bmw, reconditionare, mercedes, reconditionari turbine, modele turbine, kkk, turbina de cursor, renault, reparatii si vanzari, turbo noi, sprinter, Mitsubishi, turbine, holset, scoda, turbocompresor, reconditionari turbo, turbosuflantele, supape, filtre, mecanica turbo, service auto, auto diesel, lagare de ungere, cp, motor, cai, producatori turbo, reconditionari turbine noi.

 

P.S: Pentru mai multe detalii contactaţi-ne telefonic la numarul afişat mai sus

post-38220-1283199458_thumb.jpg

post-38220-1283199464_thumb.jpg

post-38220-1283199467_thumb.jpg

post-38220-1283199471_thumb.jpg

post-38220-1283199475_thumb.jpg

post-38220-1283199478_thumb.jpg

post-38220-1283199485_thumb.jpg

post-38220-1283199489_thumb.jpg

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare interesanta prezentarea, de bun simt. Sper ca si ceea ce "executi" sa fie de aceeasi calitate.

Nu am vazut pe nicaieri preturile (costurile) unei reparatii, sau variaza in functie de interventia facuta?

Oricum, succes in ceea ce intreprinzi.

 

Multumesc mult, Preturile difera in functie de model si de reparatie.

Link to comment
Share on other sites

Cand am fost ultima ora la bavaria au uitat sa-mi puna mufa de la actuatorul turbinei care este electric si am mers 2-3luni pana sa ii dau de cap de unde provinde problema. Am observat ca de atunci parca numai este asa vioaie, daca vin sa-i fac o constare se poate vedea daca s-a depus calamina pe paleti? Adica are momente cand merge bine si cand nu merge
Link to comment
Share on other sites

Cand am fost ultima ora la bavaria au uitat sa-mi puna mufa de la actuatorul turbinei care este electric si am mers 2-3luni pana sa ii dau de cap de unde provinde problema. Am observat ca de atunci parca numai este asa vioaie, daca vin sa-i fac o constare se poate vedea daca s-a depus calamina pe paleti? Adica are momente cand merge bine si cand nu merge

 

Da cum sa nu, va asteptam cu mare placere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.