Jump to content

Electromotor sau bendix?


spunky528i

Recommended Posts

buna de cateva zile am o problema la pornire ,,cand dau cheie...se aude un sunet ,,,ceb\va de genu Vammm......cateodata da sa porneasca si se intampla treaba asta..de la ce va fii? stiu ca la dacie,,,era de la bendix...a intampinat cineva aceasta problema? inainte pornea la sfert de cheie....se poate si de la bujii?
Link to comment
Share on other sites

buna de cateva zile am o problema la pornire ,,cand dau cheie...se aude un sunet ,,,ceb\va de genu Vammm......cateodata da sa porneasca si se intampla treaba asta..de la ce va fii? stiu ca la dacie,,,era de la bendix...a intampinat cineva aceasta problema? inainte pornea la sfert de cheie....se poate si de la bujii?

ma ajuta careva?

Link to comment
Share on other sites

Pot fi mai multe cauze. Electromotor, bujii, etc.

 

Invarte motorul cand dai la cheie sau nu?

deci bateria nu e ca am masurat oo cu un aparat incarca bbine,,,14 v aveam...ideea e ca dau la cheie invarte si apoi se intrrupe ceva si face waaammmm.....

Alternatorul iti incarca bateria. Tu ai problema cu electromotorul.

Link to comment
Share on other sites

La mine bateria e noua,problema e ca e un Bosh de 74 A,in loc de 55 A cat era originala,si binenteles cu alt curent de pornire.Sa fie asta o problema?Ca m-am gandit ca asta poate sa fie,dar cam toata lumea a zis ca nu e de la baterie.....De incarcat incarca bine!Ceva idei legat? de reparatie?Cum si unde se face?Si mai ales cat costa..... :twoup: ?
Link to comment
Share on other sites

brownshark cand vrei tu facem o comparatie intre starea masinilor,a mea si a ta!!!! :twoup: Ce verificare la sange ii faci tu la un electromotor?Cand pica...pica,nu ai ce sa-i faci sau cum sa stii ca o sa pice!Sau tu cand ti-ai luat masina ai dat motorul jos si ai luat fiecare piesa la verificat?! Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

dupa mine rezolvarea ar fi:se da electromotor jos si se duce la reconditionat

eu am facut asta la 400k km,desi nu dadea semne cum da al tau.am facuto doar ca sa nu raman cu ea prin ceva parcare ,din ceva tara straina ,de pe nu stiu care autobanda.

te costa cam 300lei si ai un electromotor ca nou

la fel poti sa faci si cu alternatorul si macar sti o treaba

Link to comment
Share on other sites

dupa mine rezolvarea ar fi:se da electromotor jos si se duce la reconditionat

eu am facut asta la 400k km,desi nu dadea semne cum da al tau.am facuto doar ca sa nu raman cu ea prin ceva parcare ,din ceva tara straina ,de pe nu stiu care autobanda.

te costa cam 300lei si ai un electromotor ca nou

la fel poti sa faci si cu alternatorul si macar sti o treaba

Multam de sfat lica!

Link to comment
Share on other sites

Treaba s-ar putea sa fie de la o bucsa din electromotor sau carbunii. Mai mare chinul este sa-l dai jos si sa-l demontezi.

 

O bucsa e cam 2-3 ron si sunt cam 4 de schimbat. La mine doar una era ovalizata si daca nu reuseam sa o pornesc din a 2-a cheie, imi manca bateria.

 

Asa ca da-l jos si vezi ce are.

Link to comment
Share on other sites

brownshark cand vrei tu facem o comparatie intre starea masinilor,a mea si a ta!!!! :twoup: Ce verificare la sange ii faci tu la un electromotor?Cand pica...pica,nu ai ce sa-i faci sau cum sa stii ca o sa pice!Sau tu cand ti-ai luat masina ai dat motorul jos si ai luat fiecare piesa la verificat?!

 

n-ar trb sa-ti raspund la flame...cati ani ai ?

ai vazut vreodata un electromotor desfacut ?

anexele de pe motor normal ca le verifici / cureti

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

brownshark cand vrei tu facem o comparatie intre starea masinilor,a mea si a ta!!!! :twoup: Ce verificare la sange ii faci tu la un electromotor?Cand pica...pica,nu ai ce sa-i faci sau cum sa stii ca o sa pice!Sau tu cand ti-ai luat masina ai dat motorul jos si ai luat fiecare piesa la verificat?!

 

n-ar trb sa-ti raspund la flame...cati ani ai ?

31,de ce conteaza varsta?hai ca am vazut dupa-aia editul...Pai daca stau sa iau fiecare anexa si sa o desfac si sa o curat chiar daca nu are nimic mi se pare o prostie.Cum adica sa dau electromotorul jos daca el merge perfect?De ce?Da,inteleg sa il dau jos la primele semne de defectiune,da asa.....Pai atunci ia tot motorul si desfa-l ca poate la urmatorul drum se duce vreun injector sau desfa pompa de benzina ca poate se strica!Inteleg,filtre,consumabile,ulei....astea da,da sa te apuci sa desfaci aiurea piese de pe motor...No comment! Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

Dupa povestire, e bendixul. Da sa cupleze dar nu arunca pinionul pe coroana de la volant si se invarte electromotorul in gol.

 

daca "nu arunca " e solenoidul sau furca....

daca "se invarte cu zgomot" pot fi rolele din bendix, coroana uzata inegal, cva lagare de bronz.... ca zice ca face zgomot d frecare d fier p fier...sau asa am inteles eu.

 

parca n-a scris ce motor / masina / an

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Deci,eu am un e46,dar cautand pe search am gasit topicul asta si cum era vorba de aceasi problema care se aplica cam la orice masina indiferent de model nu am mai facut degeaba alta discutie.In al doilea rand cand am pus bateria asta care o am,si care e mai mare,pe masina mai multi"destepti" au zis ca ba o sa se arda instalatia,ba o sa iau foc...etc,stiti cum sunt carcotasii.Nu ii bagi in seama da intri la idei.De-aia m-am gandit in primul rand la faptul ca am pus o baterie mai mare sa fie problema....
Link to comment
Share on other sites

Deci,eu am un e46,dar cautand pe search am gasit topicul asta si cum era vorba de aceasi problema care se aplica cam la orice masina indiferent de model nu am mai facut degeaba alta discutie.In al doilea rand cand am pus bateria asta care o am,si care e mai mare,pe masina mai multi"destepti" au zis ca ba o sa se arda instalatia,ba o sa iau foc...etc,stiti cum sunt carcotasii.Nu ii bagi in seama da intri la idei.De-aia m-am gandit in primul rand la faptul ca am pus o baterie mai mare sa fie problema....

 

deci, ... problema e aproximativ aceeasi dar nu se aplica la fel la orice masina indiferent de model ....asa ca.... erau bune orele alea de tehnica la obtinerea permisului...

Link to comment
Share on other sites

Brownshark tu cred ca esti vreun mecanic din ala care duce lipsa de clienti si abureste lumea cand se duce la o constatare de schimba saracu om jumate de masina si tot nu rezolva problema.Si sa stii ca fara orele alea de mecanica nu stii sa conduci masina.Ma gandesc daca ai vreun vreun e66 sau vreun porshe si apare vreo problema,trebuie sa stii de la ce e defectiunea si cum se remediaza.Tu te auzi ce prostii debitezi?Si dupa cate stiu eu orice masina pe benzina sau diesel are un electromotor sau poate tu ai magnetou....Asa ca te rog pe viitor abtine-te de la comentarii si du-te la sectiunea tehnica ca sa te dai doctor in motoare!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.