Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Lifestyle, tu nu prea ai citit titlul topicului ...

Stiu ca te intereseaza sa ma faci, dar eu zic ca iti iei rusine de la BMWu meu. Fara dar si poate.

 

 

 

Tot ziceti de placerea de a conduce, dar va deplasati la 2000 de ture. Si sub. Plus ca nu ii face bine la turbina. Dar asta e alta poveste ca va intereseaza consumul.

Link to comment
Share on other sites

Daca vorbim ipotetic.. masina mea de vis.. bate masina de vis a tuturor.. si hai sa continuam ca si cum am avea 5 ani...

 

Da! Nu-i asa ca-i palpitant.

 

Hai ma, serios acum. Este vreun user care posteaza pe acest topic si se supara? Eu as vrea sa cred ca nu. Din moment ce vezi titlul este clar ca te bagi intr-o discutie fara sfarsit sau concluzie clara. Te bagi asa de distractie :) Nu? Chiar ia cineva in serios "insultele" de aici? Este cineva aici care, in urma discutiilor, isi vinde masina si isi ia cealalta motorizare? Sau este cineva care crede ca poate sa convinga pe unul din cei ce posteaza aici sa isi schimbe masina? Vorbim si noi, schimbam idei, ne mai descarcam de nervii acumulati la job, etc. Sunt sigur ca daca ne intalnim noi, astia 7-8 care in ultima vreme am participat intens la acest topic (eu, ciupanezu, lifestyle, avlad, vl4d, etc), n-o sa ne dam in cap, n-o sa ne injuram. Pur si simplu o sa spunem zambind "si asa mah, tie iti place sa ai putere pe o plaja restransa, huh?", cu zambetul pe buze, si sub forma de caterinca :)

Link to comment
Share on other sites

Pai si cum faci tu depasirile alea rapide fara sa schimbi viteza si cu o plaja de cuplu de doar 1000 rpm?

Crede-ma, e mai bine sa ai plaja de cuplu maxim cat mai mare, si de la cat mai mica turatie. Dar ma rog, la cati experti avem pe forum ...

Hai ca-ti explic eu. Ai auzit de rapoartele cutiei de viteze? Stii ce sint si ce fac ele? Ai idee cum functioneaza? Crezi ca o cutie de pe un benzinar e identica uneia de pe diesel?

Uite, iti dau un exemplu si te invit si pe tine sa faci un test. Ia repriza 80-120 intr-a IV-a. Eu de exemplu, la 80 km/h am aproximativ 2000 de ture iar la 120 km/h am 3000 de ture. Consideri ca-mi trebuie mai multe ture pentru depasirea unei masini care merge cu 80...100 km/h? Ca daca merge mai repede pana la 4500 de ture am si eu inca 1500 unde sa tot accelerez.

Link to comment
Share on other sites

chriss: Mie mi-e rusine sa ma intalnesc cu voi.. ca poate-mi put hainele a motorina.. "miros de care nu mai scapi o zi intreaga" dupa spusele unora, nu vreau sa faceti alergii de la motorina mai ales ca sunt unii dintre "voi" care nu suporta mirosul de sulf.... in loc sa ma intalnesc cu voi "elita" nu mai bine ar un camp sau ceva daca tot am utilaj agricol ?...pana la urma la asta se rezuma topicul.

 

avlad: lasa-l ca are masina de putin timp , si entuziasmul se intelege.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

chriss: asta este... la ce sa ma intalnesc pe la intalniri cu personaje care au astfel de pareri despre tipul de masina pe care-l conduc ? nu mai bine merg la o cafea cu prietenii in oras in timpul ala ?

 

Ce sa fac.... daca sofat nu se numeste, probabil se numeste arat.

Link to comment
Share on other sites

Chiar ia cineva in serios "insultele" de aici?

 

 

Da, lifestyle. Si avlad, premiatul.

Da lifestyle, nu am bmw-ul de mult timp, insa am mai avut si alte masini, iar fizica e tot aceeasi de cand lumea si pamantul.

Iar la intalniri vin si persoane cu masini ca a ta si nimeni nu ii desconsidera. De ce vii cu povesti lacrimogene despre desconsideratul masinii tale? E si normal sa se povesteasca despre masina ta daca in fiecare post o compari cu toate lucrurile posibile ...

 

Avlad, crezi ca masina ta sare? Daca imi povestesti despre rapoarte, inseamna ca stii ca pinionul pentru o viteza mare e f mic, ceea ce inseamna ca e invartit mult mai greu iar masinii ii ia mai mult timp sa accelereze. Povestile astea cu ce viteza am la ce turatie is frectie si nimic mai mult. Conteaza si in cat timp ajunge de la una la alta.

Si da, mai ai 1500, dar daca nu mai ai cuplu, esti prins in off-side.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Lifestyle, nu e asa. Eu in primul rand te apreciez pentru ca ai ales bmw. Probabil ca daca ne-am fi cunoscut dinainte sa iti iei masina as fi glumit apoi cu tine, ca ti-ai luat diesel, dar ar fi ca si cum ti-as spune "Ce naspa ca ti-ai luat cu aer conditionat, in loc de clima. Pai stai sa invarti asa aiurea de manete; ia uite la mine, apas pe un buton si gata". Intelegi ideea? Esential (si de apreciat) este ca ai bmw. Ca ai ales motorina este chestie de gust, si orice ti-as spune legat de acest aspect este sub forma de gluma, sau pur si simplu pentru a face conversatie. Ca nu iti spun eu tie ce sa alegi, nu? Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Vl4d: Scuza-ma ca ma oftic cand sunt jignit...

 

Chriss: daca imi permit sa "glumesc" ca dizalu meu amarat e mai rapid ca al tau, va ofticati toti si sariti ca e "turbo, turbo" si nu e corect.. :)

Daca vrem misto si caterinca, nu ne legam de masinile pe care am dat o gramada de bani si in care poate bagam pana la ultimul leut , intelegi ? nu razi de ceva in care omu investeste mult , sau ma rog dupa aia nu te miri daca riposteaza

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Nu te-a jignit nimeni. Blue6 si-a spus parerea. A zis ca LUI II PUT HAINELE, nu TIE.

Ce nu inteleg eu e de ce te oftici tu cand unul evidentiaza ceva minusuri la diesel.

 

Tre sa vb cu B M W ca a dat premiul persoanei gresite. Lifestyle trebuia premiat, iar avlad trebuia sa primeasca premiul de consolare.

Link to comment
Share on other sites

Nu te-a jignit nimeni. Blue6 si-a spus parerea. A zis ca LUI II PUT HAINELE, nu TIE.

Ce nu inteleg eu e de ce te oftici tu cand unul evidentiaza ceva minusuri la diesel.

 

Tre sa vb cu B M W ca a dat premiul persoanei gresite. Lifestyle trebuia premiat, iar avlad trebuia sa primeasca premiul de consolare.

 

Vl4d: cand am facut referire la niste vecini care merg 5 in 318i.. si baga la pompa de 50 de lei.. te-ai simtit ofensat , si tu si ciupanezu... nici pe tine nu te-a jignit nimeni, am spus doar ca aia 5 sunt tristi.. de ce te-ai ofticat atunci ?

Link to comment
Share on other sites

Vl4d: Scuza-ma ca ma oftic cand sunt jignit...

 

Chriss: daca imi permit sa "glumesc" ca dizalu meu amarat e mai rapid ca al tau, va ofticati toti si sariti ca e "turbo, turbo" si nu e corect.. :)

Daca vrem misto si caterinca, nu ne legam de masinile pe care am dat o gramada de bani si in care poate bagam pana la ultimul leut , intelegi ? nu razi de ceva in care omu investeste mult , sau ma rog dupa aia nu te miri daca riposteaza

 

Nici nu cred ca am facut asa ceva. Citeste un pic mai sus si ai sa vezi ca am mentionat ca eu nu vorbesc despre masina mea (adaug: sau a ta). Vorbesc, asa cum zice topicul, in general: bmw benzina vs. bmw diesel. Eu n-am nicio indoiala ca masina ta este mai rapida decat a mea. Daca as fi avut destui bani probabil mi-as fi luat si eu seria 5. Poate 525i, poate 530i. Dar nu. Este primul meu bmw, are 118 cai, si nu am afirmat pe nicaieri ca este mai rapid decat un 525d sau ceva asemanator. Insa ce am spus mai devreme despre 1.9tdi, sustin.

Link to comment
Share on other sites

Avlad, crezi ca masina ta sare? Daca imi povestesti despre rapoarte, inseamna ca stii ca pinionul pentru o viteza mare e f mic, ceea ce inseamna ca e invartit mult mai greu iar masinii ii ia mai mult timp sa accelereze. Povestile astea cu ce viteza am la ce turatie is frectie si nimic mai mult. Conteaza si in cat timp ajunge de la una la alta.

Pai da, daca vorbim de repriza 80-120 intr-a IV-a, orice diesel distruge un benzinar aspirat de capacitate comparabila, chiar capacitati mai mari, desi o face cu numai 1000 de ture. Evident conteaza in cat timp ajunge de la una la alta.

Conform teoriei tale, cum explici ca un 525d de 163 cai are viteza maxima 219 km/h daca n-are decat 4500 de ture disponibile, iar un 320i de 170 de cai ce are inca vreo 2000 de ture in plus are viteza maxima doar 225 km/h?

Te-ai gandit ca pinionul pentru viteza mare de pe un diesel e ceva mai mare decat cel de pe benzinar pentru ca si dieselul are puterea ceva mai jos, cuplul la fel si deci ii este mai usor sa-l invarta, masinii luindu-i acelasi timp sa ajunga la o anumita viteza cu o plaja mai mica de turatii?

In fond masinile merg relativ la fel, castiga viteza la fel de repede, numai ca in general unui benzinar ii trebuie o treapta inferioara. Ar mai fi inca vreo 2 diferente pur subiective. Voi la benzinar vedeti turometrul urcand mai multe ture si mai repede si daca preferati mai mult sunetul motorului unei muzici bune considerati ca sinteti gadilati la ureche. Fiecare cu pasarica lui.

 

Si da, mai ai 1500, dar daca nu mai ai cuplu, esti prins in off-side.

Tu ce intelegi prin a nu mai avea cuplu? Faptul ca-mi scade de la 350 cat am la 2000 de ture la 320 la 4500 de ture? Sau tu ai impresia ca dupa 3000 de ture dieselul mai are vreo 50 Nm si trebuie sa schimbe viteza LMAO?

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Pai in general scuturatul la pornire/oprire e de la ceva tampoane la motor/cutie. :)

 

 

am minim 5 prieteni, care au 318d/320d, Âşi am mers cu ale lor, aceeaÂşi problemĂŁ... probabil, mi se pare mie, cĂŁ ma dau jos din benzinar, Âşi urc ĂŽn diesel.... normal cĂŁ vibreazĂŁ mai tare dieselul. repet, pt mine conteazĂŁ, da' nu blamez pe nime' care are diesel... fuck, ĂŽn fond Âşi la urma urmei, Âşi eu am.... :

Link to comment
Share on other sites

Stiu ce e aia cutie de viteze si cum functioneaza. Relax.

Ce spui tu e adevarat, dar nu specifici timpul in care ajunge dieselul ala la viteza maxima.

 

Da, intr-adevar dieselul distruge un benzinar aspirat in repriza 80-120(IV), dar un benzinar aspirat executa un diesel aspirat in orice comparatie :)

 

Chiar crezi ca la 4500 rpm ai 320Nm? ROFL

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Vl4d: cand am facut referire la niste vecini care merg 5 in 318i.. si baga la pompa de 50 de lei.. te-ai simtit ofensat , si tu si ciupanezu... nici pe tine nu te-a jignit nimeni, am spus doar ca aia 5 sunt tristi.. de ce te-ai ofticat atunci ?

 

 

am fost vara asta În concediu În croaÞia, ºi dup'aia În franÞa, amândouã drumuri, le-am fãcut cu benzinarul, deºi consumã mai mult, ºi e puÞin mai vechi. deci nu cred cã e problema de bani. :)

 

 

 

 

mai ceva. din nou, pãrere personalã. sã faci comparatie Între benzinar normal, ºi diesel turbo, e ca ºi cum ai face comparaÞie Între 2 neveste, una frumoasã de la mama ei, ºi una frumoasã, da' cu silicoane. deci, amândouã-s la fel de bune de frecat, da' totuºi, prima e naturalã. :) plus cã la' aialaltã tre' sã-i schimbi pungile (a se face analogie --> turbo :) ) tot la 5 ani, cã tot tragi de ele ºi se sparg. :)

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

bai blue6: de ce te-ai ofticat si te-ai deranjat cu postu.. vezi cum se subantelege ? nu intelegeti ca am la un bloc langa.. niste vecini de se strang seara in jur la e30, baga manele la maxim, si cand e pe duca bateria, merg toti 5 la pompa fac cheta si baga de 50 de lei, apoi parcheaza iar in fata blocului si baga manele si sparg seminte...

 

Ce treaba am eu cu tine ca ai benzinar, baga frate km, eu am fost facut sofer de dube daca am zis ca am facut 30.000 km an.. si desi am si vito...si km ii fac cu bmw-u...

 

blue6: unde nu este trebuie corectat :) daca se poate.... si normal ca odata cu varsta, trebuie redus din marime.. daca la 21 de ani da bine niste C-uri la 30 de ani is mai sexy niste B-uri etc :) (cum am ajuns noi sa aberam).

Link to comment
Share on other sites

Am mentionat eu in acel topic ceva despre motorul meu? Daca ti-e lene sa mai citesti inca o data, iti spun eu: NU! Acest topic nu se numeste "motorul meu vs. motorul tau", ci se numeste "BMW Diesel vs. BMW Benzina". E nevoie sa spun mai multe?

 

 

 

Hai sa-ti explic si eu ceva: Benzinarul incepe sa traga de pe la 2000, din ce in ce mai tare. Si asta e foarte bine, deoarece cu cat creste viteza cu atat ai nevoie de mai multa putere pentru a impinge masina atat de tare incat sa simti ca te baga in scaun. Intelegi? Ori la benzina exact asta se intampla: incepe de pe la 2000 si creste puterea, ajungand la un cuplu maxim pe la 4000 (modelul meu) si apoi trage in continuare, de data asta crescand caii putere pana isi ating maximul la 6000-6500, moment in care cauti dieselul in oglinda (binenteles, motorul echivalent dar pe motorina, nu unul cu 2 litri mai mare). La diesel e putin pe dos desfasurarii normale a lucrurilor: isi foloseste forta maxima ca sa plece de pe loc, la 2000 de ture, si apoi, cand creste si viteza si are nevoie de mai multa forta, nu mai are de unde sa o obtina, deoarece daca trece de 4000 de ture nu mai are vlaga..

 

aici faceai referire la motorul tau, adica 1.8i, 118cp...asta ca nu imi este lene sa citesc.

 

 

Personal am votat benzina :) ......desi circul zilnic cu un 320d

 

Asta e pacat. Sa nu conduci ceea ce preferi.. Pacat! Bine, fiecare le stie p-ale lui.....

 

deci sa inteleg ca tu vorbeai asa per general despre benzina, din experienta dobandita pe alte masini cu motorizari mari pe benzina....totusi, daca intradevar vorbesti de masini cu motorizari mari nu e pacat ca tu conduci un 318i?....

Link to comment
Share on other sites

mai ceva. din nou, pãrere personalã. sã faci comparatie Între benzinar normal, ºi diesel turbo, e ca ºi cum ai face comparaÞie Între 2 neveste, una frumoasã de la mama ei, ºi una frumoasã, da' cu silicoane. deci, amândouã-s la fel de bune de frecat, da' totuºi, prima e naturalã. :) plus cã la' aialaltã tre' sã-i schimbi pungile (a se face analogie --> turbo :) ) tot la 5 ani, cã tot tragi de ele ºi se sparg. :)

 

Mai frumos de atat nu puteai sa rezumi problema! Bravo! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.