Jump to content

Mere ? o nu Mere


st.neeo

Recommended Posts

O dilema destul de mare pt mine, vara asta m-a tot batut gandu-l sa-mi schimb jantele si anume de la 17'' (225 45 r17 cu et-ul de 37 fata - spate 8j) cu unele de 18''. Problema este ca cele care-mi plac (ex : http://cgi.ebay.it/4-CERCHI-LEGA-PER-BMW-D...item4cf177caf9) poza explicativa , Au : 8j pe fata si 8.5 j pe spate (et35 ) , tot ce am gasit este identic . Problema o reprezinta gumele si nu jantele , si anume : Pe fata trebuie sa-mi pun 225 40 r18 iar pe spate 255 35 r18 , pt mine si pt drumurile care la parcurg este ridicol de mic balonul pe spate.

INTRBAREA este daca nu cumva , stie cineva , si ma refer doar la cei care sunt in cunosinta de cauza sau au ideea despre ceea ce vorbesc , daca as putea sa-mi pun pe masina : balonul de 40 si pe spate , cu optiunea de a scade latimea , nu ma deranjeaza 225 40 r18, ma gandesc ca 225 45 r18 este mult

Tin sa specific ca eu cu masina umblu si pe autostrada fffffff incarcata , si ma gadesc sa nu cumva sa atinga sau sa se toceasca doar pe parti , Imi place sa aiba un aspect placut dar sa si pot merge cu ea , nu doar de dragul de a ma uita la ea.

mersi

 

 

Credeati ca uit.....

BMW e90 2005 berlina

Link to comment
Share on other sites

Mere. Doar sĂŁ nu cari cartofi cu ea. :twoup:

 

cartofi nu car asta e mai mult ca sigur , dar,,,, eu o incarc cu tot ce am si nume : haine pc , calc , home cinema , rachete, tot ceea ce am eu si logodnica (lucram in strainatate 7 luni si 5 in romania ) iar drumul este de 1700 km dus intors de 2 ori pe an. MASINA ESTE DESTUL DE INCARCATA , chiar fff incarcata

De aceea am si mentionat fff incacata ca sa se ia si in calcul facorul asta . Nu ma duc pana in centru orasului si inapoi. Si nici probleme nu caut la directie si la unghiul de fuga.

Se pare ca nu merge.

Mersi

 

 

din ce s-a vb pe.. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=65615 m-am luminat si eu o "tarica"

LA mine nu e vb ca vreau sa ma complic , eu oricum o sa schimb jantele , astea sunt ca si vandute iar daca tot o sa iau altele ma gandeam si la ceva mai mare , in cazul in care este raportul: comfort , pret , look , ok

Se pare ca nu se poate pune in loc de 225 45 r17 et37 8j(fata - spate), 225 40 r18 et35 8j-spate ,iar la balon de 35 pe spate nu am sa recurg. Asta e viata.

mersi.

As pune si niste poze cu masina dar sincer habar nu am cum - need help

Link to comment
Share on other sites

post-29032-1284232741_thumb.jpg

 

Dupa cum o vad eu din profil ar fi loc si de un balon mai mare 40 in loc de 35 spate , dar una e sa o vezi goala iar alta e incarcata , garda la sol scada mult , si in momantul ala poate sa atinga , de aia intrebam, are cineva dimensiunile care la doresc eu , si daca da , ii atinge cad sunt mai multi in masina , nu doresc sa ies pana in oras iar pe prieteni sa-i trimit cu taxi-ul acasa ca eu nu am cum sa-i duc , pt ca-mi atinge masina.E penibil

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Pe fata trebuie sa-mi pun 225 40 r18 iar pe spate 255 35 r18 , pt mine si pt drumurile care la parcurg este ridicol de mic balonul pe spate.

 

in cazul acestor dimensinui baloanele sunt identice datorita latimii, adica 40% din 225 = 35% din 255, ca diametru rotile sunt la fel, difera doar latimea lor. poti pune linistit aceste dimensiuni.

Link to comment
Share on other sites

Pe fata trebuie sa-mi pun 225 40 r18 iar pe spate 255 35 r18 , pt mine si pt drumurile care la parcurg este ridicol de mic balonul pe spate.

 

in cazul acestor dimensinui baloanele sunt identice datorita latimii, adica 40% din 225 = 35% din 255, ca diametru rotile sunt la fel, difera doar latimea lor. poti pune linistit aceste dimensiuni.

 

o explicatie buna

mersi

Link to comment
Share on other sites

Pe fata trebuie sa-mi pun 225 40 r18 iar pe spate 255 35 r18 , pt mine si pt drumurile care la parcurg este ridicol de mic balonul pe spate.

 

in cazul acestor dimensinui baloanele sunt identice datorita latimii, adica 40% din 225 = 35% din 255, ca diametru rotile sunt la fel, difera doar latimea lor. poti pune linistit aceste dimensiuni.

 

o explicatie buna

mersi

si totusi da cu virgula , si anume , este irelevat raportul care-l faci tu cu ce ma intereseaza pe mine.

Daca in talon scrie ca pe janta de 18 cu j8.5 si et 35 trebuie 255 35 r18 , tu zici ca pot sa pun linistit 225 40 r18 , atunci tot matematic as putea sa pun si 205 45 r18 , sau 165 55 r18 si tot asa nu?

Intrebarea este cum pe o janta de 18 sa pui un balon mai mare??? Inseamna ca daca pun o roata de bicicleta ca si latime as putea sa pun in inaltime ca si la un tractor > metafora

Oricum m-am decis , luni o sa comand de 17 ca sa nu-mi mai fac de lucru.

Mersi oricum

Link to comment
Share on other sites

Pe fata trebuie sa-mi pun 225 40 r18 iar pe spate 255 35 r18 , pt mine si pt drumurile care la parcurg este ridicol de mic balonul pe spate.

 

in cazul acestor dimensinui baloanele sunt identice datorita latimii, adica 40% din 225 = 35% din 255, ca diametru rotile sunt la fel, difera doar latimea lor. poti pune linistit aceste dimensiuni.

 

o explicatie buna

mersi

si totusi da cu virgula , si anume , este irelevat raportul care-l faci tu cu ce ma intereseaza pe mine.

Daca in talon scrie ca pe janta de 18 cu j8.5 si et 35 trebuie 255 35 r18 , tu zici ca pot sa pun linistit 225 40 r18 , atunci tot matematic as putea sa pun si 205 45 r18 , sau 165 55 r18 si tot asa nu?

Intrebarea este cum pe o janta de 18 sa pui un balon mai mare??? Inseamna ca daca pun o roata de bicicleta ca si latime as putea sa pun in inaltime ca si la un tractor > metafora

Oricum m-am decis , luni o sa comand de 17 ca sa nu-mi mai fac de lucru.

Mersi oricum

Link to comment
Share on other sites

Pe fata trebuie sa-mi pun 225 40 r18 iar pe spate 255 35 r18 , pt mine si pt drumurile care la parcurg este ridicol de mic balonul pe spate.

 

in cazul acestor dimensinui baloanele sunt identice datorita latimii, adica 40% din 225 = 35% din 255, ca diametru rotile sunt la fel, difera doar latimea lor. poti pune linistit aceste dimensiuni.

 

o explicatie buna

mersi

si totusi da cu virgula , si anume , este irelevat raportul care-l faci tu cu ce ma intereseaza pe mine.

Daca in talon scrie ca pe janta de 18 cu j8.5 si et 35 trebuie 255 35 r18 , tu zici ca pot sa pun linistit 225 40 r18 , atunci tot matematic as putea sa pun si 205 45 r18 , sau 165 55 r18 si tot asa nu?

Intrebarea este cum pe o janta de 18 sa pui un balon mai mare??? Inseamna ca daca pun o roata de bicicleta ca si latime as putea sa pun in inaltime ca si la un tractor > metafora

Oricum m-am decis , luni o sa comand de 17 ca sa nu-mi mai fac de lucru.

Mersi oricum

 

nu ai inteles ce-a vrut sa zica.....el a zis ca poti pune si dimeniunea de 225 pe un 8.5 j pentru ca jantele au o anumita toleranta la latimea gumelor si anume pe un 8.5j poti pune 255 latime dar poti pune si 225(totusi la dimeniunea asta guma o sa aiba de suferit zic eu), cu toate ca 225 cred ca e extrema in cazul asta....dar o poti pune cum de altfel de poti duce si putin peste 255.

http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html - ai aici toate informatiile precum si diferite calculatoare ca sa te lamuresti!

El ti-a spus de raportul ala pentru ca asa se citesc dimeniunile de pe o roata: 255/35 inseamna ca "grosimea" balonului nu este 35 ci 35% din 255 (asta este "grosimea" in mm a cauciucului tau nu 35)

Link to comment
Share on other sites

am pus mai jos niste linkuri care explica influenta geometriei. De fapt nici un mecanic nu cred ca poate sa calculeze exact cum reface el geometrie si ce boala calculeaza el acolo, cand incepi sa umbli cu tot felul de distantiere, roluit aripi si tot felul de kkturi. Ce ma enereveaza mai tare sunt tot felul de meseriasi care confunda faptul ca roata e mai lata cu stabilitatea. De fapt, pur si simplu, la ce improvizatii fac ei masina devine eventual subviratoare sau supraviratoare, in cel mai bun caz, sau mai rau, cu totul instabila la ruliu sau alte forte. E o treaba extrem de sensibila care o pricep putini, dar despre care vorbesc multi.

Eu unul pricep suficient cat sa stiu ca fara un banc de teste utilat, softuri de simulare a fortelor, modele matematice si teste pe pista nu poti modifica nimic.

http://www.tonyfoale.com/Articles/carstuff/spring.htm

http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/align.html

http://www.autozine.org/technical_school/s...suspension1.htm

Fiecare element pornind de la suprata de contact a cauciucului si distanta intre centrele butucului de la roti, si terminand cu jocul permis in bucsi, inaltimea amortizoarelor si a suspensiei, taria lor s.a.m.d influenteaza pozitiv sau negativ comportamentul de drum al masinii.

De asta in tarile civilizate e interzisa orice modificare de genul asta, si dimensiunile cauciucurilor si a jentilor trebuie omologate pentru fiecare masina in parte. Pentru ca te apuci si te joci cu astea si ajungi sa te rastorni cu masina de aiurea, sa pierzi controlul cand nu ar trebui si tot felul de situatii.

Cum spui tu ca stai afara, si masina e inmatriculata acolo, nici nu vei trece verificarea tehinica oricum cu rotile alea, pe langa motivele expuse mai sus.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am pus mai jos niste linkuri care explica influenta geometriei. De fapt nici un mecanic nu cred ca poate sa calculeze exact cum reface el geometrie si ce boala calculeaza el acolo, cand incepi sa umbli cu tot felul de distantiere, roluit aripi si tot felul de kkturi. Ce ma enereveaza mai tare sunt tot felul de meseriasi care confunda faptul ca roata e mai lata cu stabilitatea. De fapt, pur si simplu, la ce improvizatii fac ei masina devine eventual subviratoare sau supraviratoare, in cel mai bun caz, sau mai rau, cu totul instabila la ruliu sau alte forte. E o treaba extrem de sensibila care o pricep putini, dar despre care vorbesc multi.

Eu unul pricep suficient cat sa stiu ca fara un banc de teste utilat, softuri de simulare a fortelor, modele matematice si teste pe pista nu poti modifica nimic.

http://www.tonyfoale.com/Articles/carstuff/spring.htm

http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/align.html

http://www.autozine.org/technical_school/s...suspension1.htm

Fiecare element pornind de la suprata de contact a cauciucului si distanta intre centrele butucului de la roti, si terminand cu jocul permis in bucsi, inaltimea amortizoarelor si a suspensiei, taria lor s.a.m.d influenteaza pozitiv sau negativ comportamentul de drum al masinii.

De asta in tarile civilizate e interzisa orice modificare de genul asta, si dimensiunile cauciucurilor si a jentilor trebuie omologate pentru fiecare masina in parte. Pentru ca te apuci si te joci cu astea si ajungi sa te rastorni cu masina de aiurea, sa pierzi controlul cand nu ar trebui si tot felul de situatii.

Cum spui tu ca stai afara, si masina e inmatriculata acolo, nici nu vei trece verificarea tehinica oricum cu rotile alea, pe langa motivele expuse mai sus.

 

puteai sa te faci narator , oricum frumos explicat , sunt de aceeasi parere. Nu degeaba am intrebat inainte , ca sa stiu daca e ok pt masina sau nu. Puteam foarte usor sa-mi pun de 18'' cu 225 .... ca doar asa am vazut la multi , una e sa vezi si alta e sa fie si bun ceea ce vezi.

Trebuie sa-mi ajunga jantele de 17 cu gumele 225 45 r17 mai soft si mai safety.

Cat despre omologare , da ai dreptate mai toata lumea cu jantele de 22'' 88'' :twoup:) trebuie sa ceara de la prieteni ca sa poate sa treaca , dar, eu o am inmatriculata in tara.

 

Mersi frumos all

Link to comment
Share on other sites

O dilema destul de mare pt mine, vara asta m-a tot batut gandu-l sa-mi schimb jantele si anume de la 17'' (225 45 r17 cu et-ul de 37 fata - spate 8j) cu unele de 18''. Problema este ca cele care-mi plac (ex : http://cgi.ebay.it/4-CERCHI-LEGA-PER-BMW-D...item4cf177caf9) poza explicativa , Au : 8j pe fata si 8.5 j pe spate (et35 ) , tot ce am gasit este identic . Problema o reprezinta gumele si nu jantele , si anume : Pe fata trebuie sa-mi pun 225 40 r18 iar pe spate 255 35 r18 , pt mine si pt drumurile care la parcurg este ridicol de mic balonul pe spate.

INTRBAREA este daca nu cumva , stie cineva , si ma refer doar la cei care sunt in cunosinta de cauza sau au ideea despre ceea ce vorbesc , daca as putea sa-mi pun pe masina : balonul de 40 si pe spate , cu optiunea de a scade latimea , nu ma deranjeaza 225 40 r18, ma gandesc ca 225 45 r18 este mult

Tin sa specific ca eu cu masina umblu si pe autostrada fffffff incarcata , si ma gadesc sa nu cumva sa atinga sau sa se toceasca doar pe parti , Imi place sa aiba un aspect placut dar sa si pot merge cu ea , nu doar de dragul de a ma uita la ea.

mersi

 

 

Credeati ca uit.....

BMW e90 2005 berlina

 

Mere dar sa tii cont ca o sa ti-o iei destul de rau la rinichi mai ales pe extraordinara autostrada.... :twoup:

 

O dilema destul de mare pt mine, vara asta m-a tot batut gandu-l sa-mi schimb jantele si anume de la 17'' (225 45 r17 cu et-ul de 37 fata - spate 8j) cu unele de 18''. Problema este ca cele care-mi plac (ex : http://cgi.ebay.it/4-CERCHI-LEGA-PER-BMW-D...item4cf177caf9) poza explicativa , Au : 8j pe fata si 8.5 j pe spate (et35 ) , tot ce am gasit este identic . Problema o reprezinta gumele si nu jantele , si anume : Pe fata trebuie sa-mi pun 225 40 r18 iar pe spate 255 35 r18 , pt mine si pt drumurile care la parcurg este ridicol de mic balonul pe spate.

INTRBAREA este daca nu cumva , stie cineva , si ma refer doar la cei care sunt in cunosinta de cauza sau au ideea despre ceea ce vorbesc , daca as putea sa-mi pun pe masina : balonul de 40 si pe spate , cu optiunea de a scade latimea , nu ma deranjeaza 225 40 r18, ma gandesc ca 225 45 r18 este mult

Tin sa specific ca eu cu masina umblu si pe autostrada fffffff incarcata , si ma gadesc sa nu cumva sa atinga sau sa se toceasca doar pe parti , Imi place sa aiba un aspect placut dar sa si pot merge cu ea , nu doar de dragul de a ma uita la ea.

mersi

 

 

Credeati ca uit.....

BMW e90 2005 berlina

 

Mere dar sa tii cont ca o sa ti-o iei destul de rau la rinichi mai ales pe extraordinara autostrada.... :)

Link to comment
Share on other sites

da ,dar am inteles ca stai 7 luni pe an acolo. La un control de rutina al masinii pleci cu ea pe platforma. Se intampla rar sa te opreasca de aiurea, eu nu am fost oprit niciodata in 2 ani, dar daca se intampla ai pus-o. Platforma + amenda + ridicatul masinii si reomologarea ei e cam cat inchirierea unei vile la Nice, pe Coasta de Azur o saptamana.
Link to comment
Share on other sites

da ,dar am inteles ca stai 7 luni pe an acolo. La un control de rutina al masinii pleci cu ea pe platforma. Se intampla rar sa te opreasca de aiurea, eu nu am fost oprit niciodata in 2 ani, dar daca se intampla ai pus-o. Platforma + amenda + ridicatul masinii si reomologarea ei e cam cat inchirierea unei vile la Nice, pe Coasta de Azur o saptamana.

 

da da da e adevarat , amenda de viteza , cu peste 10 km peste limita e de minim 450 euro :twoup:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.