Jump to content

-RALANTI- oscilant + mers in 5 pistoane


Recommended Posts

buna baieti

intru si eu pe topicul acesta, cu o problema similara. ( masina e un 525i, e39/2002, automata)

 

am alimentat astazi dimineata de la OMV si mi-au aparut urmatoarele probeleme:

- masina porneste la a 2-3-a cheie;

- motoru scoate un sunet mai gros si nu are putere 100%; de ex am sesizat asta cand am vrut sa fac un kick-down, efectiv a refuzat :twoup:

- dupa ce stau la un semafor cand dau sa plec imi moare motoru;

 

Masina a stat in garaj 3 zile nemiscata, cu o cantitate de 15 l in rezervor. E posibil sa se fi facut condens in rezervor? ( temperaturile au scazut mult in zona mea de luni pana azi, dela 15 grade ziua la 1 grad) sau am luat o "gura" de apa de la OMV?

Specific ca masina inainte mergea perfect zilele trecute, reviziile fiind in grafic, bujiile recent schimbate (NGK), etc.

 

problema mai sus amintita s-a acutizat cu toate ca am schimbat benzinaria ....am fost in reprezentanta si am facut o diagnoza. Piesele ce mi s-au propus spre schimbare in proforma lor sunt:

 

- senzor ax cu came

- bobina inductie si bujie cilindru 6.

- niste furtunase de vaccum;

 

Le-am schimbat pe toate insa nu pe original si nu in reprezentanta asa cu mi-au sugerat ei. ce ma nelinisteste e ca masina are aceleasi manifestari. nu s-a remediat nimic.

Ar fi trebuit ca piesele montate sa fie initializate? sau erorile existente trebuie sa fie sterse?

multumesc !

Edited by bmwadict
Link to comment
Share on other sites

Marius, te rog anunta-ne daca ai gasit o rezolvare la problema ta.

 

Un bun prieten deplange acelasi relanti oscilant si mers neregulat al motorului la rece.

 

Lui i s-a sugerat schimbarea unui injector si a bujiilor. Niciun rezultat vizibil.

 

Mersi anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Ce sa initializezi, furtunele si bobina? E clar ca doar si-au dat cu parerea, nu au gasit cauza. Vezi cum merge, pe rand, cu sonda lambda decuplata sau cu debitmetrul.

 

pe tester nu apareau sonda lambda sau debitmetru.

partea ciudata e ca si-a revenit...nu mai stiu ce sa cred. nu s-a mai oprit de o saptamana buna. :twoup:

masina trage de rupe acum si se accelereaza rapid exact ca inainte sa-mi apara problema asta. probabil de vina a fost si este senzorul acela de la axu cu came.....nu am facut cea mai buna alegere cand am ales febi. Probabil o sa-mi mai dea erori.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
@marius_yoo ai rezolvat problema? daca da care era cauza? si a mea face la fel, dar doar dupa ce se incalzeste motorul, la rece merge foarte bine. pe tester mie mi-au dat prima data bujiile si o fisa, le-am schimbat impreuna cu fisele si facea la fel, am fost la alt tester si au aparut sonda lambda debitmetrul de aer si senzorul de pozitie vibrochen, dar sincer nu mai am nici un fel de incredere in testere, la 10 te duci 10 serii de erori iti dau...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.