Jump to content

despre semnal...


Recommended Posts

si uite asa nu termin bine una, si dau de alta.

 

astazi, brusc, au incetat sa-mi mai mearga semnalele. si dreapta, si stinga. avaria merge, iar cind pun alarma clipesc toate 4 (si releul din bord clicaie)

 

am masurat toate sigurantele. suspectez un fir plecat la maneta din bord... dar ma gindesc ca pine miine cind (poate) o sa incerc sa ma uit p-acolo in frig, are cineva o idee mai inteligenta ?

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

si uite asa nu termin bine una, si dau de alta.

 

astazi, brusc, au incetat sa-mi mai mearga semnalele. si dreapta, si stinga. avaria merge, iar cind pun alarma clipesc toate 4 (si releul din bord clicaie)

 

am masurat toate sigurantele. suspectez un fir plecat la maneta din bord... dar ma gindesc ca pine miine cind (poate) o sa incerc sa ma uit p-acolo in frig, are cineva o idee mai inteligenta ?

 

multumesc

11063[/snapback]

I ncearca sa schimbi releul
Link to comment
Share on other sites

si uite asa nu termin bine una, si dau de alta.

 

astazi, brusc, au incetat sa-mi mai mearga semnalele. si dreapta, si stinga. avaria merge, iar cind pun alarma clipesc toate 4 (si releul din bord clicaie)

 

am masurat toate sigurantele. suspectez un fir plecat la maneta din bord... dar ma gindesc ca pine miine cind (poate) o sa incerc sa ma uit p-acolo in frig, are cineva o idee mai inteligenta ?

 

multumesc

11063[/snapback]

 

 

Releul din bord este doar pentru zgomot.incearca cu alt releu de semnalizare care daca nu ma insel este in cutia cu sigurante.

Link to comment
Share on other sites

Pai ma,nu ai verificat nivelul la lichidul de semnalizare?Nu iti indica senzoru in bord cand e low?Inseamna ca e grava problema.Vezi ca daca mai mergi asa e posibil sa se gripeze.Daca nu e de la lichid,poate e carcoflaxul de vina.S-o fii intepenit. :blink:
Link to comment
Share on other sites

bun... am progresat dar am si regresat.

 

am progresat caci acum semnalele merg. am regresat caci nu mai inteleg nimic. conform schemelor electrice, circuitul de avarie pare complet separat de cel de semnalizare. cu toate astea, daca scot butonul de avarie nu imi mai merg semnalele. e normal ?? care e de fapt legatura intre ele ?

 

problema am identificat-o fiind exact in acest buton, si e a 3-a oara cind o patesc: daca las avaria pornita un timp indelungat (> 30 min), se intimpla ceva dubios in buton si totul o ia razna. se dilata, habar n-am... cert e ca se comporta ciudat. datile trecute nu mai mergea avaria decit daca tineam butonul apasat complet cu mina, acum ca bonus nu mai mergeau nici semnalele.

Link to comment
Share on other sites

problema am identificat-o fiind exact in acest buton, si e a 3-a oara cind o patesc: daca las avaria pornita un timp indelungat (> 30 min), se intimpla ceva dubios in buton si totul o ia razna. se dilata, habar n-am... cert e ca se comporta ciudat. datile trecute nu mai mergea avaria decit daca tineam butonul apasat complet cu mina, acum ca bonus nu mai mergeau nici semnalele.

11748[/snapback]

se dilata butonul? :blink:

Link to comment
Share on other sites

se dilata butonul? :blink:

11775[/snapback]

 

Pai e grav a daca se dilata,ca fierbe lichidul ala de semnalizare si se umple naiba masina de el,si galbenu ala se ia tare greu de pe haine.Iti zic eu ca eu m-am patat cand il schimbam.

 

In alta ordine de idei,nu e cumva ca la E34?Eu am un releu portocaliu mi se pare,in cutia cu sigurante.Am patit si eu asa si l-am schimbat.Nu cred ca e din buton ca butonu comanda releul.Fara releu nu merge nimic,cred ca in comun au acest releu.Incearca sa pui un releu de la alta masina la care merge.Daca face la fel,e clar.Sau si un alt buton,daca crezi ca e butonul.Doar sunt destule E30 la voi.

Link to comment
Share on other sites

repet, la e30 singurul releu de semnalizare e in coloana volanului. sint convins ca si la alte modele e tot asa (exceptind astea noi unde probabil e electronic totul).

 

in cutia de sigurante/relee sint doua sigurante (4 si 24 la e30) si probabil un "unloader relay" sau ceva in genul, care intrerupe toate circuitele consumatoare in anumite cazuri (demaror de exemplu)

 

si iar repet, problema e identificata in buton, l-am demontat, am curatat contactele si m-am asigurat ca placutele se misca cum trebuie, l-am pus la loc si totul e 100 % functional.

Link to comment
Share on other sites

repet, la e30 singurul releu de semnalizare e in coloana volanului. sint convins ca si la alte modele e tot asa (exceptind astea noi unde probabil e electronic totul).

 

in cutia de sigurante/relee sint doua sigurante (4 si 24 la e30) si probabil un "unloader relay" sau ceva in genul, care intrerupe toate circuitele consumatoare in anumite cazuri (demaror de exemplu)

 

si iar repet, problema e identificata in buton, l-am demontat, am curatat contactele si m-am asigurat ca placutele se misca cum trebuie, l-am pus la loc si totul e 100 % functional.

11805[/snapback]

dane,vino sa iti dau alt buton ca sa elimini cauza asta-adi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.