Jump to content

Achizitie M3 E36


r0n1n

Recommended Posts

Cei ce vorbiti de rau m3 e36, nu stiti ce spuneti, cum faceti un m3 cazan doar ca ati vazut 2-3 poze cu masina murdara?

@filon, scuza-ma dar daca de asta din 1998 se spune ca e un cazan vechi, pe m5 ala din 1991 se va spune ca e de epoca... acum fiecare cu ce ii place.

Apropo, termenu ala de ''masina de dezmembrari'' e oribil. Dupa mine, o masina de dezmembrari e un gunoi ce nu poate circula pe drumurile publice, la masina asta nu e vorba decat de interes financiar, poate fi intr-o perfecta stare, omul a adus-o sa faca un leu, chiar daca masina ajunge bucati, il condamnati? poate e bugetar :twoup:)

Cam asta poate un m3 ingrijit, netunat, nesoftat, stock stock stock:

 

 

P.S.

Am uitat, toata lumea are masina 2009+ aici...

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

 

Nu mi se pare nici una mai tentanta amandoua sant si mai obosite

Am fost eu sa il vad pe ala nergru si e rupta masina tremura toata

Toate motoarele care au 2 valve si o singura bobina cu fise sant pa

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca schimbul cade.

Il sun pe om ca sa confirm pt maine, dupa cum am stabilit.

Imi zice : Pai eu am pe masina 5800 si am vorbit cu ai mei si masina ta face 5000.

Ii zic: Bine, atunci iti mai dau eu 800 diferenta.

El: A nu ca deja am promis-o.

 

Deci cred ca deja e dezmembrata.

Link to comment
Share on other sites

Cei ce vorbiti de rau m3 e36, nu stiti ce spuneti, cum faceti un m3 cazan doar ca ati vazut 2-3 poze cu masina murdara?

@filon, scuza-ma dar daca de asta din 1998 se spune ca e un cazan vechi, pe m5 ala din 1991 se va spune ca e de epoca... acum fiecare cu ce ii place.

Apropo, termenu ala de ''masina de dezmembrari'' e oribil. Dupa mine, o masina de dezmembrari e un gunoi ce nu poate circula pe drumurile publice, la masina asta nu e vorba decat de interes financiar, poate fi intr-o perfecta stare, omul a adus-o sa faca un leu, chiar daca masina ajunge bucati, il condamnati? poate e bugetar :twoup: )

 

Ca fapt divers,E36 coupe/cabrio+hardtop ca model este unul din preferatele mele insa un exemplar bun de M3 E36 mai ales fabr. 98 nu te atingi de el fara 15-16 mii de E.Acum sincer,doar nu te astepti sa gasesti mare lucru cand vezi un M3 E36 model UK si cumparat pt piese din cine stie ce parc de dezmembrari din UK,e clar ca masina aia nu e nimic de capul ei.Daca in poze arata jalnic,in realitate nici nu vreau sa-mi imaginez.In ziua de azi rar mai gasesti un E36 intretinut in Germania daramite in Ro.

Daca tu ai o masina intretinuta in care ai bagat o groaza de bani nu inseamna ca sunt si restul la fel.

Ce-mi arati tu mie in video-ul ala de mai sus sunt masini ale unor oameni cu bani care au investit foarte mult in intretinerea lor.

 

THX e suparat ca l-am contrazis cand a spus ca nu e mare diferenta intre M3 e36 si 330i, d-aia ii zice masina din dezmembrari.

 

Nu sunt suparat deloc insa treaba cu caii este discutabila.La astfel de masini vechi si neintretinute sansele ca motorul si celelalte ansambluri sa mai functioneze sunt foarte,foarte mici.Asa ca degeaba ai 321cp in talon daca motorul si cutia sunt praf.Am intalnit o gramada de astfel de masini vechi cu motoare puternice dar care abia mai tineau pasul cu modele mai noi fara pretentii de sportive.Degeaba ai un M3 daca "merge" ca un cazan si stai cu trusa de scule in portbagaj.Tocmai de-aia te-am si sfatuit sa-ti iei mai bine un 330i Coupe E46 bun daca vrei o masina puternica,mai fiabila,mai sigura si care-ti "mananca pe paine" astfel de cazane vechi lasate sa ajunga in paragina.

M3 E36 deja este o masina pt. pasionatii cu multi bani.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca schimbul cade.

Il sun pe om ca sa confirm pt maine, dupa cum am stabilit.

Imi zice : Pai eu am pe masina 5800 si am vorbit cu ai mei si masina ta face 5000.

Ii zic: Bine, atunci iti mai dau eu 800 diferenta.

El: A nu ca deja am promis-o.

 

Deci cred ca deja e dezmembrata.

 

:twoup: Cat tupeu,cica are 5800 pe masina,poate de lei.

Link to comment
Share on other sites

+1 THX

Exact asta e situatia si cu M5 e34. Extrem de greu de gasit in stare buna, si sare de 15k . Si intretinutul e ceva foarte, foarte costisitor, chiar folosita si ocazional.

Sincer in momentul asta nu ma sperie un E65 V8, facut chiar si in anii aia plini de bube, cat ma sperie un e34 M5.

Link to comment
Share on other sites

@ionut marius: am 320, nu 325, nu stiu dc M3-ul ala e cazan.... ramane sa-l vad.

 

@costyn: mersi de oferta dar caut ceva cu mai multi cai.

 

mai un M3,adus de un samar/mecanic sau ce o fi,pus la taiat ce e? nu ti-o zic cu rautate

 

THX e suparat ca l-am contrazis cand a spus ca nu e mare diferenta intre M3 e36 si 330i, d-aia ii zice masina din dezmembrari.

 

nu doamne fereste,daca citeai cu atentie postul meu,spuneam ca mai bine iti iei un 330i,ii faci soft si ai o masina buna,pe care poti sa o folosesti zi de zi fara teama,mai rapida decat 99% din masinile de pe strada,chiar daca nu este la fel de rapida ca un M,M-ul il lasi pt alt data,cand ai un buget pe masura

 

eu vad altfel lucrurile,daca vrei un M e36,ia-ti unul din de. bun,sau anglia si ii schimbi volanul,in mintile lui,original,chiar daca costa mult altfel este pacat sa iti iei ultimul cazan din ro,doar ca e ieftin

 

O sa pun 320-ul la vanzare pe autovit, si dc imi iese vreo 8000E, o dau si ma duc in UK dupa un M3.

 

spor la vanzare!

Link to comment
Share on other sites

Intradevar cel mai bine este sa-l cumpere din Germania.

 

1.Este mai aproape.

2.Cel mai important aspect este ca are volanul pe stanga .Scapa de stresul modificariilor aduse celei din UK(mai ales ca nu poti pune piese de 316i :twoup: ) alte cheltuieli.

3.De inscris tot la Bulgari il va inscrie ,indiferent din ce tara este .

4.Preturile nu difera extraordinar de mult intre DE si UK.

Link to comment
Share on other sites

O sa pun 320-ul la vanzare pe autovit, si dc imi iese vreo 8000E, o dau si ma duc in UK dupa un M3.

 

tu ai inebunit cu volanul pe dreapta ? :twoup:

 

Uk este mai departe decat De ,preturile nu prea difera...de ce nu iti iei din DE cu volan pe Stg?! un em3 cu volan pe dreapta este ca si cum te-ai imprieteni cu un gay..

Link to comment
Share on other sites

O sa pun 320-ul la vanzare pe autovit, si dc imi iese vreo 8000E, o dau si ma duc in UK dupa un M3.

 

tu ai inebunit cu volanul pe dreapta ? :twoup:

 

Uk este mai departe decat De ,preturile nu prea difera...de ce nu iti iei din DE cu volan pe Stg?! un em3 cu volan pe dreapta este ca si cum te-ai imprieteni cu un gay..

Ce vrei sa insinuezi.. :)

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa stii ce costuri de intretinere ai la masina asta da-mi un pm cu nr tau de telefon si iti detaliez! Eu am un M3 E36 Evo cu acelasi motor de 3,2l de aproximativ o luna si te sfatuiesc sa te gandesti bine inainte sa faci o alegere gresita...contrar multor pareri postate pe acest topic, nu e simplu si ieftin de intretinut! Edited by benarcis
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa stii ce costuri de intretinere ai la masina asta da-mi un pm cu nr tau de telefon si iti detaliez! Eu am un M3 E36 Evo cu acelasi motor de 3,2l de aproximativ o luna si te sfatuiesc sa te gandesti bine inainte sa faci o alegere gresita...contrar multor pareri postate pe acest topic, nu e simplu si ieftin de intretinut!

Scrie te rog aici,macar printre randuri daca nu ai timp..Ca si eu sunt tare curios sa aflu o parere cinstita ,de la o persoana care chiar detine asa ceva.

Si nu numai eu cred ca si ceilalti useri .

 

Totusi este o masina despre care in majoritatea cazurilor se vb din auzite .Este asa ca o poveste pt majoritatea dintre noi . :twoup:

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat masina din Romania si am fost constient ca nu era in cea mai buna stare tehnica(si pretul de achizitie a fost cam cat e acest cabrio)...

Am schimbat kitul de ambreiaj cu tot cu volanta si am optat pentru unul sport pt ca l-am luat cam in aceeasi bani, aproximativ 3000 ron, asta daca optam pt un ambreiaj Sachs sau LUK nu oem, unde doar volanta e 3500 ron.

Deasemeni am schimbat discurile si placutele de frana unde am ales oem, totul fiind 3900 ron.

Bujiile NGK Iridium 77 ron buc, 3 bobine de inductie la 300 ron buc, un senzor nivel ulei 520 ron...am mai luat o mie de plastice si clipsuri, chedere si alte nimicuri oem care au fost peste 2000 ron(multe din ele au fost si ''mofturi'' insa eu cred ca si necesare daca vrei sa ai o masina in stare f buna tehnic si optic).

Un schimb de ulei ajunge la aprox. 600 ron(dor uleiul Castrol Sport 10w60 e 65 ron l).

Anvelopele pe 17' Marangoni Zeta Linea au fost in jur de 500 euro setul.

In plus fata de toate astea se mai adauga manopera, drumuri la reprezentanta, multe fara nici un rezultat, toate acestea nefiind de neglijat.

Toate acestea intr-o luna de la achizitie...probabil ca nu vor mai fi aceleasi cheltuieli lunar!

sa nu uit cireasa de pe tort: impozitul este 4900 ron pe an!

Edited by benarcis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.