Jump to content

Anvelope Foarte Uzate


Recommended Posts

O sa-ti spuna ca de vina sunt anvelopele.

 

Am fost de cateva ori la ei si nimic. Nu prea gasesc ei probleme la suspensie.

 

Insa bafta !

 

P.S. La rotile pe 17, fenomenul se manifesta mai putin. Pe cele de vara (18") le rodea mai tare.

 

Pai si la mine la cele de 16" se uzeaza absolut normal un milimetru intre spate si fata fara uzura pe lateral.255/55/16 daca nu gresesc.

Link to comment
Share on other sites

Am sunat azi la Banat Car, sper sa ajung saptamana asta pe la ei pentru o constatare amanuntita, au zis ca-mi verifica toata directia si suspensia..pana ajung la ei daca imi puteti spune voi pe ce anume sa insist cand ajung acolo. in primul rand cred ca e mai bine trasa pe un canal decat suspendata. A mai fost suspendata si n-au gasit nimik.

 

Sper sa ma intorc curand cu ceva vesti.

Poti vorbi cu ei sa iti faca o constatare pe un elevator platforma, ca cel pentru geometrie. Asa masina sta pe roti, desi jocurile tot cu roata suspendata le vezi. Te ajuta roata pe sol doar daca verifici jocul din bieletele antiruliu.

Link to comment
Share on other sites

cei care fac ITP-ul verifica masina pe roti,ai putea sa faci o constatare la ei!la a mea e39 am reglat putin din bucsile mari de pe bratele inferioare,nu cunosc la e60 cum e articulatia spate!

ideea e ca la itp au acei tamburi rotativi care forteaza roata in toate partile cu masina in pozitie normala,daca e suspendata bratele sunt coborate la maxim!

Link to comment
Share on other sites

duca ce ii dau de cap,,unghiul nu-l mai fac pana ce nu-i gasesc buba. inseamna ca si pe fata am ceva vrobleme dar nu asa grave,,le roade dar nu ca pe spate. mi-e si groaza sa ma apuc, mai ales ca n-am alta masina.
Link to comment
Share on other sites

duca ce ii dau de cap,,unghiul nu-l mai fac pana ce nu-i gasesc buba. inseamna ca si pe fata am ceva vrobleme dar nu asa grave,,le roade dar nu ca pe spate. mi-e si groaza sa ma apuc, mai ales ca n-am alta masina.

buna seara, problema asta am avut o si eu, pune cricul si ridica cu.....ul masini,avand roata suspendata vezi daca are joc,, sigur are,,. schimba piesa asta , este piesa numarul 2 :

 

http://img849.imageshack.us/img849/4466/262v.png

 

f important, sa nu te apucide dat la ciocan, butucul este din aluminiu si l spargi usor, este o presa speciala, ca un tub, care se foloseste ptr asta!!!

salutari! :drinks: :drinks:

Link to comment
Share on other sites

buna seara, problema asta am avut o si eu, pune cricul si ridica cu.....ul masini,avand roata suspendata vezi daca are joc,, sigur are,,. schimba piesa asta , este piesa numarul 2 :

 

http://img849.imageshack.us/img849/4466/262v.png

 

f important, sa nu te apucide dat la ciocan, butucul este din aluminiu si l spargi usor, este o presa speciala, ca un tub, care se foloseste ptr asta!!!

salutari! :drinks: :drinks:

 

 

probabil asta e cu siguranta,,,am fost azi la reprezentanta pt un test telescoape....sunt in valori normale; fata 75% spate 66%(aici nu stiu cat e de normal), am plecat de acolo in mare tromba avand pana la intrare in oras 2-ua sensuri giratorii..am intrat f tare in ele fiind singur pe drum...masina sta bine nu fuge, musca practic din asfalt.

s-a mai pus problema rotilor in sensul dimensiunilor,,adica eu am 8.5 pe toate nu 9.5 spate cum scrie pe stalpul masinii...in toate programele lor gasindu-mi doar asemenea dimensiuni aprobate 8.5 fata 9.5 spate.(aici ma refer la latimea jantelor)

inca un aspesc ce vreau sa-l remarc, cineva a vb pt mine la bmw viena legat de dimensiunile astea pe caroseria mea(525d),maxim maximorum fiind admise pe 18 cu 8.5 si 9.5, exact dimesiunile lui bala.

sigur incep de la bucsa aia,,,dar ma intreb de ce rotile de iarna pe 16 sunt perfecte,,efectiv perfecte..a 2-ua iarna cu ele si parca-s noi.

Link to comment
Share on other sites

mare lucru ca ai reusit sa pui 245/35 pe 9.5J cred ca vin trase la maxim , iti recomand sa pui gume corespunzatoare dupa care sa verifici articulatia de la puntea spate si apoi sa ajungi sa iti faci geometria corecta , gumele corespunzatoare sunt 245/35/19 fata + 275/30/19 spate
Link to comment
Share on other sites

probabil asta e cu siguranta,,,am fost azi la reprezentanta pt un test telescoape....sunt in valori normale; fata 75% spate 66%(aici nu stiu cat e de normal), am plecat de acolo in mare tromba avand pana la intrare in oras 2-ua sensuri giratorii..am intrat f tare in ele fiind singur pe drum...masina sta bine nu fuge, musca practic din asfalt.

s-a mai pus problema rotilor in sensul dimensiunilor,,adica eu am 8.5 pe toate nu 9.5 spate cum scrie pe stalpul masinii...in toate programele lor gasindu-mi doar asemenea dimensiuni aprobate 8.5 fata 9.5 spate.(aici ma refer la latimea jantelor)

inca un aspesc ce vreau sa-l remarc, cineva a vb pt mine la bmw viena legat de dimensiunile astea pe caroseria mea(525d),maxim maximorum fiind admise pe 18 cu 8.5 si 9.5, exact dimesiunile lui bala.

sigur incep de la bucsa aia,,,dar ma intreb de ce rotile de iarna pe 16 sunt perfecte,,efectiv perfecte..a 2-ua iarna cu ele si parca-s noi.

 

 

bun daca asa faci sensurile giratorii!!!! ,,altu' ca mine,, sigur daca schimbi articulatia o sa se rezolve,si sigur roata dreapta are mai multa uzura decat roata stanga, pentru ca atunci cand intri in giratoriu este solicitata dreapta spate, deja intrat in giratie este solicitata stanga spate si laiesire din giratie este iarasi solicitata dreapta spate!

articulatiile aste mai provoaca si vibratii in mers, cel mai bine ar ca sa se schimbe bratele si bieletele antiruliu. cauciucurile de iarna se uzeaza la fel, daca ai merge numai pe asfalt ,dar cum se circula mai mult pe zapada si doar pe perioada iernii , normal ca nu se cunoaste uzura!

Link to comment
Share on other sites

acero eu am 245/35/19 8.5J pe toate 4, asta am vrut sa explic mai sus,,,adica nu am dimensiunile recomandate pt spate,cele cu janta de 9.5.

 

bogdad tds,,nu iau mereu sensurile in halu asta:)) am vrut doar sa verific daca fuge masina sau derapeaza usor sau daca se redreseaza greu.

 

interesant filmulet smiley32.

 

spuneti-mi si mie cum pot verifica arcurile fara a le da jos? am inteles de pe forum ca nu prea le vezi defectul cu ele montate.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Intr-un final am ajuns sa schimb rotile cu cele de vara.

Am avut 3 jante ovalizate.

Ieri am scos-o de la reprezentanta cu acele bucse schimbate si unghiul facut.

ce sa zic diferenta e foarte mare fata de cum era masina. e mult mai legata si nu mai bate nimic.

sper sa am si eu parte de uzura normala acum si sa ma bucur si eu de masina. ramane sa urmaresc uzura.

pararea mea este ca unghiul merita facut la ei..au luat toate suruburile la control sa vada ce e destrans sau intepenit, verificat capetii, bieletele etc. a stat la unghi mai mult decat la schimbat acele bucse.

 

Va multumesc pentru ajutor,,,datorita voua am rezolvat problema stand pe capul alora si spunandu-le sa-mi controleze bucsele de la fuzeta(lucru de care oricum habar nu aveau)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.