Jump to content

se opreste la relantii!


swsws

Recommended Posts

Va salut!

Am un E46,320I,150CP,1999 si am o problema.

In mers daca vreau sa o accelerz brusc are momente de ezitare si o mica trepidatie a motorului dar asta dureaza cam o secunda dupa care incepe sa isi dea drumul si merge rotund .

Cateodata daca stau la semafor se accelereaza singura dupa care se opreste motorul.

Mentionez ca acul la turometru nu are nici cea mai mica oscilatie sta fix parca ar fi lipit.

Am fost la tester si nu a iesit nimic.

Ce ma sfatuiti??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am fost la tester si nu a iesit nimic.

Ce ma sfatuiti??

 

Sa cureti ICV ...Dar verifica si fisele si bujiile...

 

ok iti ms mult deocamdata ca si eu am un BMW E36 si astazi am scimbat regulatorul de presiune din rampa si tot asha imi face si nu stiu ce sa ii mai fac:(( :twoup: ( daca aflu eu inainte iti zic eu ok

 

Ce treaba are regulatorul din rampa cu rAlantiul? De fapt cred ca esti victima unei confuzii.....pornita de la cuvantul "regulator"

Eu cred ca ai fost sfatuit sa cureti regulatorul de rAlanti nu sa-l schimbi pe ala de presiune chiar daca ambele componente sunt regulatoare.

Eu asta presupun...Vezi ce i-am zis mai sus colegului

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Eu tot nu inteleg ce au aceste regulatoare sau bujiile sau fisele cu faptul ca masina daca o accelerez brusc da semne parca s-ar ineca dupa care isi revine si inecepe sa traga dar si asa nu o face cum ar trebui in schimb daca o accelerez incet nu mai sunt probleme nu mai da semne ca se ineaca.

Cineva imi spunea ca s-ar putea sa fie din cauza debitmetrului de aer.

Numai ca la tester nu iasa nimik relevant. :twoup: :)

Link to comment
Share on other sites

Eu tot nu inteleg ce au aceste regulatoare sau bujiile sau fisele cu faptul ca masina daca o accelerez brusc da semne parca s-ar ineca dupa care isi revine si inecepe sa traga dar si asa nu o face cum ar trebui in schimb daca o accelerez incet nu mai sunt probleme nu mai da semne ca se ineaca.

Cineva imi spunea ca s-ar putea sa fie din cauza debitmetrului de aer.

Numai ca la tester nu iasa nimik relevant. :twoup: :)

Pentru a testa daca e debitmetru scote-i mufa si vezi daca masina face la fel,dca face la fel nu e defect,iar daca simti o imbunatatire inseamna ca e defect.

Link to comment
Share on other sites

Am sa incerc si asa cum zici tu cu mufa scoasa sa vad daca atunci cand o accelerez brusc mai are momente de ezitare sau sa dea semne ca s-ar inneca.

Deja a inceput sa se accelereze singura tot mai des si sa se opreasca fara motiv.

Oricum ,cred ca daca scot mufa nu va avea un mers foarte bun pentru ca acel debitmetru este pus cu un scop.

Link to comment
Share on other sites

Oricum ,cred ca daca scot mufa nu va avea un mers foarte bun pentru ca acel debitmetru este pus cu un scop.

Nu se refera la un mers foarte bun...doar imbunatatit. Un debitmetru defect inrautateste mersul motorului..Eliminandu-l temporar, va trebui sa sesizezi o schimbare de cele mai multe ori, in bine. Acum deasemeni nu trebuie sa intelegi ca poti merge cu debitmetrul decuplat...Deci daca scoti mufa si se schimba in mai bine mersul motorului, il schimbi.

Pana atunci, vezi sa nu ai vreun furtun crapat (cel gros de dupa debitmetru sau cele subtiri de vacuum) si nu ignora totusi cele ce ti s-au recomandat mai sus...

Link to comment
Share on other sites

Am inteles despre cum ar trebui sa se comporte masina daca trag mufa de la debitmetru.

Am sa verific si acele furtune de la vacuum.

Furtunele de la vacuum sunt cumva cele de sub suportul de plastic al filtrului de polen situate in sptele motorului???

Link to comment
Share on other sites

Dar motorina , dupa parerea mea pentru bmw-ul meu cea mai buna motorina este cea de la Luk oil , eu am avut o problema asemanatoare si am bagat motorina numai de la luk oil ( tot cineva dupa forum mi-a recomandat , eu nu aveam incredere ) dupa ce am bagat de 4 -5 ori masina mergea perfect , si mie mi se oprea motorul la semafor ...etc si vreau sa va spun ca inainte de luk oil bagam motorina de la mool de la acip cea mai scumpa si nu se intampla nimic . bafta
Link to comment
Share on other sites

Am pus si eu video pe youtube cu a mea cum face cand este cu motorul rece. Vreau sa zic ca am curatat ICV si clapetele de acceleratie, face asa doar la rece pana se incalzeste motorul apoi merge cum trebuie. Consumul este foarte bun, vreau pareri ...

 

Edited by Gycone
Link to comment
Share on other sites

pulverizeaza spray deodorant deasupra admisiei si pe la furtune. daca se accelereaza trage aer fals. poti schimba doar senzorul de debitmetru daca iti rezulta ca este defect dupa ce scoti mufa.

Salut! daca nu te superi incerci sa imi mai explici inca o data cum sa fac cu sprayul deodorant???

Link to comment
Share on other sites

cu motorul pornit dai cu spray ca si cand ai da pe haine.daca trage aer fals pe undeva, atunci trage sprayul și se accelereaza in loc sa se opreasca. mai insisti in locul in care ai simtit ca se accelereaza. locul pe unde trebuie sa dai este deasupra admisiei mai ales furtunele de aer si furtunul care se gaseste sub carcasa de plastic a filtrului de polen.
Link to comment
Share on other sites

cu motorul pornit dai cu spray ca si cand ai da pe haine.daca trage aer fals pe undeva, atunci trage sprayul și se accelereaza in loc sa se opreasca. mai insisti in locul in care ai simtit ca se accelereaza. locul pe unde trebuie sa dai este deasupra admisiei mai ales furtunele de aer si furtunul care se gaseste sub carcasa de plastic a filtrului de polen.

Gata ,acum am inteles cum sa procedez.

Multumesc mult.

Am sa revin sa povestesc ce sa intamplat.

Link to comment
Share on other sites

Am o problema asemanatoare la un 318I. La mine la motor rece acul de la turometru variaza intre 500 - 1000, iar la motor cald, numai putin, cam 50 de rpm, dar motorul tot nu merge rotund.

Intrebarea mea este unde se afla acest regulator de ralanti, si cu ce se curata?

Testul cu mufa de la debitmetru l-am incercat, fara rezultate concludente. Motorul parca mergea puti mai bine, cu mufa pusa, iar in momemtul in care puneam mufa, sta putin sa moara.

Altceva interesant ce am observat astazi, ca la franare, daca e scoasa din viteza, iarasi scade turatia. O fi furtunul de vacuum? Unde gasesc furtunul?(adica unde pe masina? :twoup: )

Edited by petibv
Link to comment
Share on other sites

Am o problema asemanatoare la un 318I. La mine la motor rece acul de la turometru variaza intre 500 - 1000, iar la motor cald, numai putin, cam 50 de rpm, dar motorul tot nu merge rotund.

Intrebarea mea este unde se afla acest regulator de ralanti, si cu ce se curata?

Testul cu mufa de la debitmetru l-am incercat, fara rezultate concludente. Motorul parca mergea puti mai bine, cu mufa pusa, iar in momemtul in care puneam mufa, sta putin sa moara.

Altceva interesant ce am observat astazi, ca la franare, daca e scoasa din viteza, iarasi scade turatia. O fi furtunul de vacuum? Unde gasesc furtunul?(adica unde pe masina? :twoup: )

 

Ia vezi tu furtunul ala gros...nu cumva e fisurat?

Din ce an este masina ta?

Offtopic: Scrieti fratilor anul si motorizarea in profil....@Romulus...se poate face ceva in sensul asta?

 

pulverizeaza spray deodorant deasupra admisiei si pe la furtune. daca se accelereaza trage aer fals. poti schimba doar senzorul de debitmetru daca iti rezulta ca este defect dupa ce scoti mufa.

 

Rexona da cele mai bune rezultate...Ia incearca un spray de pornit Dieselu'...face minuni...

Cu senzorul ai dreptate...Teava aia de plastic in care intra senzorul nu pune probleme in general...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Ia vezi tu furtunul ala gros...nu cumva e fisurat?

Din ce an este masina ta?

Offtopic: Scrieti fratilor anul si motorizarea in profil....@Romulus...se poate face ceva in sensul asta?

 

Scuze, E46, 318i, 1999, motor m43 daca nu ma insel...

Edited by petibv
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.