Jump to content

problema relanti 318i e36


Recommended Posts

Cateodata se opreste in relanti si oscileaza turometru de la 900 la 500 ...astept raspuns!!!

 

In timp ce astepti, foloseste functia search (coltul din dreapta sus). Sunt multi carora turometru le-a oscilat la relanti, si au postat.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

sa nu nte mai chinuii iti spnue un fost golfist convertit la bmw e de la sonda landa dac nu crezii cauta si pe you tube asa imi face si mie poti sa ii scoti borna sa se reseteze si apoi mere dar to oscileaza putin

Pai nu-i neaparat de la asta. Asta o fi fost cauza la tine, dar nu-i musai. In plus, pe masina sunt mai multe sonde lambda.

Si eu am patit-o, am schimbat sonda lambda de dupa catalizator si degeaba. Imi dadea pe tester ca era o buba la ea, am schimbat-o, dar relantiul oscila in continuare. Am schimbat mai multe pana sa-mi dispara buba.

Edited by RAZVAN2007
Link to comment
Share on other sites

nu debilmeru ci trage aer falsss sa crapat furtunul dinre admisie si debilmeru verifica etanseitatea

Initial am crezut ca ai gresit sau glumesti, dar vad ca persisti.

Nu este niciun debitmetru si nici debilmer, piesa respectiva se numeste debitmetru. Adica masoara debitul. De la debit.

 

Debil inseamna:

"debil - DEBĂL, -Ă, debili, -e, adj. (Despre fiinĂže) Lipsit de rezistenÞã la eforturi fizice Âşi la boli; firav, plĂŁpând, slĂŁbuĂž. ♢ (Substantivat) Debil mintal = persoanĂŁ care suferĂŁ de debilitate mintalĂŁ. – Din fr. dĂŠbile, lat. debilis."

 

S-a crapat furtunul! Vezi cu cratima aia! Mamai ei de gramatica!... Ai facut generala la fara frecventa?!

Edited by RAZVAN2007
Link to comment
Share on other sites

vezii ca poate sa fie si sonda din inaintea catalizitorului sau iti tege aer fals pe undeva intre debitmetru si admisie

 

Asta numai daca nu ai paraflex-ul montat. Asta de obicei il scot aia in service dupa ce iese din garantie. Presiunea de tractiune devine foarte mare si aprinde CE. Se elimina ca si clapetele de admisie de la diesel

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

atunci chinuiete in continuare sa ii dai de cap daca estii asa de scolit licentiatule omu vrea sa te ajute si tu il iei la 11 metri dute la autobavaria daca estii asa de destetp service mosule sau lasa bmw ca nu e pt dasetptii ca tine bmw mai vechii = surubareala acasa ulei si vaselina pina in dinti noptii fara somn ca nu mere masina si ca tea facut unu cu loganu daia sunt uni posesori de bmw mai mitocani asa ca mai citeste printre rinduri licentiatule
Link to comment
Share on other sites

Orice carte de gramatica a limbii romane are in postfata un paragraf despre relanti-ul instabil la e36 si e46 benzina. Cititi cu incredere toata cartea, si apoi ajungeti si la raspunsul cu pricina.

 

 

 

 

Pe daciaclub nu se accepta maltratarea limbii romane. De ce pe acest forum se accepta ? Pentru ca altfel ar ramane forumul fara utilizatori ?

Edited by kruger
Link to comment
Share on other sites

Orice carte de gramatica a limbii romane are in postfata un paragraf despre relanti-ul instabil la e36 si e46 benzina. Cititi cu incredere toata cartea, si apoi ajungeti si la raspunsul cu pricina.

 

 

 

 

Pe daciaclub nu se accepta maltratarea limbii romane. De ce pe acest forum se accepta ? Pentru ca altfel ar ramane forumul fara utilizatori ?

Daca n-ai cu cine, n-ai cu cine!...

Lucrez in mediul bugetar si crede-ma ca exista pe lumea asta oameni care nu stiu sa scrie si sa citeasca. Asa ca deja pretentiile noastre sunt poate prea mari, ce Dumnezeu! :twoup:

 

Concluzia: suntem pe un forum auto, deci propozitiile nu trebuie sa aibe nici capat, nici coada, nici virgule, nici cratime etc.

Scrieti cum va taie capul caci pentru descifrare se pune şablonul! :)

 

P.S.

O vorba din popor zice cam asa:

"Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul" - asta cu titlu de informare pentru cine se simte.

Edited by RAZVAN2007
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut aceeasi problema la m50 e36 non-vanos.

 

Am trecut prin debitmetru, bobine, bujii, testere. Totul era ok.

 

Dimineata la pornire, mergea bine 2-3 secunde, dupa care incepea sa oscileze grav turometrul, motorul dadea sa moara si se ambala singur la loc. La cald, mai avea momente cand dadea in nas (sesizabil in caroserie, dar nu si in turometru), varia, se zguduia etc.

 

Ieri am schimbat sonda lambda (cu una noua) catalizatorul si toba de foc (astea sunt teoretic irelevante).

 

Imediat ce i-am dat cheie cu noua sonda, au disparut problemele in proportie de 90%. E alta masina. La rece merge impecabil, la cald mai are o usoara variatie in relanti, se aude numai in toba si admisie, dar nu se mai simte nimic in masina. Mai am de pus si noul regulator de relanti (ala vechi l-am mai curatat o data fara nici un rezultat) si sper ca dupa asta sa dispara si restul de 10%.

 

Ma astept si la un consum ceva mai mic, dar inca nu am destui km ca sa-mi dau seama exact.

 

 

 

P>S: Am uitat sa va spun ca nici nu mai pute evacuarea, inainte aveam un miros de vomitam.

Edited by kruger
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Va salut. Am avut o problema cu relantiul care cateodata oscila cand o lasam pe liber si viram de volan. Dupa zile de cautari am ajuns la concluzia ca trebuie curatata idle control valve. Dupa curatare nu am mai avut nici un fel de oscilatie. Aveti aici un clip cand oscila
si inca un clip care va arata cum se poate curata
. Mult succes. Edited by lgionutz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.