Jump to content

Probleme cu apa BMW 318


dia1981

Recommended Posts

Salut. Am o problema cu un BMW 318 din 95 care pierde apa. Mecanicii au verificat furtune tot si dupa ce au schimbat cateva si robientul de caldura pe unde pierdea multa, au constatat ca inca mai pierde (dar nu la fel de multa) dar nu stiu pe unde. Nu pare a fi nici garnitura de chiloasa ca nu fierbe apa nu am apa in ulei. Altii au mai spus ca poate iese pe evacuare.Si furtunele au presiune in ele. Ma gandesc ca de aia cedeaza. Ce sa fie oare?Am si instalatie de gaz pe ea...Nu mai stiu unde sa ma mai duc. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Poate fi crapat caloriferul de caldura... verifica in masina, daca ai apa/antigel sub mocheta, sigur e caloriferul.

 

daca ai clima verifica piesa 1 si 11 ... la mine pierdea pe la piesa 11, am schimbat O-ringurile

 

daca nu ai clima vezi piesa 1 si 6

Si e normal sa fie asa mare presiune in instalatie?O sa merg sa verific si asta dar nu ar trebui sa picure pe undeva?Astia ca nu vad ca ar curge pe undeva. Te intreb ca sa stiu ce sa le spun ...ca na cu fetele la service e mai greu... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

concret, ce volum de apa pierzi la 100 km ?

nu pot sa precizez exact...la 100 de k...iti spun ca pe zi merg cam 30 , 40 de km si pierd cam o linie la gradatia de pe vasul de expansiune f. mult spun eu.Totusi eu tind sa cred ca e garnitura si ca scoate apa pe evacuare fara sa o amestece cu uleiul sau sa fiarba.zic si eu...

 

concret, ce volum de apa pierzi la 100 km ?

nu pot sa precizez exact...la 100 de k...iti spun ca pe zi merg cam 30 , 40 de km si pierd cam o linie la gradatia de pe vasul de expansiune f. mult spun eu.Totusi eu tind sa cred ca e garnitura si ca scoate apa pe evacuare fara sa o amestece cu uleiul sau sa fiarba.zic si eu...

Link to comment
Share on other sites

concret, ce volum de apa pierzi la 100 km ?

nu pot sa precizez exact...la 100 de k...iti spun ca pe zi merg cam 30 , 40 de km si pierd cam o linie la gradatia de pe vasul de expansiune f. mult spun eu.Totusi eu tind sa cred ca e garnitura si ca scoate apa pe evacuare fara sa o amestece cu uleiul sau sa fiarba.zic si eu...

 

concret, ce volum de apa pierzi la 100 km ?

nu pot sa precizez exact...la 100 de k...iti spun ca pe zi merg cam 30 , 40 de km si pierd cam o linie la gradatia de pe vasul de expansiune f. mult spun eu.Totusi eu tind sa cred ca e garnitura si ca scoate apa pe evacuare fara sa o amestece cu uleiul sau sa fiarba.zic si eu...

 

pai, in cazul in care completezi din un recipient de plastic, cred ca poti sa faci un marcaj inainte / dupa si sa aproximezi.

roby_m are dreptate , daca sunt pori fini pe radiator/sau imbinari la bazine se poate pierde pe acolo, dar ai sa poti observa.

capota motorului are tapiterie ? se vede vreo urma pe ea ?

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

concret, ce volum de apa pierzi la 100 km ?

nu pot sa precizez exact...la 100 de k...iti spun ca pe zi merg cam 30 , 40 de km si pierd cam o linie la gradatia de pe vasul de expansiune f. mult spun eu.Totusi eu tind sa cred ca e garnitura si ca scoate apa pe evacuare fara sa o amestece cu uleiul sau sa fiarba.zic si eu...

 

concret, ce volum de apa pierzi la 100 km ?

nu pot sa precizez exact...la 100 de k...iti spun ca pe zi merg cam 30 , 40 de km si pierd cam o linie la gradatia de pe vasul de expansiune f. mult spun eu.Totusi eu tind sa cred ca e garnitura si ca scoate apa pe evacuare fara sa o amestece cu uleiul sau sa fiarba.zic si eu...

 

pai, in cazul in care completezi din un recipient de plastic, cred ca poti sa faci un marcaj inainte / dupa si sa aproximezi.

roby_m are dreptate , daca sunt pori fini pe radiator/sau imbinari la bazine se poate pierde pe acolo, dar ai sa poti observa.

capota motorului are tapiterie ? se vede vreo urma pe ea ?

are tapiterie o sa ma uit azi

Link to comment
Share on other sites

La mine pierde pe la garnitura din partea de jos a vasului de expansiune cand este motorul rece. Intr-o iarna am observat dimineata. Cand e cald nu se vede nimic si face si presiune in circuit. Ca sa vezi pe unde mai pierde baga presiune de aprox 1 bar in circuit cu motorul rece. Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

vezi daca face condens mare pe toba

adica scoate abundent apa sau aburi

la mine era tot asa si aveam o fisura pe chiulasa la cilindrul doi

sau mai poti da odata la automat fara sa pornesti dupa care sa scoti bujiile pe rand sa vezi daca este vreuna uda(la mine era si masina pornea )

Link to comment
Share on other sites

vezi daca face condens mare pe toba

adica scoate abundent apa sau aburi

la mine era tot asa si aveam o fisura pe chiulasa la cilindrul doi

sau mai poti da odata la automat fara sa pornesti dupa care sa scoti bujiile pe rand sa vezi daca este vreuna uda(la mine era si masina pornea )

cred ca pana la urma totusi asta are...chiulasa...ori garnitura ori chiulasa...ori amandoua...dar nu stiu daca la noi aici la cucuietii din deal adica la piatra neamt :twoup: se rectifica chiulase..daca nu trebuie sa o inlocuiesc....

Link to comment
Share on other sites

cum poti baga apa cu presiune de 1bar?

Bagi aer in vasul de expansiune. In mod normal verificarea se face cu baia de ulei data jos pentru a vedea daca nu cumva pierde apa pe la quloasa sau sa nu fie blocul motor fisurat.

Edited by bdani
Link to comment
Share on other sites

O VAND, M-AM HOTARAT...VREAU UNA MAI MICA SI MAI NOUA. NU STIU CAT SA CER PE EA...An fabricatie 1995 318 IS , 1796 cm 3, AC pilot automat piele, geamuri oglinzi electrice, automata instalatie GPL secventiala TOMASETTO, incalzire in scaune ( mici chichite de remediat la ea)inafara de chestia cu apa...care se rezolva inainte.Cred ca e offtopic dar...Astept sugestii de pret de la voi cunoscatorii. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.