Jump to content

Intrebare valori incarcare


Recommended Posts

Curent baterie(masina nepornita de 3 zile): 12.10V

 

 

 

La rece, imediat dupa pornire:

 

Incarcare imediat dupa pornire cu pompa auxiliara de aer: 13.6V

 

Motor pornit fara consumatori: 13,96V

 

+faza scurta: 13.94V

 

+faza lunga: 13.90V

 

+faza lunga si proiectoare: 13.85V

 

 

 

La cald(temperatura de lucru):

 

Motor pornit fara consumatori: 13.90V

 

+faza scurta: 13.86V

 

+faza lunga: 13.83V

 

+faza lunga si proiectoare: 13.80V

 

 

 

 

valorile aveau o fluctuatie de aprox +/-0,02V la ralanti, cu motorul turat in aprox 2000rpm parca se stabilizau in jurul acestor valori.

 

 

 

 

 

 

 

 

am tot asteptat dupa aeroterma dar n-a vrut sa porneasca... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut recent probleme cu bateria, imi pornea greu, era sa cred ca am probleme cu pompele de motorina. Si am folosit testul 5 din bord, cand porneam masina, scadea tensiunea la 8 V, iti e clar ca nu e in regula. Acum am luat baterie noua si cand pornesc abia scade de la 12 la 11 V.
Link to comment
Share on other sites

eh... uite ca exact in momentul pornirii nu am incercat!

 

oricum ce stiu e ca in momentul pornirii CD-playerul(Aftermarket) se stinge iar turatia aerotermei scade la minim apoi creste la loc unde era...

si inca ceva ce am observat... parca... uneori am impresia ca lumina farurilor are o mica vibratie la ralanti.. dar n-am reusit nicium sa vad chestia asta sigur 100%... adica ba mi se parea ca face, ba ca nu...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

eh... uite ca exact in momentul pornirii nu am incercat!

 

oricum ce stiu e ca in momentul pornirii CD-playerul(Aftermarket) se stinge iar turatia aerotermei scade la minim apoi creste la loc unde era...

si inca ceva ce am observat... parca... uneori am impresia ca lumina farurilor are o mica vibratie la ralanti.. dar n-am reusit nicium sa vad chestia asta sigur 100%... adica ba mi se parea ca face, ba ca nu...

e ceva freak acolo la tine

ba e ba

nu e

Link to comment
Share on other sites

ce marca si ce an de fabricatie este bateria ? ai verificat vreodata nivelul ?

 

ce an de fab. si cati km are masina ?

 

s-a revizionat vreodata alternatorul , macar cu schimbarea carbunilor / perii ?

 

bornele / contacte baterie curate ? stranse ? fara oxid unde intra cablul in borne / cleme ?

 

ar fi fost ok sa faci masuratorile la caderea max de tensiune datorata electromotorului.

 

cati km faci zilnic ?

Link to comment
Share on other sites

bateria: OEM BMW... 2006(parca)... n-am rupt abtibildul de pe ea sa verific nivelul dar se vede prin pereti, e ok

masina 02.1999/147000km

nu s-a facut vreo revizie la alternator

la baterie totul e curat, nici urma de oxid, bornele suflate cu copper paste

fac... ca o medie... 9-10000Km/an deci cam 27Km/zi

 

o sa masor si la pornire cat cade tensiunea...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

bateria are totusi 5 ani...

 

sa stii ca e ok sa pastrezi cu apa distilata nivelul de electrolit spre max.

 

la 147.ooo sigur cere carbuni/perii, as zice si rulmenti pt ca e inutil sa-l dai jos iar cat d curand.

 

la borne, e bine sa pui pe cineva sa porneasca masina si sa tii tu mana apasata pe ambele borne sa verifici daca se incalzesc . am avut situatii cand firul gros, se oxidase pe suprafata de contact cu borna/clema de pe fir.

 

la 27km / zi nu incarci bateria suficient, se sulfateaza f usor in timp. normal ar fi fost sa o pui pe redresor 1 data pe sapt. asta daca ai un redresor d bun simt, sa incarce cu mila, in pulsuri si cu instrumente de masura pe el.

 

are un coleg un post despre sulfatarea bateriilor super, zici ca e prof univ. cauti si tu ca nu-mi aduc aminte numele lui.

 

sincer, si o revizie / curatare / gresare a elecromotorului inainte de iarna nu poate sa-i faca rau. ca presupun ca e la fel cu alternatorul, untouched.

Link to comment
Share on other sites

la borne, e bine sa pui pe cineva sa porneasca masina si sa tii tu mana apasata pe ambele borne sa verifici daca se incalzesc .

 

De ce faci misto de el? :)

 

la 27km / zi nu incarci bateria suficient,

 

Cati km ar fi necesari/zi?

 

sa stii ca e ok sa pastrezi cu apa distilata nivelul de electrolit spre max.

 

Parca la BMW sunt bateriile "maintenance free", cum se pune apa distilata? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bavaria ;

 

" De ce faci misto de el? " =(am avut situatii cand firul gros, se oxidase pe suprafata de contact cu borna/clema de pe fir.) asta n-ai mai citit-o? sau n-ai inteles-o ? unde iti pare ca as face misto de el ? exemplifica-mi.

 

" Cati km ar fi necesari/zi? " = daca o sa vrea sa ne spuna cati A/h are bateria si cati alternatorul o sa pot sa iti explic practic, pe cazul asta.

 

" Parca la BMW sunt bateriile "maintenance free", cum se pune apa distilata? " = desfaci busoanele si adaugi apa distilata la nivel.

 

Rhaziel ;

 

daca vrei raspunsuri / lamuriri, daca vrei sa intelegi ce si cum e cu bateria si incarcarea ei, poti sa le capeti.

daca vrei ss-i dai apa la moara lui paul pt mistouri de bordura + bere + seminte, e dreptul tau.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Pai bateriile moderne nu sunt maintenance free?

Nici sa vrei nu mai ai cum sa completezi cu apa, poate doar daca dai tu niste gauri, ca busoane nu mai exista! Inainte sub abtibildul acela de pe baterie erau un fel de busoane, acum nu mai sunt.

 

Nu se poate face absolut nicio analogie intre bateria maintenence free si uleiul life time de la cutie.

 

La baterie maintenance free inseamna ca tine intre 4 si 6 ani, fara a fi nevoie sa-i faci nimic, ceea ce este excelent. Cat sa tina o baterie, chiar daca ai putea completa cu apa?

 

Pe langa asta, exista evident o smecherie multumita careia nu este nevoie sa completezi cu apa, deoarece bateria nu mai pierde apa asa cum pierdeau bateriile pe vremuri.

 

 

 

@brownshark : Continuui sa ne amuzi :) . Intelege, nu este nevoie sa raspunzi tuturor. Nu se da niciun premiu. Unele chestii le cunosti si raspunsurile sunt OK. Alte raspunsuri date de tine sunt insa departe de adevar, se vede ca nu cunosti subiectul. Asta nu ar fi o problema, dar le prezinti asa de pompos si atat de agresiv, incat ridicolul lor devine evident.

 

"daca vrei raspunsuri / lamuriri, daca vrei sa intelegi ce si cum e cu bateria si incarcarea ei, poti sa le capeti" - stii pe cineva care se pricepe, sau ai mai deprins tainele cautarii pe google ? :twoup:

"daca o sa vrea sa ne spuna cati A/h are bateria si cati alternatorul o sa pot sa iti explic practic" - deci curentul de incarcare depinde de cati amperi are alternatorul :)

"desfaci busoanele si adaugi apa distilata la nivel." - nu mai sunt deloc busoane, nu mai ai ce sa desfaci :twoup:

Link to comment
Share on other sites

" Pai bateriile moderne nu sunt maintenance free? " = acumulatorii auto sunt cu electrolit sau nu. daca sunt moderne sau nu....asta poate te lamuresti cand o sa ai o discutie despre fashion cu Dirta.......

 

 

" Pe langa asta, exista evident o smecherie multumita careia nu este nevoie sa completezi cu apa, deoarece bateria nu mai pierde apa asa cum pierdeau bateriile pe vremuri. "= daca e asa cum spui tu, ia explica-ne tu cum e cu smecheria asta..

 

" daca o sa vrea sa ne spuna cati A/h are bateria si cati alternatorul o sa pot sa iti explic practic" - deci curentul de incarcare depinde de cati amperi are alternatorul. = din vastele tale cunostinte in domeniul auto, la un autovehicul care functioneaza normal, cine generaza energia electrica necesara functionarii lui ?...

 

" Nu se da niciun premiu. " = poate iti dai tu vreun premiu incercand mereu sa ma provoci sa-ti raspund pe masura ....dupa cum vezi, nu prea ma deranjez sa cobor la nivelul ala....

 

" Continuui sa ne amuzi " = n-o sa fie nici prima nici ultima data cand cineva rade in legatura cu un subiect care-l depaseste...

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

N-o sa-mi risipesc timpul dandu-ti explicatii, atata autosuficienta si ingamfare ca la tine rar ne-a fost dat sa vedem.

Ai o bruma de cunostinte, dar pe ansamblu stii din toate cate nimic. Asta nu ar fi o problema, dar mai esti si agresiv, jignesti. Niciodata nu ai fost in stare sa duci o idee sau o explicatie pana la capat. In schimb te-ai umflat in pene, doar doar or renunta ceilalti sa mai intrebe ceva.

Ai atat de putine cunostinte, incat fara un hint de la altcineva, nici macar nu esti in stare sa gasesti de unul singur informatia pe google.Insa cum a dat cineva o mica explicatie, ai dat fuga la google, ai citit cate ceva si te-ai erijat brusc in marele specialist in problema despre care pana atunci nu erai in stare sa legi doua cuvinte.

Ce pot sa zic mai mult decat ca: Ridicol, numele tau e @brownshark.

 

Incearca sa nu te mai bagi cu forta in toate discutiile, iti repet, nu se da niciun premiu. Nu mai poza in atoatestiiutorul, este extrem de suparator, ai devenit agasant la maxim. Nu poate sa zica cineva ceva, ca hop si tu, cu fixurile tale : vaselina grafitata si poza, unde este poza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.