Jump to content

318i e36 nepornire


Recommended Posts

Salutare !, am si eu o mare problema ! In ce consta problma? Pai am constatat ca de obicei cand vreau sa pornesc masina pur si simplu nu vrea sa porneasca(ca si cum nu ar avea benzina da la automat in gol si daca esti insistent mai da si cate un rateu....) sau chiar si in mers mi sa intamplat de cateva ori mergand cam cu 80-100km/h si dintr-o data plosc motor oprit....Acest lucru nu se intampla mereu,dar se intampla ! Dece? HABARNAM !!,in fine, o oarecare rezolvare temporara daca aveti aceasta problema este urmatoarea :

Scoateti bateria,desfaceti ''buretele'' din spatele bateriei,apoi capacul,scoateti computerul,scoateti mufa stergeti comp mufa ,aplicati de la 30-60cm distanta fata de mufa 1jet 2 de spray contact sau etc,lasati la uscare,reconectati si apoi la sfert repornire,cel putin asta e ce patesc si cum remediez insa in ultima perioada a inceput sa faca tot mai des si mai des cea ce face o mare problema !

Acum problema e alta,dece mi se intampla asta, si cum pot face sa nu mi se mai intample ?!

Baieti de la intalnire(acu 2saptamani) au zis ca sar putea sa fie o masa care nu face bine contact,nu e ca am verificat si chiar am mai pus inco masa la motor si nimic,acu mie ca e de la mufa DME-ului sau chiar de la el fiindca cel de la care am cumparato a spus ca a pus cip chiar pe el(inauntru ca sunt semne clare ca a fost desfacut)....Acu exact ce are nu stiu si chiar am nevoie de ajutor sa o rezolv sa o pot scoate din nou afara :twoup: as aprecia foarte mult cine m-ar ajuta sa rezolv aceasta problema !!!!! respect

Link to comment
Share on other sites

poti incerca cu un tester, s-ar putea sa ai pe duca niste senzori de pe motor.

 

si la calculator, verifica bine sa nu intre apa, iar daca se infiltreaza, incearca sa etansezi ..chiar cu silicon.

 

Asa am crezut si eu prima oara dar e uscat nu e umezeala apa nimic,ar fi si foarte greu tinand cont ca nu e chiar ''la vedere'' montat,problema e sa nu fie el dus ca a fost desfacut dupa cum se prezinta el,si mie sa nu fie si mufa cam dusa contactele habarnam,urmeaza sa o pun pe tester dar nici pana la bucuresti nu prea pot ajunge cu ea ca a devenit foarte deasa aceasta problema...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Deci update, am pus tester pe ea si surpriza :) nicio eroare :) totul bun pe ea .... creed ca inebunesc :twoup: deci umezeala la calculator nu este, problema este ca nu merge masinuta ... foarte des moare motorul in mers sau la relanti,sau nu vrea sa porneasca,din cand in cand daca insisti sa mai dai o cheie si 2-4pedale de acceleratie porneste insa nu mereu...din nou rezolvarea este scoaterea DME-ului reconectarea si porneste''vuuummm'' :twoup: sa fie DME-ul? ma gandeam ca trebuia sa dea eroare pe tester,apoi ma gandesc sa nu fie cumva mufa de la DME sa nu faca contact foarte bine si deeacea sa faca asa si sa mearga doar cand il scoti si reconectezi.... Ca,cand am pus testerul masina nu facea figuri ( cand mergi 2km si isi da duhu cand mergi 200km... dar in ultima vreme mai mult de 20 nu am mers...) si ma gandesc sa repun testerul pe ea cand nu vrea sa porneasca...

 

Ceva ideei opini pareri? ca decat timp am posturile astea pe aici si decat 2-3 pers mi-au raspuns...haideti fratilor :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pompa de benzina ai verificat-o?

nu am verificato,dar ma gandesc ca daca era pompa de benzina,debitmetru sau sonda lambda cand imi merge ar trebui sa mearga prost,nu sa mearga normal si apoi dintr-o data sa moara motoru si sa numai porneasca sau sa nu porneasca nici la pornire

Link to comment
Share on other sites

este vorba de senzorul de pe volanta!nu mai functioneaza in parametrii (caldura,socul,plasticul izolator rupt).cateodata iti porneste,altadata nu!(iti poate porni greu mereu)ti se opreste in mers de tot sau se opreste si porneste imediat(te smuceste).senzorul ii spune calculatorului in ce pozitie este arborele pt a i deschide injectorul si pt scanteie.nu functioneaza senzorul..calculatorul considera ca motorul este oprit(am fost explicit ca la clasa a 2 a!

p.s:chiar nu ai benzina daca senzorul nu functioneaza ,deci ai simtit bine

Link to comment
Share on other sites

este vorba de senzorul de pe volanta!nu mai functioneaza in parametrii (caldura,socul,plasticul izolator rupt).cateodata iti porneste,altadata nu!(iti poate porni greu mereu)ti se opreste in mers de tot sau se opreste si porneste imediat(te smuceste).senzorul ii spune calculatorului in ce pozitie este arborele pt a i deschide injectorul si pt scanteie.nu functioneaza senzorul..calculatorul considera ca motorul este oprit(am fost explicit ca la clasa a 2 a!

p.s:chiar nu ai benzina daca senzorul nu functioneaza ,deci ai simtit bine

o sa il incerc ,nu m-am gandit la asta si sar putea sa ai dreptate,ms ,maine asta fac,daca o rezolv dau un JD :twoup:

Link to comment
Share on other sites

se poate testa cumva?e pe volanta adica trebuie data jos cutia? sau e undeva mai la indemana?(normal da eroare la tester asta? ca am pus masina pe tester si nu am nicio eroare) Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

Cand mai face incearca sa deconectezi doar bateria 5 minute fara sa mai deconectezi si DME-ul.

Am incercat si treaba asta nu a mers,dar de cateva zile nici cu DME-ul deconectat-reconectat si nu mai merge,porneste moare sau nu porneste deloc...o sa incerc sa verific senzorul de la volanta dar mai intai sa aflu unde e,sau sa fac rost de un DME de 1.8 imprumut

Link to comment
Share on other sites

Nu mai confundati camshaft sensor cu crankshaft sensor! Vezi sa nu fie camshaft sensor sau senzorul de la axul cu came pe romaneste. Am avut si eu fix axeeasi problema si nu ii dadea nimeni de cap. Un "destept" ma punea schimb piesele pana nimeresc problema, :twoup: cand saraca masina nu avea nimic. Decat trebuia schimbat senzorul acela si gata!
Link to comment
Share on other sites

este vorba de senzorul de pe volanta!nu mai functioneaza in parametrii (caldura,socul,plasticul izolator rupt).cateodata iti porneste,altadata nu!(iti poate porni greu mereu)ti se opreste in mers de tot sau se opreste si porneste imediat(te smuceste).senzorul ii spune calculatorului in ce pozitie este arborele pt a i deschide injectorul si pt scanteie.nu functioneaza senzorul..calculatorul considera ca motorul este oprit(am fost explicit ca la clasa a 2 a!

p.s:chiar nu ai benzina daca senzorul nu functioneaza ,deci ai simtit bine

Eu am pornit masina mea fara senzoru ala.

Link to comment
Share on other sites

Eu am pornit masina mea fara senzoru ala.

 

 

Stimati colegi, nu mai creati confuzii! masina NU PORNESTE fara senzorul de pe vibrochen (aka arbore cotit, aka CRANKshaft) Fara senzorul respectiv nu se pot calcula timpii de injectie, aprinderea si turatia motorului. Abtineti-va de la a da raspunsuri de amorul artei.

Link to comment
Share on other sites

OK si cum pot verifica acei senzori? se observa cand sunt scosi sau cum ? faza care mai e,ca si rezolvarea e oarecum ciudata la mine,dar acu cu zapada asta o sa astept sa se topeasca cat de cat si sa ma apuc sa verific toti senzori !! In concluzie ar fi senzorul de pe vibrochen a?si cam pe unde sunt pusi ?
Link to comment
Share on other sites

Depinde de motor... Pui masina pe tester si iti dau eroare daca ceva nu e in regula cu ei. Vezi ca s-ar putea sa iti dea eroare amandoi, chiar daca defect este numai unu', pentru ca din ce stiu eu, sunt in interdependenta.

 

Cel care cedeaza mai repede este senzorul axului cu came, cel putin la mine asa a fost. Nu voia masina sa mai porneasca sub nicio forma si nu stiam ce sa ii mai fac. Gasisem si niste "destepti" de "mecanici" care ma puneau sa schimb toata masina... :twoup: Invartea, dar nu pornea. Am pus-o pe tester si imi dadea eroare la ambii senzori. Am sters erorile, am schimbat senzorul axului cu came mai intai si a pornit masina fara probleme. Am pus testerul din nou pe ea si nu mi-a mai dat nicio eroare. :)

 

Senzorul axului cu came este in fata pe motor, poti avea foarte usor acces la el si se schimba usor, iar cel de la arborele cotit este situat undeva in spatele motorului, cam intre motor si cutia de viteze si ai mai greu acces la el. Este necesar un elevator. Cel putin asa este la motoarele M43...

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

UPDATE problema, pana la urma nu am fost la service/mecanic ca am gasit calculator si am preferat sa dau bani pe un alt DME , am comandat DME 1.8i m43 (motoru meu fiind pe lant multa lume mi-au spus ca e 1.8i cel de la care am cumparato la fel) asa, totul bine si frumos, montez calculatorul '''nou'' dau cheie foarte foarte slab parca ar fi mers in 2pistoane ,nu pornea...scot mufa de la debitmetru stiind ca se tureza mai puternic dau cheie,dabia dabia dabia pornit la fel parca ar merge in 2pistoane foarte foarte slab 200de ture....si murea... cu calculatorul meu il pun porneste,e alaltaieri cu ajutorul lui costel(mi-a trimis o schita) am aflat pozitia celor 2 senzori si m-am apucat sa i scot sa ii scot macar sa ii curat,pe cel de sus de am reusit sa il scot ,era plin de o negreala (ulei banuiesc) si particole de fier,l-am curatat bine l-am montat la loc,cel de jos nu am reusit sa il desfac surubul fiind terminat.... am scos DME-ul ca sa se resteze de ceva erori,am pornit am mers cam 5km era deja seara si nu am vrut sa mai merg sa nu raman pe drum si am lasato acasa,a 2 zi pornit din nou la cheie m-am mirat un pic tinand cont ca in ultimele luni nu mai pornea,am mers cca 30km pana la un moment dat in mers cand a murit motorul....am dat iemdiat iara cheie si a pornit , nu a mai trebuit ca inainte sa scot DME-ul si sa il bag la loc,insa a inceput sa repete figura,se opreste motoru dintr-o data in mers iar imediat cand dau sa pornesc porneste...pana la urma de la senzori astia o fi nu?

 

si inca o problema care ma poate ajuta,eu inca nu imi pot da seama ce motor am,stiu decat ca e pe lant insa nu stiu daca e 1.6 sau 1.8 .... am verificat niste coduri cu ciupanezu cel de pe DME codul sau nu il gaseste pe realoem,insa codul sasiului tot de pe DME(de unde apartine DME-ul cum ar veni e un 1.6i m43 compact) dar codul DME-ului nu se potriveste cu codul acelei masini defapt nul gaseste deloc,cel care l-am comandat insa il gaseste 1.8i sedan m40....

Cum imi pot da seama ce motor am?tinand cont ca seria motor nu se poate descifra si as vrea fara sa il demontez....

Si unde as putea gasi senzori sa ii cumpar preferabil noi nu prea vreau SH sa iau tot cu probleme si cam la ce pret !

 

Stima,sper sa o fac cat mai repede si sa vin cu 2lazi de bere(bineinteles fara alchool) la intalnire sa va cistesc pe toti !!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.