Jump to content

Acumulator 116i


AdrianHH

Recommended Posts

Ma cam lasa acumulatorul la 116i-ul meu.

E87/2004.

Invarte greu in 1/2 cazuri la pornire,acum 3 saptamani a pornit la a 4 a incercare,12.10V indica voltmetrul dupa12h repaus si la pornire pica sub 9V iar la relanti 13.8V.Bateria e cumparata de dinaintea achizitionarii masinii,adica cel putin din vara lui 2008.

Ma orientasem la un Rombat 55-60AH insa cand eram 999% convins ca e totul ok vad ca seria asta este numai cu + ul pe dreapta(eu am pe stanga!).

Varta sau Bosch sunt cam scumpicele asa ca nu prea am solutii momentan.

Singurele pe stoc cu + pe dreapta unde ma interesasem(dealer rombat) sunt fulmen de 60ah de care nu stiu nimic.

Ce solutii as mai avea?

Link to comment
Share on other sites

Intorci bateria cu 180 de grade, pui bornele si gata problema. :twoup:

Eu am cu plusul pe dreapta si tot ce mi-a trecut prin mana au fost la fel.

 

nu merge chiar la toate masinile chestia asta.daca are fise personalizate pe fir , mai are si vreo capsa p'acolo, nu prea merge.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Gasisem Rombat Premier 12V 55Ah,540A la 205 ron/transport gratuit,chiar acceptabil.

Asa e,nu merge sa pun acumulatorul invers.Diseara fac poze cand ajung acasa si ma uit mai atent.Oricum,deasupra acumulatorului e un fel de "placa" de plastic,cu mufe si 2 cabluri subtiri +cele 2 borne.Am si un cablu cu 2 fire(rosu+albastru parca) care nu intra nicaieri.Inca nu am aflat pt ce e ala.Revin cu un update.

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

Ei,se pare ca ma panicasem degeaba.

Azi dimineata m-am mai uitat atent si se pare ca borna + era in stanga ,numai ca acumulatorul este montat invers :twoup:

Deci se pare ca problema ar fi rezolvabila.

Problema 2 ramane insa.

In afara de bornele de + si - mai sunt 2 cabluri subtiri ,a 2 fire fiecare.Unul din ele merge in acea "placa de plastic" in care banuiesc ca este capsa aceea pt taierea alimentarii in caz de accident

Al doilea cablu insa nu merge nicaieri.

Pe tester cand am pus masina mi s-a zis ca apare o eroare la acumulator(nu ar fi fost initializata cand a fost montata,ar fi stat intr-un safe mode ceva de genul asta) si ca acea eroare nu poate fi stearsa.

Pe un 116i facelift din 2009 m-am uitat la compartiment si sunt pe langa bornele de + si - ,3 cabluri.2 din ele intra in acea placa de plastic(e relativ diferita de a mea) si al treilea sta neconectat.

1.La ce foloseste acel cablu (e incercuit in poza)?

2.Dupa ce schimb acumulatorul,e ceva de initializat?Ce si cum?

post-20333-1289302403_thumb.jpg

post-20333-1289302962_thumb.jpg

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ei bine,luni am patit-o,mi se oprise motorul la un semafor :twoup: si cand am dat sa il pornesc,nici dupa vreo 5 incercari nu a mai vrut.Am tras-o pe dreapta,am incercat si dupa 2 minute a pornit.Achizitionat in 3h un rombat premier 55 Ah,540A si de atunci porneste f frumos acum.

http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriil.../root/555100054 , 208 ron(livrare gratuita), oferta :)

Ca o informatie suplimentara,pe site-ul rombat la 116i prefacelift,se recomanda ca fiind ok si variantele de 45Ah sau 50Ah.

Problem solved :)

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

Ca sa scapi de eroare, ar trebui sa incerci sa initializezi sistemul de incarcare al masinii. Adica sa-l informezi ca tocmai ti-ai pus o baterie Rombat noua.

Bateria veche de pe masina nu era nici ea bateria originala BMW?

Daca bateria veche era AMG ar trebui sa faci si o recodare.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

acelasi lucru l-am patit si eu acum vreo 2 ani cand eram la mare in concediu,seara am inchis masina ,mers facut nani,dimineata oha nici macar ledul de la oglinda nu mai licarea,belea mare ca am o problema la usa si nu se descuie cu lamela mecanica,in fine dupa ce am tras de un rinichi ca sa pot deschide capota am luat o baterie noua de acolo am montat-o si totul ok ,problema era exact cum zice Paul a trebuit sa merg la MHS sa calibreze nustiu ce dupa bateria asta noua.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ca sa scapi de eroare, ar trebui sa incerci sa initializezi sistemul de incarcare al masinii. Adica sa-l informezi ca tocmai ti-ai pus o baterie Rombat noua.

Bateria veche de pe masina nu era nici ea bateria originala BMW?

Daca bateria veche era AMG ar trebui sa faci si o recodare.

Imi spui te rog in ce consta aceasta re-initializare si cum se efectueaza?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.