Jump to content

Merge innecat motorul pana se incalzeste


Florin_br87

Recommended Posts

am avut si eu o problema cu relatiul ca se accelera singura , dar nu mi-am facut mari griji si s-a reparat singura .

cu fluieratul ala ... scoate capacul la ulei cu motorul pornit si vezi daca apare iar , si daca apare atunci e PCVul .

Vezi : www.youtube.com/watch?v=KQ2fE4r-htY

Edited by xalexutzu
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu o problema cu relatiul ca se accelera singura , dar nu mi-am facut mari griji si s-a reparat singura .

cu fluieratul ala ... scoate capacul la ulei cu motorul pornit si vezi daca apare iar , si daca apare atunci e PCVul .

Vezi : www.youtube.com/watch?v=KQ2fE4r-htY

 

da nu faci asa doar in momentu cand o accelerez

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu, dimineata merge innecata pana ajunge motorul la 30 grade, respectiv cand ajunge acul de temperatura la gradatia albastra. Cum ajunge la temperatura asta merge perfect.

Eu am e46 316i, motor m43. Bujiile sunt noi NGK, debitmetrul e nou dar nu original (e pe producator autolog), bobina de inductie e noua (Febi), sonda lambda cea dinainte de catalizator e noua.

 

Si la mine fluctueaza turatia motorului undeva intre 400 si 1000.

 

Pe tester nu apare nici o eroare (INPA si GT1).

 

Nu stiu ce sa ma apuc sa schimb si sa nu arunc banii de pomana.

 

Legat de ce zicea colegul JACOBS, chiar trebuie resoftat ECU daca pun alt debitmetru in afara de original?

Edited by Cosmin316
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu, dimineata merge innecata pana ajunge motorul la 30 grade, respectiv cand ajunge acul de temperatura la gradatia albastra. Cum ajunge la temperatura asta merge perfect.

Eu am e46 316i, motor m43. Bujiile sunt noi NGK, debitmetrul e nou dar nu original (e pe producator autolog), bobina de inductie e noua (Febi), sonda lambda cea dinainte de catalizator e noua.

 

Si la mine fluctueaza turatia motorului undeva intre 400 si 1000.

 

Pe tester nu apare nici o eroare (INPA si GT1).

 

Nu stiu ce sa ma apuc sa schimb si sa nu arunc banii de pomana.

 

Legat de ce zicea colegul JACOBS, chiar trebuie resoftat ECU daca pun alt debitmetru in afara de original?

eu iam schimbat clapeta din cauza ca imi aparuse eroarea cu EML si ASC.Acum am curatat regulatoru de relanti.Vad maine dimineata cum se comporta siti las un offline

Link to comment
Share on other sites

Si la mine fluctueaza turatia motorului undeva intre 400 si 1000.

Legat de ce zicea colegul JACOBS, chiar trebuie resoftat ECU daca pun alt debitmetru in afara de original?

 

1. Asta poate fi aer fals. Verifica cotul de la debitmetru la corpul de acceleratie si deasemeni furtunul de la PCV la capacul chiulasei. Daca sunt ok, curata regulatorul de ralanti cu spray de curatat carburatoare. Ai grija la cotul ala...il dai jos si te uiti cu atentie la el...Daca se aude un suierat in turatie sau la oprirea motorului un fasait mai mult de 2-3 secunde, atunci trebuie sa te concentrezi si pe PCV

2. La motorul tau categoric nu.

 

se accelera singura intre 300 si 1000 rpm poate fi problema regulatoru de relanti sau valva PVC?SI inca un lucru cand ajung la o turatie de 5000-6000 rpm se aude un fluierat

 

....seamana a PCV din ce zici tu...Vezi si furtunele pe la componentul 1

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Si la mine fluctueaza turatia motorului undeva intre 400 si 1000.

Legat de ce zicea colegul JACOBS, chiar trebuie resoftat ECU daca pun alt debitmetru in afara de original?

 

1. Asta poate fi aer fals. Verifica cotul de la debitmetru la corpul de acceleratie si deasemeni furtunul de la PCV la capacul chiulasei. Daca sunt ok, curata regulatorul de ralanti cu spray de curatat carburatoare. Ai grija la cotul ala...il dai jos si te uiti cu atentie la el...Daca se aude un suierat in turatie sau la oprirea motorului un fasait mai mult de 2-3 secunde, atunci trebuie sa te concentrezi si pe PCV

2. La motorul tau categoric nu.

 

se accelera singura intre 300 si 1000 rpm poate fi problema regulatoru de relanti sau valva PVC?SI inca un lucru cand ajung la o turatie de 5000-6000 rpm se aude un fluierat

 

....seamana a PCV din ce zici tu...Vezi si furtunele pe la componentul 1

 

Am schimbat si sondele lambda dar din pacate probleme persista.pana la urma ce zici sa schimb si regulatorul ?eu cred cu toate ca lam schimbat nu mai merge in parametri pentru ca are momente la rece cand accelereaza pana la 1000 rpm apoi cade undeva la 200rpm

Link to comment
Share on other sites

Oscilatiile turometrului intre ~200-1100 , la mine au fost de la aer fals, aer fals pe care il tragea pe la regulatorul de ralanti, si de la electrovalva de la canistra de vapori ....Daca scoti mufa de la lambda, atunci ar trebui sa dispara aceste oscilatii, pentru ca nu va mai fi corectata cantitatea de aer-combustibil...

Colegul Jacobs, probabil prin resoftare de refera la stergerea erorii generate de debitmetrul stricat...

Oricum, un tester e foarte util in acest caz..

Sa ne dai si noua de veste cand rezolvi problemele...

Link to comment
Share on other sites

Oscilatiile turometrului intre ~200-1100 , la mine au fost de la aer fals, aer fals pe care il tragea pe la regulatorul de ralanti, si de la electrovalva de la canistra de vapori ....Daca scoti mufa de la lambda, atunci ar trebui sa dispara aceste oscilatii, pentru ca nu va mai fi corectata cantitatea de aer-combustibil...

Colegul Jacobs, probabil prin resoftare de refera la stergerea erorii generate de debitmetrul stricat...

Oricum, un tester e foarte util in acest caz..

Sa ne dai si noua de veste cand rezolvi problemele...

 

ms pentru sfat dar daca tragea aer fals nu facea asa si la cald?

Link to comment
Share on other sites

Oscilatiile turometrului intre ~200-1100 , la mine au fost de la aer fals, aer fals pe care il tragea pe la regulatorul de ralanti, si de la electrovalva de la canistra de vapori ....Daca scoti mufa de la lambda, atunci ar trebui sa dispara aceste oscilatii, pentru ca nu va mai fi corectata cantitatea de aer-combustibil...

Colegul Jacobs, probabil prin resoftare de refera la stergerea erorii generate de debitmetrul stricat...

Oricum, un tester e foarte util in acest caz..

Sa ne dai si noua de veste cand rezolvi problemele...

 

ms pentru sfat dar daca tragea aer fals nu facea asa si la cald?

 

Ba da, problemele erau tot timpul...

Ai verificat si releul de la incalzirea sondei lambda...?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am mai bagato pe un tester dupa ce i-am schimbat sondele dinaintea catalizatorului baiatu mia spus ca acestea merg in proportie de 99% iar cele de dupa catalizator in proportie de 29%.poimaine imi ajung si alea .sper sa fie de la alea ca mam saturat sa tot schimb..poate fi si de la catalizator?
Link to comment
Share on other sites

Interesant topicul numai cĂŁ eu am pierdut problema curentĂŁ.

@Florin_br87 - În momentul de faÞã problema mersului Înnecat s-a rezolvat ºi a rãmas doar relantiul oscilant sau Încã sunt ambele În eroare?

 

doar sondele au dat eroare....oscilatia relantiului poate fi si de la carburant

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.