Jump to content

ulei castrol 10w40 B4?


Recommended Posts

imi cer scuze ca revin cu genu asta de intrebare dar nu am gasit nicaieri pe forum informatii suficiente incat sa ma asigur ca nu fac vreo greseala. Pana acum am avut in motor castrol magnatec 10W40 B3 iar aici in spania nu mai gasesc decat B4. E vreo diferenta majora? Am inteles ca e mai nou(din ceea ce am citit) insa nu am ramas destul de lamurit daca e acelasi lucru. Masina are 250.000km si nu as vrea sa o distrug daca tot a ajuns pana aici.

Ms mult!

Link to comment
Share on other sites

ar trebui 5w30 sau 5w40 sau 0w40 ; nu e recomandat 10w40 ca e b4,b3..

Chiar daca are asa multi km??

mie mi l-au recomandat niste prieteni care au magazin de piese. Imi spuneau ca e mai bine sa pun 10w40 pt ca 5w40 e mai subtire si s-ar putea sa mi-l consume. De 2 ani tot din asta folosesc. 5w40 parca e full sintetic nu??

Link to comment
Share on other sites

ar trebui 5w30 sau 5w40 sau 0w40 ; nu e recomandat 10w40 ca e b4,b3..

Chiar daca are asa multi km??

mie mi l-au recomandat niste prieteni care au magazin de piese. Imi spuneau ca e mai bine sa pun 10w40 pt ca 5w40 e mai subtire si s-ar putea sa mi-l consume. De 2 ani tot din asta folosesc. 5w40 parca e full sintetic nu??

Si eu am aceeasi '' dilema'' , am motorul 2500 tds, are 280000km si am facut de curand schimbul cu 5w30 castrol original bmw recomandat tot de niste baieti de la piese auto, insa mecanicul mi-a recomandat sa pun 10w40. La schimbul urmator nu stiu ce sa pun dar cred ca am sa merg pe 10w40.Am sa mai urmaresc topicul.:twoup:

Link to comment
Share on other sites

pai daca e mai subtire nu ti-l consuma neaparat...

 

trebuie sa pui uleiul recomandat de fabricant pt respectiva motorizare...

Imi poti da un link unde sa vad ce recomanda producatorul la kilometrii astia? Multumesc!

 

 

orice producator nu iti recomanda uleiul in functie de kilometrii

pune 5w40 ; 5w30 este pentru motoarele de generatie noua

 

imi cer scuze ca revin cu genu asta de intrebare dar nu am gasit nicaieri pe forum informatii suficiente incat sa ma asigur ca nu fac vreo greseala. Pana acum am avut in motor castrol magnatec 10W40 B3 iar aici in spania nu mai gasesc decat B4. E vreo diferenta majora? Am inteles ca e mai nou(din ceea ce am citit) insa nu am ramas destul de lamurit daca e acelasi lucru. Masina are 250.000km si nu as vrea sa o distrug daca tot a ajuns pana aici.

Ms mult!

5w40 cu norma BMW LL98

Link to comment
Share on other sites

pai daca e mai subtire nu ti-l consuma neaparat...

 

trebuie sa pui uleiul recomandat de fabricant pt respectiva motorizare...

Imi poti da un link unde sa vad ce recomanda producatorul la kilometrii astia? Multumesc!

 

 

orice producator nu iti recomanda uleiul in functie de kilometrii

pune 5w40 ; 5w30 este pentru motoarele de generatie noua

Multumesc frumos pentru raspunsul rapid!

Link to comment
Share on other sites

Ms pt explicatii. Mai am insa o nelamurire. Daca trec de pe ulei semi-sintetic pe ulei full- sintetic nu trebuie curatat motorul sau ceva ? auzisem ca pot aparea ceva probleme din cauza particulelor minerale insa nu prea ma am eu cu fizica(sau cel putin nivelul asta ma depaseste :twoup: ).
Link to comment
Share on other sites

Si eu tot 10 w 40 pun , si la fel , mi-a fost recomandat pentru ca e mai gros , motorul are deja o uzura etc . de 2 ani merg pe aceasta combinatie :twoup: .

 

Cam care ar fi diferenta intre 5 w 40 si 10 w 40 ? Si din perspectiva motorului ?

Link to comment
Share on other sites

Si eu tot 10 w 40 pun , si la fel , mi-a fost recomandat pentru ca e mai gros , motorul are deja o uzura etc . de 2 ani merg pe aceasta combinatie :twoup: .

 

Cam care ar fi diferenta intre 5 w 40 si 10 w 40 ? Si din perspectiva motorului ?

eu sincer am observat o diferenta intre cel pe care il avea cand am cumparat masina si 10w40. Era mult mai silentios nu facea ca uraganul cand il calcam. Cu cel ce il am acum e mult mai zgomotos, mi se pare ca si trage un pic mai greu la rece si ajunge si mult mai greu la temperatura optima. Abia cand e acum aproape de jumate incepe sa nu mai sune urat, acum pe frig. Iar in sp e si diferenta cam mare de pret, aproape dublu intre semisintetic si fullsintetic.

 

Totusi nu stie nimeni daca se poate intampla ceva cu motorul trecand de la semi la fullsintetic??? Povesti am auzit multe dar vreau sa stiu daca ati patit careva ceva.

Ms mult.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.