Jump to content

probleme e36 1.6 curge ulei pe la capac !


bmw316sm

Recommended Posts

Salutare am o problema care m-a speriat zilele astea am constatat ca am probleme cu uleiul este pe terminate si am observat in dreapta jos mi-e prelinsa motorul cu ulei ! Mai exact imi curge la capacul cel din fata care cred ca acopera distributia am motor e36 din 94 1.6 benzina cu 102Cp ! Am fost la 3 serviceuri la unu mi-au zis sa schimb uleuiul si nu are nimic pot circula in continuare la celelat mi-au zis ca da capacul cel din fata jos ( cred ca aia de la distrtibutie ) si pune ceva silicon care la caldura se face ca si garnitura , dar ca sa imi i-a capacul din fata trebuie sa desfaca si capacul de sus ! ce ziceti ?

http://img843.imageshack.us/img843/668/p2723bmw316e36engineb10.jpg

 

Iar la al 3-lea service mi-au zis ca treaba ce au zis cei de la al 2-lea service e tiganie curata trebuie desfacuta tot motorul ca altfel nu se poate ! Dar eu nu vreau sa desfac tot motorul ca un motor desfacut in bucatele nu mai este motor ! !

Deci eu sunt in dillema cineva care stie si se ocupa cu asa ceva poate sa imi dea o ideee ! Am inteles ca nu e nici o problema ca se mai prelinge pe acolo ca nu lasa picuri pe asfalt sau ceva de genul dar vreau sa il fac nu imi plac motoarele unse cu ulei ! Si am cumparat uleiul si filtrul si vreau sa il fac inainte sa schimb uleiul si nu dupa daca trebuie desfacut sa mai bag o tura de ulei ! Cel de al 2 -lea service mi se pare cel mai rentabil cu tot cu schimb de ulei si desfacut capacele vrea 70 ron manopera ! Dar voi ce ziceti se poate asa desface capacul din fata doar daca i-a capacul cel deasupra ? sau dupa ce le i-a jos imi zice ca trebuie sa mai desfaca si capacul de la baia de ulei si etcc.. ca nu stiu cate bmw-uri din astea a avut el la veata lui ! I-ar al trelea service nici nu mai zic pretul cat mi-au zis undeva pana in 1200 ron ca trebuie desfacut tot motorul schimbat garnituri etc .. ! Astept pareri de la voi acum zilele astea vreau sa rezolv si problema asta dar nu stiu la cine sa ma duc sunt in dillema ! Nici nu mai am tupeul sa mai incerc al 4-lea service ca ala poate imi zice alta varianta !

Link to comment
Share on other sites

sau daca poate sa imi trimita cineva un desen cu motor cum se desface in piese si prinderea sau daca este cineva care se pricepe ma gaseste pe mess la id zsolti19 !

 

trebuie schimbata garnitura de la capac de la culbutori :twoup: vezi ca s`ar putea sa fii ajuns ulei si la bujii....recomand Victor Reinz pt garnitura :)

Link to comment
Share on other sites

sau daca poate sa imi trimita cineva un desen cu motor cum se desface in piese si prinderea sau daca este cineva care se pricepe ma gaseste pe mess la id zsolti19 !

daca esti din tm te ajut cu cea mai mare placere

Problema e ca sunt din Sm eventual de stie cineva in sm la cine sa ma duc un mecanic bun !

Link to comment
Share on other sites

sau daca poate sa imi trimita cineva un desen cu motor cum se desface in piese si prinderea sau daca este cineva care se pricepe ma gaseste pe mess la id zsolti19 !

 

trebuie schimbata garnitura de la capac de la culbutori :twoup: vezi ca s`ar putea sa fii ajuns ulei si la bujii....recomand Victor Reinz pt garnitura :)

Aia o schimb daca e cea care ma gandesc eu garnitura cel pentru capacul de sus al motorului ! Dar e problema ca imi prelinge uleiul de la capacul din fata in lateral ! NU stiu ca nu tare ma pricep cum se numesc !

Link to comment
Share on other sites

Salutare am o problema care m-a speriat zilele astea am constatat ca am probleme cu uleiul este pe terminate si am observat in dreapta jos mi-e prelinsa motorul cu ulei ! Mai exact imi curge la capacul cel din fata care cred ca acopera distributia am motor e36 din 94 1.6 benzina cu 102Cp ! Am fost la 3 serviceuri la unu mi-au zis sa schimb uleuiul si nu are nimic pot circula in continuare la celelat mi-au zis ca da capacul cel din fata jos ( cred ca aia de la distrtibutie ) si pune ceva silicon care la caldura se face ca si garnitura , dar ca sa imi i-a capacul din fata trebuie sa desfaca si capacul de sus ! ce ziceti ?

http://img843.imageshack.us/img843/668/p2723bmw316e36engineb10.jpg

 

Iar la al 3-lea service mi-au zis ca treaba ce au zis cei de la al 2-lea service e tiganie curata trebuie desfacuta tot motorul ca altfel nu se poate ! Dar eu nu vreau sa desfac tot motorul ca un motor desfacut in bucatele nu mai este motor ! !

Deci eu sunt in dillema cineva care stie si se ocupa cu asa ceva poate sa imi dea o ideee ! Am inteles ca nu e nici o problema ca se mai prelinge pe acolo ca nu lasa picuri pe asfalt sau ceva de genul dar vreau sa il fac nu imi plac motoarele unse cu ulei ! Si am cumparat uleiul si filtrul si vreau sa il fac inainte sa schimb uleiul si nu dupa daca trebuie desfacut sa mai bag o tura de ulei ! Cel de al 2 -lea service mi se pare cel mai rentabil cu tot cu schimb de ulei si desfacut capacele vrea 70 ron manopera ! Dar voi ce ziceti se poate asa desface capacul din fata doar daca i-a capacul cel deasupra ? sau dupa ce le i-a jos imi zice ca trebuie sa mai desfaca si capacul de la baia de ulei si etcc.. ca nu stiu cate bmw-uri din astea a avut el la veata lui ! I-ar al trelea service nici nu mai zic pretul cat mi-au zis undeva pana in 1200 ron ca trebuie desfacut tot motorul schimbat garnituri etc .. ! Astept pareri de la voi acum zilele astea vreau sa rezolv si problema asta dar nu stiu la cine sa ma duc sunt in dillema ! Nici nu mai am tupeul sa mai incerc al 4-lea service ca ala poate imi zice alta varianta !

 

 

deci mai mult ca sigur ca e garnitura de la capac dar poate sa fie si de la capacul de la distributie

o dai jos o cureti f bine odai cu silicon VICTOR REINTZ( care e cel mai bun ) si se rezolva problema mai mult ca sigur

eu am avut aceeasi problema ieri si in 40-50 min am rezolvat-o la un e 46

 

sau daca poate sa imi trimita cineva un desen cu motor cum se desface in piese si prinderea sau daca este cineva care se pricepe ma gaseste pe mess la id zsolti19 !

 

trebuie schimbata garnitura de la capac de la culbutori :twoup: vezi ca s`ar putea sa fii ajuns ulei si la bujii....recomand Victor Reinz pt garnitura :)

Aia o schimb daca e cea care ma gandesc eu garnitura cel pentru capacul de sus al motorului ! Dar e problema ca imi prelinge uleiul de la capacul din fata in lateral ! NU stiu ca nu tare ma pricep cum se numesc !

 

capacul de la distributie are gaurile ovale dupa ce il prinzi in suruburi fara sa le strangi tare sa bati cu un ciocan de plastic sa coboare la nivel cu capacul de la culbutori ca altfel vei pierde luei din nou

Link to comment
Share on other sites

mai bine cumperi garnitura culbutori noua care vine impreuna cu garnitura care vine intre bujii...Victor Reinz si un silicon tot V.Reinz si ai rezolvat si stai lin...vezi ca garnitura trebuie stransa cu cheie dinamometrica ...succes :twoup:

orcum nu vreau sa o fac eu vreau sa il fac la un service dar sa stiu si eu ce sa le zic care e rezolvarea ! la mine problema mai mare e la capacul din fata de la distributie mie acolo imi prelinge in lateral asta de sus sigur vreau sa pun garnitura noua daca oricum il desface dar problema e ca capacul din fata de la distributie se poate da jos doar daca desface capacul de sus s-au mai este prinsa si in baia de ulei sau ce capac mai este acolo jos la motor !!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

salut! in legatura cu problema asta si eu am tot 316 M43B16 si am avut aceeasi problema...bine ca mie mi se prelingea foarte putin...la mers normal,la turatii mari se vedeau urme pe articulatie si caseta de directie ... problema care este?Capacul de la distributie din fatza are o garnitura din cupru plus alte inca 2 din silicon sau cauciuc plus un simering care vine jos la arbore! mare cheltuiala nu este tot setu de garnituri de distributie ma dus undeva la 180 lei luate toate piesele de la autototal.Problema cea mai mare ar fi ca este foarte mult de munca chiar daca atunci cand te vezi cu piesele zici ca e o nimica toata...trebuiesc foarte multe demontate ca sa poti sati faci loc in primul rand si apoi sa poti sa incepi sa demontezi capacele de la distributie ca sunt 2...adica 1 impartit in 2 parti una jos si una sus...trebuie dat radiatoru,vascocupla cu elicea,cureaua,fulia,pompa de apa,termostatu(capacu de la termostat) plus capacu de la culbutori...si abea dupa aceea capacele care acopera distributia...dupa cum tiam mai spus piesele mau dus 180 lei,iar manopera la mecanicul unde imi repar masina deobicei in jur de 150-200... Uite aici o "diagrama" http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE11&mospid=47424&btnr=11_1376&hg=11&fg=10 iti trebuiesc garniturile: 25 care e impreuna cu 26 si e din cupru...e garnitura mare care sigileaza capacul,16 si 17 care vin cap in cap si separa capacul in 2 parti si 10-11 care este simeringul de la arbore. Bine acuma in functie de gravitatea problemei tale alegi daca sa le iei pe toate sau doar ceti trebuie...io am luat tot setu ca sunt genu de om care nu da de 2 ori bani..."dai bani odata la manopera si schimbi o garnitura ... peste o sapt cade o alta garnitura si iar dai bani la manopera..." eu pe principiul asta merg. Sper ca tiam fost de ajutor si sa auzim de bine

 

Atentie!!!!Distributia,adica lantul,intinzatorul si rotile dintzate nu au nicio legatura...nu se dau jos.La noi in romanica la service-uri o sa intalniti mecanici care incarca nota de plata...un mecanic cu adevarat priceput nu da distributia jos...

Link to comment
Share on other sites

Am studiat si eu azi mai intens problema , am ajuns aproape de final cu constatarea, mai am 2 zile pana ajung la serviciu si o mai urc pe rampa sa vad ultimele scurgeri. Au fost cateva scurgeri mai vechi, cea de sus ,din capul cilindrului, pe la 2 si 3 curgea, un pic pe la capacul de termostat, un pic in partea stanga la capacul de pe lant, un pic dedesupt la filtru de ulei, dar asta ultima si mai grava (nu mai am mers cu ea inapoi la canal sa verific exact ca era tarziu) dar cred ca e de la baie, in 2 luni mi-a golit mai mult de un litru de ulei,

pun poze sa vedeti ce am constatat post-12399-0-68940100-1330463883_thumb.jpgpost-12399-0-47662600-1330464124_thumb.jpg, nu am putut poza prea bine. Asta e, o sa vad zilele care urmeaza. Azi am mai strans un pic cam fiecare surubel de la baie si capacul de la lant, sper ca nu am facut mai mult rau.

Am mai gasit cateva topicuri cu probleme asemantoare ,numai legat de baia de ulei nu prea zicea nimeni nimic, si nu stiu cat e de complicat sa o ia jos mecanicul, si eu ar trebui sa-i explic, el o sa aiba scule, atelier,eu o sa-i cam explic ce si cum, dar nu vreau sa-mi desfaca motorul bucatele daca nu e musai.

pt Grecualex, vreau sa te intreb , cand ai schimbat garnitura 16 , ati dat chiulasa jos? din cate am inteles , ar cam trebui ,nu se prea poate altfel.

Revin zilele urmatoare si mai dau detalii.

Link to comment
Share on other sites

Daca esti sigur ca pierzi si pe la garnitura 16 atunci e nevoie sa desfaci motorul. Eu nu am schimbat-o, am schimbat decat garniturile de la capacul de distributie, de la capacul culbutori(nu aveam scapari deloc acolo insa odata ce dai jos capacu nu mai poti pune la loc vechea garnitura), simeringul de la vibrochen(foarte probabil si la tine sa piarda acolo) care arunca ulei peste tot in jurul lui, garnitura de la pompa de apa nu au schimbat-o pt ca nu a dat-o jos cred. si oricum nu pierdea. Am schimbat si garniturile de la corpul filtrului de ulei ca si pe acolo scapa ceva, garniturile fiind carbonizate, fara pic de elasticitate, s-au sfaramat la demotare.

Cred ca daca faci acelasi lucru o sa fie o mare imbunatatire, chiar si fara garnitura 16.

La baia de ulei cred ca se schimba doar dand baia jos si pus garnitura noua si reasmablata baia.

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Am verificat azi pt ultima oara, nu-s lamurit nici acum, curge si din baie, dar mai tare vine de sus, acuma nu stiu exact de unde ca nu pot sa vad bine zona sub filtru. O sa comand toate garniturile si simeringurile si in functie de cat de grav o sa fie o sa o schimb si pe 16. Doar ca am o retinere, daca as desface la chiulasa sa nu apara probleme ulterior.

La distributie nu ati schimbat nimic?(pe la lant ceva, role, intinzatoare)

Link to comment
Share on other sites

Am verificat azi pt ultima oara, nu-s lamurit nici acum, curge si din baie, dar mai tare vine de sus, acuma nu stiu exact de unde ca nu pot sa vad bine zona sub filtru. O sa comand toate garniturile si simeringurile si in functie de cat de grav o sa fie o sa o schimb si pe 16. Doar ca am o retinere, daca as desface la chiulasa sa nu apara probleme ulterior.

La distributie nu ati schimbat nimic?(pe la lant ceva, role, intinzatoare)

 

Nimic, nici la lant nici la role,ce-i drept avea doar 160 d emii de km masina,si a mai facut doar 20 de mii de atunci. Mai duce mult cu lantu ala.

Link to comment
Share on other sites

asa e ai dreptate miam adus aminte ... adica am gasit o garnitura in portbagaj si nu stiam de unde e...intradevar pt garnitura 16 trebuie data _chiulasa_ jos si iam zis mecanicului sa nu isi bata capul pentru ca nam chef sami vad masina bucatele si am renuntat la ea...leam schimbat doar pe celelalte si este totu in regula...exista si varianta fara sa dai _chiulasa_ jos dar la fel o sa vezi masina demontata bucatele...se demonteaza partea din spate a "capacului de distributie" care vine prinsa cu 4 suruburi pe blocul motor...dar pentru asta trebuiesc date jos rotile dintate si lantul de la distributie...si se monteaza garnitura de jos in sus...dar tiam zis e multa munca si bine inteles bani in plus daca dai lantu jos pt ca trebuie pus la punct iarasi si asta inseamna distributie facuta deci pt un mecanic inseamna 150-200 lei in plus =)) asa ca mai bine renunti la aceea garnitura...

 

cu garnitura 16 ai probleme atunci cand o sa vezi ca uleiul iti face spume...din cate am inteles se vede pe joja...pt ca ea etanseaza canalul care duce apa de la [pomapa de apa la termostat...daca e coapta o sa intre apa in carcasa de la distributie si deci in ulei :) numi bat prea mult capul cu ea pt ca oricum vreau zgomot de 6 in linie sub capota asa ca 1.6 no sa mai reziste mult :))

Link to comment
Share on other sites

si eu am aceeasi problema , dar am mai vorbit cu diferitii mecanici si posesori de bmw si mi au zis ca daca nu se vede prea mult pe joja de la un schimb la altul nu trebuie sa iti faci griji

 

Asa am zis si eu pana acuma in iarna asta, dar am ajuns sa nu mai vad nimic pe joja si mi-am schimbat parerea.

Pt @grecualex nu o sa o schimb 16, nu e asa semnificativa scurgerea pe la 16, o sa-mi comand doar restul.

Va multumesc mult pt raspunsuri tuturor!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am reusit sa schimb zilele astea si eu garniturile, totusi, fara mecanic pana la urma! Foarte greu a fost singur, nu recomand nimanui sa se apuce de treaba asa!

Am avut scule si manulalul Bentley pe calculator, fara el nu reuseam. Cea mai urata treaba a fost cu baia de ulei, ridicat un pic motorul, salbite suruburile de la jug, desfacuta bara stabilizatoare din spate, 2 suruburi ascunse catre ambreiaj, si cel mai greu, cu datul jos al garniturii uzate, aproape 2h. In rest de demontat in partea se sus a fost ok. Mi-a ramas un surub :p, nu se intampla de obicei, da sper sa nu fie problema.

Am curatat si am spalat toata admisia si furtunele, sper sa nu mai am probleme de acum incolo si cu relantiul, am mai constatat ca e desfacuta izolatia pe fise, acolo cred ca e problema cu datul in nas la umezeala, o sa le schimb curand.

 

Va multumesc tuturor pt ajutor, in special @mihai vigariu si @grecualex, recomand @grozadan pt piese foarte bune preturi si de incredere!

Link to comment
Share on other sites

Si eu sper sa fi scapat, nu am apucat sa fac decat 30 km , dar nu am observat scurgeri!

Dar simt schimbare la cum reactioneaza motorul dupa curatarea complecta a admisiei!

Ii in portbagaj surubul, daca e ceva, trusa de scule si pe el!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut!Am si eu o problema asemanatoare,insa la mine pierde ulei numa pe la garnitura de la arbore(nr-u 11).Ce trebuie dat mai exact jos ca sa schimb doar garnitura aceea?Se poate schimba daca dau doar fulia jos de la arbore,implicit din exterior sau trebuie sa dau tot ce-i p-acolo la o parte ca sa pot schimba acea garnitura?Multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.