Jump to content

Consum Âşi tracĂžiune spate.


swsws

Recommended Posts

Poate sa Îmi spuna ºi mie cineva de ce tot timpul deÞinatorii de bmw-uri sunt priviÞi cu scepticism atunci când vine vorba de faptul ca ºi maºinile noastre au acelaºi consum de combustibil ca alte marci la motoare egale indiferent ca este benzina sau diesel ºi cã dacã este echipata corespunzator va trece prin zapada la fel cum trece una cu tracÞiune pe faÞa. ToÞi cei care nu au avut macar un model de bmw au idei preconcepute.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca te referi la un model de BMW nou...poate au ''aia'' idei preconcepute. Daca te referi la E36-E46-E39-...lasa-i in pace :twoup: Au dreptate !

Cat despre mersul pe zapada...DA ! trebuie sa conduci mai prudent decat daca ai avea tractiune fata.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

La aceeasi greutate/capacitate/putere/stil consumurile sunt asemanatoare.

Mersul pe zapada/noro e mai dificil dar la urcare de exemplu e in unele cazuri mai usor cu tractiune spate, asta o stiam de cand aveam tractiune fata, de multe ori nu reusam sa ies decat cu spatele.

Nici cu tractiune fata nu e vreo fericire pe zapada/gheata.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Ăn urma cu 2 ani am avut alt E46 si am urcat la rânca fara probleme , ĂŽn timp ce multe maÂşini cu tracĂžiune faÞã nu puteau urca sau urcau cu mare greutate. Ămi aduc aminte perfect ca tot atunci unul cu un CLS AMG m-a ĂŽnjurat pentru ca eu am urcat cu 'cazatura mea' iar el nu a reuÂşit decât tras de un tractor.
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut iarna trecuta pe mana un e60 de 170 cp, benzina.

Cand am ajuns la munte (Cheia), pe o ninsoare abundenta, am avut momente de kkt. Am ramas intepenit, am incercat sa ma misc cu si fara dsc, degeaba. Daciile si toate celelate masini treceau fluierand pe langa mine.

Masina era echipata cu cauciucuri de iarna si avea si un sac cu nisip de 60 kg in portbagaj. E adevarat avea cutie automata, probabil ca si din cauza asta ma uitam ca rama la bordura...(am trecut-o si pe manual...tot degeaba).

Link to comment
Share on other sites

Si la tractiune fata, cand dai in acceleretie, derapezi sau ramai in zapada sau noroi. Posesorii de masini cu tractiune fata, majoritatea, au impresia ca ei nu au nevoie de cauciucuri adecvate sezonului. Edited by Bebe
Link to comment
Share on other sites

Cand deja pleaca fata...spatele deja e pe aratura ! :twoup:

Fata o mai controlezi din volan, dar spatele este ?

Nu are rost sa ne mintim ...

 

Este exact invers faÞã de cum spui tu.

 

Când pierzi controlul asupra punÞii faÞã, adicã ceea ce se poate Întâmpla mai degrabã la o maºinã cu tracÞiune faÞã, este mult mai greu sã redresezi maºina faÞã de cazul În care ÎÞi fuge spatele la o maºinã cu tracÞiune spate, iar acest lucru este Într-adevãr corectat din volan.

 

Dacã pierzi controlul asupra punÞii faÞã, nu controlezi din volan ci mai mult din frânare ºi Îndreptarea roÞilor, astfel se mutã greutatea pe faÞã ºi prinzi iar aderenÞã, iar apoi Încerci iar sã iei curba.

 

Da, chiar n-are. :)

Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la faptul ca un BMW deja ar avea probleme mai mari pe zona unde masina cu tractiune fata are probleme de control al directie [evident pe fata].

Vorbim despre aceleasi conditii si aceasi viteza.

 

D.p.m.d.v. sunt undeva la fel de greu/usor de controlat dupa ce te obisnuiesti cu ele si nu le conduci peste limita.

Link to comment
Share on other sites

Nu BMW-ul are probleme ci Âşoferul.

 

Peste limitã conduci mai uºor o maºinã cu tracÞiune spate sau integralã, cele cu tracÞiune faÞã sunt Într-o oarecare mãsurã total inadecvate condusului sportiv.

Mersul tare ĂŽn linie dreaptĂŁ nu ĂŽnseamnĂŁ a conduce sportiv.

Link to comment
Share on other sites

Am zis eu ca trebuie sa ma crezi? Daca imi expun o opinie trebuie sa ma crezi tu? :twoup:

 

Eu ma refeream la tractiunea spate in conditii de iarna, adica zapada, gheata, polei. Nu in conditii normale, pentru ca astfel prefer si eu tractiunea spate.

 

 

Desi esti pe un forum cu posesori bmw Imi dai impresia ca nu ai masina cu tractiune spate si vorbesti din auzite.

Intradevar traciunea spate pleaca mai greu iarna de pe loc(patinezi mai mult) pt ca ai doar 50% din greutate pe puntea cu tractiune si nu 80% din greutate cum ai la tractiune fata.

 

Aderenta pt rotile din fata deja e solicitata in curbe, daca o mai soliciti si cu tractiunea, se rupe aderenta si mai repede. Cand se rupe aderenta rotilor din fata , nu mai ai directie ceea ce este cel mai grav.

Cand se rupe aderenta la puntea spate , o redresezi numai decat.

 

Tractiunea fata este buna pt masinile usoare , sub o tona , + ca este mai simplu si mai ieftin de fabricat decat sa te complici cu cardane si alte piese in +.

Totusi hai sa ne uitam la cele mai manevrabile masini din lume, sunt ori 4x4 ori tractiunea spate. Sa-mi dea cineva exemplu de un supercar cu tractiune fata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.