Jump to content

vascocuplaj bmw 535 e34


Recommended Posts

sa ma lamureasca si pe mine cineva ,ce probleme pot sa apara daca circul cu masina cu vascocuplajul stricat,sau cum verific daca este bun (elicea se invarte,acul de la temperatura trece foarte putin de jumate)trebuie sa fac un drum de la bistrita la constanta(in jur de 4-500 km)se poate strica motorul daca merg cu ea asa?pot aparea probleme serioase?batai ceva de genul asta la motor?
Link to comment
Share on other sites

nu e bine sa iti treaca apa de jumate.poti gripa motorul daca nu esti atent si ajunge in zona rosu,iar acest lucru cu un vascocuplaj defect se poate intampla foarte usor.iti dau un exemplu:mergi pe un drum in rampa,gen Borsa - Prislop, viteza mica=curent de aer care trece prin radiator mic=racire slaba

vacocupla nu ajuta=urca temperatura la apa.eu as schimbao inainte de un asa drum

Link to comment
Share on other sites

nu e bine sa iti treaca apa de jumate.poti gripa motorul daca nu esti atent si ajunge in zona rosu,iar acest lucru cu un vascocuplaj defect se poate intampla foarte usor.iti dau un exemplu:mergi pe un drum in rampa,gen Borsa - Prislop, viteza mica=curent de aer care trece prin radiator mic=racire slaba

vacocupla nu ajuta=urca temperatura la apa.eu as schimbao inainte de un asa drum

 

 

nu e bine sa iti treaca apa de jumate.poti gripa motorul daca nu esti atent si ajunge in zona rosu,iar acest lucru cu un vascocuplaj defect se poate intampla foarte usor.iti dau un exemplu:mergi pe un drum in rampa,gen Borsa - Prislop, viteza mica=curent de aer care trece prin radiator mic=racire slaba

vacocupla nu ajuta=urca temperatura la apa.eu as schimbao inainte de un asa drum

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

La mulĂži ani!!!

Daca ai diesel nu te juca cu rãcirea....sunt foarte sensibile si ajungi repede la schimbarea garniturii de chiulasã....oricum e iarna si dacã nu o Þii turatã peste 3000 mult sau În forÞã...poÞi face acel drum, dacã nu l-ai fãcut deja....sau rigidezi ventilatorul de axul pompei de apã...scoate zgomot ca de avion cand o turezi...dar nu se incinge motorul...poate chiar o sa meargã sub temperatura lui de lucru....

Link to comment
Share on other sites

si eu am acelasi lucru , e foarte important rolul vascoelicei mai ales ca unii ii mai blocheaza cu silicon bimetalul din centrul radiatorului (difuzorul termic) de la elice pt a intari (raportul de transmisie si sa blocheze supapa de reglare a raportului de transmisie )dar e o maniera de avarie , in astfel de situatie cand motorul e rece raportul e aproape 1/1 cu axul de la pompa de apa si arunca pe motor asa un aer rece mai ales daca sunt -10 grade pe afara de se incalzeste mult mai greu si de aici alte probleme ,,,,,,,,,consum mai mare datorita timpului mai lung in care temp motor ajunge la parametrii optimi mai ales daca nu merge sirocoul sau ai si probleme cu termostatul etc. eu recomand sa iei unul nou personal am luat unul original 450 roni
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.