Jump to content

probleme peste probleme


speedyandyzy

Recommended Posts

Sa incep cu inceputul!

 

Am avut o problema-imi pornea in 3 pistoane si in momentul pornirii scotea un miros intepator si mult abur! Am fost la un mecanic si mi-a spus ca s-ar putea sa am probleme cu garnitura chiulasa! Ok nu am vrut sa am probleme mai mari si mi-a schimbat-o! Cand am plecat de acolo totul perfect! A doua zi a pornit un pic mai greu(a mai invartit o data motorul) dar a mers! La aproximativ o saptamana ce sa vezi scotea abur de nu te vedeai om cu om si mai mirosea si urat! Am uitat sa spun inainte de a schimba garnitura mirosea a antigel daca stateai in spatele masinii. Acum nu mai miroase a antigel, miroase a noxe, am probleme din nou cu pornirea si porneste in 2-3 pistoane pana accelerezi de cateva ori! Vreau sa ma ajutati cu niste sfaturi si daca se poate si cu un mecanic bun in Bucuresti si cand spun bun sa cunoasca ca m-am saturat sa tot dau bani si sa ma chinui!

 

Astept raspunsul vostru! Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Astazi am apelat la un coleg de forum sa puna testerul pe masina! Totul era in parametrii inafara de o chestie numita ignition....! Am mai pus si eu intrebari in stanga si in dreapta si mi-a spus cineva ca s-ar putea sa am chiulasa fisurata! Cand mi-a fost schimbata garnitura noi ne-am uitat la chiulasa si degeaba! :twoup: Acum o sa incerc schimbarea ei! Astazi mi s-a aprins senzorul de nivel antigel semn ca masina consuma apa!Intrebarea mea este daca are cineva idee cum sau daca au avut aceeasi problema cu chiulasa fisurata?!
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa vorbesc aiurea dar:Cum si-a dat ala seama ca ai garnitura de _chiulasa_ arsa ?

Daca merge in 3 pistoane prima data te uiti sa vezi daca iti da scanteie .Scoti pe rand fisele ,pana depistezi care piston nu merge.Dupa aia daca nu iti da scanteie cel mai probabil e bobina sau o fisa .

Ca sa ajungi la chiuloase fisurate si altele mai intai verifici lucrurile mai simple.Poate nu iti merge un injector si tu te apuci de schimbat motoare .

Si daca ti s-a aprins martorul de la antigel i-a si completeaza ,cand ti-a schimbat garnitura de _chiulasa_ ai pierdut antigel si poate nu ti-a facut aerisirea calumea.

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa vorbesc aiurea dar:Cum si-a dat ala seama ca ai garnitura de _chiulasa_ arsa ?

Daca merge in 3 pistoane prima data te uiti sa vezi daca iti da scanteie .Scoti pe rand fisele ,pana depistezi care piston nu merge.Dupa aia daca nu iti da scanteie cel mai probabil e bobina sau o fisa .

Ca sa ajungi la chiuloase fisurate si altele mai intai verifici lucrurile mai simple.Poate nu iti merge un injector si tu te apuci de schimbat motoare .

Si daca ti s-a aprins martorul de la antigel i-a si completeaza ,cand ti-a schimbat garnitura de _chiulasa_ ai pierdut antigel si poate nu ti-a facut aerisirea calumea.

Pai pe unde altundeva sa ajunga apa in motor?

Link to comment
Share on other sites

Ai zis ca ti-a schimbat garnitura de chiulasa .Ti-a aratat garnitura arsa ?Aivazut cu ochii tai ca nu mai era buna?

Arsa nu era! Din cauza asta am rmas mirat. Oricum acum sunt mai mult ca sigur catrebuie sa schimb chiulasa! Altfel eu nu mai stiu alt loc pe unde sa intre apa la pistoane!

Edited by speedyandyzy
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat chiulasa! Baiatul care mi-a vandut-o a zis ca este de e46 dar cand am ajuns am vazut ca era de pisica da acelasi motor! Mecanicul a spus ca se potriveste ! Pe chiulasa care am cumparat-o a montat axa cu came si culbutorii de pe chiulasa mea pentru ca erau foarte ok. Totul a fost perfect pana la montarea galeriei de admisie. Galeria de admisie a mea avea gurile mai mari decat partea chilasei unde trebuia prinsa! A trebuit sa faca o garnitura din KLINGERIT .Acum merge dar mai am o singura problema-la rece invarte de 3-4 ori pana sa porneasca. Dupa PORNESTE PERFECT! Edited by speedyandyzy
Link to comment
Share on other sites

Astazi am apelat la un coleg de forum sa puna testerul pe masina! Totul era in parametrii inafara de o chestie numita ignition....! Am mai pus si eu intrebari in stanga si in dreapta si mi-a spus cineva ca s-ar putea sa am chiulasa fisurata! Cand mi-a fost schimbata garnitura noi ne-am uitat la chiulasa si degeaba! :twoup: Acum o sa incerc schimbarea ei! Astazi mi s-a aprins senzorul de nivel antigel semn ca masina consuma apa!Intrebarea mea este daca are cineva idee cum sau daca au avut aceeasi problema cu chiulasa fisurata?!

eu am un 318 is e 36

intradevar daca porneste mai greu s-ar putea sa ai o fisura pe chiulasa(asa a fost la mine),scotea mult aburi si mirosea a antigel mai ales cand porneai caldura

Cum poti verifica:dai la automat apoi scoti bujiile pe rand si verifi care este uda,daca este uda vreouna atunci clar ai chiulasa fisurata(eu aveam o fisura poe cilindrul doi)

Am dus chiulasa la sudat si rectificat si merge de doi ani fara nici o problema

BAFTA

scuze nu citisem topicul pina la capat

oricum ramanae scris poate fi util

Edited by baubau
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.