Jump to content

Lanturi VS huse roti


claudiuBWR

HUSE vs HUSE ROTI  

220 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

@ionut, am WR G2 si nu doar eu pe X3 3.0d.

Sunt la a doua iarna cu ele. Am prieteni care au pe masini 2x4 si am mers si cu alea.

Mai am si Dunlop M3 si 3D, Michelin Alpin A4, Semperit SpeedGrip, Sava Eskimo si altele, ce zici, pot sa-mi fac o idee cam cum ar fi WR G2 in contextul asta?

Eu am spus ca in conditiile in care Nokian WR G2 e un pneu de iarna all wheather se comporta bine si e un pneu recomandabil, mai ales pentru faptul ca se comporta bine si la temperaturi de peste 7 grade Celsius si nu se uzeaza prematur asa cum ar face-o pneurile de iarna dedicate.

 

Ce zici, daca s-ar face un test cu WR G2 si celelalte pneuri de iarna in conditii de temperatura ridicata, cam pe ce loc s-ar situa?

 

Cat despre faza cu preturile, ia si cauta pe cauciucuridirect.ro Eu pentru X3 am gasit Nokian cu ~500ron iar restul erau de la 900-1000ron in sus. Pe dimensiunea necesara masinii mele ma refer.

 

Daca vrei sa ai cat de cat credibilitate, incearca sa uiti de expresii gen "varza" la un pneu care a iesit pe locul 10 din 10 cele mai bune pneuri din acest moment. Te-ai gandit cate mai sunt dupa locul 10 incolo?

Oricum, discutia capata un caracter neserios si nu are sens...

 

 

Mai lasa-ma cu ce au prietenii,daca ai sa te sui pe o masina echipata cu wrg2 si una cu dunlopuri 3d,in conditii de zapada nu ai sa vrei sa te mai dai jos din a2a masina,diferentele sunt sesizabile si la mers normal spre incet,pana si la o plecare mai in forta de pe loc,nu vb doar sa ma aflu in treaba,nu ma crezi teseaza.

 

Daca ai sa conduci ac masina,dar in conditii de carosabil uscat/ud nu ai sa simtit nici cea mai mica diferenta la un mers normal,la limita nu am testat.

 

Chiar nu stiu de ce ridici in slavi niste anvelope care dau rezultate doar in conditii de carosabil ud,nu traim intr-o tara unde ac fenomen se petrece 24 din 24.

 

Preturile difera de la dealer la dealer,pt dimens mele 255/50r19 dif dintre nokian wrg2 si dunlop m3 este de aprox 10%,(10 mil si ceva vs 11 mil si ceva)unde mai pui ca un goodyear ultragrip cu RSC este mai ieiftin decat un nokian wrg2 cu rsc (12mil si ceva vs 13 si ceva),pana si pe site-ul dat de tine daca caucti dupa cea mai utilizata dimenisune 205/55r16,wrg2 are un pret mare,chiar f mare.

 

Iar in testul precizat de mine huse vs lanturi vs anvelope de iarna;eficienta a fost 205% huse,185% lanturi,100% anvelope,concluzia o trageti singuri

Eu am tras urmatoarea concluzie: lanturi pe cauciucuri de iarna, adica 185%+100%=285%. Deci bat clar husele care au doar 205%. :twoup:

 

185% cu tot cu cauciucuri.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Nu,nu-i adevarat,fiecare isi lauda podoabele,din pacate am tot wrg2-uri si efectiv nu am ce sa laud,nu vreau sa ma gandesc cat de mult vor fi apreciate de cineva care conduce rwd,nu awd.

 

Legat de pret,pt o dimens. destul de utilizata (205 55 r16),pe site-ul dat de de tine,wrg2-urile au preturi mai mult decat premium.

 

Corect sunt si anvelope mult mai slabe,dar si mult mai ieftine.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Intrebare intrebatoare:de ce este interzis in romanica folosirea anvelopelor cu "cuie"(spike-uri,parca..)?si de cand aceasta interdictie? intreb pt ca nu am stiut,eu am crezut ca nu se mai fabrica.

In legatura cu acest gen de anvelope:la varsta de 18 ani,prima mea masina a fost "o rupta" 1100 :sick: ...nu radeti va rog(inaintea mea :LMAO: );venise iarna si na,fara experienta,copil fiind,m-am intors de vreo doua ori cu ea la 180° fara sa vreau,norocul meu ca nu am avut masini in jur. In fine,m-am dus la bosorogul de la care am luat-o ca stiam ca are 2 anvelope noi-noute dintr-alea cu vidia(eu asa le ziceam) erau "danubiana" parca,oricum 155R15 si cu multe rugaminti mi le-a dat(cu bani,binenteles). Le-am montat(eu)pe masina,dupa care am bagat in porbagaj un sac de ciment si vreo 2 boltari(sa fie mai grea de fata) si nu am mai avut probleme,spuneam ca-i tractor! Aaa,pe fata aveam 145R15 :yahoo: .

La cateva luni,defapt cand a venit vara,deja m-am "haladit" :ike: :am dat jos anvelopele pe care le aveai initial si mi-am pus pe fata 185/65R15 si pe spate 195/60R15,culmea pe jantele originale. Si uite-asa am mers cu ea pana mi s-a ars garnitura de chiulasa si nemai gasind garnitura de 1100,am dat-o unui prieten care ulterior i-a schibat motorul cu unul de 1300. 8)

Link to comment
Share on other sites

Intrebare intrebatoare:de ce este interzis in romanica folosirea anvelopelor cu "cuie"(spike-uri,parca..)?si de cand aceasta interdictie? intreb pt ca nu am stiut,eu am crezut ca nu se mai fabrica.[...]

 

Din ce stiu eu, in unele tari, sunt interzise pentru ca distrug soselele. La noi, habar nu am...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...

Te contrazic, eu am all season, si sunt la a treia iarna. Sunt ok, nu ma pot plange.

 

Si ca tot veni discutia vizavi de Nokian WRG2, am pe masina si e clar ca nu se poate compara cu o anvelopa dedicata de iarna insa vine cu doua mari avantaje, si anume ca poate fi folosita in conditii decente iarna si sunt la fel de bune si in restul anului. Sunt f. usoare, au o rezistenta la inaintare destul de mica si sunt preferate de unii proprietari de Prius din aceleasi considerente, de consum. Asa ca pentru multi soferi ce nu sar de 20-25000km anual, cum e si subsemnatul, mi se pare un compromis de luat in calcul.

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

Jesus, voi va auziti ce spuneti? E clar ca o anvelopa all season nu poate fi iarna la fel de performanta ca una dedicata si nu stiu de unde ati dedus voi total opusul. In fine, eu doar subliniam ca pentru ce ierni avem noi si pentru modul in care ne exploatam unii masinile, o anvelopa all season buna poate fi mult mai eficienta decat doua seturi de roti iarna/vara. Atat.
Link to comment
Share on other sites

Asta cautam si eu demult, dar n-am gasit prin Romania la vanzare...

Sau inca e prea proaspata inventia.

Am si eu un set de lanturi in portbagaj, dar sincer nu-mi doresc sa ajung sa le montez. Si cel mai mult imi fac griji pentru ce ar putea provoca masinii.

 

Alta solutie eficienta in afara de anvelope cu spike-uri, nu vad.

Si neaparat greutate pe puntea spate.

Link to comment
Share on other sites

Eu tin Autosock-uri in portbagaj. Din experienta iernii trecute, sunt foarte ok atat timp cat le pui inainte sa ramai inzapezit si, implicit, sa sapi ditamai gaura cu rotile in zapada.

 

Se monteaza si se demonteaza foarte usor si rapid, masina merge normal cu ele (nu ca si cu lanturi). Le recomand, per total.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.