Jump to content

Se poate da jos Cipul de pe un Bmw 320d e46 din 2000?


KYL

Recommended Posts

Probabil e doar rescris soft-ul.

Nu iti trebuie decat fisierul original, sa il scrii la loc. Sunt cativa useri pe forum care te pot ajuta in sensul asta.

Sincer m-am saturat sa imi consume 12%-13% in oras , extraurban imi ia 8%. Totusi e un diesel ... ma gandesc ca din cauza asta consuma asa:) , nu sunt maniac al vitezei si nici nu fac liniute.

La pretul motorinei din ziua de azi... 4.93 Ron/L iti cam vine sa te lasi de liniute si alte povesti.

Cu ocazia asta fac APEL la colegii care ma pot ajuta cu rescrierea softului/scoaterea cipului !!!

 

cred ca nu il are de indata ce abia a aflat asta :twoup:

iti spun eu ca il are ca am un prieten cu aceeasi masina si nu se tine dupa mine de la 130 km/h in colo si masina si n-are nici o problema cu ea.

Edited by KYL
Link to comment
Share on other sites

cred ca nu il are de indata ce abia a aflat asta :twoup:

 

Eu ma refeream la cd-ul cu softul original

 

Da , intradevar nu am cd cu softul. Omul de la care am cumparat masina mi-a zis zilele trecute ca are cip, n-a zis nimic de soft!

Link to comment
Share on other sites

dim sport poate face asta cu vreo 50 eur da mai bine il lasi ca nu o sa consume mai putin crede ma

atunci explica-mi si mie cum unii au consum de 6-8% urban pe aceeasi masina acelasi an?

am verificat tot pe ea , debitmetru , egr, furtunase vacum , turbina , etc... degeaba ...

Link to comment
Share on other sites

dim sport poate face asta cu vreo 50 eur da mai bine il lasi ca nu o sa consume mai putin crede ma

atunci explica-mi si mie cum unii au consum de 6-8% urban pe aceeasi masina acelasi an?

am verificat tot pe ea , debitmetru , egr, furtunase vacum , turbina , etc... degeaba ...

 

a mea consuma ca a ta. stai linistit, am avut resoftare si consuma cam la fel. diferenta e nesemnificativa. consumul real il fac alimentand plin si fac in jur de 800 sau 900 km. acum nu mai am soft ul dar il pun inapoi. am debitmetrul dus oricum din cate am constatat pe tester

Link to comment
Share on other sites

dim sport poate face asta cu vreo 50 eur da mai bine il lasi ca nu o sa consume mai putin crede ma

atunci explica-mi si mie cum unii au consum de 6-8% urban pe aceeasi masina acelasi an?

am verificat tot pe ea , debitmetru , egr, furtunase vacum , turbina , etc... degeaba ...

Iarna consumul creste 2-3 litri urban si cu 0,5-1 litru extraurban , cei care zic de consumul asta mic, cred ca nu au facut consumul la pompa, stai linistit esti fericit ca ai cip, alti platesc pentru unul.

Link to comment
Share on other sites

It pot rescrie eu softul original cu un update din 2009. daca te deranjeaza cel modificat. in mod normal nu ar trebui. dar acum e discutabil ...cine stie ce fel de soft ai...ce modificari a adus masinii ..cati cai ce presiune turbo ...e posibil sa fie foarte ok sau e pos sa fie nasol.

 

Ma rog...daca vrei sa pui original ma poti cauta. Am doua variante in care putem resofta. KVP 2000 sau cu SSS facem codare la DDE.

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

KVP 2000 sau cu SSS facem codare la DDE.

:twoup: sa ma trezeasca cineva

 

KVP2000 este o interfata pt flash ( pt rescriere soft din Calc motor)

SSS (Progman) este softul folosit de reprezentanta BMW pt codarea modulelor de pe masina cu interfata OPS

DDE -DigitalDiesel Electronic ---mai scurt calculatorul de motor.

Edited by fabio29
Link to comment
Share on other sites

un amic a dat 200 de euro acu cateva saptamani sa si-o faca 165 de cai de la 136 stock.Recomand sa o lasi asa,la 160 de cai e destul de ''safe''

imi poti spune cum sta cu consumul dupa punerea cipului? a crescut? daca da cam la cat?

Link to comment
Share on other sites

si eu pun cip de la Hamann tot 200 e. nu creste consumul. 165 cp 320 nm. consumul chiar scade sensibil.

Asta cu scazutul consumului dupa parerea mea nu are cum .

Putere mai mare = consum mai mare de energie=consum mai mare de combustibil pentru a produce energia necesara :twoup:

Ma insel?

Link to comment
Share on other sites

da te inseli. Scade 100%. la fel ma gandeam si eu ca nu e logic. dar scade. este optimizat softul este posibil sa creasca consumul la viteze mari. dar la functionare normala de zi cu zi a scazut. eu am scos minimul la un drum Brasov bucuresti. pana la baneasa 4,7 cu roti 225/40/18 fata 255/35/18 spate . media o am vara la 7,6 80 % oras. si mers sportiv. daca resetez in oras la zero e pe la 9 %. dar subliniez. MERG! am media de viteza pe oras 38 km/h. la exterior cu mers taricel este cam pe la 6 %. acum am media de 8,6 in conditii de iarna si mai mult oras. roti 225/45/17 toate 4.

 

Explicatia scaderii consumului este cuplul motor mai mare. in consecinta functionezi cu turatii mai joase pt aceeasi viteza.

 

Uite ceva: am avut urs e30 320i si 325i 320 consuma mai mult ca 325. si asta fara sa aiba vreo problema.diferenta intre ele..500ccm si 40 cp. nu mai retin exact ce cuplu avea 320 dar 325 erape la 250 Nm.

 

Parerile sunt impartite. eu spun aici exact situatia mea. si e ok.

 

ahh...ca idee...consumul scade abia dupa 2-3 luni :twoup:) ca la inceput toata lumea testeaza cum trage ...merge tare este o tendinta instinctiva de a solicita motorul si na...creste consumul.

Link to comment
Share on other sites

Daca mergi cu masina dupa resoftare in aceleasi conditii in care mergeai si inaine de resoftare, consumul scade. Dar bineinteles ca dupa resoftare , avand cuplu mai mare, toata lumea calca pedala, si conduce mai sportiv, deci e normal sa creasca si consumul, dar, in aceleasi conditii de conducere el scade.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.