Jump to content

Micutza mea E90


Cristian.O

Recommended Posts

schimbul de ulei a avut parca un efect,dar nu cum ma asteptam,insa oricum trebuia facut..ce sa zic,poate vreau eu sa schimbe cutia prea lin,au condus-o si altii,si cei de la Bmw si au zis ca e ok cum schimba..Eu am condus ceva vreme un A4 2.0 tdi multitronic,si cutia aceea chiar schimba mai lin decat steptronicul meu,dar na,e alta cutie,alta tehnologie..

Am zis sa fac si resoftarea ,poate poate..Problema mea cu schimbatul lin si raspunsul mult mai prompt al aceeleratie e din cauza faptului ca acum vreo 3-4 luni am facut resetarea valorilor adaptive cu metoda aia cu apasatul pedalei la fund si tinut vreo 30-40 de secunde,si dupa era cu totul alta masina,si nu e placebo..insa dupa cate sute de km a revenit la modul in care schimba inainte..

Link to comment
Share on other sites

schimbul de ulei a avut parca un efect,dar nu cum ma asteptam,insa oricum trebuia facut..ce sa zic,poate vreau eu sa schimbe cutia prea lin,au condus-o si altii,si cei de la Bmw si au zis ca e ok cum schimba..Eu am condus ceva vreme un A4 2.0 tdi multitronic,si cutia aceea chiar schimba mai lin decat steptronicul meu,dar na,e alta cutie,alta tehnologie..

Am zis sa fac si resoftarea ,poate poate..Problema mea cu schimbatul lin si raspunsul mult mai prompt al aceeleratie e din cauza faptului ca acum vreo 3-4 luni am facut resetarea valorilor adaptive cu metoda aia cu apasatul pedalei la fund si tinut vreo 30-40 de secunde,si dupa era cu totul alta masina,si nu e placebo..insa dupa cate sute de km a revenit la modul in care schimba inainte..

 

Adica? Nu stiu in ce consta si ce rezolva! Pedala de acceleratie?

Link to comment
Share on other sites

da,s-a mai discutat cred pe alt topic despre asta, apesi pedala de acceleratie la fund,pui contactul,apoi ti asa aproximativ 30-40 sec,dupa care iei contactul..Cam asta e,eu asa am facut si chiar a avut efect,acuma nu-s nebun,sau nu sunt singurul,la multi a functionat. Acum am scos masina de la Bmw,se simte ca s-a schimbat softul,schimba o idee mai lin,s-a micsorat lagul,si la consum am observat ca masina(cutia) detecteaza mai rapid viteza constanta( 50/60 km/h) si scade mai repede la valoarea de 5 l/100 km(instant).
Link to comment
Share on other sites

Eu am condus ceva vreme un A4 2.0 tdi multitronic,si cutia aceea chiar schimba mai lin decat steptronicul meu

Multitronic-ul nu schimba, este o cutie cu variatie continua! Steptronic nu se va simti niciodata la fel ca un multitronic.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

cat o costat softul?

de unde stii ca are "aproximativ 200 cp"?

ai facut test dyno?

cum merge la drum intins....?ce diferente se simt?astept un raspun sincer si poate ne vedem o data prin bucuresti sa vad si eu diferentele intre a mea si a ta...nu zic de liniute,dar as vrea sa o conduc.

 

uitasem...daca topaie trebuiesc schimbate amortizoarele....urgent pe spate,daca spatele topaie.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

da,uneori la denivelari mai urate,valuri,topaie,zici ca ma arunca de pe drum,iar cand intru tare intr-o curba cu denivelari masina nu se aseaza pe drum bine,parca ii sare spatele..

 

asta e din cauza amortizoarelor, deoarece acestea au rolul de-a prelua oscialtiile generate de arcuri pe care practic se sprijina greutatea masinii...

Link to comment
Share on other sites

alex wly - softul a fost 250 euro,se simte bine cresterea de putere,adica cea de cuplu e evidenta.Trage clar mai bine masina,100-200 urca mai repede,acolo e mai mare diferenta. pai na,daca RBN asta spune,deasta zic si eu ca are "aproximativ"(nu am valorile exacte),nu am puso pe dyno.Per total sunt multumit,sper sa nu am probleme cauzate de acest soft mai agresiv,oricum nu trag ca nebunu toata ziua de masina,doar asa,din cand in cand.Iar consumul a crescut putin,nush 0,5-1 l,cam asa.Insa ma bate un gand,sa pun la loc softul original,asa sa fie din nou cum a lasat-o mama ei,fara fortari.

adrian m- testul de amortizoare a fost 100 lei, iar ca preturi ok,am gasit Bilstein la 250 lei bucata,m-ar tenta Bilstein cand le schimb intrucat am auzit ca Bilstein combinat cu Eibach pro kit e ceva ok(in sensul confortului),cu gandul ca o voi lasa mai jos.

mik15 - multumesc pentru sfaturi.

lucenzo- pai asta e nuanta, 5% transparenta, este folie Lumar, a costat 450 lei .

Link to comment
Share on other sites

Cel mai important e sa nu o fortezi la plecarea de pe loc, in rest, in mers, nu cred sa fie probleme. Pareri pro si contra chiptuning vor exista mereu, asta e clar. Asa cum am spus mai sus, vorbind din proprie experienta, exploatand masinile la fel ca inainte de chiptuning, nu am avut nici cea mai mica problema dupa peste 50k km de la cresterea puterii !
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.