Jump to content

Probleme DSC/ABS 525dA 2002


Recommended Posts

Salut, am un 525dA din 2002 si am o problema mare. Dupa ce depasesc viteza de 40 km/h se aprinde intai DSC-ul si apoi ABS-ul cu galben in bord. Am pus testerul si zice ca senzorul de presiune de pe blocul de valve sau ca nu are presiune. Am inlocuit senzorul si face la fel, am sters eroarea si reapare ori de cate ori trece de 40kmh. Mentionez ca pana sa se aprinda in bord, functioneaza atat DSC-ul cat si ABS-ul perfect. Oare sa fie numai pompa sau este probabil sa fie si unitatea?

Multumesc anticipat pt sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu ma pricep dar nu ar trebui sa aiba legatura cu motorul/valve.

DSC si ABS se aprind cu galben daca sunt diferente mari intre vitezele citite la fiecare roata. Cel putin asa e teoria. Deci posibil sa fie ori cauciucuri non-standard (diametre diferite), ori ceva senzor de la o roata nu merge bine.

Posibil sa fie si de la incarcare - nu se mai aprind alte becuri? Daca patineaza cureaua de la alternator si nu ai tensiune suficienta ti se va opri prima oara dsc si apoi abs. Nu cred insa sa fie cazul la tine, dar uite-te sa nu fie si becul de baterie aprins.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep dar nu ar trebui sa aiba legatura cu motorul/valve.

DSC si ABS se aprind cu galben daca sunt diferente mari intre vitezele citite la fiecare roata. Cel putin asa e teoria. Deci posibil sa fie ori cauciucuri non-standard (diametre diferite), ori ceva senzor de la o roata nu merge bine.

Posibil sa fie si de la incarcare - nu se mai aprind alte becuri? Daca patineaza cureaua de la alternator si nu ai tensiune suficienta ti se va opri prima oara dsc si apoi abs. Nu cred insa sa fie cazul la tine, dar uite-te sa nu fie si becul de baterie aprins.

salut, imi explici un pic si mie chestia asta :twoup: problema asta cred k o am eu ...

prima data sa aprins dsc ul, apoi am vazut la roata spate era putin aer , am bagat aer si tot asa era , apoi am citit pe forum k ar trebui sa mai merg asa vreo 50 km pana sa dispara ...am mers si nu a disparut , dar peste 2 zile a inceput sa imi palpaie becul de la baterie , crezand k e alternatorul l am dat jos , lam dus la un electrician si la probat , mi a zis k e bun , singurul lucru care nu stie daca e bun sau nu ar fi releul , am comandat releu nou , la pus sus si tot asa se aprinde, becul de baterie palpaie si dsc sta continu aprins iar dsc nu functioneaza ... ce as putea sa fac ?de unde e problema ?ms

Edited by Dariusel
Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep dar nu ar trebui sa aiba legatura cu motorul/valve.

DSC si ABS se aprind cu galben daca sunt diferente mari intre vitezele citite la fiecare roata. Cel putin asa e teoria. Deci posibil sa fie ori cauciucuri non-standard (diametre diferite), ori ceva senzor de la o roata nu merge bine.

Posibil sa fie si de la incarcare - nu se mai aprind alte becuri? Daca patineaza cureaua de la alternator si nu ai tensiune suficienta ti se va opri prima oara dsc si apoi abs. Nu cred insa sa fie cazul la tine, dar uite-te sa nu fie si becul de baterie aprins.

salut, imi explici un pic si mie chestia asta :twoup: problema asta cred k o am eu ...

prima data sa aprins dsc ul, apoi am vazut la roata spate era putin aer , am bagat aer si tot asa era , apoi am citit pe forum k ar trebui sa mai merg asa vreo 50 km pana sa dispara ...am mers si nu a disparut , dar peste 2 zile a inceput sa imi palpaie becul de la baterie , crezand k e alternatorul l am dat jos , lam dus la un electrician si la probat , mi a zis k e bun , singurul lucru care nu stie daca e bun sau nu ar fi releul , am comandat releu nou , la pus sus si tot asa se aprinde, becul de baterie palpaie si dsc sta continu aprins iar dsc nu functioneaza ... ce as putea sa fac ?de unde e problema ?ms

bateria ti-e sigur buna??? ai verificat-o?? cand ai pierderi de curent sau daca ai undeva un scurt poate sa apara lumina de la dsc, dar ar trebui sa apara si cel de abs nu dupa mult timp.Eu am patit la fel, dar din cauza bateriei, de pornit pornea normal dar imi tot palpaiau becuri in bord, ba stateau aprinsi ba se stingeau. si de disparut nu dispare dupa anumiti km normal daca nu e diferenta de turatie se stinge si in 50m. Daca ai avea senzori dusi ar aparea automat si becul de abs. Incearca sa vezi ce iti apare pe tester. Din pacate atat la bmw cat si la mercedes lucrurile astea sunt f des intalnite. De la o vreme cade calculatorul de dsc sau modulul abs. Partea buna insa e ca se pot repara, este pe forum un tip din tm daca nu ma insel care se ocupa cu asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep dar nu ar trebui sa aiba legatura cu motorul/valve.

DSC si ABS se aprind cu galben daca sunt diferente mari intre vitezele citite la fiecare roata. Cel putin asa e teoria. Deci posibil sa fie ori cauciucuri non-standard (diametre diferite), ori ceva senzor de la o roata nu merge bine.

Posibil sa fie si de la incarcare - nu se mai aprind alte becuri? Daca patineaza cureaua de la alternator si nu ai tensiune suficienta ti se va opri prima oara dsc si apoi abs. Nu cred insa sa fie cazul la tine, dar uite-te sa nu fie si becul de baterie aprins.

salut, imi explici un pic si mie chestia asta :twoup: problema asta cred k o am eu ...

prima data sa aprins dsc ul, apoi am vazut la roata spate era putin aer , am bagat aer si tot asa era , apoi am citit pe forum k ar trebui sa mai merg asa vreo 50 km pana sa dispara ...am mers si nu a disparut , dar peste 2 zile a inceput sa imi palpaie becul de la baterie , crezand k e alternatorul l am dat jos , lam dus la un electrician si la probat , mi a zis k e bun , singurul lucru care nu stie daca e bun sau nu ar fi releul , am comandat releu nou , la pus sus si tot asa se aprinde, becul de baterie palpaie si dsc sta continu aprins iar dsc nu functioneaza ... ce as putea sa fac ?de unde e problema ?ms

bateria ti-e sigur buna??? ai verificat-o?? cand ai pierderi de curent sau daca ai undeva un scurt poate sa apara lumina de la dsc, dar ar trebui sa apara si cel de abs nu dupa mult timp.Eu am patit la fel, dar din cauza bateriei, de pornit pornea normal dar imi tot palpaiau becuri in bord, ba stateau aprinsi ba se stingeau. si de disparut nu dispare dupa anumiti km normal daca nu e diferenta de turatie se stinge si in 50m. Daca ai avea senzori dusi ar aparea automat si becul de abs. Incearca sa vezi ce iti apare pe tester. Din pacate atat la bmw cat si la mercedes lucrurile astea sunt f des intalnite. De la o vreme cade calculatorul de dsc sau modulul abs. Partea buna insa e ca se pot repara, este pe forum un tip din tm daca nu ma insel care se ocupa cu asa ceva.

bateria este buna , astazi am probat si cu alta baterie si tot asa facea :) doar alternatorul nu cred k incarca destul cu toate k lam dus la un electrician care la desfacut bucati si a zis k e ok ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pai intai da-i delete la eroare si vezi daca reapare

daca apare din nou atunci probabil ai ceva probleme la conexiunile dintre senzor si modulul de abs (fire care se mai tin intr-o lita, conectori oxidati)

senzorul in sine nu cred ca se defecteaza asa usor, dar trebuie sa cauti unde e situat (ori pe coloana volan ori pe langa cutia de directie, oricum undeva unde poate afla rotatia volanului) si sa verifici ca e pozitionat corect.

Daca ai o functie de calibrare prin DIS a senzorului atunci calibrarea se face cu volanul (si rotile) pe pozitia centrala, dar nu m-as baga fara sa fiu sigur ca rotile sunt perfect centrate.

Probabil senzorul de volan da o valoare gresita si modulul abs sesizeaza tot timpul ca volanul este rotit chiar daca rotile se invart cu aceeasi viteza - ceea ce nu mai permite modulului sa functioneze in modul DSC. Asta presupunand ca senzorii de viteza de la roti sunt ok.

 

Offtopic: cum ai reusit sa instalezi DIS sub vmware? Eu am renuntat la un moment dat.

Link to comment
Share on other sites

si mie mi sa aprins de vreo 3-4 zile ASC si ABS in bord, am fost pe tester si mia gasit senzor turatie interupt sau ceva in gen, ia sters eroare din tester si acuma nu mai da nici o eroare dar becurile tot aprinse sunt in bord, in plus chiar si dupa ce opresc si inchid masina se aude un bazait de la modulul de abs vreo 1-2 minute , ceva idei? sa schimb senzorul pe spate sau e modulul de vina?
Link to comment
Share on other sites

poi ce senzor ti-a dat eroarea?stanga sau dreapta spate?inverseaza-i si vezi daca da eroare pe aceeasi roata.daca nu,e senzorul de abs.daca da verifica cablajul pana la modul,daca e bun si asta atunci modulul...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.