Jump to content

preturi bmw


fanaticS5

Recommended Posts

In aprilie 2008 am dat 22000 de euro pe E46 320Ci an 09/2003......in timpul asta am facut prea putini km ca sa fiu nevoit sa bag bani in masina...reviziile nu se pun....doar radiatorul de apa fisurat l-am inlocuit de nevoie.

Acum sper sa iau pe coupe 11500!!!

 

Pe E30 325i am dat 5500 de euro in decembrie 2009 si am bagat inca 3000 in ea(recarosare..acte...inlocuit cu piese noi tot ce-am considerat eu ca trebuie....interior racing....etc)

Desi nu voi vinde ursu' sub nici o forma un pret corect ar fi undeva la 8000 in clipa de fata.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E46-le 318i din 11/2000 cumparat in Mai 2008 cu 8800 in DE plus taxele la ea si drum, cu totul in jur de 10500, am vandut-o in Sep. 2010 cu 5k... :twoup: , asta da afacere... :twoup:, nu am pierdut la altele mai scumpe cat am pierdut la asta, mi se si luase sa tot stau cu ea la vanzare doar doar s-o mai indrepta piata, pe de alta parte e drept ca poate o mai tineam daca nu plecam, cel putin a ajuns pe maine bune :). Imi zicea un prieten sa o mai tin ca va creste taxa, aiurea, pai daca lumea nu dadea inainte banii de unde sa ii scoata dupa...

 

@ady_viteza, mai bine nu il dai daca nu esti fortat de imprejurari, ma refer la E46, probabil ti s-a mai spus :).

Link to comment
Share on other sites

turmentatu, ce sa zic, am si eu pasarelele mele sa mearga foarte bine. Cand am luat-o defecte mai mari sa zicem avea 2, fisura la cot radiator, si pierdea ulei pe la garnitura capac chiulasa. Am zis sa rezolv cu motorul in primul rand. Intrat in service, schimbat radiator, garnitura aia, tot ce inseamna curele si role presoare, un milion de furtune vechi, imbatranite, maruntisuri dinastea, prima factura scurt 1500 de eur. Apoi a urmat suspensia. Era inca in prametrii sa zicem, cam barca ea asa, ca de.. arcuri originale de 17 ani. NU batea , amortizor scurs sau altceva, dar dupa primul drum in ROmania am rupt un arc. Puteam sa schimb doar fata, dar am zis sa fac treaba buna si am schimbat toata suspensia. 4 arcuri 4 amortizoare, flanse noi.. tot tacamul, piese cam 750 de euro, restul pana la 1000 manopera.

Dupa ce am pus supensia sport a picat un brat, ma asteptam. Erau si alea aoriginale. Asa ca am schimbat tot setul fata complet, 8 piese, adica 2x2 brate, capete de bara, linkuri bara stabilizatoare, ca sigur urmau si celalate in scurt timp. ...

Sonda lambda, nu stiu de cand era, cum mergea, cand am facut 200k kmk am schimbat-o ca normal se schimba la 100k km, n u cand masin ajunge sa iti consume 18 l in oras, ca cica asa consuma :twoup: si e normal..aia a fost vreo 180 de euro originala.poate scapam cu 120 de euro una bosch..

Dupa ce am schimbat si termostatul, a scazut consumul mediu la mixt cu 2l. Pe tester sonda lambda nu dadea nici o eroare ca de obicei. Nu mai spun cum trage masina acum, e chiar superviolenta si periculoasa, mai ales acu iarna, desi e automata..

Compresorul de clima e cam zgomots, se duce dracul si asta in curand, mai trag de el, unul nou e vreo 400..

Ce e drept acum masina la 160 km/h abia incepe sa se aseze si sa toarca, sa mergi pe drum bun si uscat cu 200 e o placere si nu e de loc stresant. Pe umed imi e frica, ca nu am DSC, si daca e drumul mai naspa si sunt un pic de denivelari si e ud, poate trage intr-o parte sau alta cand franez mai violent. Culmea asta se intamplanumai pe drumrile alea cu pe care am avertizarea asta, prima data credeam ca s-au dus dracul si franele in mai putin de 20k km.. :)

Vorbesc de genul de frane si regim de mers de am topit la un moment dat kkturile de inele de centrare de la roti.. erau din plastic. De la caldura s-au subtiat si acum am joc, trebuie sa le schimb. DIn aluminiu nu am gasit nici sa dau cu tunul..

 

Eu cand zic ca merg numai cu 160-180 nu ma refer la mers ca in ROmania, 1-2 km, franat disperat intrat in sat mers cu 80 si tot asa,ci de sute de km pe autostrada, cu viteze medii finale de peste 140 calculate de genul.. plecat la ora x.. am ajuns la ora y,cu tot cu pauze de cafele si altele, au fost 350 de km..calculat viteza medie, nu impresii artistice, desi foarte rar mai prind autobahn-ul asa liber sa pot face asta Si oricum merg in halul asta numai singur in masina. Dar e o placere, masina e absolut sigura, doar de cauciucuri mie frica si cumpar numai noi, ceva cunoscut, cu indicele de viteza potrivit.. la alea nu ma zgarcesc sub nici o forma.

L.E.

Daca as vinde-o, cu mai putin de 4000 nu as da-o. Stiu cat face o masina in stare de functionare, cu care pleci la drum fara griji, si fara investitii majore. Asta e pretul, indiferent de an si marca, de la atat pleaca in DE.

Decat sa o dau cu mai putin, mai bine o dau moca la cineva care are nevoie si are grija de ea... NU am luat-o ca sa fac bani cu ea, ci de placere..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

n-ai inteles la ce m-am referit.mie mi se pare o prostie urmatoarea chestiune:sa iei o masina de x valoare si sa bagi in ea x+n ca sa o aduci cat de cat la adevar.pai daca faci orice fel de rationament tot o prostie da.(atata timp cat tu platesti masina inca o data si ceva ca sa o repari)
Link to comment
Share on other sites

CTS, ori nu ai avut masini Sh niciodata ori nu ti-a pasat de ele. Poate nici nu stii cum poate sa mearga chiar si o masina mai veche intretinuta cum trebuie, de asta vi se pare un model 2010 cine stie ce racheta sau smecherie.

Daca vrei o masina sa te duca din A in B, iti iei una cu 2000 de euro orice brand ar fi si mergi cu ea pana ramai in camp, poate te tine si 2 ani. ITP pe bune nu iei cu asa ceva si dai muzica mai tare cand esti pe drum denivelat, iarna parchezi si tu in panta si sanatate..

Daca vrei sa mearga bine, iti pasa de ea si e mai veche de 5 ani, indiferent de unde a fost rulata, e rezonabil sa te astepti sa bagi in ea un minim de 2000 de euro in maxim un an, mai ales la o marca premium.

Eh cristi.. saraca e pocnita acum :twoup: , cred ca o bag in service saptamana viitoare, am toate piesele acum..si e si destul de frumos sa merg cu autobuzul la munca cateva zile..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu asta am inteles.tu,nu ai inteles ce spun eu.ideea sa cumperi o masina cu 3000 si sa bagi in ea 4000 ca sa o aduci pe linia de plutire e o PROSTIE.oricum o iei. :twoup:

Daca dispui doar de 3000 de euro ce sa faci ? O iei asa si o faci pe parcursul catorva ani , bagi sa zic un 500 de euro la jumatate de an si tot e bine , si pana la urma o faci pentru siguranta ta , suspensiile plus cauciucuri bune chiar fac diferenta destul de mult la o masina .

Link to comment
Share on other sites

de ce sa fie o prostie ? In orice masina mai veche de 5 ani si peste 150k km bagi banii astia, in maxim un an de la cumparare, diferenta e ca una de 14 ani sa zicem o iei cu 3000 de euro bunisoara si una de 5 ani o iei cu 15.

Asta daca vrei sa mergi cat de cat in siguranta si sa nu te doara capul..

iti dau exemple n-spemii.

Si iti zic sigur, in Germania atat costa o masina care ia TUV asa cum e ea la vanzare in secunda aia, foarte greu gasesti ceva mai jos de 4000. Indiferent de marca si an.. Si asta nu inseamna ca e "impecabila", ci doar ca nu are defectiuni grave.

In ROmania e alta treaba, nu mai cunosc piata, dar masinile bune isi pastreaza pretul. Cum au facut-o si cele din DE, in ciuda crizei.In De de exemplu, un e34 in stare buna atat costa. in jur de 4000.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@domi: ai dreptate, fecare cu pasarele lui. eu unul sunt mai panicos, cand aud o batae sau cand imi apare o eroare parca mi-a cazut ceru'in cap pana nu aflu ce are.

 

masina pot sa spun ca am luat-o i,pecabia, dar in 2 ani pot sa iti spun ca cel mai rau imi pare de vopsea, care atunci nu avea absolut nici o zgarietura, acum tre neeaparat sa ii dau un polish.

 

prima chestie care am patit-o cu masina, mi sa rupt un amortizor intr-o groapa (ocoleam un incepator, dar nu asta era prob).

de fapt, s-a rupt suportul de pe amortizor al arcului.

 

dupa cum am spus, bani intr-o masina sh se baga, acum depinde si de proprietar cum vrea sa o aibe.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt fortat de nimic :) ...coupe-ul sta sub husa in garaj pana la primavara...nu am mers niciodata iarna cu el.....si probabil ca il voi pastra ....pretul in romania e dictat de samsarii de autovit din pacate!!

 

325ci-ul meu a fost adus la sf lui 2007 in tara, fostul proprietar a platit 22.500e pe masina (doar masina, fara drum, taxe, etc). Momentan nu se vinde cu 9500E.. :twoup: . Masina este din 2004.

Edited by razvanflorin90
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt fortat de nimic :) ...coupe-ul sta sub husa in garaj pana la primavara...nu am mers niciodata iarna cu el.....si probabil ca il voi pastra ....pretul in romania e dictat de samsarii de autovit din pacate!!

 

325ci-ul meu a fost adus la sf lui 2007 in tara, fostul proprietar a platit 22.500e pe masina (doar masina, fara drum, taxe, etc). Momentan nu se vinde cu 9500E.. :) . Masina este din 2004.

sincer,mie mi se pare cam mult 22500 pt masina aia.ma rog,e doar o parere.... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt fortat de nimic :) ...coupe-ul sta sub husa in garaj pana la primavara...nu am mers niciodata iarna cu el.....si probabil ca il voi pastra ....pretul in romania e dictat de samsarii de autovit din pacate!!

 

325ci-ul meu a fost adus la sf lui 2007 in tara, fostul proprietar a platit 22.500e pe masina (doar masina, fara drum, taxe, etc). Momentan nu se vinde cu 9500E.. :) . Masina este din 2004.

sincer,mie mi se pare cam mult 22500 pt masina aia.ma rog,e doar o parere.... :twoup:

nici eu nu cred ca a dat atat de mult, chiar pe vremea aia era un 330cd pe autovit cu toate optiunile posibile inclisuv M pack, 60mii km,cumparat de nou bavaria, la vreo 24mii.. si omu` lasa bine la pret ca am sunat eu si de la tel a lasat la 22mii.. in fine daca a dat atat de mult pe un 325ci.. mare teapa si-a luat..

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt fortat de nimic :twoup: ...coupe-ul sta sub husa in garaj pana la primavara...nu am mers niciodata iarna cu el.....si probabil ca il voi pastra ....pretul in romania e dictat de samsarii de autovit din pacate!!

 

325ci-ul meu a fost adus la sf lui 2007 in tara, fostul proprietar a platit 22.500e pe masina (doar masina, fara drum, taxe, etc). Momentan nu se vinde cu 9500E.. :) . Masina este din 2004.

sincer,mie mi se pare cam mult 22500 pt masina aia.ma rog,e doar o parere.... :twoup:

 

inseamna ca neamtul care a platit vreo 45.000e pe ea in 2004 a fost un mare idiot si a luat teapa vietii lui.. :). si adi a dat pe 320ci-ul lui 22.000 in aprilie 2008. m-am grabit totusi cand am zis ca a luat-o la sf lui 2007, m-am uitat mai bine prin actele masinii si prima inmatriculare in tara e in iulie 2007. masina a fost cumparata intr-o perioada mai prospera pentru RO, iar fostul proprietar a vrut modelul asta in mod special..adica fix 325ci negru, pachet sport etc.

Edited by razvanflorin90
Link to comment
Share on other sites

probabil ca tu esti genul de persoana care in cazul concret actual:

 

pret mediu renault clio = 2.200 euro (stare incerta si imposibil de dovedit ca proveninenta)

pret renault clio = 3.000 euro (provenienta certa, unic proprietar si intretinere impecabila ce poate sa fie dovedita)

 

probabil ca alegi cu ochii aproape inchisi prima varianta; eventual super multumit de consumul la dci'ul de 1.5 la care in prmii 3.000 km pica 3 din 4 injectoare a multi euro/buc

Link to comment
Share on other sites

probabil ca tu esti genul de persoana care in cazul concret actual:

 

pret mediu renault clio = 2.200 euro (stare incerta si imposibil de dovedit ca proveninenta)

pret renault clio = 3.000 euro (provenienta certa, unic proprietar si intretinere impecabila ce poate sa fie dovedita)

 

probabil ca alegi cu ochii aproape inchisi prima varianta; eventual super multumit de consumul la dci'ul de 1.5 la care in prmii 3.000 km pica 3 din 4 injectoare a multi euro/buc

tu vorbesti total pe langa.daca nu esti in stare sa intelegi ce spun,mai bine intreaba-ma,nu te trezi vorbind.

Edited by CTS
Link to comment
Share on other sites

probabil ca tu esti genul de persoana care in cazul concret actual:

 

pret mediu renault clio = 2.200 euro (stare incerta si imposibil de dovedit ca proveninenta)

pret renault clio = 3.000 euro (provenienta certa, unic proprietar si intretinere impecabila ce poate sa fie dovedita)

 

probabil ca alegi cu ochii aproape inchisi prima varianta; eventual super multumit de consumul la dci'ul de 1.5 la care in prmii 3.000 km pica 3 din 4 injectoare a multi euro/buc

 

Eu ma gandesc ca as lua mai mult pe Clio-ul meu daca l-as vinde, poate 3500, in varianta 2. De fapt nici nu mai stiu preturile.

Link to comment
Share on other sites

E36 318i 06/1997 - In August 2008 am dat 3200 E in Germania ! Mai am cheltuit vreo 400 E pana am ajuns cu ea acasa + 1200 E taxa de inmatriculare . Cat am mai bagat in ea pana acum nu mai tin minte insa sunt 2500 E lejer .

 

Am incercat , de fapt inca incerc , sa o vand . . . . decat sa o dau pe 3000 E mai bine mai bag inca 1000 E si gata . . .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.