Jump to content

Consum mediu Seria 1


andrei1302

Recommended Posts

118d: O am de 2 saptamani, conduc destul de sport ca is inca foarte entuziasmat de ea, in Cluj ( adica se apropie de aglomeratia din Bucuresti), clima pornita, intre 10-11 Litrii,

Afara condus normal: 5.5-6 litrii

 

e model face-lift?

Link to comment
Share on other sites

118d: O am de 2 saptamani, conduc destul de sport ca is inca foarte entuziasmat de ea, in Cluj ( adica se apropie de aglomeratia din Bucuresti), clima pornita, intre 10-11 Litrii,

Afara condus normal: 5.5-6 litrii

 

e model face-lift?

 

 

Nop,

 

e din 2006, fara face lift (122 de cai). De ieri am lasato mai moale unpic si imediat o scazut consumul. Mie personal mi se pare un consum rezonabil, un Polo de 1.2L benzina lua si 9-10 in oras (64 de cai)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am facut un drum in Austria ...

 

masina a ajuns la 4000km :twoup:

distanta totala 2780km

viteza medie 82.3 km/h

consum 5.4l/100km

 

in paralel am mers cu un X3 care pe aceiasi distanta a consumat 6.8 litri :twoup:

 

Azi plec si eu in Croatia... am sa va zic dupa cat a scos. In total am sa fac undeva in jur de 4000km. Apropo... pentru cei care au seria 1 cu motorizarile mai vechi (inainte de face lift) de diesel: bagati euro 4 sau euro 5? Se simte vreo diferenta? poti baga euro 5? am inteles de la cineva ca 5-ul ar contine ceva aditivi care ar putea face rau motorului.

Link to comment
Share on other sites

cred ca mai mult conteaza turatia decat tipul combustibilului ... cel putin la motorina ... la benzina am vazut diferente semnificative (la un opel) de consum intre aia ieftina si una scumpa ... bine masina era inchiriata si nenorocitul dinainte s-a zgarcit ... diferenta era de chiar 40% mai mult cu benzina proasta...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

de ceva vreme ma plimb cu 118i,cutie automata, 2007, 23000 km

consum in bucuresti

ziua cu clima 13-15 mers relax...maxim 70 fara sprinturi

noaptea cu clima 6-7 mers relax...maxim 90-100 fara sprinturi

 

consum in afara orasului pe bucuresti-pitesti mers constant cu 140 kmph consum de 7-8 cu clima

 

in oras cu sprinturi...cam 20%

in afara la mers sportiv...cam 10%

 

toate consumurile sunt aproximative...uneori mai mari, alteori mai mici...

Edited by quintrixman
Link to comment
Share on other sites

@ciupanezu

 

pai de ce sa ma ascund dupa deget...si pana la urma de ce sa ne ascundem dupa deget

am observat si eu ca majoritatea posesorilor de bmw, ofera date inexacte despre consum...oare de ce?

se imbata cu apa rece...

este bine stiut de toata lumea ca daca mergi sportiv, orice masina isi mareste consumul

si bmw-ul, daca il lasi usor consuma super-putin...ma refer la modele mai noi

Link to comment
Share on other sites

Salut! Primul post, deci nu dati cu pietre :twoup:

 

Eu folosesc site-ul spritmonitor.de pentru arhivarea si compararea consumurilor. 116i-ul meu il gasiti AICI. Are exact 2 luni acum si 5200 de km. Ultimele 3 alimentari (inclusiv un drum de 1200km prin Germania: Karlsruhe - Dresda si retur) le voi adauga diseara. Chiar sunt curios de rezultat deoarece consumul ar trebui sa se situeze ceva mai jos acum.

 

Mentionez ca locuiesc in Ettlingen, langa Karlsruhe, Germania, si lucrez la cam 25 de km de unde locuiesc. Masina face deci minim 50km pe zi in regim de autostrada 90%. De cateva ori pe saptamana dau o fuga pana in Karlsruhe si ma invart cateva ore pe acolo. Astfel apare si consum de oras.

 

De alimentat alimentez doar cu Super Plus (exceptie facand prima alimentare pe drumul de la MĂźnchen spre casa). Pretul aici fluctueaza enorm de la o zi la alta, de la o pompa la alta si chiar in diferite momente ale zilei fiind in mare masura o loterie daca nu stai sa observi un pattern.

 

Pentru orice intrebari legate de masina va stau la dispozitie fie si cu inca scurta experienta pe care o am.

Link to comment
Share on other sites

Ooofff :twoup: nu prea sunt obisnuit cu interfata asta de forum :D In loc sa dau Edit am dat Quote :D si acum dupa ce am postat nu mai pot editat postul anterior. :twoup: In fine, voiam sa adaug:

 

"Am adaugat si respectivele alimentari. Ultima reprezinta o proportie de 40% consum urban destul de intens si restul autostrada in general pe la 140 dar cu fluctuatii de ritm dese."

Edited by RDCenemy
Link to comment
Share on other sites

...8.28% pe autostrazi ?! sa ne spui dupa ce s-a actualizat:)

din curiozitate ... de ce ai ales modelul asta?

Este dedesubt o lista cu consumurile anterioare fiecarei alimentari. Consumul in regim cotidian a coborat deja spre 7.9-8.0. Media actuala inca sufera de pe urma consumurilor f. mari de la inceput (inclusiv bucata facuta cu Super 95).

 

Oricum putin nu e si nici nu sustin asta. Pe acel site ma aflu putin peste media consumurilor pe 116i, tinand cont ca exista si consumuri de sub 6L (pe care eu unul nu le inteleg - omul zice ca merge cu 100 pe autostrada, mersi dar daca voiam asta imi luam VW Fox) si unele peste 12L (care nu sunt greu de realizat daca ai piciorul de plumb).

 

Hehe, eram convins ca o sa vina si intrebarea cu motivele alegerii. Criteriile au fost initial o suma de bani, niste cerinte legate de caroserie (4/5 usi, masina relativ compacta), aspect exterior care sa imi surada, aspect interior - calitatea fabricatiei, senzatie si pozitie de condus excelente. Aveam la dispozitie un discount destul de semnificativ la mai multe marci si mergand oricum pe finantare de 3 ani cu rata finala - fie cash fie refinantata - mi-am impus o suma maxima a ratei lunare.

 

De asemenea a trebuit sa tin cont de valoarea asigurarii full-casco (unul din motivele pentru cilindreea redusa) si a impozitului anual mult mai convenabil la benzinar.

 

Dupa calculele mele diferenta de vreo 4000 de euro pe care o aveam de la 116i la 118d - alaturi de costurile suplimentare de intretinere + asigurarea cu 400 de euro mai scumpa anual si cei 230 de euro suplimentari anual la impozit - nu se justifica prin pretul mai redus al carburantului. Mai ales avand in vedere halul in care fluctueaza zilnic aici.

 

Ceea ce am pierdut e cuplu si putere de care subiectiv vorbind nu consider ca am nevoie. Nu sunt un sofer prea grabit si din observatiile mele motorul trage binisor daca il gadili cu turatii mari. Evident, masina nu e la fel de vioaie ca un Golf TSI de 170 de cai (probabil nici ca unul de 140), avand in vedere ca trage 1350 kg.

 

Dar placerea de a putea aborda viraje stranse (iesiri/intrari pe autostrada, curbe stranse pe trasee sinuoase) la viteze mai mari decat multe masini cu capacitati cilindrice incomparabile, ma face intotdeauna sa zambesc. Suspensia sportiva, scaunele cu sustinere laterala si volanul mic si destul de gros aduc destula placere de conducere incat sa uiti ca saraca nu ajunge la 100km/h in mai putin de 10 secunde si ca abia trece de 200km/h.

Link to comment
Share on other sites

Si eu planuiesc o tura destul de lunga la finele lui august.

E doar un itinerariu nu o ruta de concediu pentru ca am treaba doar la Leipzig, Timisoara, Deva si Constanta.

Karlsruhe - Leipzig - Dresda - Praga - Bratislava - Budapesta - Timisoara - Deva - Sibiu - Brasov - Bucuresti - Constanta si retur pana la Timisoara apoi pe ruta cea mai directa la Karlsruhe.

Rotund in jur de 4500km. Nu cred ca o sa cobor sub 8% din pacate.

Link to comment
Share on other sites

Si eu planuiesc o tura destul de lunga la finele lui august.

E doar un itinerariu nu o ruta de concediu pentru ca am treaba doar la Leipzig, Timisoara, Deva si Constanta.

Karlsruhe - Leipzig - Dresda - Praga - Bratislava - Budapesta - Timisoara - Deva - Sibiu - Brasov - Bucuresti - Constanta si retur pana la Timisoara apoi pe ruta cea mai directa la Karlsruhe.

Rotund in jur de 4500km. Nu cred ca o sa cobor sub 8% din pacate.

 

Hmmm... ce motor ai? Eu inainte am avut un polo de 1.2 care imi consuma mai mult de cat masina asta :twoup:

Is foarte multumit de ea. Si nu regret ca nu am luat 120d.

Eu am mers Cj->Zagreb->Krk->Dubrovnik-> muntenegru-> inapoi in Ro in Bucuresti->si inapoi in Cj.

Singurul incident ii ca ma scos un logan pe banda de contrasens pe valea prahovei ca nu ma vazut. Am auzit esp abs, claxoane, faze lungi si nu mai stiu exact ce am facut dar nici o zgarietura. Tipic la noi, tipul nu sa oprit sa isi ceara scuze macar.

Link to comment
Share on other sites

Scria in posturile mele de mai sus :twoup: 116i facelift

Am notat si in semnatura acum. :twoup:

 

 

ioi da, nu am vazut :D

 

Am condus cateva luni un 116i si intradevar iesea consumul cam cu 1L-1.5L in plus. Avantajul: mai liniste in masina decat la diesel :D

Eu am optat pt 118d in defavoarea la 116i pentru cuplu.

Link to comment
Share on other sites

4 persoane ... 4400 de km ... si cum a fost ?!? banuiesc ca in spate au stat doamnele ...

 

O fost ok :twoup: nu o fost problema de spatiu. Am pus eu limita la bagaje, si au incaput toate in portbagaj. Iar 4 in masina... nui imposibil. Sincer locurile alea de picioare de pe spatarul scaunului chiar fac diferenta (Scobiturile alea).

Ca motor (putere) diferenta nui semnificativa ca is 2 sau 4 in masina.

Dar data viitoare cand mai merg cu masina cred ca ne limitam la 2 per mashina totusi (chiar daca platim mai mult benzina/taxe)

 

Cel mai nasol era prin orase. Cu viteza 1a si a 2a ii naspa sa tot pleci de pe loc cu masina plina.

Link to comment
Share on other sites

Proaspat intors din calatorie Cluj-Regensburg-Mannheim si retur. Total, cca 2800 km, din care estimez cam 2500

extraurban. Consum mediu 7.2 la un 120d automat, la viteza medie de 94 km/h. By the way, am verificat cu gps, viteza maxima constructiva e intr-adevar de 212 kmh! :twoup:

Edited by booghy76
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.