Jump to content

E la moda diesel-ul


Florinnnnn

Recommended Posts

ca benzinar iti pot zice ca la un 2,5i cu aproape 300000 la bord,fara nici un rk,daca i dau a 3 a pe panta in jos,si panta adevarata,de la 80-90 la ora ajunge singur la 30-40 in frana de motor

 

daca asta nu e compresie nu stiu ce e..si toate datele tehnice de noua au fost cel putin egalate(Model 93) :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ca benzinar iti pot zice ca la un 2,5i cu aproape 300000 la bord,fara nici un rk,daca i dau a 3 a pe panta in jos,si panta adevarata,de la 80-90 la ora ajunge singur la 30-40 in frana de motor

 

daca asta nu e compresie nu stiu ce e..si toate datele tehnice de noua au fost cel putin egalate(Model 93) :thumbsup:

de chestia aia cu incetinitu de ocupa dsc-ul.nu stiai?mai degraba la benzina pana ajungi jos iti moare motoru :))

Edited by sin_st
Link to comment
Share on other sites

Si daca n-ai patit tu, nu inseamna ca asa se intampla in general, cum nici nu e regula ca turbo cade la 60.000

Consumabile sunt doar uleiul, filtrele si curelele:))

Sa nu uitam ca topicul nu se refera la BMW diesel sau BMW benzina, ci in general, doar ca a deviat ca intotdeauna.

 

Imi plac topicurile astea unde benzinarii stiu toate defectele dieselului si viceversa.:goodjob:

 

Stai linistit ca am mers 3 ani cu BMW diesel si intre timp mi-am bagat nasul intr-un 325 e36 si 528 e39. Si sant un mare fan al testelor de compresie la cumparare.La ce am testat eu pana acum intre 200-270.000 km toate benzinarele (vorbesc de masini decente, nu 30% din pretul pietei) aveau compresia buna.

Fiecare motorizare are particularitatile ei, dar nu sunt probleme la bmw 6 cilindri cu motorul intretinut corespunzator pana la 250-300 mii km, poate si mai bine.

Ca exemplu concludent : majoritatea e36/e39/e46 cu vanos pana prin 2001-2002 pe care le-am vazut si erau lesinate tare ( de unde si impresia de motor terminat), aveau garniturile/ solenoid-ul de la vanos dus. 50 euro si 6-7 ore de munca si e racheta la loc. Iar cine a trecut prin astea stie ce diferenta ca de la cer la pamant fac niste amarate de garnituri pana in 3000 ture.

Link to comment
Share on other sites

daca v-ati uitat la top gear ati fi vazut cum un 525d tine piept calumea unui 540i

nu mai vorbiti voi aiurea ca benzinarele sunt mai sportive,sportiv nu inseamna sa sune toba sa auda toti vecinii ca vi acasa

 

525tds ? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ba da.asta era defapt numai ca eu m-am gandit si la faptul ca benzinaru il conduce stig si dieseleul il conduce matahala aia de jerremy

 

O sa mai treaca ceva timp la 535d pana cand ventilatorul din spatele CCC-ului va face mai mult zgomot ca motorul propriu -zis cum se intampla la 545i la relanti. Sau sa vrei sa pui cutia in D si sa pleci, fara sa pornesti motorul. :poke:

Link to comment
Share on other sites

Tin si benzinarele destul de mult daca ai grija de ele , am avut un 2.0 benzinar care a crapat la aproape 500 mii km si nu a vazut segmentare nimic , dar nici talpa nu prea a vazut fiind condus de taica-miu.

Diesel-urile duc intr-adevar mai mult , mult mai mult , dar turbodiesel-urile nu mai duc chiar asa cum duceau diesel-urile simple , are si supraalimentarea asta un efect daunator vietii motorului.

Link to comment
Share on other sites

nici la unul nici la altul nu prea are nevoie de RK, in mod normal duc 600k lejer.. problema mare la un diesel modern e ca are tot felul de "anexe:" care costa mult rau...

+1 la ce zice DSF.. garnituri mai crapa, mai sunt probleme cu racirea la masinile foarte vechi, sonde lambda duse, VANOS. e particular la BMW.. Vag sau honda. de exemplu are un sistem diferit care face acelasi lucru si e o solutie mai eleganta tehnic, este mult mai simpla si deci mai durabila..

 

Diagnosticarea corecta e alta drama, ajungi sa schimbi n-spe piese pana gasesti vinovatul, si nu e cazul numai la BMW si in ROmania... se intampla suficient de des si pe alte plaiuri.. si cu alte marci.

Alt problema la un diesel modern e ca rup cutiile in doua.. costa si alea cat un RK, ce e drept asta se intampla si benzinare turbo, cam la orice are cuplu mare, brutal si de jos...

un diesel modern e extrem de sensibil la mentenata .. as lua undiesel nou fara frica, dar unul Sh nu as cumpara nici daca a fost condus de maica -mea.. dar asta e o parere personala..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

De durata de viata a motoarelor nu vorbeste nimeni?

Daca tot se aduce in discutie problema economiei, hai sa luam urmatorul exemplu: 0-350.000 km(nu discutam peste aceste valori, fiindca nu se mai aplica decat Dieselului:) )

-diesel versus benzina-cost carburant, piese schimbate in acest interval etc...(exclusiv ansamblul motor-transmisie)

 

E simplu sa strigi ca pica turbina si face vid in portofelul posesorului de diesel, tu benzinar fiind,nu vei recunoaste ca ti-a fatat motorul la 200.000 si a trebuit segmentat la R1 :laugh: si cu toata reparatia te-a adus la >1500 euro....si viceversa

Costurile cred ca sunt egale la ambele variante in limita valorii de mai sus, deci la capitolul economie topicul asta nu va ajunge la nici o concluzie. Batalia diesel vs. benzina continua la nesfarsit , atata timp cat va exista un topic in care se va aduce in discutie oricare dintre cele 2 ''lichide''.

 

Benzinarii se-aprind de la o scanteie, pe cand Dieselii doar cand se exercita o anumita presiune asupra lor.:poke:

 

la 200k km reali nu prea cred,asta daca a fost intretinut corespunzator,insa la fel de bine la diesel pana la 200k km poti schimba 2 turbine si un rand de injectoare :rolleyes:

 

Oricum viata se complica si la noile benzinare .

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

sunt curios la astea noi turbo mici cum o sa stea treaba. TSI -urile de vag par foarte solide, sunt unele deja cu 300k km fara turbine si injectoare schimbate. Sper sa fie mai reusite decat japita ai de motor de 1.6 turbo de pe mini..

Astia pe aici mai au putin si le dau foc...

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt motoarele pe care le-au testat la citroen de prin 2009, sau altele noi?

TSI-urile au avut si ele problemele copilariei, imi aduc aminte ca destul de multa lume le injura pe cel de 140cp si mai ales pe cel de 170..

 

In orice caz, asta e trendul, stii cum e: asta e, asta iubim :D

Link to comment
Share on other sites

da, ala dezvoltat cu peugeot..

Mini pe aici e o masina populara, orice pasarica solo are mini, si ceva barbati dar mai putin..

Astea facute dupa 2008 sunt ceva special de catastrofale..

LA TSi au fost ceva probleme de soft la inceput dar le-au reglat, nimic major.

+ alea aduse de prin state..:) nimeni nu trecea la varianta de europa si de aici tot felul de belele..

Link to comment
Share on other sites

 

Alt problema la un diesel modern e ca rup cutiile in doua.. costa si alea cat un RK, ce e drept asta se intampla si benzinare turbo, cam la orice are cuplu mare, brutal si de jos...

 

 

si ambreiaje cam rup..una e sa ai cuplu maxim la 4500-5000 sa-l atingi ocazional si alta e sa-l ai la 1900 sa-l atingi la fiecare schimbare de viteza..pe forum vw sunt o gramada care l-au schimbat deja la TDI, uneori cu volanta cu tot, nu mai zic ca la DSG e dubla placerea, la benzina parca nu-s asa multi..nu mai zic ca e foarte tentant s-o chipuiesti si atunci clar schimbi astea mai des fiindca piesele sunt gandite pentru anumite forte,dar asta nu-ti zice nimeni..

Link to comment
Share on other sites

Cred ca necazurile cu 3l bi-turbo benzina (N54) - cu pompe si alte probleme, le-au cam dat de gandit si nu se mai hazardeaza sa lanseze motoare turbo fara teste complete de fiabilitate. De abia anul asta au bagat 4 cilindri bi-turbo pe seria 1.

 

Probabil vor rupe gura targului cu ele:

 

170cai si 250 nm din 1600 cm3 biturbo, e ceva. Cuplu e disponibil intre 1500-4500 ture. Resoftat urca lejer in 200 cai si probabil va consuma foarte putin.

Link to comment
Share on other sites

Mai e o chestie , dieselul costa mai mult ca benzinarul , multi zic ca amortizezi diferenta cu consumul , dar nu are nicio treaba , la vanzarea masinii tot dieselul o sa fie mai scump , se pastreaza proportia , deci nu trebuie sa amortizezi nimic :thumbsup: .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.