Jump to content

am gasit benzina in ulei


neez

Recommended Posts

Acum 1 luna masinuta mea un BMW 318i din `99 a refuzat sa mai porneasca. Invartea electromotorul, baterie buna, dar nu pornea. In fine .. intr-un final s-a gasit benzina in ulei. Am schimbat uleiul, bujiile, curatat debitmetru. A pornit, trage perfect! Am fost ieri la o reprezentanta RAR si mi-au zis ca la noxe am 7 si ceva in loc de 3,4, deci mai rau decat o Dacie din 72. Precizez ca am un consum urban de 18% cred, cu 100 RON fac aproximativ 100 KM. Ce parere aveti .. de la ce ar putea sa fie?
Link to comment
Share on other sites

fa-i o diagnoza, vezi ce erori iti apar si cum arata valorile live.

debitmetrul, sonda lambda, sonda de temperatura a aerului ce intra in motor....trebuie sa apara un vinovat.

 

 

se pare ca este vorba de antigel in ulei. tocmai am observat pe capaul de la ulei ceva vascos alb. am scos si joja de ulei si se pare ca uleiul este mult peste limita avand pe joja tot acea substanta vascoasa alba. eu de mai bine de 1 an vedeam ca pierd antigel. am crezut ca o fi vreo garnitura de la vas, dar se pare ca m-am inselat.

Link to comment
Share on other sites

In cazul asta e garnitura de chiulasa sau chiulasa in sine este fisurata. Se poate rezolva daca este garnitura de chiulasa, iar daca este chiulasa o poti duce la cineva specializat sa vezi daca ti-o poate face. Ambele metode sunt destul de costisitoare, in special a 2-a daca chiar chiulasa este de vina si daca se poate repara. Sa mai vina si alti colegi cu idei, asta e doar parerea mea.
Link to comment
Share on other sites

In cazul asta e garnitura de chiulasa sau chiulasa in sine este fisurata. Se poate rezolva daca este garnitura de chiulasa, iar daca este chiulasa o poti duce la cineva specializat sa vezi daca ti-o poate face. Ambele metode sunt destul de costisitoare, in special a 2-a daca chiar chiulasa este de vina si daca se poate repara. Sa mai vina si alti colegi cu idei, asta e doar parerea mea.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

In cazul asta e garnitura de chiulasa sau chiulasa in sine este fisurata. Se poate rezolva daca este garnitura de chiulasa, iar daca este chiulasa o poti duce la cineva specializat sa vezi daca ti-o poate face. Ambele metode sunt destul de costisitoare, in special a 2-a daca chiar chiulasa este de vina si daca se poate repara. Sa mai vina si alti colegi cu idei, asta e doar parerea mea.

 

+1

 

curioasa treaba e ca am facut si consumul: am bata de 100 RON benzina si am facut cam 100 si ceva de km .. deci nu miroase ceva a bine.

Link to comment
Share on other sites

In cazul asta e garnitura de chiulasa sau chiulasa in sine este fisurata. Se poate rezolva daca este garnitura de chiulasa, iar daca este chiulasa o poti duce la cineva specializat sa vezi daca ti-o poate face. Ambele metode sunt destul de costisitoare, in special a 2-a daca chiar chiulasa este de vina si daca se poate repara. Sa mai vina si alti colegi cu idei, asta e doar parerea mea.

 

 

care ar fi cauza uzarii garniturii de _chiulasa_? inseamna ca masina are km mai multi.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e garnitura de chiulasa. Ti s-ar fi supraincalzit in trafic, ti s-ar fi umflat furtunele foarte tare sau ai scoate fum alb pe esapament.

 

Nu mai stiu cum e la M43, are vreun racitor de ulei?

nu are racitor de ulei...dar e problema de ce ii consuma asa de mult?e vorba de un consum de 20%.Cum au spus colegii,o diagnoza ca altfel nu-si poate da seama ce poate sa aiba

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e garnitura de chiulasa. Ti s-ar fi supraincalzit in trafic, ti s-ar fi umflat furtunele foarte tare sau ai scoate fum alb pe esapament.

 

Nu mai stiu cum e la M43, are vreun racitor de ulei?

nu are racitor de ulei...dar e problema de ce ii consuma asa de mult?e vorba de un consum de 20%.Cum au spus colegii,o diagnoza ca altfel nu-si poate da seama ce poate sa aiba

 

am fost la 3 testere si nu mi-a dat nicio eroare.

Link to comment
Share on other sites

ai cautat doar erori sau ti s-a facut si diagnoza live?

diagnoza live ar trebui facuta,dak merge la tester ii gaseste doar eroare electrica,cea mecanica nu.noxele cum au iesit?totusi,dak ar fi _chiulasa_ ar putea sa-si dea seama orice mecanic,dar trebuie totusi cautata si eroarea umana.Bafta.Drum liber sa ai

Link to comment
Share on other sites

ai cautat doar erori sau ti s-a facut si diagnoza live?

diagnoza live ar trebui facuta,dak merge la tester ii gaseste doar eroare electrica,cea mecanica nu.noxele cum au iesit?totusi,dak ar fi _chiulasa_ ar putea sa-si dea seama orice mecanic,dar trebuie totusi cautata si eroarea umana.Bafta.Drum liber sa ai

 

 

 

am scris mai sus mi-au iesit 7 si ceva in loc de 4 + ca scoate nor de fum alb albastrui, papa si antigel ca ma tot uit in vas zi de zi.

Link to comment
Share on other sites

ok, cateva intrebari mai intai:

1. Relanti-ul e stabil, se balbaie, are intreruperi ceva ?

2. Cand zici ca "trage", trage pe toata banda de turatii sau se plafoaneaza/ineaca mai devreme de 6300 ?

3. Dupa ce motorul a atins 90 grade (respectiv sonda Lambda 300-400C, care se incalzeste mult mai repede, fiind incalzita de un Releu......functional sa speram) daca bagi nasu in spate la esapament, miroase a benzina, miros intepator ceva ?

4. Si nu in ultimu rand, bujiile sunt bune ? cand te uiti la electrozi sunt negre cva ?

 

Intreb, ca singuru mod in care imi pot imagina sa iti bage benzina in ulei, e din camera de ardere. Nu or mai fi segmentii pistonului la prima tinerete, dar ca sa iti bage atata benzina iti trebuie un amestec foarte bogat acolo, si o ardere f proasta.

Edited by Emy4ever
Link to comment
Share on other sites

ok, cateva intrebari mai intai:

1. Relanti-ul e stabil, se balbaie, are intreruperi ceva ?

2. Cand zici ca "trage", trage pe toata banda de turatii sau se plafoaneaza/ineaca mai devreme de 6300 ?

3. Dupa ce motorul a atins 90 grade (respectiv sonda Lambda 300-400C, care se incalzeste mult mai repede, fiind incalzita de un Releu......functional sa speram) daca bagi nasu in spate la esapament, miroase a benzina, miros intepator ceva ?

4. Si nu in ultimu rand, bujiile sunt bune ? cand te uiti la electrozi sunt negre cva ?

 

Intreb, ca singuru mod in care imi pot imagina sa iti bage benzina in ulei, e din camera de ardere. Nu or mai fi cuzinetii pistonului la prima tinerete, dar ca sa iti bage atata benzina iti trebuie un amestec foarte bogat acolo, si o ardere f proasta.

 

1. e foarte stabil, nu are nicio ezitare.

2. trage pe toata banda. adica 118 cai cat ii are se simt.

3. da miroase. nu stiu cum sa explic mirosul ala .. e ceva intepator si daca accelerez sare apa sau benzina ce o fi un pic neagra.

4. bujiile doar ce le-am schimbat.

 

Problema e alta. Mie imi dispare antigelul. Pe capacul de la ulei si pe joja se formeaza o mazga alba + ca uleiul este mult peste limita si e mult mai diluat. Deci intra antigel pe undeva .. asta cred ca e singura explicatie.

Link to comment
Share on other sites

antigelu poate sa iti dispara prin atatea locuri....rareori prin motor. Ai furtune peste furtune si coturi, unele la vedere, altele mai putin accesibile.

Mazga/pasta aia alba, apare la toate motoarele, in general pe capacul de ulei, furtunul PCV. Mai putin pe joja, dar acuma nu stiu exact, depinde daca faci drumuri scurte cu motoru rece.

 

Uleiu are o spuma ceva in el ? culoare uleiului s-a schimbat ? Daca creste si scade nu e neaparat de la antigel. El se plimba prin motor, coboara in baie, se dilata de la caldura.

 

Uita mai fa un test, scoate capacu de la vasul de expansiune al radiatorului, si vezi daca apar bule acolo la relanti/cand accelerezi. Roaga pe cineva sa stea in masina si sa te ajute. Daca e garnitura chiulasa ar trebui sa bage compresie in sistemul de racire.

 

PS: A si am uitat, mirosul intepator stiu ca e de la catalizator, cel de antigel e dulceag.....iar ce iti arunca tie in spate, e condens

Mai verifica daca miroasa, dupa un drum mai lung cu masina, pana se incalzeste catalizatoru ila, dureaza ceva. Ila nu dispune de incalzire ca sonda lambda. Trebuie sa atinga o temp foarte ridicata, si fiind si rece afara ...... dureaza

Edited by Emy4ever
Link to comment
Share on other sites

antigelu poate sa iti dispara prin atatea locuri....rareori prin motor. Ai furtune peste furtune si coturi, unele la vedere, altele mai putin accesibile.

Mazga/pasta aia alba, apare la toate motoarele, in general pe capacul de ulei, furtunul PCV. Mai putin pe joja, dar acuma nu stiu exact, depinde daca faci drumuri scurte cu motoru rece.

 

Uleiu are o spuma ceva in el ? culoare uleiului s-a schimbat ? Daca creste si scade nu e neaparat de la antigel. El se plimba prin motor, coboara in baie, se dilata de la caldura.

 

Uita mai fa un test, scoate capacu de la vasul de expansiune al radiatorului, si vezi daca apar bule acolo la relanti/cand accelerezi. Roaga pe cineva sa stea in masina si sa te ajute. Daca e garnitura chiulasa ar trebui sa bage compresie in sistemul de racire.

 

in regula. o sa fac proba si o sa iti zic. oricum azi ma duc cu ea la mecanic sa vad ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

<!--quoteo(post=1355128:date=7/Feb/2011, 16:49:name=Emy4ever)--><div class='quotetop'>QUOTE (Emy4ever @ 7/Feb/2011, 16:49) <a href="index.php?act=findpost&pid=1355128"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->antigelu poate sa iti dispara prin atatea locuri....rareori prin motor. Ai furtune peste furtune si coturi, unele la vedere, altele mai putin accesibile.

Mazga/pasta aia alba, apare la toate motoarele, in general pe capacul de ulei, furtunul PCV. Mai putin pe joja, dar acuma nu stiu exact, depinde daca faci drumuri scurte cu motoru rece.

 

Uleiu are o spuma ceva in el ? culoare uleiului s-a schimbat ? Daca creste si scade nu e neaparat de la antigel. El se plimba prin motor, coboara in baie, se dilata de la caldura.

 

Uita mai fa un test, scoate capacu de la vasul de expansiune al radiatorului, si vezi daca apar bule acolo la relanti/cand accelerezi. Roaga pe cineva sa stea in masina si sa te ajute. Daca e garnitura chiulasa ar trebui sa bage compresie in sistemul de racire.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

 

in regula. o sa fac proba si o sa iti zic. oricum azi ma duc cu ea la mecanic sa vad ce si cum.

 

 

 

revenim. am fost la mecanic si a ajuns la concluzia ca e ori garnitura de _chiulasa_ arsa ori _chiulasa_ crapata. m-a pus sa accelerez si pe teava de esapament arunca numai mizerie, bineinteles ca a facut balta sub ea. mi-a zis ca garnitura costa in jur de 100 RON + manopera 400 RON.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai benzina in ulei poate sa fie defect regulatorul de presiune din rampa de injectoare.El trebuie sa-ti mentina in rampa o presiune constanta de benzina,daca este defect ai presiune prea mare in injectoare si baga multa benzina in cilindri plus ca baga si pe admisie benzina.Porneste motorul si scoate furtunasul care duce de la regulator la admisie,daca picura benzina inseamna ca e defect.
Link to comment
Share on other sites

atunci, daca acel mecanic e sigur, nu ramane decat sa schimbi garnitura de chiulasa. In cazul in care e crapata chiulasa, stiu ca se poate rectifica, dar cred ca te duce mult mai ieftin, sa cauti la dezmembrari, mai ales ca la motorul de 1.8 vei gasi o sumedenie.

bafta si sa ne zici ce ai rezolvat :twoup:

 

A si daca tot umbli pe acolo, vezi si supapepe in ce stare se afla. ar merita sa iei unele noi, sunt si putine la numar (8), si destul de ieftine.

Edited by Emy4ever
Link to comment
Share on other sites

Clar ca ai antigel in baia de ulei, fapt pentru care nu ar mai trebui sa circuli cu ea pana nu rezolvi problema, posibil garnitura de _chiulasa_ sau _chiulasa_, daca este vorba de _chiulasa_ este mai bine sa o schimbi cu una second hand sau noua cum crezi de cuviinta si cum ai fonduri
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

verifica regulatorul de realanti ca si eu am aceeasi problema ca tine am benzina in ulei....

ca daca regulatorul de relanti nu lucra cun trebuie iti face amestecul maai bogat si nu este arderea cu trebuie si restul de benzina ajunge in baie. sau laso asa si schimba uleiul mai des.

iti baga benzina in ulei numa pe timp de iarna.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.