Jump to content

Martor ulei


Recommended Posts

Sub nicio forma cantitatea prea mare de ulei aprinde martorul galben de ulei. Dimpotriva, e aprins cand nivelul e scazut, dar in cazul vostru e de vina senzorul in sine - inlocuiti-l cu unul original sau macar Hella.

 

Legat de surplusul de ulei, o puteti face foarte simplu folosind o seringa si furtunul de la o perfuzie sau :

http://www.e46.ro/DIY/surplus_ulei.php

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

pfffff aceasi problema aici. ce sperietura am tras azi cand mi s-a aprins de mai multe ori la plecarea de pe loc si cand am verificat nivelul la ulei era bun. am crezut ca e ceva cu pompa de ulei sau ca nu mai trage ulei.

 

e bine ca exista forumul pt situatii de genul asta :D

Link to comment
Share on other sites

cred ca deja ar trebui inclus la defecte de fabricatie , probabil ca are aceleasi simptome la o gramada de e 46, eu am avut 2 masini e 46 si am avut problema asta la amandoua ,nu va speriati,............rezolvare? nu stiu de ce sa luam original pt. ca asta care se strica pe la toate e 46 e original :pirate:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Buna sunt nou pe acest forum si de cand am cumparat BMW 320d din 99 am rezolvat multe probleme cu ajutorul colegilor.

inainte de schimbarea filtrelor si a uleiului pe joja nivelul era maxim dar cand masina are parcata in rampa dupa pornirea motorului se aprindea martorul galben de ulei la inceput am crezut ca poate face figuri senzorul de ulei din motor fiind joja pe maxim dar dupa schimbarea uleiului 5L 5w30 nivelul pe joja a crescut cu 1cm peste nuvelul maxim ,acuma nu mi se mai aprinde martorul de ulei galben dupa pornirea motorului indiferent de pozitia masini care sa fie problema si de ce este nivelul asa de mare in baia de ulei oare sa fie joja prea mare sau a intrat suportul jojei prea mult in baia de ulei?care dintre voi a mai avut aceasta problema ?

Link to comment
Share on other sites

Nivelul pe joja asa de mare poate fi din mai multe cauze si anume:

1. S-a pus prea mult ulei.

2. Nu s-a scurs complet uleiul vechi.

3. Ai masurat nivelul uleiului, cu motorul cald, care nu era inca scurs in baie.

4. Varianta exclusa avand in vedere ca schimbul l-ai facut de curand si banuiesc ca nivelul l-ai verificat nu la mult timp dupa. Apa sau motorina in ulei...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.