Jump to content

330xd Cluj Napoca


Barz

Recommended Posts

nu imi plac stopurile, bineinteles e parerea mea, i-ar fi stat mult mai bine cu unele tot cu leduri dar nu inchise ca astea, volanul in schimb arata bine, imi place lucratura desi unul sport i-ar veni si mai bine :). De celelalte modificari doar de bine, sunt sigur ca se simte diferenta, IC pare ceva mai mare sau e doar din cauza pozei?? Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Observ ca i-ai facut retrofit pt trapa???? Ar fi primul de care am auzit sincer. Cum ai facut? Ai taiat plafonul ca sa o pui?

Marirea puterii de la 184cp pana la 270 ai facut-o doar prin soft? Mi se pare foarte mare saltul. Nu apar probleme cu alte elemente, spre exemplu ambreiajul?

Impozitul intr-adevar este 2160 ron, atat e si la a mea, este asa indiferent de orasul in care se inmatriculeaza, sa ma c..c in taxa lor Robin Hood.

Cati km are masina? Ai avut probleme cu turbina? Sau ai schimbat-o vreodata? Eu am aprox 150.000, si ma gandeam sa ii fac si eu resoftare, suna mult mai bine 245 cai decat 204.

Edited by DanMTK
Link to comment
Share on other sites

nu imi plac stopurile, bineinteles e parerea mea, i-ar fi stat mult mai bine cu unele tot cu leduri dar nu inchise ca astea, volanul in schimb arata bine, imi place lucratura desi unul sport i-ar veni si mai bine :). De celelalte modificari doar de bine, sunt sigur ca se simte diferenta, IC pare ceva mai mare sau e doar din cauza pozei??

 

stopurile imi plac, de la distanta mare par fake (vopsit original), dar de aproape se vede ca nu e.

nu doream rosu +majoritatea au rosu, asa cum nu doresc nici kit m si vreau csl, oricum asa cum ai spus si tu, difera gusturile

volanul e cusut foarte bine, si eu ma gandeam la volan sport, dar am zis inainte sa incerc miscarea asta, culori si cusatura ca la q7sline si nu imi pare rau, chiar imi place.

IC-ul este dublu la volum fata de original

 

ce anume ai cumparat?

 

s-o stapanesti sanatos, esti cu adevarat pasionat.

 

post-43695-0-29599700-1305617578_thumb.jpg

 

mersi

Link to comment
Share on other sites

Observ ca i-ai facut retrofit pt trapa???? Ar fi primul de care am auzit sincer. Cum ai facut? Ai taiat plafonul ca sa o pui?

Marirea puterii de la 184cp pana la 270 ai facut-o doar prin soft? Mi se pare foarte mare saltul. Nu apar probleme cu alte elemente, spre exemplu ambreiajul?

Impozitul intr-adevar este 2160 ron, atat e si la a mea, este asa indiferent de orasul in care se inmatriculeaza, sa ma c..c in taxa lor Robin Hood.

Cati km are masina? Ai avut probleme cu turbina? Sau ai schimbat-o vreodata? Eu am aprox 150.000, si ma gandeam sa ii fac si eu resoftare, suna mult mai bine 245 cai decat 204.

 

nu i-am facut retrofit, am demontat tot pt ca se stricase, o sarit cablul de la loc, atasez poze

post-43695-0-57438300-1305617722_thumb.jpg

post-43695-0-90767600-1305617691_thumb.jpg

 

marirea de putere este doar din soft, i-am pus IC mare mare pentru fiabilitate,

ambreajul nu face figuri are aprox 20mii de la schimbare,cand se gata pun sport,

volanta este originala si rezista,

masina are 190mii, turbina originala care merge bine, numai ca nu e pe placul meu volumul de aer.

 

poza cu bury , pozitionat la caseta ca sa nu imi aduca aminte de oltcit-ul meu in 93 :D ,

poate ii montez sistemul alpine d511r+navi pe care il am deja, vroiam replica oem dar calitatea sunetului si TFT-ului fata de alpine lasa de dorit.

post-43695-0-52212500-1305618463_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

mersi de urare, sincer suna mai bine 330 dar nu e chiar asa de simplu ...

a fost simplu de dus la 300 ala de 231 de pe 530d :D,

dar 530-ul e al unui client de al meu.

Edited by Barz
Link to comment
Share on other sites

dapoi na, daca nu dau ton dau sardine :D, n-am avut bani de alea rosii :), cu primu salar poate poate :D ,

mie chiar imi place asa cum arata si asta conteaza cel mai mult,

inclusiv cu jentile de seria 7 care il face putin mai agresiv ...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

si daca tot nu am postat de multa vreme, macar sa vin cu ceva in premiera,

prin cate stiu nu a mai fost facut asa ceva pe 330d de 184cp cu DDE4.0

 

1.Test cu DIS

 

2.Test cu aparatura de chiptuning CMD, on/off citire fara probleme

 

3.Test final pe masina, de observat faptul lipsa de trepidatie,cadere de rpm la on/off

 

PS: Din 2012 Februarie o sa fie DYNO profesional in Cluj Napoca !

Link to comment
Share on other sites

ce masina era?

 

pentru benzina trebuie neaparat dyno pentru ca castigul de putere este mic si se vede doar pe dyno,

dupa parerea mea nu merita, pt ca nu ai cum sa-i dai aer la un aspirat normal.(bani aruncati si de asta am si renuntat ... dar daca clientul insista in general se face, nu demult am facut un z4 cu siemens ms45, clientul era multumit, dar nu e chiar ce trebuie.

Link to comment
Share on other sites

faina treaba ai facut asteptam detalii ;)

 

Pe TDI-uri functioneaza de o buna vreme, iar pt BMW l-am finalizat ieri, se poate pune si pe 530d, 730d cu DDE4.0

 

 

------------------------

 

Dupa multiple teste pe bancul de lucru si efectiv pe strada, avem placerea de a va prezenta acest produs inovator.

 

Calculatorul motor de fabrica sau cu un chiptuning simplu se programeaza cu un singur soft, drept urmare masina ruleaza cu aceeasi parametrii rezultand aceeasi cai putere si cuplu.

 

Ce facem noi?

Programam calculatorul masinii cu 2 softuri diferite, cu parametrii diferiti, oferind astfel posibilitatea soferului de a alege prin apasarea unui buton softul “x” sau “y”.

 

Butonul SPORT, ce poate contine softul x sau y ?

exemplu*

 

- economic vs performanta

- original vs street power +35cp

- original vs street performance +60cp

- original vs race +100cp

 

- street power +35 vs street performance +60cp

- street power +35 vs race +100cp

- performanta vs valet (cu limitari de putere pentru adolescenti, intrari in service etc)

si lista poate sa continue la infinit.

(*datele de cai putere poate sa difere in functie de motorizare.)

 

Avantaje:

- se poate comuta softul in mers prin apasarea unui buton, fara a fi nevoie de oprirea motorului sau de a folosi alte echipamente de chiptuning pentru a schimba softurile intre ele.

- resoftarea calculatorului motor prin mufa de diagnoza.

- in general garantia de chiptuning oferita de firme, consta in disponibilitatea firmei de a reinstala softul original.

In caz de probleme tehnice, avand softul LVBDualSoft versiune (original vs modificat) puteti comuta usor de la softul modificat la softul original, asta pentru a vedea daca problema tehnica este de la softul modificat sau nu.

 

LVBDualSoft a fost in perioada de testare cateva luni si functioneaza corect.

Dual soft este prezent deja din fabrica pe unele motociclete noi de viteza, de exemplu Suzuki GSX-R, cu posibilitate de comutare de softuri, marind sau micsorand randamentul motorului, similar unele masini noi au instalate butoane sport (de ex. Astra H … )

Oricand se poate reveni la starea originala a masinii, adica la un singur soft original.

Link to comment
Share on other sites

aham stiu, avem un prieten in comun, pe Ad...

 

da nu prea merita la 218cp de mai ia 12-15cai nu prea se simte. daca avea 50 de cai si lua 10cai se simtea foarte bine,

dar in cazul asta procentajul de crestere este foarte mic.

Link to comment
Share on other sites

xD-ul a mai primit

- jante pe 18 spw sw14 cu cauciucuri de 235 continental

- instalatie Alpine cu dvd + navi + amplif + sub + am schimbat toate boxele, alea originale sunau ridicol.

 

urmeaza:

- instalarea butonului sport,anulez butonul cu blocarea geamurilor din spate ca oricum nu il folosesc si dualsoftul o sa-l actionez de acolo.

- ceas de boost

- arcuri eibach pro

- injectie water-methanol

post-43695-0-39422900-1324019978_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

numi vine sa cred , mi-am gasit poze cu fosta masina mea :) ai chipuit-o acu vreo 3-4 ani.

pentru motoare benzina aspirate am vazut ca nu prea sunt detalii pe site . nu putem face nimic ?

 

un feedback dupa 3-4 ani pt 525 ? cum a mers masina ? ai fost multumit ?

Link to comment
Share on other sites

foarte multumit . nu mi-a picat nimic turbine ,injectoare sau pompe in 50 000km cat am avut-o remapata . chiar foarte multumit , avea masina aia un motor incredibil.

pacat ca am fost eu destul de ghinionist ....si nu o mai am

Edited by ex0rcistu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

foarte bine ;) am facut mai demult un 525d e60 177cp care are ceva caluti in +

ultima data masurat cu componente stock a avut 258cp, soft cu care a si parcurs 90-100mii fara probleme.

Ulterior a mai primit un FIMIC custom, turbina de la 231cp, fluturasi anulati etc...

x concluzie un motor rezistent.

 

ieri m-am distrat un pic cu X D-ul

 

http://www.youtube.com/watch?v=Y5vmvzyg3Us&feature=youtu.be

 

poza after

post-43695-0-57033300-1326703071_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.