Jump to content

Indicator consum instant 320d E90


Recommended Posts

Buna ziua!

 

Este normal ca in momentul in care las masina pe liber, si actionez pedala de frana sa creasca consumul instant precum in videoclipul urmator:

 

http://www.youtube.com/watch?v=zNqHum-aX7s

 

Stiu ca in momentul in care iau piciorul de pe pedala de acceleratie, ECU taie automat alimentarea... OK.. pana aici asa se petrece si la mine..

 

Dar in moment ce ma apropii de semafor (sa zicem), si actionez pedala de frana, incepe acul indicator de la consumul instant sa urce progresiv, pana in momentul in care se opreste masina de tot.

 

Am mers cu un prieten cu un E46 si la el ramane la zero indicatorul de consum, chiar si cand actioneaza pedala de frana.. La mine nu stiu daca observati, insa daca va uitati atent, in momentul in care e pe liber, nu se duce la zero acul indicator de la consumul instant, imi sta undeva pe la 2-3 litri la %.

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Merci gl04abv,

felicitari pentru primul tau post :twoup:

nu am inteles prea bine ce vrei sa zici..

turatia motorului este constanta din momentul in care las masina pe liber.. (ralanti)

consumul incepe sa creasca cand apas pedala de frana..

Edited by em1n3m
Link to comment
Share on other sites

Merci gl04abv,

felicitari pentru primul tau post :twoup:

nu am inteles prea bine ce vrei sa zici..

turatia motorului este constanta din momentul in care las masina pe liber.. (ralanti)

consumul incepe sa creasca cand apas pedala de frana..

 

pai masina este la relanti - consum constant, apesi pedala de frana-> scade viteza de deplasare -> creste consumul instant; daca vrei sa scada consumul cand franezi, nu scoate masina din viteza...franeaza doar

Link to comment
Share on other sites

am inteles fenomenul.. e chestia ca daca iei piciorul de pe acceleratie, ECU intrerupe alimentarea cu combustibil ..s-au mai discutat chestiile astea.. http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=194516

 

sunt destule conversatii pe tema asta..

 

eu intrebasem daca e normal sa se duca pana la 12-13 la % consumul dupa care sa scada brusc in care masina ajunge la viteza zero... ca de ajuns la semafor (sa zicem) ajung cu masina in viteza, insa la un moment dat tot trebuie sa o scot din viteza, iar cand o scot din viteza, observ chestia asta.. consumul creste usurel apoi scade brusc .. nu mi-e mie ca imi consuma motorina :twoup:

 

se pare ca e normal...

 

va ziceam de un prieten care are un E46 care nu pateste acest lucru... ciudat! ..am crezut ca la mine e problema... (sau poate nu e nici la el)

Link to comment
Share on other sites

am inteles fenomenul.. e chestia ca daca iei piciorul de pe acceleratie, ECU intrerupe alimentarea cu combustibil ..s-au mai discutat chestiile astea.. http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=194516

 

sunt destule conversatii pe tema asta..

 

 

daca masina ESTE LA RELANTI = SCOASA DIN VITEZA(chiar daca masina nu sta pe loc), ECU nu intrerupe nicio alimentare...functioneaza intr-un regim constant cu consum tipic de relanti - asta trebuie inteles :twoup:

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

Da,

stati, nu va certati ca nu mai inteleg nimic :twoup:

@zeronoo asta cu "ECU nu intrerupe nicio alimentare...functioneaza intr-un regim constant cu consum tipic de relanti" trebuie studiata :) caci da de gandit.. regimul de mers cu acceleratie zero, cred ca e diferit de regimul de ralanti..

 

Edit: am taiat mesajul pt zeronoo, probabil ca consuma cat la ralanti, mai mult, sau mai putin..

 

dar nu asta era important pentru mine, eu vroiam sa stiu daca e normal sa varieze indicatorul de consum instant ca in filmulet... pana la urma, cred ca e.. in schimb, o sa fac o tura cu prietenul meu cu E46, sa ma uit mai exact, caci la el nu face asa (tot la el am observat ca indicatorul de consum instant nu prea urca peste 20 litri la % - doar cand ii da blana)..

Edited by em1n3m
Link to comment
Share on other sites

este perfect normal sa faca asa cu motorul la relanti pe franare

 

Poate m-ai inteles gresit.

 

Tu ai zis "daca vrei sa scada consumul cand franezi, nu scoate masina din viteza...franeaza doar"

Eu am zis ca daca franezi cat masina este in viteza, consumul nu scade, este inexstent, 0 (3600 secunde :twoup: ). Atata tot

 

da, scuze, acum am observat ca spuneai de frana de motor...greseala mea...in general ma astept sa se vorbeasca strict despre cazul din topic

 

p.s. corect ar fi "aproape 0", daca ar fi chiar 0 si o sa cobori panta timp de cca 30 min doar in frana de motor o sa se raceasca motorul :)

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
motoru se cam raceste daca mergi doar in frana de motor, am observat eu cu o masina la care termostatu merge cum trebuie. cresterea consumului in timp ce scade viteza e normala,el creste si fara sa apesi viteza, desi parca nu trece peste 10 ca atunci deja ai o viteza prea mica si acu se duce la 0(cel putin asa e la e46). la multe masini daca resetezi computeru de bord la relanti indica 99,9%.
Link to comment
Share on other sites

motoru se cam raceste daca mergi doar in frana de motor, am observat eu cu o masina la care termostatu merge cum trebuie. cresterea consumului in timp ce scade viteza e normala,el creste si fara sa apesi viteza, desi parca nu trece peste 10 ca atunci deja ai o viteza prea mica si acu se duce la 0(cel putin asa e la e46). la multe masini daca resetezi computeru de bord la relanti indica 99,9%.

am resetat eu computerul de bord la ralanti si imi arata --.- l/100km ... si daca accelerez putin parca, cat sa indice consumul, apare 34.9 l/100km

 

cand am resetat computerul de bord in frana de motor mi-a indicat 00.0 l/100km

Link to comment
Share on other sites

probabil e facut sa nu arate consum cand stai pe loc pentru ca masina daca sta nu va face cei 100 de km niciodata deci consum este infinit. si daca mergi intr-a doua constant la 2000 de ture consumu e pe la 10% in comparatie cu 5-6% la 2000 de ture intr-a 5a desi motorul este mai putin solicitat. la 20 de km/h daca mergi cu ea pe liber (consumu la relanti il iau de la un passat de 1.9tdi 0.7l/h) inseamna ca acu ar trebui sa iti arate undeva la 3,5%. acum nu stiu daca calculul meu este corect dar banuiesc ca asta e ideea
Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

tuturor fanilor BMW.

 

este normal sa ti se ridice consumul din moment ce masina este abia pornita deci motorul find rece consumul poate ajunge undeva si la peste 30%consum pe liber incercati asta toti dimineata acum iarna resetativa consumul instant la rece si veti vedea ca va urca de nebun in sus pana cand motorul se va incalzi iara consumul se va stabiliza incet pe masura ce se incalzeste dar incercati in momentul in care duceti motorul la 120km/h si lasatil la (relanti)sau scotetil din viteza si atunci vedeti consumul:)instant dupa ce motorul este putin incalzit

eu am o cutie steptronic la pornire dimineata cand este rece imi arata 34L/100KM Dupa care se stabilizeaza incet si asta la toate masinile nu numa la BMW noastre:))

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 1 year later...

Nu este deloc normal sa se intample asa ...Am si eu exact aceiasi problema la un 520i e 39 si nu o aveam inainte dupa iarna trecuta a aparut...

Auziti ma atotstiutorilor nu va mai dati voi cu parerea despre ... mea daca nu ati avut aceasta problema sau nu ii stiti rezolvarea, ca e plinat tara de de-i ca voi nu avem nevoie de voi si aici ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.