Jump to content

informatii pt 520i dublu vanos din 99


Recommended Posts

Salut baieti,sun posesor de 520i 24 valve dublu vanos din 99,am mai multe nelamuriri va rog sa ma elucidati daca se poate.

 

 

1 daca schimbi senzorul ax came trebui sa faci ceva anume dupa? adica trebui ceva calibrat? vanosul merge in parametri normali?

 

2 daca i-am schimbat filtrul de benzina si inloc sa ii pun unul la fel am pus unul mai scurt cu vreo 8 centimetri tot de bmw,afecteaza cumva capacitatea motorului? adica poate sa nu mai traga bine?

 

3 dece trage mai bine cand este rece motorul ?

 

4 este normal ca pe tester ,si ma refer la mai multe testere nu la unul singur ,sa nu imi dea nimik dar masina sa para ca nu ii place ceva si nu trage,adica am fost facut la liniuta si de un cielo,;[trist]; urca greu in turatie si parca nu are forta sa traga..[mentionez ca pe testere nu imi da nimik,am incercat si cu un alt debitmetru,si nimik].. am verificat injectoare,ok,schimbat filtre ok,bujii schimbate ok, tot nu trage bine....

 

5 daca senzorul de temperatura exterioara nu mai functioneaza si imi arata pe bord -40 grade,afecteaza ceva?

 

6 e normal sa am un consum de 15 in orasi si 8 in afara?

 

Asi fi foarte recunoscator daca cineva mi-ar da o rezolvare problemelor mele.

Edited by big G
Link to comment
Share on other sites

si lambda si filtrul.. Ce filtru tot de BMW ? daca e pentru masina ta, cumparat dupa VIN, e ok. daca nu, nu e ok de loc.

Un filtru de benzina e chiar ieftin, cumpara ce trebuie..

Incearca si un debitmetru de proba de la altcineva care stii sigur ca e bun.

Nici lambda nici debitru nu iti apar pe tester decat cand sunt moarte. Ambele influenteaza consumul si cum trage masina.

Sondele lambda in mod normal se schimba regula la 160k km.. poate mai tragi de le o vreme si dupa 160k km.. apoi incepe ce zici tu.. consum mare si lipsa de putere, mai ales in turatii joase.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am incercat un alt debitmetru si nimik.tot asa

deci sa scimb lambda si filtru de menzina.

 

 

este tot de bmw cel pe care l-am pus dar este mai scurt cu catziva cm decat cel original. o sa il scimb sa vedem ce zice.

apropo cat o costa senzorul lambda?

 

asi fi recunosctor daca mi-atzi raspunde cate putin pt toate intrebarile mele...6 la numar,.va roggggggggg.

Link to comment
Share on other sites

sunt 2 sonde lambda innainte de catalizatoare, daca le schimbi, ia-le originale, altfel nu faci nimic, consumul este normal pentru un mers mai in 'forta' sa-i zic asa.

filtrul de benzina pe mann este undeva la 70-80ron, daca te zgarcesti la consumabile nu te astepta la performante! iar motorul de 2l nu este chiar de avion, trage bine dupa 4000rpm, daca ai schimbat treptele la 3000rpm te poate face si un trabant :)

 

la rece amestecul este bogat, dar si avansul este mai mic deci per total randamentul motrului scade, daca zici ca merge mai rau la cald decat la rece este plauzibilia schimbarea sondelor lambda.

 

senzorul de temp exterioara iti influenteaza modul in care iti merge clima, nu are treaba cu motorul.

 

'senzor ax cu came', sunt de fapt 2, unul pe admisie unul pe evacuare, nu trebuie sa calibrezi nimic, de obicei cand este vreunul dus apare si o eroare, cel de pe esapament are o influenta mica asupra performantelor, in schimb cel de pe admisie este f important, dar daca este crapat ai probleme cu ralentiul, se balbaie motorul destul de rau.

 

p.s. sper ca nu ai pus bujii cu un singur electrod de masa :), trebuiesc tot originale ngk sau bosch cu 4 electrozi(long life) ~300lei toate 6.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

sonde ia doar Bosch dupa VIN sau originale BMW..sensibil mai scumpe. Sa nu iei porcariile alea universale ca nu faci nimic

Ai 4 bucati, 2 inainte de catalaizator si 2 dupa. Primele care se duc de regula sunt cele din fata, si sunt si mai importante oricum.

Deci iti trebui cel putin 2. Oricum, avand in vedere pretul lor .. in jur de 7-8 mil bucata, as merge la cineva priceput sa le testeze. se pot testa dar trebuie sa stie meserie cel la care te duci.

Link to comment
Share on other sites

" 'senzor ax cu came', sunt de fapt 2, unul pe admisie unul pe evacuare"

 

 

cum vine asta? :o

 

cu grija, motorul este m52tu dubluvanos, are 2 axe cu came, si 2 senzori de pozitie axe cu came, unul pentru axa cu came admisie, si unul pentru axa cu came evacuare, sau ai inteles ca sunt 2 senzori intr-unul? :)

 

sondele lambda innainte de catalizatoare sunt cele importante in functionarea motorului, in functie de ele corecteaza timpii de injectie, cele dupa monitorizeaza eficienta catalizatoarelor dar nu intra in nici un fel in calculul sau corectarea timpilor de injectie.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de temperatura din bord nu are nimic de-a face cu functionarea deficitara a motorului. Din acest punct de vedere poti sa fi linistit. Navigand prin parametrii motorului pe tester, trebuie sa fi atent la temperatura indicata de senzorul ce masoara temperatura la iesirea din radiator.

 

Personal, pe acelasi model, am intampinat un consum marit de carburant din cauza valorii la care acesta se blocase, respctiv -46 de grade Celsius. Multa bafta !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.