Jump to content

nu trage ca un e46 320d si la 2500-3000 ture immi da in nas..


17rdu

Recommended Posts

nu prea imi place cum se duce de pe loc si nici pana in treapta a 3-a...si la 2500-3000 de turatii are parca un gol de aer....si nu se mai accelereaza numai daca las acceleratia si o calc din nou. bmw 320d e46 '99

dupa 3000 de ture merge de numa....care ar putea fi cauzele???

multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

La fel am patit si eu, nu tragea decat dupa 3000 si la plecare de pe loc nu avea demaraj. La mine a fost furtunul nr.11 de aici http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2230&hg=11&fg=45. care era rupt. L-am schimbat si merge ca nou.Sper sa fie ceva de genul asta si la tine, bafta

cat tea costat furtunu ala?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am un E46 320 d din 2000 am avut o problema ca imi suflau injectoarele, din cauza unei greseli a trebuit sa dau jos _chiulasa_ de pe masina ca sa scot o saiba de cupru cazuta in motor. Am pus la mecanic totul inapoi si masina a mers 2 zile suuuper, i-am dat si eu in gura, dar acum intre 50 si 80 merge greoi, parca ceva nu are suficient, aer sau motorina iar dupa 2700rpm o ia binisor, insa la plecare e mai greoaie, si parca sunetul la turbo e gros, nu fluiera, ca in ziua cand am luat-o de la service.

Am mers la o diagnoza si mi-a zis ca debitmetrul nu e in valori, accelera si nu se schimba valoarea, si la fel la turbo, dar el zice ca e debitmetrul.

Am facut testul cel mai simplu cu debitmetrul , i-am scos mufa si am observat ca merge mai rau si da in nas, deci nu prea imi vine sa cred ca e debitmetrul.

Am incercat sa vad pe exterior cum merge masina si trece ok de 140km/h.

 

Ce poate avea daca in prima zi a mers super ok iar acum nu prea trage. Poate avea legatura cu schimbarea chiuloasei. La diagnoza mai aparea needle motion sensor.

Link to comment
Share on other sites

Am un E46 320 d din 2000 am avut o problema ca imi suflau injectoarele, din cauza unei greseli a trebuit sa dau jos _chiulasa_ de pe masina ca sa scot o saiba de cupru cazuta in motor. Am pus la mecanic totul inapoi si masina a mers 2 zile suuuper, i-am dat si eu in gura, dar acum intre 50 si 80 merge greoi, parca ceva nu are suficient, aer sau motorina iar dupa 2700rpm o ia binisor, insa la plecare e mai greoaie, si parca sunetul la turbo e gros, nu fluiera, ca in ziua cand am luat-o de la service.

Am mers la o diagnoza si mi-a zis ca debitmetrul nu e in valori, accelera si nu se schimba valoarea, si la fel la turbo, dar el zice ca e debitmetrul.

Am facut testul cel mai simplu cu debitmetrul , i-am scos mufa si am observat ca merge mai rau si da in nas, deci nu prea imi vine sa cred ca e debitmetrul.

Am incercat sa vad pe exterior cum merge masina si trece ok de 140km/h.

 

Ce poate avea daca in prima zi a mers super ok iar acum nu prea trage. Poate avea legatura cu schimbarea chiuloasei. La diagnoza mai aparea needle motion sensor.

 

s-ar putea sa ai dusa electrica de la pompa de injectie

Link to comment
Share on other sites

cam asa ceva si la mine, cu diferenta ca nu "dadea in nas", doar nu tragea deloc intre 2500-3000

am iesit putin din bucuresti, am mers pe autostrada (putintel cam tare..), acum merge ff bine

 

cineva spunea ceva in legatura cu , catalizatorul..depuneri..etc..

? .. nu stiu ce sa cred, dar acum merge ok.

Link to comment
Share on other sites

Azi am curatat cu spirt si o pensula fina contactele de la Debitmetru si merge muult mai bine.

Am descoperit ca una din pompele de vacuum ( parca asa se cheama) cea de langa egr are un furtun ce duce la egr si altul e iesit, unde trebuie bagat, in admisie?

 

furtunul nr 3

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AX71&mospid=47664&btnr=11_2229&hg=11&fg=45

Edited by Mario Z
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Am si eu o problema asemanatoare la un e39 525D M57, imi a facut o singura data o figura de s-a limitat la 150km/h, dar pana acolo accelera fara probleme, dar acum nu prea are putere pana in 3000rpm dar cand treci de 3000rpm parca calci pe bomba ( revine la mersul ei normal dar asa iti da sensatia fata de cum merge pana acolo) sa fie si la mine vre`un furtun de vacum sau ceva mai grav debitmetru sau si mai grav turbina ?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.