Jump to content

Parere jante 18inch pe E90


bm3rmy

Recommended Posts

Salut,

 

Ce parere aveti despre folosire jante pe 18 pe E90? pe cei care aveti va intreb.

Cum e confortul, sau nu mai e confort? Ati folosi pe 17 pentru confort?

Vreau sa pun jante noi pe E90-ul meu si imi plac pe 18 dar mi-e teama sa nu pierd confortul si sa simt toate denivelarile.

Daca confortul e pierdut cu 18 atunci o sa cumpar pe 17.

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

de asta mi-e teama. eu am avut pe R16 cu Bridgestone Potentza RE050A RFT 225x50x16 si sunt foarte confortabile.

Acum am pus jantele pe 16 cu cauciucuri normale de iarna Continetal TS830 225/55/R16 si sunt exceptionale, confort si tinuta de drum.

Pentru ca am nevoie de jante cu cauciucuri de vara am zis sa cumpar mai mari pe 17, 18 dar nu vreau sa renunt total la confort doar sa arate bine masina parcata.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai cauciucuri runflat,nu e confort nici cu 17 nici cu 18

 

 

mersi de opinie alex83 dar nu e intrutotul adevarata, depinde de cauciuc.

Ex Brodgeston Potenza RE050A RFT e diferit, mai confortabil fata de de Bridgestone Turanza RFT. am incercat pe 16 dar vreau sa aud pareri la alea pe 18 si 17.

 

 

Am michelin Pilot Sport 2 Rft pe 18...datorita drumurilor din Romania confortul tinde catre 0...

 

Deci ia-ti (sau ramai la cele) pe 16" daca vrei confort :) sau in cel mai bun caz pune-ti anvelope non RFT

Link to comment
Share on other sites

Am michelin Pilot Sport 2 Rft pe 18...datorita drumurilor din Romania confortul tinde catre 0...

subscriu...cu o mica completare

in functie de drumurile din tara confortul poate tinde chiar catre valori negative:))....

Link to comment
Share on other sites

nu mai ai confort insa ai tinuta de drum.

parerea mea iati pe 18 daca mergi atent merita, schimba mult aspecu masinii + seria 3 oricum se considera sport si nu o sa iti ofere conforu unui 5 sau 7 nici cu jante pe 16..

 

+1

 

eu am pe 18(la seria 1) cu anv good year f1 225/40/18,tinuta de drum excelenta,mai ales pe viraje :thumbsup: ,iar pe drumuri denivelate iti vine sa te dai jos si sa iei masina in brate...ca si aspect schimba enorm masina ;)

Link to comment
Share on other sites

eu am avut jante pe 16 cu RFT si 18 cu anv. normale.Am renuntat la ambele , si am cumparat pe 17 model 161 care aveau B. Potenza aproape noi , dar RFT,pe care le-am vandut , si am cumparat C0nti sport contact 3 , care au talonul mai moale , ca si Michelin . Am facut aceste permutari care m-au costat o groaza de bani pentru a obtine confort. Acum sunt multumit , am obtinut un echilibru intre confort si tinuta de drum ff bun , parerea mea .Bafta.
Link to comment
Share on other sites

pentru confort i-ti recomand pe 17 cu cauciucuri normale. Personal am pe 18 cu cauciucuri Bridgestone Potenza RFT 225/40/18 pe fata cu 255/35/18 pe spate si se cam simte orice denivelare, dar pentru felul in care sta masina pe drum si cum arata, merita.

o mica rautate off topic:D

se scrie "iti" nu "i-ti"

Link to comment
Share on other sites

multumesc tututor pentru pareri. sunt de mare ajutor.

O sa caut ceva pe 17 si o sa pun cauciucuri dupa www.adac.de , nu vreau sa renunt total la confort doar sa arate bine parcata masina.

 

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2010_Sommerreifen_Test_225_45_R17.aspx?ComponentId=29784&SourcePageId=31821

 

aici aveti un clasament al cauciucurilor foarte bun. Dupa adac.de mai ghidez eu cand cumpar caciucuri sau vreau informatii clare despre anumite teste.

pe 17 ma gandesc la modelul 161, Barracuda Voltek T6 sau ASA GT-2

 

cat despre stabilitate mai putin conteaza diametrul dar conteaza ce-i adevarat. ceea ce cu adevarat conteaza e latimea. din aceasta cauza am si pe cauciucurile de iarna care sunt R16 latime de 225. sunt mai scumpe ce-i drept dar e diferenta mare fata de 205

post-45819-0-41662600-1300639023_thumb.jpg

post-45819-0-15027900-1300639030_thumb.jpg

post-45819-0-49865000-1300639038_thumb.jpg

Edited by bm3rmy
Link to comment
Share on other sites

rotile de iarna cu latime de 205 arata mai urat pe masina intr-adevar,dar sunt cele mai bune pentru zapada.

vad ca toate lumea pune accent in primul rand pe aspect si spune roti pe 18.sunt foarte frumoase.eu as vrea pe 19 chiar,pentru aspect.in schimb am ales roti de 17 cu latimea maxima admisa,225 fata si 255 spatele.

acum va intreb altceva.rotile pe 18 care au o latime la fel ca ale mele,care sunt pe 17 de ce ofera masinii o alta tinuta de drum?

mai spun si ca rotile pe 18 au latimea maxima recomandata de producator aceasi cu cele pe 17.

Link to comment
Share on other sites

rotile de iarna cu latime de 205 arata mai urat pe masina intr-adevar,dar sunt cele mai bune pentru zapada.

vad ca toate lumea pune accent in primul rand pe aspect si spune roti pe 18.sunt foarte frumoase.eu as vrea pe 19 chiar,pentru aspect.in schimb am ales roti de 17 cu latimea maxima admisa,225 fata si 255 spatele.

acum va intreb altceva.rotile pe 18 care au o latime la fel ca ale mele,care sunt pe 17 de ce ofera masinii o alta tinuta de drum?

mai spun si ca rotile pe 18 au latimea maxima recomandata de producator aceasi cu cele pe 17.

Alex, cred ca ei fac referire la talonul mai mic al cauciucului - implicit este mai mic cu cat janta este mai mare ;)

De aici rezulta tinuta mai buna pe drum.

Link to comment
Share on other sites

Eu am Bridgestone Potenza RFT pe 16" insa asa a venit masina echipata. Iarna am avut GoodYear UG7+ si imi vine sa le pun inapoi.

 

Bineinteles ca estetic arata mult mai bine niste jante mari si niste anvelope cu balizaj cat mai mic, gen 50, 45, 40. Insa pe mine ma incanta confortul mai mult, ca merg cu masina zi de zi, nu parerea celor care vad masina in trafic, neaparat.

Link to comment
Share on other sites

m-am gandit si la faptul ca se refera la talon.darintre un 225/50r16 si 255/35R18 este intr-adevar diferenta foarte mare ca si talon.dar de la 255/40R17 la 255/35R18 nu este asa mare diferenta.deci si tinuta de drum este aproape la fel.in plus la niste roti de 18 cu RFT va plange masina.bineinteles pe cine nu deranjeaza cand troncane si cel mai mic plastic poate sa isi puna pe 18.
Link to comment
Share on other sites

jantele pe 18 sunt foarte estetice dar...la confort nota 0,am avut pe masina pentru un timp,in schimb sunt foarte frumoase,si amplifica sportivitatea masinii,momentan am jante pe 17..ceva mai ok la confort,dar in raport cu drumurile noastre...nu mai spun nimic,ca e grav ce se intampla,eu cel putin realizez lucrul acesta atunci cand mai plec ocazional in Germania...pana la urma concluzia mea este ca jantele pe 16 sunt mult mai indicate decat 17/18.
Link to comment
Share on other sites

jantele pe 18 sunt foarte estetice dar...la confort nota 0,am avut pe masina pentru un timp,in schimb sunt foarte frumoase,si amplifica sportivitatea masinii,momentan am jante pe 17..ceva mai ok la confort,dar in raport cu drumurile noastre...nu mai spun nimic,ca e grav ce se intampla,eu cel putin realizez lucrul acesta atunci cand mai plec ocazional in Germania...pana la urma concluzia mea este ca jantele pe 16 sunt mult mai indicate decat 17/18.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.