Jump to content

TCM Turbo


50rio

Recommended Posts

Exista solutie ca sa ai cat de cat garantie dar serviciul de remapare e acelasi si costa dublu sau triplu.

Tunerii adevarati nu se eschiveaza din partea problemelor.

 

Paradoxal, scandalurile si reclamatiile pe net aduc mai multi clienti celor luati la tinta. Ca la noi.

 

C.Sainz. Sa nu traiesti cu impresia ca exista oameni care chiar au studii in domeniu, in legatura cu ce ziceai tu de ECU. Acum toti rup gugalu, forumuri, etc. Cam asta e "scolarizarea" si experienta tuturor tunerilor.

Sunt unii care activeaza sub marci straine, chiar si TCM e asa, dar e diferenta de pret si e un schepsis undeva.

 

Mie imi pare rau ca atunci cand apare o problema nu se rezolva amiabil, e pacat.

Link to comment
Share on other sites

Exista solutie ca sa ai cat de cat garantie dar serviciul de remapare e acelasi si costa dublu sau triplu.

Tunerii adevarati nu se eschiveaza din partea problemelor.

 

Paradoxal, scandalurile si reclamatiile pe net aduc mai multi clienti celor luati la tinta. Ca la noi.

 

C.Sainz. Sa nu traiesti cu impresia ca exista oameni care chiar au studii in domeniu, in legatura cu ce ziceai tu de ECU. Acum toti rup gugalu, forumuri, etc. Cam asta e "scolarizarea" si experienta tuturor tunerilor.

Sunt unii care activeaza sub marci straine, chiar si TCM e asa, dar e diferenta de pret si e un schepsis undeva.

 

Mie imi pare rau ca atunci cand apare o problema nu se rezolva amiabil, e pacat.

 

NU ma refer la studii; sunt si cativa ingineri printre zeci de tuneri de ..."cartier"! Eu spuneam ca, in afara de unul, ceilalti (chiar si cu Politehnica), NU sunt autorizati sa desfaca/sa intervina asupra ECU! Dar, cine tine cont de asta? Sau, cati dintre noi verifica acest aspect? Pana azi, am vazut un singur inginer AUTORIZAT sa faca acest tip de interventie, cu diploma luata in State.

Link to comment
Share on other sites

Ca idee intelegi ce ineptie e din start sa spui ca doar cu fact si bon ai garantie ?

 

stai linistit ca daca avea un document valabil in mana (fact si chit) isi recupera banii fara problema si nu se ajungea aici, exista protectia consumatorului, cale amiabila etc...

asa a beneficiat probabil de garantie verbala si a fost la cheremul tunerului.

 

omul cat traieste invata, din pacate cel mai bine invata pe buzunarul lui,

probabil una dintre motivele deschiderii acestui topic este sa atraga atentia si asupra acestui fapt.

Link to comment
Share on other sites

ceilalti (chiar si cu Politehnica), NU sunt autorizati sa desfaca/sa intervina asupra ECU! Dar, cine tine cont de asta? Sau, cati dintre noi verifica acest aspect? Pana azi, am vazut un singur inginer AUTORIZAT sa faca acest tip de interventie, cu diploma luata in State.

Ce spui tu aici? :unsure:

Ce autorizare pentru ECU ?

Exista o autoritate RECUNOSCUTA care are competenta de a autoriza pe cineva sa umble in ECU? De unde ai mai scos-o si pe asta? Nu mai crede chiar toate balivernele citite pe forumuri.

 

Autorizatii din astea nu au nicio valoare, oricine poate tipari una si o poate da cuiva, e fix zero.

 

Nu exista un singur ECU in lumea asta, sunt o gramada de variante. Nu are nimeni competenta de a autoriza pe cineva sa umble in toate modelele de ECU sau in produsele altuia.

 

E ca si cum Renault ar autoriza pe cineva sa repare masini produse de BMW!

 

Cel mult, un producator poate autoriza pe cineva pentru propriile produse, dar nimeni nu poate da o autorizatie generala.

Link to comment
Share on other sites

I-mi pare rau pentru ce ti sa intamplat Rio. Este binevenit acest topic de informare.Eu cu acest "brand" renumit am avut o experienta tangentiala ... am trimis un mail cu datele masinii si am cerut o recomandare de soft si detalii de executie + garantie ...iar raspunsul a fost evaziv cu greseli gramaticale care mi-au insuflat neincredere si ca atare nu am apelat la ei....nu ma intelegeti gresit si eu fac greseli gramaticale dar nu reprezint un "brand"...cert este ca in acest moment am o imagine clara despre acest "brand" nu am sa apelez niciodata la ei iar recomandarile mele la adresa lor vor fi negative...O sa ma intrebati ce treaba are meseria pe care o stie cineva cu modul de exprimare al acestuia...nu stiu pentru voi...dar pentru mine care sunt atehnic un mod clar si coerent de exprimare ma ajuta foarte mult...de exemplu aici pe forum cand pun o intrebare citesc toate raspunsurile dar intr-un procent de 50% tin cont de parerea lui Ciupanezu de exemplu...si nu numai...
Link to comment
Share on other sites

Aseara am vorbit cu o alta firma de chiptuning din Romania (tot Bucuresti), care s-a uitat peste soft si mi-a spus ca checksum-ul este gresit din cauza protectiei si semnaturii lui Dragos Voinea..si de acolo toate problemele mele..

 

in general daca suma de control este gresita nu porneste din prima

suma de control la edc16u31 este calculata de interfata la scriere, chiar si galletto il calculeaza.

 

In fine bine ca ai rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

I-mi pare rau pentru ce ti sa intamplat Rio. Este binevenit acest topic de informare.Eu cu acest "brand" renumit am avut o experienta tangentiala ... am trimis un mail cu datele masinii si am cerut o recomandare de soft si detalii de executie + garantie ...iar raspunsul a fost evaziv cu greseli gramaticale care mi-au insuflat neincredere si ca atare nu am apelat la ei....nu ma intelegeti gresit si eu fac greseli gramaticale dar nu reprezint un "brand"...cert este ca in acest moment am o imagine clara despre acest "brand" nu am sa apelez niciodata la ei iar recomandarile mele la adresa lor vor fi negative...O sa ma intrebati ce treaba are meseria pe care o stie cineva cu modul de exprimare al acestuia...nu stiu pentru voi...dar pentru mine care sunt atehnic un mod clar si coerent de exprimare ma ajuta foarte mult...de exemplu aici pe forum cand pun o intrebare citesc toate raspunsurile dar intr-un procent de 50% tin cont de parerea lui Ciupanezu de exemplu...si nu numai...

Sunt siderat.

Care-s motivele care te-au facut sa tii cont intr-un procent de 50% de parerea cuiva? Oricare ar fi acea persoana? Ia si invata sa folosesti google, citeste articole si poti avea incredere in propria parere. Din pacate, Ciupanezu nu este de meseria asta si nici nu a practicat, asa ca, oricat ar fi el de baiat istet, poate gresi, involuntar.

Daca spuneai de cineva care lucreaza la/pe BMW de macar 20 ani si stii tu ca ala a rezolvat probleme care nu prea le-a rezolvat nimeni, atunci te inteleg dar altfel...

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Ce inseamna studii in domeniu? Exista facultatea de ECU sau ce anume? :unsure:

Stiu ca a facut niste cursuri pe afara , oricum a fost printre primii in Romania in chip tuning si a facut o groaza de masini si nu au fost probleme.Acum , nimic pe lumea asta nu e perfect...

Link to comment
Share on other sites

Revin cu problema. A fost de la checksum-ul calculat gresit din cauza restrictiei (NoRead) si a semnaturii (TCM Turbo). Din pacate si la softul ce-l am pe masina este restrictie si probabil si semnatura, dar ca norocu le-a nimerit de data asta, dar nu pot citi/scrie ECU, deci nu pot reveni la softul original in caz de nevoie :(
Link to comment
Share on other sites

in general daca suma de control este gresita nu porneste din prima

suma de control la edc16u31 este calculata de interfata la scriere, chiar si galletto il calculeaza.

 

In fine bine ca ai rezolvat problema.

 

Din cate am inteles eu nu e chiar asa, depinde de la masina la masina cand isi face verificarea. Am inteles ca au fost cazuri cand dupa 2-3 zile nu a mai pornit masina din aceiasi cauza..Lucrurile astea mi-au fost confirmate de mai multe persoane din domeniu..inclusiv Stelica care mi-a zis inca de la inceput ca Voinea a mai avut problema asta la cateva masini..

Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles eu nu e chiar asa, depinde de la masina la masina cand isi face verificarea. Am inteles ca au fost cazuri cand dupa 2-3 zile nu a mai pornit masina din aceiasi cauza..Lucrurile astea mi-au fost confirmate de mai multe persoane din domeniu..inclusiv Stelica care mi-a zis inca de la inceput ca Voinea a mai avut problema asta la cateva masini..

 

Cu scule adevarat profesionale si originale asemenea probleme nu sunt, eu am scris sute de u31 si merg si in ziua de azi fara probleme.

da-mi codul 0281 si de sw sau eventual trimite pe pm sw ce il ai,

si il refacem fara sa mai ai vreo restrictie si semnaturi "alla picasso" etc.

poate am backup-ul complet BDM la calculatorul tau cu sw ori sau eventual il descarc din baza de date CMD sau alta.

Te ajut gratuit.

Link to comment
Share on other sites

Exista solutie ca sa ai cat de cat garantie dar serviciul de remapare e acelasi si costa dublu sau triplu.

Tunerii adevarati nu se eschiveaza din partea problemelor.

Paradoxal, scandalurile si reclamatiile pe net aduc mai multi clienti celor luati la tinta. Ca la noi.

Mie imi pare rau ca atunci cand apare o problema nu se rezolva amiabil, e pacat.

 

+1

Un punct de vedere absolut corect. Tot respectul!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.