Jump to content

Nu trece de 2000rpm (calda) 4000rpm (rece)


Recommended Posts

Salutare !

 

Subiect:

- E36

- 1.8is 1997 M44

- instalatie electrica M42 1995

- Compact 1995

- combinatie e de 2 ani asa, asa ca nu vreau sa aud comentarii referitoare la asta :) !

 

Scurt si la obiect :

- hehe am spalat motorul

- hehehe imediat dupa spalatorie se tura greu, urca lent in ture dar se ducea la maxim

- hehehehe a doua zi nu a mai trecut de 4000 de ture la rece, la cald 2000-2500

 

Posibile probleme:

- debitmetru :)) [toata lumea zice debitmetru, cred ca e un cuvand care da bine din gura unui mecanic =))] in fine INLOCUIT

- bobina, fishe, bujii INLOCUITE

- pompa de benzina INLOCUITA

- sigurante, relee VERIFICATE

- mufele instalatiei electrice CURATATE cu wd40, SUFLATE cu compresor, MASURATE sa nu fie in scurt

- senzor clapeta acceleratie INLOCUIT

- senzor pozitie axa cu came INLOCUIT (aici am o nelamurire, cum verific senzorul asta daca e bun sau in parametrii, am luat unul nou noutz si nu e nici op diferenta intre cel nou si cel vechi, ce am facut : am masurat rezistenta si e 0 pe ambele, nici continuitate nu au pinii mufelor)

 

Informatii despre comportamentul masinii:

- nu este deloc civilizat :D

- viteza a5a- 90km/h-3000rpm trec in inferioara viteza a3a-80-85km/h-3000rpm....pai nu e dubios ? motorul se aude ca fiind in 4000 si ceva de ture

- rece fiind atinge cam 4000-4500rpm, calda fiind ii scade limita de turatii pana pe la 2000-2500 rpm

- cu senzorul de axa scos din locul lui dar totusi in mufa, motorul se comporta la fel...dubios si asta nu ?

 

La ce m-am gandit eu avand in vedere tot ce am scris mai sus :

- senzorul de pozitie al volantei-el inregistreaza turatiile-el nu citeste mai multe ture chiar daca ii fac faza cu inferioara- el crede ca e problema...

 

 

TU CE ZICI ???

 

IMI LAS SI NUMERELE DE TELEFON:

0740605652

0765548052

AM MAI FACUT-O SI SE PARE CA A FOST DE FOLOS PENTRU CEI CARE M-AU SUNAT :D

Edited by raduvictor
Link to comment
Share on other sites

eu am patit ceva asemanator si s-a dovedit a fi de la catalizator,se scuturase ceramica din el,deci poti sa desfaci cele 3 piulite de la galeria de evacuare Âşi sa vezi dak Âşe tureaza bine si dak tot desfaci uita-te Âşi la sonda lambda poate e vreun fir rupt sau in cele din urma poate te lasa pompa de benzina.bafta
Link to comment
Share on other sites

eu am patit ceva asemanator si s-a dovedit a fi de la catalizator,se scuturase ceramica din el,deci poti sa desfaci cele 3 piulite de la galeria de evacuare Âşi sa vezi dak Âşe tureaza bine si dak tot desfaci uita-te Âşi la sonda lambda poate e vreun fir rupt sau in cele din urma poate te lasa pompa de benzina.bafta

 

 

nu ai citit cu atentie topicul :), dar ms oricum de sfat !

 

Eu as zice ca este senzorul de la vibrochen.

 

 

Surpriza, tocmai l-am schimbar si pe asta cu unul nou... NU E! cred ca o sa pun in curnd intrebari de genul "cat e halatu'? " , il duc la doctor!

 

Senzori de detonatie ???

Link to comment
Share on other sites

Senzorii de la axa cu came sau vibrochen nu ii poti masura cu aparatul de masura. Doar cu osciloscop.

Verifica legatura de masa la motor si cablajele de la ecu catre senzori. Vezi si mufa de la ecu sa nu aibe ceva pini oxidati.

Incearca si cu alt ecu.

Link to comment
Share on other sites

Senzorii de la axa cu came sau vibrochen nu ii poti masura cu aparatul de masura. Doar cu osciloscop.

Verifica legatura de masa la motor si cablajele de la ecu catre senzori. Vezi si mufa de la ecu sa nu aibe ceva pini oxidati.

Incearca si cu alt ecu.

 

 

Am schimbat si ECU! Masa e ok, cablajul e ok!

 

Pe tester ce erori ai?

 

 

pe DELPHI nu am nici o eroare, ma duc azi cu ea la alt test..

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si ECU! Masa e ok, cablajul e ok!

 

 

 

 

pe DELPHI nu am nici o eroare, ma duc azi cu ea la alt test..

 

este foarte probabil s a fie problema de la catalizator in cazu in care atunci cand ajunge la 2000 (motor cald ) s a scoata sunet sugrumat si s a dea s a moara motoru .... io am avut o probl asemanatoare si scotea si un fum super nasol la miros ... se sparsese ceramica si imi dadea gazele innapoi in supape

merita incercat ;)

:fear: :alien:

Link to comment
Share on other sites

pot fi atat de multe de verificat incat te ia capul. si atunci trebuie sa o iei usurel. scoate furtunul de tur benzina si vezi daca are forta sa alimenteze, daca are e ok, apoi bobinele de inductie trebuiesc curatate uscate, suflate, la fel fisele si verificat daca s-au pus la fel in acceasi ordine. mai sunt 2 mufe aproape identice undeva in zona debitmetrului undeva dedesubt care se pot inversa din gresala. in afara de asta ai mai putea verifica bujiile daca sunt crapate ca si ceramica. ce spun eu este putin posibil sa fie insa ce ar trebui sa aibe logica este un senzor defect, nu altceva. ramane sa il depistezi la tester sau prin inlocuiri suucesive dar numai cu senzori d epe o masina identica pe care sa o auzi mergand.

 

faza cu catalizatorul e si ea posibila, am patit asa la vw popo s a spart ceramica din precatalizator apoi si catalizatorul infundat, nu tragea, mers neregulat, se mai si oprea in mers etc. bafta si nu te grabi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.