Jump to content

suspensie sport ta-technix


Recommended Posts

am incercat -80 fata spate din pacate nu se poate merge asa jos, nu puteam sa trec peste hop-urile de viteza, orice groapa imi rupea spatele si posibil si ceva pe la masina. acum drop-ul este de -60 fata si -50 spatele si este acceptabil. problema e din arcuri nu din telescoape . am o cunostiinta cu telescoape ta si arcuri weitech si pe spate este foarte rigida, a incercat suspensia completa si era prea moale pe spate, s-a rezolvat cu alte arcuri...

 

 

ce suspensia ai acum pe masina?

 

 

ma gandesc sa pun si eu Ta-technix cine mai are, rog sa scrie un review

Edited by Alex Iulian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ce suspensia ai acum pe masina?

 

 

ma gandesc sa pun si eu Ta-technix cine mai are, rog sa scrie un review

 

 

 

citeste mai sus!

Ta-technix este ok daca vrei doar o masina mai joasa, daca vrei performante extraordinare atunci strange bani pentru altceva, desi daca s-ar rezolva problema suspensiei spate ( cel putin pentru e39, pentru alte masini nu este asa) s-ar putea sa obtii foarte multe si de la asta, masina se comporta extraordinar pe drum fara gropi, problema apare cand incepe drumul prost la viteze mari pentru ca isi face balans pe spate...

Link to comment
Share on other sites

citeste mai sus!

Ta-technix este ok daca vrei doar o masina mai joasa, daca vrei performante extraordinare atunci strange bani pentru altceva, desi daca s-ar rezolva problema suspensiei spate ( cel putin pentru e39, pentru alte masini nu este asa) s-ar putea sa obtii foarte multe si de la asta, masina se comporta extraordinar pe drum fara gropi, problema apare cand incepe drumul prost la viteze mari pentru ca isi face balans pe spate...

asta se intampla in principiu doar la e39 din gama bmw. asta datorita faptului ca pe spate masina este usoara iar arcul este la fel de ingust ca si pe fata, si este bagat pe amortizor si nu pe langa el cum este la e36, e46 etc, etc

acum deh cine te pune sa iti iei e39 :))), glumesc :p

 

asta este problema cu masinile care au pe spate arcul peste amortizor.

Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de performanta, masina devine pur si simplu mai nesigura decat cu aia stock, nici nu e fiabila si iti omoara rinichii.

Uitate si tu si ca bahaie de anunturi de : "vand suspensie TA tehnix putin folosita, 5000 de km maxim" Si nu numai la BMW, la ce amrca vrei tu

Pai ala de a tinut-o 5000 de km cred si eu ca pur si simplu nu a mai rezitat l-au lasat nervii dar nici nu o sa vina aici sa zica a a luat teapa sia cum trebuie sa scoata macar inca 3 -4 mil pe alt set de arcuri si amortizoarele sa traga de ele macar 20k km pana crapa... si mia audna si el un ban..

 

Cum credeti voi ca poate fi mai buna masina cand tot kitul costa cat 2 amortizoare stock de o firma oarecare, mai acatarii..

Plus ca aud de coborarile astea fantastice, la mai bine 5 cm pe spate la orice BMW pana in 2003 e absolut imposibil sa reglezi geometria fara bucse speciale, pe care abia le gasesti in State cu chiu cu vai, + oricum nu stie nimeni sa o faca oricum. Astea dupa 2003 cred ca nici atat nu merge. De fapt sigur nu merge

 

 

daca vrei pentru aspect la o masina cu care faci zone si 7-8k km pe an dai bataie, daca vrei sa ai siguranta in masina stai cu alea stock, sau ia ceva sa coste macar cat niste amortizoare stock de o firma oarecare, gen sachs, boge sau mai stiu eu ce, sunt destul de multe..

Pana si ei pe site-ul lor spun ca nu au aprobare TUV pentru ce drop folosesc, pe langa altele..

Astia sunt singurii vanzatori de kituri de suspensie fara nici un fel de omologare de care stiu eu.. sa te fereasca dumnezeu ca unul dinasta se crede vreun colin mc-rae si o mai scapa pe o denivelare cat un neg pe un cur de musca si te omoara... "a pierdut controlul volanului" ...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am eu pe e39 3000d suspensie ta-technix.raportul calitate pret este bun.nu ai la ce sa te astepti la banii astia.ca si raceland sunt suspensii chinezesti ambalate in germania,sau cu eticheta germania.avantajul este ca sunt reglabile pe inaltime dar daca avea reglaj pe duritate erau excelente.

sunt foarte dure asta e singura problema,si la denivelari arunca masina si creaza zgomote.(mai ales la e 39 3000d care este foarte grea pe fata).suspensiile gen eibach koni,blistein,kw care depasesc 800 euro difera fata de ta -techinx prin calitatea amortizorului si sunt reglabile pe duritate element care conteaza enorm.

Link to comment
Share on other sites

am mers cu un e36 cu TA, si se cam balansa pe spate, adica rigiditate nu prea. sau poate erau amortizoarele pe spate praf.

 

acum eu zic ca mai sunt si altele, precum jantele/gume/presiune, elemente suspensie (bucsi, bari stabilizatoare etc) de luat in ecuatie.

 

u unul mi-as lua TA, ptr cost si reglaj, dar in schimb as schimba sau intari amortizoarele fata-spate.

Link to comment
Share on other sites

ai mers cu asa ceva ? eu am mers.

E praf.

tu nu intelegi niste aspecte, lumea aici intreaba de suspensie low, de suspensie care sa dea un aspect mai frumos al masinii. eu cred ca ti-am mai spus asta.

noi nu vb de PERFORMANTA fiindca vad ca tu nu sti nimic altceva decat sa spui e praf.

poi normal ca e praf cand o compari cu suspensia m de fabrica, sau cu kw, sau cu suspensii de 1000 coco +. noi aici nu vb de MII DE EURO, vb de un lucru ieftin care sa se ridice cat de cat la niste asteptari, ceea ce din cate am vazut eu aceste suspensii TA au facut acest lucru.

 

sunt cele mai ieftine la ora actuala si cele mai ok din gama low.

 

si nu, nu o pierzi de cur masina asa cum spun unii pe aici si inclusiv tu. eu am avut asa ceva pe e46 si am fost multumit, am vandut si inca mai vand asa ceva si inca dupa 2 ani nu a venit nimeni sa imi dea cu ele in cap ca sunt asa praf cum spui tu.

 

dehh, poate noi suntem mai saraci decat tine si nu ne permitem kw fiindca vad ca in conceptia ta nu exista decat "piese" foarte scumpe.

Link to comment
Share on other sites

cum sa le intaresti?

 

se merge cu ele la mesterul X, care din soft ti le face cat vrei tu de hard. nu ma intreba in ce consta procedeul ca nu cunosc, dar cunosc lume care le-au intarit si numai cuvinte de lauda au avut la adresa respectivului (e un tip din rosu).

 

on: la pretul de 230-250 e, kitul reglabil TA sau Raceland-urile, ptr ceea ce ofera sunt foarte ok (nu cred ca mai sunt la noi kituri coilovers la banii astia care sa iti coboare masina cu pana la 8cm...). Dar fiecare dupa gusturi si preferinte...

Link to comment
Share on other sites

dani 3l nici nu se pune problema de performanta, dar masina e de 2 ori mai proasta decat cu ea stoc.

 

 

Nu zice nimeni sa pui kituri de 1000 de euro, dar daca nu ai 60 de euro pentru un amortizor AFTERMARKET mai bine iti iei un scuter, ca si o corsa sau un renault de 10 ani daca ai tot cam atat costa un amortizor. Daca nu iti puneai asta cat dadeai pe un amortizor ? nu e 2 mil si ceva un amortizor fata sachs, sau boge, sau o firma de genu;l asta ?

Faza e ca gasesti alternative mult mai bune cu aceasi bani care ii dai pe o suspesie stoc decenta. Si pastrand si aspectul.

 

 

 

De ce as pune ceva pe masina care o strica ? Si tu umbland pe sosea cu panarama aia, daca e pusa si la o cadere la care geometria nu mai poate fi reglata, o sa ajungi in pom daca am noroc, daca nu, in vreun coleg..

 

L.E.

Nu stiu cat costa kitul ala, dar iti zic asa.. cu 140 de euro poti lua kit complet de arcuri de calitate, omologate TUV. poti lua KW, eibach etc..

LA unele variante, caderi de pana in 3 cm poti pastra amortizoarele stoc.

LA tot ce e omologat caderi mai mari de 3 cm pe spate, ca nu poti face geometria altfel.

Daca tie ti se pare scump .un set de 4 arcuri noi 140 de euro.. . ma rog.

Odata cu arcurile astea poti lua ori amortizoare stoc, ori daca e musai iei o pereche pe spate ca ai cadere mai mare de 3 cm si mai astepti. MA rog sunt multe variante si de buget

Cam asa sta treaba. O suspensie "de aspect" nu trebuie sa fie neaparat proasta si sa coste o avere.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

domi, fara nici o suparare, dar cunosc destula lume cu TA pe masini, reglabila (tocmai asta i farmecul ei) si nu au ajuns in nici un pom sau coleg. si nici nu s-au plans ca ar fi mai proasta ca suspensia stock, ba chiar dimpotriva.

 

nu e ptr performanta, race etc, e exact ce trebuie, la banii care trebuie (ptr cine trebuie)

 

daca tu stii un kit aftermarket, reglabil, mai bun si la aceiasi bani ca TA, Raceland sau TuningArt (mai scumpe), atunci zi-ne si noua.

 

geometria se regleaza :thumbsup: cu - 4 camber pe spate :laugh:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

vedeti ca am completat mai sus.

Iar o dati cu performanta.

NU se plange nimeni, ca doar nu recunoaste cineva ca aluat o mare teapa. Pur si simplu a recunoaste ca iei teapa e anti-romanesc .

In schimb pune un anunt pe tacute ca o vinde, putin folosita.. :)

MAsina devine nesigura complet, pur si simplu periculoasa.

 

Si din pacate am testat suficient, mai mult decat mi-am dorit.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Dintre toti care au probat suspensia TA cel mai nemultumit e Domi care nu a probat-o .Nu inteleg ce tot atata performanta din moment ce drumurile noastre arata ca naiba.Ca sa te duci la mare sau munte cu masina e un adevarat chin.

 

Dar s-a mai spus ca in cazul TA (sau alta reglabila low cost) nu se pune problema de performanta. Daca vrei performanta, 800e +++++...

 

Pur si simplu, unora dintre noi, ne place LOW. Adica...low, -7,8 drop. Ptr efect, sunt pasionati de stance, care poate isi permit sa dea 800e pe un coliover kit profi, dar totusi vor sa vada masina pe burta.

 

Iar dupa ce o pun pe burta, fi sigur ca nu merg cu ea din groapa in groapa, chiar si cu transeele din RO.

 

PLus de asta e chiar ok sa ai o reglabila, daca tot iti place sa fi low.

 

Eu am fixa cu drop 60/40, la ITP nu intra masina pe rampa cu canal. atingeau pragurile jos.

 

A trebuit sa caute aia scanduri sa bage dedsubt sa urc. Asa cu o reglabila, pac pac cu cheia si urcam. La fel si ptr iarna, pac pac cu cheia si nu mai esti lama de deszapezit :laugh:

 

@domi : sunt membru si pe un alt forum la 4t, acolo sunt chiar foarte directi oamenii, si crede-ma ca si-ar fi bagat toate....in ea de TA daca si-ar fi luat teapa, gen feedback cu morti si mame...

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

vedeti ca am completat mai sus.

Iar o dati cu performanta.

NU se plange nimeni, ca doar nu recunoaste cineva ca aluat o mare teapa. Pur si simplu a recunoaste ca iei teapa e anti-romanesc .

In schimb pune un anunt pe tacute ca o vinde, putin folosita.. :)

MAsina devine nesigura complet, pur si simplu periculoasa.

 

Si din pacate am testat suficient, mai mult decat mi-am dorit.

DOMI kitul reglabil ajunge la 230euro(e46) + niste bielete 35euro

 

deci la 265 euro iei kit reglabil.

 

vreau si eu eibach/kw cu - 30 la 140 euro, asta daca tot zici.

 

Si nu vad problema prin a spune daca ai luat teapa sau nu ? in general romanul sa sti ca este critic. deci eu chiar nu vad unde ar fi problema daca ar spune ca TA sau Raceland nu sunt ok, chiar nu iti ia nimeni capul sa sti.

 

sincer sa fiu nu stiu cum mergi tu pe drum dar daca mai si spui ca masina nu mai are stabilitate inseamna ca uneori ar trebui sa atingi viteze multe peste limita din ro.

Link to comment
Share on other sites

"Hello to all!

So since 2000 KM a regular sport suspension of TA-Technix have it!

Built by a master workshop!

Driving is great!

Has set itself on super 65mm front and 40mm rear!

All sides equal!

My garage said install fine with no problems and everything! Only times as small as experience!

But not even use my little extreme, driving normally with no racing bets!!"

 

 

"After the shock of my 320i Touring rapidly disassembling I looked for cheap replacement for my 14 year old donkey.

I found what was at TA-TECHNIX for € 166.50, an adjustable suspension.

 

M3 fitted with additional dampers fitted after mounting the wheel anymore because they came to the front springs. Remedy managed trail drives, but this had to be the edges of the wheel arches are flared.

Today I know that it should be known that no more after the installation of a threaded chassis is often the rims fit-there are 2 or 3 where the landing gear is not so.

 

The chassis is very tight and provides instant feedback of the road condition at the back continue after a short time can you tell whether it has hit a 10-cent or 20-cent piece.

For normal to slightly sporty driving style, it is still okay, with a very sporty driving style carries over to everything's vehicle and on each is in this car now.

So the concept emphasizes comfort out of your head now past!

Who loves it so crisp, this is the place for the landing gear with low price.

Comfort-oriented drivers, or just those who want to have a reasonable response should be to spend the Sparschweinerl live a little and calm the double.

 

My wife is after installing the landing gear very often viewed as a sullen, because they just sit still with folded arms in the car.

This is, however, alone in her cup size, not just rumored bad mood.

 

Conclusion:

Coilovers at an affordable price for young Hopps!

 

More one can not expect to be a new price of € 166.50.

 

It works, yes, but probably a bit too well."

 

e36.de via google translate. in romana suna si mai....aiurea :laugh:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

vedeti ca am completat mai sus.

Iar o dati cu performanta.

NU se plange nimeni, ca doar nu recunoaste cineva ca aluat o mare teapa. Pur si simplu a recunoaste ca iei teapa e anti-romanesc .

In schimb pune un anunt pe tacute ca o vinde, putin folosita.. :)

MAsina devine nesigura complet, pur si simplu periculoasa.

 

Si din pacate am testat suficient, mai mult decat mi-am dorit.

Nu si-a luat nimeni o mare teapa cu TA .E foarte ieftina si isi face treaba .E clar ca nu poti merge la campionatul de drifting cu asa ceva dar pentru mersul de zi cu zi e super ok.

O masina nesigura e una care nu are amortizoare deloc ,spre exemplu cam 90% din masinile de la firma la care lucrez ,aia e o masina nesigura.

O masina periculoasa poti sa spui ca este o masina care nu are frane calumea ,sau jocuri mari la directie .

Link to comment
Share on other sites

"Hello to all!

So since 2000 KM a regular sport suspension of TA-Technix have it!

Built by a master workshop!

Driving is great!

Has set itself on super 65mm front and 40mm rear!

All sides equal!

My garage said install fine with no problems and everything! Only times as small as experience!

But not even use my little extreme, driving normally with no racing bets!!"

 

 

"After the shock of my 320i Touring rapidly disassembling I looked for cheap replacement for my 14 year old donkey.

I found what was at TA-TECHNIX for € 166.50, an adjustable suspension.

 

M3 fitted with additional dampers fitted after mounting the wheel anymore because they came to the front springs. Remedy managed trail drives, but this had to be the edges of the wheel arches are flared.

Today I know that it should be known that no more after the installation of a threaded chassis is often the rims fit-there are 2 or 3 where the landing gear is not so.

 

The chassis is very tight and provides instant feedback of the road condition at the back continue after a short time can you tell whether it has hit a 10-cent or 20-cent piece.

For normal to slightly sporty driving style, it is still okay, with a very sporty driving style carries over to everything's vehicle and on each is in this car now.

So the concept emphasizes comfort out of your head now past!

Who loves it so crisp, this is the place for the landing gear with low price.

Comfort-oriented drivers, or just those who want to have a reasonable response should be to spend the Sparschweinerl live a little and calm the double.

 

My wife is after installing the landing gear very often viewed as a sullen, because they just sit still with folded arms in the car.

This is, however, alone in her cup size, not just rumored bad mood.

 

Conclusion:

Coilovers at an affordable price for young Hopps!

 

More one can not expect to be a new price of € 166.50.

 

It works, yes, but probably a bit too well."

 

e36.de via google translate. in romana suna si mai....aiurea :laugh:

pe afara oamenii sunt mult mai multumiti asta datorita si a drumurilor mult mai bune.

Link to comment
Share on other sites

vedeti ca am completat mai sus.

Iar o dati cu performanta.

NU se plange nimeni, ca doar nu recunoaste cineva ca aluat o mare teapa. Pur si simplu a recunoaste ca iei teapa e anti-romanesc .

In schimb pune un anunt pe tacute ca o vinde, putin folosita.. :)

MAsina devine nesigura complet, pur si simplu periculoasa.

 

Si din pacate am testat suficient, mai mult decat mi-am dorit.

nu mai sari cocos si atotstiutor.e mai buna o masina cu suspensia rupta si cu bucsele facute praf,cu amortizoarele scurse decat ta techinx.

conteza parerea majoritatii.nu a unuia care a mers numai pe kw.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.