Jump to content

suspensie sport ta-technix


Recommended Posts

te inseli amarnic. vezi si tu mai citeste pe aici de exemplu.

http://www.bmwclub.r...spensie-tuning/

sunt mai multe chestii .

Eu iti garantez ca daca tu pui petarda aia de suspensie de 260 de euro, masina se comporta mai prost decat cu o suspensie stock in stare buna.

Asta ar fi in primul rand. O suspensie sport e de regula mai dura, dar nu confunda duritatea, si faptul ca masina nu se inclina prea tare in curbe cu tinuta de drum imbunatatita. Transeferul maselor e extrem de important si de ala se ocupa amortizoarele. Arcurile si amortizoarele de calitate sunt progresive. Adica denivelarile mici le filtreaza aproape la fel de bine ca si o suspensie stock. LA o fel procedeaza si transferul maselor, totul se petrece lin si gradual, nu violent.

Cand zic ca am mers cu astfel de suspensie TA tehnix si ca topia nu ma refer la duritate ci la faptul ca masina topia de genul ca plecau cauciucurile de pe asfalt, cea ce este foarte grav, in special spatele. Si asta la denivelari mici. IAr daca esti in curba luata limita si spatele topie, gumele sunt in aer si nu pe asfalt care e rezultatul ?

Treaba suspensiei e nu numai sa nu versi tu cafeau pe tine cand dai in gropi, ci si sa tina rotile pe asfalt. Tot treaba de amortizoare. NU vorbim aici ca unele tin 20k km si altel 100.000, iti zic eu ca alea la 30 de euro nu sunt in stare sa o faca.

 

Alta treaba e geometria. Cand mergi in extreme, 4-5 cm e dificil de gasit o setare potrivita la geometrie. fara bucse excentrice etc.. mai ales pe spate, e aproape imposibil. Si o masina mult mai coborata nu e neaparat mai stabila, in articolul ala scris de un baiat destept se explica foarte bine asta. Una e masina de show room "low and slow" si alta e dinamismul si sportivitatea.

Daca te uiti atent o sa vezi ca absolut toate M-uri sunt mai joase cu 1-2 cm maxim fata de un BMW non-M, si nu degeaba. Sunt niste calcule legate de centrul de greutate si rotatie.

Dar e treaba ta ce pui. baga mare si revin-o cu impresii.

Oricum nu o sa recunosti ca ai luat teapa cum nu recunoaste nimeni. Doar un o sa spuna nimeni in ROmania ca a dat banii pe ceva si nu merge. Indiferent de ce rahat cumpara sunt cele mai bune, cum toate BMW-urile din autovit au maxim 150k km indiferent de an si sunt impecabile.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@22WTF - parerile sunt impartite si mereu vor fi si oameni nemultumiti. Ideea e ca atunci cand apare nemultumirea sa spuna fiecare din ceea ce i sa intamplat, nu din ceea ce aude el ca i-a ciripit o pasarica la ureche.

 

ca fapt divers raceland este mai scumpa ca TA. deci care-i logica...

Sincer nu cred ca este mai scumpa :) este la acelasi pret pe ebay , in jur de 200 eu completa fara bieletele sport ... App cu suspensia aia masina sarea la denivelari , avea tendinta sa te arunce dintr-o parte in alta la denivelarile mari si pe viraje cand intrai tare sa rupa aderenta.

 

DOMI eu am spus sincer parerea mea :)

Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

stiu 22wtf, ai fost sincer, dar tu esti rar.

Eu toti pe care ii cunosc si au avut o astfel de suspensie, si nu numai pe BMW, nu mai stiau cum sa scape de ea. Si daca o ponegreau pe site iti dai seama ca nu scapau de ea in veci.

LA fel si aia cu chiptuning si cutii automate..

Nici o problema nu au niciodata,, apoi nu mai stiu cum sa gaseasca un service de cutii automate si alte 1000 de belele.. toate pe privat sau sub pres, ca cine stie, poate vinde masina pe forum..

Link to comment
Share on other sites

sunt distribuitor la suspensille AP.Daca doriti informatii sau preturi PM . Comercializez si FK iar raportul calitate pret este bunicel.Daca se considera reclama rog un moderator sa stearga postul.
Link to comment
Share on other sites

sunt distribuitor la suspensille AP.Daca doriti informatii sau preturi PM . Comercializez si FK iar raportul calitate pret este bunicel.Daca se considera reclama rog un moderator sa stearga postul.

 

daca tot comercializezi suspensiile astea, de ce nu dai informatii aici?

lasa PM-ul...

Link to comment
Share on other sites

te inseli amarnic. vezi si tu mai citeste pe aici de exemplu.

http://www.bmwclub.r...spensie-tuning/

sunt mai multe chestii .

Eu iti garantez ca daca tu pui petarda aia de suspensie de 260 de euro, masina se comporta mai prost decat cu o suspensie stock in stare buna.

Asta ar fi in primul rand. O suspensie sport e de regula mai dura, dar nu confunda duritatea, si faptul ca masina nu se inclina prea tare in curbe cu tinuta de drum imbunatatita. Transeferul maselor e extrem de important si de ala se ocupa amortizoarele. Arcurile si amortizoarele de calitate sunt progresive. Adica denivelarile mici le filtreaza aproape la fel de bine ca si o suspensie stock. LA o fel procedeaza si transferul maselor, totul se petrece lin si gradual, nu violent.

Cand zic ca am mers cu astfel de suspensie TA tehnix si ca topia nu ma refer la duritate ci la faptul ca masina topia de genul ca plecau cauciucurile de pe asfalt, cea ce este foarte grav, in special spatele. Si asta la denivelari mici. IAr daca esti in curba luata limita si spatele topie, gumele sunt in aer si nu pe asfalt care e rezultatul ?

Treaba suspensiei e nu numai sa nu versi tu cafeau pe tine cand dai in gropi, ci si sa tina rotile pe asfalt. Tot treaba de amortizoare. NU vorbim aici ca unele tin 20k km si altel 100.000, iti zic eu ca alea la 30 de euro nu sunt in stare sa o faca.

 

Alta treaba e geometria. Cand mergi in extreme, 4-5 cm e dificil de gasit o setare potrivita la geometrie. fara bucse excentrice etc.. mai ales pe spate, e aproape imposibil. Si o masina mult mai coborata nu e neaparat mai stabila, in articolul ala scris de un baiat destept se explica foarte bine asta. Una e masina de show room "low and slow" si alta e dinamismul si sportivitatea.

Daca te uiti atent o sa vezi ca absolut toate M-uri sunt mai joase cu 1-2 cm maxim fata de un BMW non-M, si nu degeaba. Sunt niste calcule legate de centrul de greutate si rotatie.

Dar e treaba ta ce pui. baga mare si revin-o cu impresii.

Oricum nu o sa recunosti ca ai luat teapa cum nu recunoaste nimeni. Doar un o sa spuna nimeni in ROmania ca a dat banii pe ceva si nu merge. Indiferent de ce rahat cumpara sunt cele mai bune, cum toate BMW-urile din autovit au maxim 150k km indiferent de an si sunt impecabile.

 

tocmai de asta vreau mai intai sa merg cu o masina cu o astfel de suspensie , si vreau mai multe pareri, dar daca puneai postul asta de la inceput era alta treaba, am crezut cu totul altceva despre tine la inceput, dar acum mi-am schimbat parerea :)

pe mine ma intereseaza foarte mult tinuta de drum, pentru ca fac mult drumuri in afara, si multi km anual, deci daca ma trezesc prin santuri nu e bine, pe fosta masina aveam o suspensie de la monroe, fixa cu drop de 50/50 (stiu dubios, dar asta era diferenta de inaltime), scutura groaznic de rau mai ales cu roti mari si cauciucuri mici, dar ca si stabilitate era exceptionala, nu se dezlipea de drum sub nici o forma. acum vreau ceva care sa o coboare putin ( cam 4 cm) si sa isi pastreze caracteristicile de acum pentru ca sta excelent pe drum. de asta incep sa ma gandesc la arcuri sport simple...

Edited by Riddler!!!
Link to comment
Share on other sites

in principiu daca nu cobori mai mult de 3 cm poti pastra amortizoare stock.

Dar amortizoarele de calitate, sport sau altfel sunt un ingredient esetial. I-a ceva de firma, ai unde alege.. Sachs, Boge, Bilstein.. etc..

Mai sunt niste kituri Weitec mai rezonabile, la un 400+ euro..

Cu 550 iti iei deja kit eibach/bilstein, KW sau H&W..

 

Ce imi place la Bilstein de exemplu e ca au vreo 3 versiuni la setarea duritatii valvelor. Poti avea o suspensie sport care chiar isi face treaba fara sa iti rupi fundul, chiar si in ROmania, daca o alegi cu cap si nu exagerezi cu roti de 18-19, RFT etc..

Oricum sa te astepti sa inlocuiesti la scurt timp si alte elemente gen bucsi brate etc, in plusw daca arcurile sunt prea dure o sa inceapa sa iti zornaie interiorul..e inevitabil.

Link to comment
Share on other sites

in principiu daca nu cobori mai mult de 3 cm poti pastra amortizoare stock.

Dar amortizoarele de calitate, sport sau altfel sunt un ingredient esetial. I-a ceva de firma, ai unde alege.. Sachs, Boge, Bilstein.. etc..

Mai sunt niste kituri Weitec mai rezonabile, la un 400+ euro..

Cu 550 iti iei deja kit eibach/bilstein, KW sau H&W..

 

Ce imi place la Bilstein de exemplu e ca au vreo 3 versiuni la setarea duritatii valvelor. Poti avea o suspensie sport care chiar isi face treaba fara sa iti rupi fundul, chiar si in ROmania, daca o alegi cu cap si nu exagerezi cu roti de 18-19, RFT etc..

Oricum sa te astepti sa inlocuiesti la scurt timp si alte elemente gen bucsi brate etc, in plusw daca arcurile sunt prea dure o sa inceapa sa iti zornaie interiorul..e inevitabil.

 

o sa le am in vedere si pe acestea, cu bilstein am mers pe un golf 3, si mi s-au parut foarte ok. rotile sunt deja pe 18, iar cu bucsele stiu cum sta treaba, fosta masina le toca cam la 3 luni.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

sincer nu inteleg nimic din postul tau. ori ai tastele inversate ori nu stiu ce se intampla...

 

eu am spus in felul urmator: daca ai o masina de 3000 de euro cum draq sa dai pe o suspensie sport buna(de calitate) 1000 de euro ? pt ce ? faci ceva cu ea? sau o pui pe o masina care mergi cu ea zi de zi care mai e si diesel.

ce imi spui tu mie ca suspensia de 200-300 de euro e petarda sincer iti spun doar ca te inseli(mai nou suntem mai destepti decat nemtii)

faza cu amortizoarele de 40 sau 80 de euro este exact cum vorbim de suspensii de 300 respectiv 600 de euro.

 

 

pana la urma sa inteleg ca te contrazici singur intr-un fel. deci cu o suspensie la 250 de euro nu esti de acord din cate vad, una la 600+ ti se pare ok. bun..

amortizoarele in schimb vad ca nu faci nici o mare diferenta intre ele decat ca unele te tin mai mult si altele mai putin iar pretul este dublu, adica unele 40 si celelalte 80 euro.

 

deci pana la urma care e relevanta postului tau ? pretul fiind dublu in ambele cazuri atat la niste amortizoare stock cat si la o suspensie sport.

 

interesant ce spui si tu...

 

 

Da, este adevarat! Indiferent ca IN PREZENT masina ta costa 3,000 euro, o suspensie de calitate costa tot 1,000 euro! Nu conteaza pretul ACTUAL al masinii; piesele de schimb costa la fel, ca si cand masina e noua. ASTA nu calculeaza cei care-si cumpara masini vechi si obosite! Ca intretinerea este la acelasi pret ca si cand a iesit din fabrica! Nu e adevarat ca iti cumperi un "cazan" si, acasa, o pui pe picioare cu 1,000 euro!!! Poate in Vitan!

Link to comment
Share on other sites

treaba e relativa, ce te face sa crezi ca la o masina de 6000 de euro nu pica nimic fata de una la 3000 ? Daca iei una de 2-3 ani cel mult, mai zic, dar asa ?

Eu mai degraba cred ca intretinerea si pusul la punct e la fel de costisitoare pe un termen de 2-3 ani al ambele, diferenta e costul initial.

O masina de 16 ani te poate costa 2-3000 in primii 2-3 ani la fel ca si una de 8 ani de 3 ori mai scumpa.

Diferenta e la banii de la care pornesti, si ca de regula masina mai noua e poate per total mai buna, mai economicoasa , mai dotata poate, mai ales daca e si alta generatie.

Dear deja la masini peste 5 ani, intretinerea e oarecum la fel..

 

 

Experienta cu diverse masini mi-a confirmat asta.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

decat sa incerci sa faci dintr-un cazan masina mai bine il dai pui diferenta si chiar iti iei masina.

 

CE PROFUND AI FOST!!!

 

si de ce sa nu faci masina dintr-un "cazan", atat timp cat STII CE AI BAGAT SI CE AI SCHIMBAT LA EA? crezi ca daca iti iei alta mai scumpa ti-ai luat "masina"??? wow...no comment.

 

on :

 

eu unul nu am auzit decat lucruri bune despre TA si Raceland, pe mai multe forumuri de la noi...principalul motiv ar fi raportul calitate pret, si faptul ca SUNT REGLABILE!!! despre asta ar fi vorba in primul rand...

 

a, si pe un mare forum BMW din state, chiar exista o pasiune pentru raceland...dar aici in RO "e" mai destepti...si legat de KW, Koni, Bilstein si altele...In DE, lumea pune fara numar BS si KW2, peste 1000e, dar ma intreb...aia oare cat castiga fata de noi lunar?!

 

Se merita sa iti pui kit-uri de peste 1000-1500 e, daca...ai bani (BANI) sau daca chiar iti trebuie (faci drift, curse, competitii etc) , altfel ptr daily driven...nope.

 

Si da, cu 1000euro bagati intr-o masina de 2000e poti face multe, daca te duce capul si stii ce sa cumperi si de unde (nu tre sa dai 1500 ron pe un far de la reprezentanta).

Link to comment
Share on other sites

CE PROFUND AI FOST!!!

 

si de ce sa nu faci masina dintr-un "cazan", atat timp cat STII CE AI BAGAT SI CE AI SCHIMBAT LA EA? crezi ca daca iti iei alta mai scumpa ti-ai luat "masina"??? wow...no comment.

 

on :

 

eu unul nu am auzit decat lucruri bune despre TA si Raceland, pe mai multe forumuri de la noi...principalul motiv ar fi raportul calitate pret, si faptul ca SUNT REGLABILE!!! despre asta ar fi vorba in primul rand...

 

a, si pe un mare forum BMW din state, chiar exista o pasiune pentru raceland...dar aici in RO "e" mai destepti...si legat de KW, Koni, Bilstein si altele...In DE, lumea pune fara numar BS si KW2, peste 1000e, dar ma intreb...aia oare cat castiga fata de noi lunar?!

 

Se merita sa iti pui kit-uri de peste 1000-1500 e, daca...ai bani (BANI) sau daca chiar iti trebuie (faci drift, curse, competitii etc) , altfel ptr daily driven...nope.

 

Si da, cu 1000euro bagati intr-o masina de 2000e poti face multe, daca te duce capul si stii ce sa cumperi si de unde (nu tre sa dai 1500 ron pe un far de la reprezentanta).

 

no ma! da ce te-ai suparat asa?

"un cazan " in opinia mea nu e o masina buna la care sa ii aduci imbunatatiri. un cazan e o masina cu probleme mari la caroserie , motor suspensie, deci pe toate planurile cum s-ar zice. si fiecare face cum il taie capul.si in nici un caz nu faci cu 1000 e din cazan masina. il petecesti putin , cam atat.

Link to comment
Share on other sites

si ca sa lasam cazanele si alte discutii inutile si pe langa subiect, mi-am montat ta-technix reglabil pe masina acum vreo 2-3 saptamani, ce pot spune este ca sunt multumit.

se observa o imbunatatire la capitolul stabilitate, e acceptabila la gropi, desi topaie considerabil cand e lasata la maxim nu e deranjant pentru cei care sunt constienti ca nu vor avea cu o suspensie sport confortul unei masini cu suspensie normala. singura nemultumire este ca pe spate are aceeasi duritate cu a unei suspensii normale si cu rotile mele freaca destul de mult, probabil se va rezolva cu cauciucuri mai inguste, dar prefer sa caut si alte arcuri mai dure pentru a fi 100% sigur de rezultat

Link to comment
Share on other sites

si ca sa lasam cazanele si alte discutii inutile si pe langa subiect, mi-am montat ta-technix reglabil pe masina acum vreo 2-3 saptamani, ce pot spune este ca sunt multumit.

se observa o imbunatatire la capitolul stabilitate, e acceptabila la gropi, desi topaie considerabil cand e lasata la maxim nu e deranjant pentru cei care sunt constienti ca nu vor avea cu o suspensie sport confortul unei masini cu suspensie normala. singura nemultumire este ca pe spate are aceeasi duritate cu a unei suspensii normale si cu rotile mele freaca destul de mult, probabil se va rezolva cu cauciucuri mai inguste, dar prefer sa caut si alte arcuri mai dure pentru a fi 100% sigur de rezultat

Si io imi comanda saptamana viitoare...

Revin cu comentarii ..

NU trebuie si alte modificari ca asa am inteles.. ??

Link to comment
Share on other sites

si ca sa lasam cazanele si alte discutii inutile si pe langa subiect, mi-am montat ta-technix reglabil pe masina acum vreo 2-3 saptamani, ce pot spune este ca sunt multumit.

se observa o imbunatatire la capitolul stabilitate, e acceptabila la gropi, desi topaie considerabil cand e lasata la maxim nu e deranjant pentru cei care sunt constienti ca nu vor avea cu o suspensie sport confortul unei masini cu suspensie normala. singura nemultumire este ca pe spate are aceeasi duritate cu a unei suspensii normale si cu rotile mele freaca destul de mult, probabil se va rezolva cu cauciucuri mai inguste, dar prefer sa caut si alte arcuri mai dure pentru a fi 100% sigur de rezultat

 

pai vezi ca pe spate poti schimba amortizoarele TA cu altele mai rigide.arcurile doar iti dau garda la sol, amortizoarele le poti schimba, lasi doar arcurile.

 

drop-ul e -80 fata spate?

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

pai vezi ca pe spate poti schimba amortizoarele TA cu altele mai rigide.arcurile doar iti dau garda la sol, amortizoarele le poti schimba, lasi doar arcurile.

 

drop-ul e -80 fata spate?

 

am incercat -80 fata spate din pacate nu se poate merge asa jos, nu puteam sa trec peste hop-urile de viteza, orice groapa imi rupea spatele si posibil si ceva pe la masina. acum drop-ul este de -60 fata si -50 spatele si este acceptabil. problema e din arcuri nu din telescoape . am o cunostiinta cu telescoape ta si arcuri weitech si pe spate este foarte rigida, a incercat suspensia completa si era prea moale pe spate, s-a rezolvat cu alte arcuri...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.