Jump to content

e46 coupe FL 143 CP scoate fum


Recommended Posts

am o mare problema cu masina mea de nu mai pot dormi noaptea.masina etse un e46 coupe FL din 2004 318i, 143 C.P.dupa mai multe drumuri pe la reprezentanta BMW si dupa ce am schimbat o gramada de piese( o sa atasez factura cu toate piesele schimbate) masina continua sa scoata un fum albastru dar numai la rece si asta nu mai dupa ce o accelerez.de mentionat faptul ca inainte consuma foarte mult ulei.Masina trage extraordinar de bine.Nu-mi pot da seama daca mai consuma asa mult pentru ca doar ce am scos-o din servicesi nu prea am mers suficient.Ce ar putea sa aiba? ma sperie gandul ca ar putea sa fie garnitura de _chiulasa_ sau segmenti sau nu stiu ce alta piesa.o sa atasez si piesele schimbate si va rog, orice sfat e bine venit.Mulumesc!
Link to comment
Share on other sites

Am un prieten cu acceasi problema, acelasi motor, doar ca nu e coupe. E sedan e46 fl. Trage bine, masina e ireprosabial pana te uti in spatele ei, sau pana te uiti pe joja. Consuma cam un litru le doua saptamani de mers in oras.

 

La Filaret i-au spus ca e chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten cu acceasi problema, acelasi motor, doar ca nu e coupe. E sedan e46 fl. Trage bine, masina e ireprosabial pana te uti in spatele ei, sau pana te uiti pe joja. Consuma cam un litru le doua saptamani de mers in oras.

 

La Filaret i-au spus ca e chiulasa.

mie mi-au spus ca sunt cele mai proaste motoare pe care a putut BMW sa le faca!

 

Am un prieten cu acceasi problema, acelasi motor, doar ca nu e coupe. E sedan e46 fl. Trage bine, masina e ireprosabial pana te uti in spatele ei, sau pana te uiti pe joja. Consuma cam un litru le doua saptamani de mers in oras.

 

La Filaret i-au spus ca e chiulasa.

si mie imi mananca 1 litru la 200 km

Link to comment
Share on other sites

draci Filaretul stie doar chiulasa sa schimbe la motoarele astea??Cumnatul a avut unul care se oprea de nebun in mers,logic la Filaret au zis ca e cel mai prost motor bla bla bla,pana la urma au fost senzorii axe cu came si senzorul de pe volanta.On topic vad ca ai schimbat separatorul si ce mai era pe acolo, http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=760060 pe aici mai vezi alte idei http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=705850 poti sa masori si compresia sa vezi cum stai fata de valorile de fabrica.
Link to comment
Share on other sites

.Nu-mi pot da seama daca mai consuma asa mult pentru ca doar ce am scos-o din servicesi nu prea am mers suficient.Ce ar putea sa aiba? ma sperie gandul ca ar putea sa fie garnitura de _chiulasa_ sau segmenti sau nu stiu ce alta piesa.o sa atasez si piesele schimbate si va rog, orice sfat e bine venit.Mulumesc!

 

la cum consuma ar putea fi segmentii, 1l la 200 km inseamna 5 l la 1000 km deci la un schimb ulei la 10k ajungi la 50 l ? Ce ulei folosesti ?

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

 

 

La Filaret i-au spus ca e chiulasa.

Daca ar fi _chiulasa_ nu ar scoate fum albastru din cate stiu eu . Cand cade _chiulasa_ sau garnitura de pe _chiulasa_ se amesteca antigelu cu uleiu si scoate fum alb. Asta e ce stiu eu ,iar fumu albastru e scos de masina care mananca ulei.

 

FUMUL ALB:

-Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.

Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.

-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.

Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de _chiulasa_ crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.

Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!

Alte cauze pentru fum alb:

-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.

-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.

-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.

Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare _chiulasa_, bloc, schimbare camasa cilindru

 

FUMUL ALBASTRU:

Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:

Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.

Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.

Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.

Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.

Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje

 

FUMUL NEGRU:

Masina scoate mult fum negru: Prea mult combustibil, amestec prea bogat, prea putin aer.

Cauze probabile: probleme cu alimentarea, injectoare, carburator, prea putin aer la alimentare, filtre, turbo, etc.

 

FUMUL GRI (rar):

Probleme la servofrana, lichidul de frana este aspirat. Verificati nivelul lichidului de frana.

La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.

Verificare: nivelul lichidului de frana, al uleiului din cutie.

Edited by Acrhine
Link to comment
Share on other sites

a mai fost cineva cu problema asta si parca au fost semeringurile la supape . Cred ca acelasi motor .

ce sunt astea si ce costuri implica? multumesc

 

kruger cu mine vorbea . pai la fum albastru ti-am scris si mai sus nu are treaba cu antigelu sau cu _chiulasa_. ai citit ce ti-am scris mai sus ?

am citit dar ma gandeam la _chiulasa_ ca nu are cum sa fie din cauza asta...poate segmentii

Link to comment
Share on other sites

nu sunt acrin, ideea e ca antigel am, nu scapa antigel.masina merge in parametrii normali.cred ca ar trebui sa schimb uleiul.este castrol 10w40.ce ziceti?

Ai cam dat-o in bara rau cu uleiul acela. Poate pentru un VW Passat 1.9TDI este cel mai bun ulei, dar nu si pentru motorul tau cu valvetronic.

Trebuia sa te uiti mai intai in manualul masinii ce fel de norma trebuie sa indeplineasca uleiul pe care-l torni in motor. Acum s-ar putea sa fie deja cam tarziu, dar asta e.. bani sa fie si se rezolva problemele.

Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

am o mare problema cu masina mea de nu mai pot dormi noaptea.

 

Linisteste-te, masina e doar un fier cand o sa ai probleme mai serioase ce o sa faci?

 

masina continua sa scoata un fum albastru dar numai la rece si asta nu mai dupa ce o accelerez.

 

La rece nu e bine sa o accelerezi.

 

 

Incearca sa faci un test de compresie sa vezi ce iese.

Link to comment
Share on other sites

La rece nu e bine sa o accelerezi.

Din pacate multi nu tin cont de treaba asta sau pur si simplu nu cunosc consecintele destul de neplacute care rezulta in urma folosirii incorecte a pedalei de acceleratie. :)

 

 

Turbina pe 318i ? poate o avea tips cu turbina :D

S-o fi gandit oare la turbina cuplata in direct cu arborele portelice de sub scaunul sofer sau cel ascuns in portbagaj avand functie de backup in caz de defectiune al celui primar ? :blink:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10W40?? scrie clar prin linkurile alea puse de mine ca daca in motorul asta pui uleiul gresit(ca tine) poti avea mari probleme

 

Hi , I work in the automotive lubricants industry and myself own an N42 engined car .

I have read many post regarding poor running and ' just off cold stalling problems etc .

 

The Ford Zetec engine is well know in the industry for suffering similar problems and this is caused by the wrong grade engine oil being fitted . The engine has a load sensor on the crankshaft and the extra drag from a thick grade of oil fools it into thinking the engine is under more load than it actually is which then causes 'over fueling of the engine .

The cure is simply to fill with the correct ACEA A1 / B1 5w30 grade of oil rather than the commonly used 10w40 . Problem is worse in cold weather .

The N42 unit is also designed to run on a very low viscocity engine oil and in fact this engine had its own oil specification i.e Long Life 01FE .

In theory this engine could suffer in the same way as the Ford unit if the correct low viscocity oil in not used . Oil should be 0w30 or 5w30 fully synthetic . As far as I am aware the LL01 FE grade was only ever made by Castrol and is not now available . The closest grade readily available would be one meeting Volkswagon 506.00 506.01 of which there are many .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema! am schimbat uleiul,am bagat bmw LL`04 5w30 si masina nu mai mananca ulei, nu mai scoate fum nici la rece si nici in mers.Oricum ideea e ca dupa ce am schimbat toate piesele din a doua fotografie mi-am dat seama ca problema a fost de la garnitura de la capac!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am un M52 dar si la mine era stricata garnitura de la capac si prelingea uleiul ! Si locasul ultimei bujii era plin de ulei :frantics:

pai in general cand ne confruntam cu asemenea probleme cei din service ne baga in ceata cu garnitura de _chiulasa_, semeringuri si mai stiu eu ce!! si ai rezolvat problema?

Link to comment
Share on other sites

pai in general cand ne confruntam cu asemenea probleme cei din service ne baga in ceata cu garnitura de _chiulasa_, semeringuri si mai stiu eu ce!! si ai rezolvat problema?

Am schimbat eu garnitura si am razolvat ! Inainte mirosea urat de tot a ars in masina , se prelingea pe evacuare :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.