Jump to content

filtru sport(K&N) strica motoru?


e46bimmer

Recommended Posts

nu cred ca strica motoru insa strica debitmetru sigur , o sa renunti rapid la filtru sport dupa ce treci in cateva luni prin 1-2 debimetre

nu crezi ca strica ? stim cu totii cat praf este in Ro ... uitate la soare printr-un filtru K&N si apoi uitate si printr-un filtru normal ...si vei afla raspunsul singur care dauneaza motorului si care nu .

Eu intre timp ma bag la florice :popcorn: si astept celebrul raspuns :laugh:

Link to comment
Share on other sites

S-a discutat de n ori chestia asta.

Asa este! E un subiect dezbatut indelung! Dar tu chiar crezi ca pui un filtru "sport" si ...fuge masina de sub tine la semafor? Ai impresia ca se adauga "nustiucati cai" ? Astea sunt "glume" ale vanzatorilor! Si, daca-l folosesti in Bucuresti, cum ai scris, nici nu-ti dai seama cat praf bagi in cilindri!!! Si praful asta are o sumedenie de materiale abrazive (in acest fel dauneaza motorului!). Schimba filtrul mai des, cu unul ORIGINAL si motorul va "respira" mai bine!

Bafta

Link to comment
Share on other sites

La toate masinile care le-am avut (5 la numar) am avut filtru sport k&n in carcasa originala ( doar la E39 am renuntat la el pentru ca mi-am comandat din greseala de 2.0 in loc de 2.5) si n-am avut nici cea mai mica problema, dar la fiecare 3-4000 de km il dau jos, il spal si il dau cu uleiul din kit-ul de intretinere. Asta nu inseamna ca ca un filtru sport de 2 lei cumparat din piata sau chiar si un K&N neintretinut nu iti poate distruge motorul, dar asta se intampla si cu un filtru stok.

Cat despre performante, la mine la un motor aspirat de 133cp mi-a crescut puterea cu aprox 2 cai, deci total nesemnificativ daca masina nu are si alte modificari care sa necesite debit de aer marit . Singurul lucru care se modifica in bine e sunetul.

Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa castigi si putere pe langa sunet misto,trebuie sa mai faci cateva modificari pe langa filtru...sunt arhicunoscute

 

chestia cu stricatul motorului e cam drastica...oricum nu cred ca spera nimeni p aici sa faca 500000 km fara vreo reparatie in motor :rolleyes:

 

personal am folosit tot timpul filtre sport dar intretinute corespunzator...n am avut nici o problema

 

corelat cu modificarile de care vorbeam,motorul respira altfel,raspunsul la acceleratie e mult imbunatatit si pot spune ca la 2,5 am sesizat si o mica crestere a puterii

Link to comment
Share on other sites

Exact.Mai necesita folie carbon in interior,scoaterea catalizatorului si a finalei,metabond in motor,etc

 

 

m am prabusit de ras...folia poti s o lipesti la tine

 

cat despre catalizator,mai informeaza te :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Asa este! E un subiect dezbatut indelung! Dar tu chiar crezi ca pui un filtru "sport" si ...fuge masina de sub tine la semafor? Ai impresia ca se adauga "nustiucati cai" ? Astea sunt "glume" ale vanzatorilor! Si, daca-l folosesti in Bucuresti, cum ai scris, nici nu-ti dai seama cat praf bagi in cilindri!!! Si praful asta are o sumedenie de materiale abrazive (in acest fel dauneaza motorului!). Schimba filtrul mai des, cu unul ORIGINAL si motorul va "respira" mai bine!

Bafta

 

Cu cine vorbeÂşti?

Link to comment
Share on other sites

Calmeaza-te.Ia cu paine.Era o ironie,dar nu la adresa ta.Credeam ca te prinzi.Esti suparat ca n-ai scalpat bursucu?

 

Ms de flori,stiu si eu cum sta treaba cu catalizatoarele. :rolleyes:

 

sunt foarte calm.daca citezi un post de al meu la caterinca,nu te astepta sa raman impasibil.

 

trimiterea era directa.cat despre bursuc,continua sa mi scape dar promit sa mai incerc :bye:

Link to comment
Share on other sites

 

 

l.e. Eu recomand mai degraba filtrele alea smechere care cresc puterea si scad consumul...inventate de Corneliu nustiucum

 

daca tu esti impotriva filtrelor sport nu inseamna nimic.e doar parerea ta.

 

sau poate consideri ca toti tunerii sau echipele din motorsport or fi dobitoci? :hyper:

 

despre baiatul ala inventatorul nu stiu prea multe,dar daca are un brevet cum se zice s ar putea sa fie vreun sambure

 

bine ca unii mai fac cate ceva,ca sa aiba altii ce sa comenteze cu scop sau fara

Link to comment
Share on other sites

S-au fĂŁcut mĂŁsurĂŁtori Âşi aceste filtre sport nu au crescut puterea sesizabil pe dyno.

 

Deci sunt frecĂžie la picior de lemn + efect placebo.

 

 

 

au crescut puterea.ca altfel n ar avea nici un sens.ma gandesc ca si la curse s ar folosi filtre stock.daca e cum zici

 

cat despre efectul placebo, n ar trebui sa l subestimezi,cred ca stii ca in unele cazuri a facut minuni B)

Link to comment
Share on other sites

Dacã ãia de la K&N sponsorizeazã o echipã de curse cu câteva sute de mii de dolari, nu crezi cã pun astfel de filtre chiar dacã nu câºtigã nimic din asta?

 

Efectul placebo e doar o impresie pe care o ai, nu are legĂŁturĂŁ cu realitatea.

E pur Âşi simplu o percepĂžie eronatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

shit,tu ai impresia ca totul pe lumea asta e o mare conspiratie?ok.nu ti place filtrul,nu l pui.fiecare cu parerea lui.

 

si ca sa fim si mai off,efectul placebo chiar exista si a fost demonstrat stiintific.in lumea medicala.este vorba de autosugestie 8)

Link to comment
Share on other sites

daca tu esti impotriva filtrelor sport nu inseamna nimic.e doar parerea ta.

 

sau poate consideri ca toti tunerii sau echipele din motorsport or fi dobitoci? :hyper:

 

despre baiatul ala inventatorul nu stiu prea multe,dar daca are un brevet cum se zice s ar putea sa fie vreun sambure

 

bine ca unii mai fac cate ceva,ca sa aiba altii ce sa comenteze cu scop sau fara

Fiecare si-a spus parerea si si-a argumentat-o, mai mult sau mai putin!Oricum, fiecare face ce vrea cu masina lui !

Dar, NU confunda circuitul, cursele, cu mersul prin Bucuresti, bara-n bara, prin praf si mizerie!! O masina de curse e TOTAL diferita de una de strada. Si cerintele sunt altele (iar fiabilitatea e ULTIMA cerinta!! Trebuie sa reziste pana la ...finish!!).

Ca exemplu, Schubert Motorsport aliniaza la curse tot un diesel (E 90, 320 D). Doar ca scoate 265 CP la 4,700 rpm!!!! Poti asta?

Link to comment
Share on other sites

shit,tu ai impresia ca totul pe lumea asta e o mare conspiratie?ok.nu ti place filtrul,nu l pui.fiecare cu parerea lui.

 

si ca sa fim si mai off,efectul placebo chiar exista si a fost demonstrat stiintific.in lumea medicala.este vorba de autosugestie 8)

Argumentele tale sunt 0.

 

S-au făcut măsurători pe dyno (dacă nu cunoşti ce este, caută pe google) şi nu s-a detectat nici o creştere de putere.

Eroarea dyno-ului este de 1-2%, deci poate exista o creştere teoretică de 1-3 cp, însă creşterea respectivă nu se poate evidenţia în nici un mod.

 

Aşa că filtrele astea pe care tu le ridici pe un piedestal sunt nişte tâmpenii pentru oameni ignoranţi şi creduli.

 

Eu n-am zis nimic de nici o conspiraţie.

 

Pentru tine marketing-ul este o conspiraţie?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.