Back in business
#102
Posted 16 April 2012 - 08:25
#103
Posted 16 April 2012 - 12:25
#104
Posted 14 December 2012 - 20:07
Am ales totusi sa nu modific masina masiv, pastrand-o "streetable" si pot sa declar cu satisfactie ca a iesit o treaba foarte buna.
Asadar am schimbat:
- barele stabilizaoare - cu unele H&R, mai groase si mai rigide, dupa cum se poate vedea in pozele comparative de mai jos
- suspensia - cu una reglabila pe inaltime, Bilstein B14. Am ales-o pentru duritate, nu pentru reglajul in sine (nu cred ca o voi modifica vreodata, e aproape maxim de sus si e la fel de inalta ca si cea M dinainte - se vede in poza cu masina)
- discurile si placutele spate cu unele identice cu cele de pe fata (Tarox Sport respectiv Carbotech XP8), fiind OEM pana acum
ceea ce a dus la o imbunatatire enorma a tinutei de drum. Nu vreau sa zic ca era proasta inainte (pe strada), dar acum masina este mult mai fun si mai precis de condus.
De asemenea, strict pentru circuit am mai luat niste jante OZ Ultraleggera (cam uratele, dar usoare) 8Jx18, respectiv 9Jx18 pe care am pus niste Toyo R888, latime 225 fata si 255 spate. Din fericire le-am luat la un pret foarte bun, altfel mi-as cam fi "bagat gheara in gat" pentru faptul ca in loc sa ma dau pe Hungaroring in octombrie, m-am uitat la ele ce frumoase sunt

Abia astept urmatoarea excursie la circuit, in primavara, probabil in martie. Cu ocazia asta va invit sa mergem impreuna, va garantez ca este o experienta memorabila (dar contagioasa si care se lasa cu cheltuieli ulterioare, dupa cum se poate vedea in cazul de fata

Attached File(s)
-
IMG_1095.jpg (608.3K)
Number of downloads: 307 -
IMG_1092.jpg (642.68K)
Number of downloads: 385 -
IMG_1617.jpg (309.28K)
Number of downloads: 426 -
IMG_2249.jpg (334.64K)
Number of downloads: 470 -
IMG_2497.jpg (644.53K)
Number of downloads: 701 -
IMG_2469.jpg (617.12K)
Number of downloads: 754
This post has been edited by alexrosiu: 14 December 2012 - 20:10
#107
Posted 20 January 2013 - 20:50
Culoarea este bestiala.
Intrebare : Pe spate ai cumva distantiere?
Am exact acelasi model de janta si aceleasi dimensiuni, insa roata este mai in interior.
Mersi,
Andrei.
#109
Posted 16 March 2013 - 21:18
+ Quaife LSD
+ AR Design additional oil cooler
+ anvelope Continental SportContact 5P
si o mica revizie la 87.950 km:
* ulei Motul 300V 5W-30
* lichid frana Motul RBF 660
* aditiv lichid racire Motul MoCool
Peste o saptamana va veni cold air intake-ul de la STETT Performance, abia astept. Dar chiar si fara el (e mai mult un moft), in sfarsit pot sa spun ca masina e cum trebuie, in special datorita suspensiei, barelor stabilizatoare si diferentialului.
Attached File(s)
-
_oil.jpg (265.33K)
Number of downloads: 254 -
_lsd.jpg (713.37K)
Number of downloads: 346 -
_tires.jpg (560.71K)
Number of downloads: 356 -
_oilcooler.jpg (218.12K)
Number of downloads: 346 -
_brakes.jpg (538.34K)
Number of downloads: 274
This post has been edited by alexrosiu: 16 March 2013 - 21:23
#111
Posted 10 April 2013 - 12:56
#112
Posted 07 June 2013 - 17:51
Din punct de vedere performanta, nimic evident. O sa fac in curand un dyno si se va vedea atunci daca e vreo diferenta.
Se aude discret spool-up-ul turbinelor.
Overall, I like.
#114
Posted 08 June 2013 - 13:41

P.s. Ceva probleme cu masina, in afara de pompa, pana acum? Kit-ul de ambreiaj l-ai schimbat pt circuit sau cedase? Te intreb fiindca am constatat ca 335-urile sunt chiar mai ieftine decat 330-urile

This post has been edited by B-490-RZV: 08 June 2013 - 13:48
#116
Posted 10 June 2013 - 08:28

Alex, iti spun si aici, senzatie masina. Cred ca tura cu masina ta m-a convins la seria 3

#119
Posted 10 June 2013 - 21:26