Jump to content

Revizie 520 E60


turcoazu86

Recommended Posts

Salutare tuturor membrilor acestui forum.Sunt nou venit pe acest forum.De curand sunt proprietarul unui Bmw 520d E60 2008,si trebuie sa ii fac revizia,schimbul de ulei,filtre...As dori sa aflu ce ulei este mai indicat pentru acest motor,are 150.000km,am inteles ca este ulei special recomandat de Bmw...este adevarat?daca da cum se numeste?sau care e cel mai bun?Nu stiu ce ulei s-a folosit inainte,daca era sintetic sau nu,nu am ideea dar pe capacu de la motor unde se baga ulei este implementat castrol.Ajutati-ma cu aceste informatii va rog...Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor membrilor acestui forum.Sunt nou venit pe acest forum.De curand sunt proprietarul unui Bmw 520d E60 2008,si trebuie sa ii fac revizia,schimbul de ulei,filtre...As dori sa aflu ce ulei este mai indicat pentru acest motor,are 150.000km,am inteles ca este ulei special recomandat de Bmw...este adevarat?daca da cum se numeste?sau care e cel mai bun?Nu stiu ce ulei s-a folosit inainte,daca era sintetic sau nu,nu am ideea dar pe capacu de la motor unde se baga ulei este implementat castrol.Ajutati-ma cu aceste informatii va rog...Multumesc

 

Din moment ce ai modelul din 2008, schimbul de ulei poti sa-l faci odata la 25-30k km. Schimbul de ulei poate fi facut dupa acel counter din bord. Acela, scade in functie de consumul motorului. Daca mergi cu ea mai sport, scade mai repede si invers.

 

Cum ai motor mic (ca si al meu), intra putin ulei. Poti pentru asta sa mergi la reprezentanta si iti baga ulei de BMW. Daca nu vrei reprezentanta, vezi ca sunt pe forum persoane (La mica publicitate) si care aduc ulei BMW. Nu baga altceva! Ai motorul inca in mintile lui si nu ii baga altceva. Este Castrol, special de BMW. Dai VIN-ul masinii si aflii ce ulei iti trebuie si cat.

 

Sfaturi:

- nu te lua dupa excesul de zel al unora cum ca la noi e naspa cu drumurile si trebuie schimbat mai repede uleiul. Si nemtii au orase, blocaje si semafoare. Rau nu ii face dar te bagi la cheltuieli inutile.

- schimba filtrul de aer des (o sa gasesti mult praf, pietricele, frunze). Poti sa-l faci la fiecare schimbare de ulei desi recomandat de BMW pt noi este odata la 3 schimburi de ulei

- Idem pt filtrele de la clima

 

P.S> Uita-te si la cureaua de ventilator sa nu fie cu crapaturi. Poate va fi nevoie sa o schimbi si aia la km tai.

 

ai pm

 

Nu ajuta cu nimic comunitatea ca tu ai dat un PM...

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult,mi-ai fost de mare ajutor.Eu m-am speriat cand ulterior am verificat cartea service a masinii si am vazut schimburile facute tot la 25 000-30 000km.Inseamna ca e ok asa.Dar de ce se fac schimburile la km astea?mi se pare putin mult.Inca ceva,motorul la cum trage nu prea ai zice ca are 177 kai.Sa fie din cauza schimburilor de filtre motorina,aer?Sunt curios dupa service.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as schimba uleiul si filtrul la 25 mii nici mort. O fi el avansat dar niciodata nu stii cand nimeresti un ulei prost.

Sa fim seriosi, un schimb ulei cu tot cu filtru nu ajunge la 100e. De ce sa nu stai linistit stiind ca ai un ulei mai proaspat in motor, motorul nu se va supara din cauza asta :)

Iar despre celelalte filtre fiecare cum crede mai bine.Eu personal schimb la fiecare schimb de ulei absolut toate filtrele. Si niciodata nu trec de 10 mii cu ele. Ce-i drept, eu nici nu am bmw dar daca as avea probabil intervalul ar fi si mai scurt.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

:) din punctul meu de vedere, uleiul este inima motorulu..

 

acu fiecare depinde cat de mult vrea sa aibe grija de masina lui;

 

unii schimba la 10 000, altii la 15 000, altii asa cum scrie la carte la 30 000 km.

 

personal cred ca 15 000 km e decent (macar ulei si filtru ulei)

Link to comment
Share on other sites

E60 520d-ul are 5.5 litri de ulei. Eu am luat din reprezentanta din Nurnberg cu 12 euro litrul. Aici filtrele de polen sunt 120 lei/bucata. Filtrul de ulei 80, aer 100 parca. Cel de motorina iar e ~100. Deci rezulta un total de ~800-900 lei fara manopera. Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cosmin preturile din germania vad ca sunt ca si la noi la reprezentanta, destul de mult.

Parerea mea, fost poseseor de e39 525d, faceam schimbul numai la 15 mii km, mi se pare un interval rezonabil si schimbam toate filtrele, 30 de mii de km mi se pare destul de mult, poate daca stateam in germania si eram sigur ca uleiul este bun si motorina la fel, asa schimbam, dar suntem in Romania, "tara tuturor posibilitatilor".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...

salutare ,posesor e61 520d , ulei castrol 0w30 ,schimbul il fac in functie de comp. bord cam in jurul a 30.000 km ,filtrele gasiti pe ebay pachet inspectie bmw si vin toate filtrele la un pret mai mult decit rezonabil, masina are acum 200.000 km si merge super bine cu 0w30 si in plus nu am consum mai deloc de ulei dela schimb la schimb.

http://www.ebay.de/itm/Castrol-Edge-Prof-C3-0W-30-6-x-1-Liter-Motorol-MB-229-51-BMW-LL04-/281144088520?pt=DE_Autoteile&hash=item41757e57c8

http://www.ebay.de/itm/BMW-520d-E60-E61-163PS-ORIGINAL-MEYLE-INSPEKTIONS-PAKET-FILTER-SET-FILTERPAKET-/151097632010?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE60|Type%3A520d&hash=item232e1ee50a

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salutare ,posesor e61 520d , ulei castrol 0w30 ,schimbul il fac in functie de comp. bord cam in jurul a 30.000 km ,filtrele gasiti pe ebay pachet inspectie bmw si vin toate filtrele la un pret mai mult decit rezonabil, masina are acum 200.000 km si merge super bine cu 0w30 si in plus nu am consum mai deloc de ulei dela schimb la schimb.

http://www.ebay.de/itm/Castrol-Edge-Prof-C3-0W-30-6-x-1-Liter-Motorol-MB-229-51-BMW-LL04-/281144088520?pt=DE_Autoteile&hash=item41757e57c8

http://www.ebay.de/itm/BMW-520d-E60-E61-163PS-ORIGINAL-MEYLE-INSPEKTIONS-PAKET-FILTER-SET-FILTERPAKET-/151097632010?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE60|Type%3A520d&hash=item232e1ee50a

E nasoale rau pachetul ala de filtre dupa parerea mea.Ma mir ca au trecere tocmai in Germania.

Ce face criza asta....

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

salutare ,posesor e61 520d , ulei castrol 0w30 ,schimbul il fac in functie de comp. bord cam in jurul a 30.000 km ,filtrele gasiti pe ebay pachet inspectie bmw si vin toate filtrele la un pret mai mult decit rezonabil, masina are acum 200.000 km si merge super bine cu 0w30 si in plus nu am consum mai deloc de ulei dela schimb la schimb.

http://www.ebay.de/itm/Castrol-Edge-Prof-C3-0W-30-6-x-1-Liter-Motorol-MB-229-51-BMW-LL04-/281144088520?pt=DE_Autoteile&hash=item41757e57c8

http://www.ebay.de/itm/BMW-520d-E60-E61-163PS-ORIGINAL-MEYLE-INSPEKTIONS-PAKET-FILTER-SET-FILTERPAKET-/151097632010?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE60|Type%3A520d&hash=item232e1ee50a

 

ai DPF ? motor N47 ?

 

 

am 2 link-uri cu specificatiile Castrol 0W-30 si 5W-30

 

http://www.opieoils.co.uk/pdfs/castrol/CASTROL-EDGE-5W-30-FST.pdf

 

http://www.opieoils.co.uk/pdfs/castrol/Castrol-edge-0w-30-fst.pdf

 

 

aaa si inca ceva 5W-30 e semi-sintetic iar 0W-30 e full-sintetic (cel putin asta am gasit pe net)

Link to comment
Share on other sites

Din moment ce ai modelul din 2008, schimbul de ulei poti sa-l faci odata la 25-30k km. Schimbul de ulei poate fi facut dupa acel counter din bord. Acela, scade in functie de consumul motorului. Daca mergi cu ea mai sport, scade mai repede si invers.

 

Cum ai motor mic (ca si al meu), intra putin ulei. Poti pentru asta sa mergi la reprezentanta si iti baga ulei de BMW. Daca nu vrei reprezentanta, vezi ca sunt pe forum persoane (La mica publicitate) si care aduc ulei BMW. Nu baga altceva! Ai motorul inca in mintile lui si nu ii baga altceva. Este Castrol, special de BMW. Dai VIN-ul masinii si aflii ce ulei iti trebuie si cat.

 

Sfaturi:

- nu te lua dupa excesul de zel al unora cum ca la noi e naspa cu drumurile si trebuie schimbat mai repede uleiul. Si nemtii au orase, blocaje si semafoare. Rau nu ii face dar te bagi la cheltuieli inutile.

- schimba filtrul de aer des (o sa gasesti mult praf, pietricele, frunze). Poti sa-l faci la fiecare schimbare de ulei desi recomandat de BMW pt noi este odata la 3 schimburi de ulei

- Idem pt filtrele de la clima

 

P.S> Uita-te si la cureaua de ventilator sa nu fie cu crapaturi. Poate va fi nevoie sa o schimbi si aia la km tai.

 

 

 

Nu ajuta cu nimic comunitatea ca tu ai dat un PM...

Vad ca de filtrul de motorina nu zici nimic .Asa motorina buna avem in Romania?Eu schimb filtrul de motorina la fiecare schimb de ulei si restul la al doilea schimb de ulei.Parerea mea ca e cel mai bun compromis.

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de motorina e cel mai putin periculos dintre toate filtrele. Din proprie experienta iti spun ca pana se infunda trec multe schimburi de ulei. Iar cand se infunda, e simplu: brusc nu mai trage.

Niciun alt pericol nu te paste.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.